Kaden Skoda Fabia Sedan (1:43):
Végülis megvan nekem ez a gép sötétzöld szinben csak az egyik visszapillantó tükre hiányzik.De több oka is volt hogy megint kellett egy ilyen:
Az egyik az hogy a Fabia tipus amugyis a gyengém én sem tudom megmondani miért.Talán mert ronda és szép is, sportos és elegáns is.
A másik hogy általában az autók ezüst szinben tetszenek, mivel minden szín más-más jelleget kölcsönöz a járgánynak.Volt is róla szó mivel HunMarillion vitt egy gépet Zsolt kollégának és éppen szó volt róla.
A harmadik hogy az ára szerintem nagyon kedvező volt ugyanis 3000et szempillantás nélkül kicsengetek egy ilyenért.Igaz kellett volna még a másik kettő is de nem is baj hogy nem lett meg.Ugyanis igy lett volna akkor egy piros 5ajtós is a kombi meg alapbol megvan pirosban.Igy azok után egy Sedan-t kellett volna még pirosban szerezni.
Most viszont hogy a Sedan meglett ezüstben az 5ajtós meg alapbol szintén ezüst most egy ezüst kombi kellene.Mert akkor lenne legalább egy teljesen egy színű család familia.
Szép üveglámpák elől égőhelyes kialakitással.
Szép hűtőmaszk króm kerettel szépen kivehető Skoda emblémával.
Eddig még nem is néztem de a gumik oldalán rajta is van a 195/50 R15-ös gumi méret.
Szép részletes belső kidolgozás.
Szép króm felnik.
Az első ablakoknál kihagyás van igy remek betekintést nyerhetünk a belsőbe itt főleg a műszerfal kidolgozottságára.Bár nincs sok minden de a visszajelző kis órák nagyon jopofák.
Hátul csodálatosan valosághű hátsó lámpák.
FABIA rendszám, szép Skoda embléma, és dupla csövű kipufogó.
De lássuk a másik járgányt amely most kicsit érdekesebb a szokásosnál:
Hongwell Ford Corsair lakókocsival:
Volt anno egy Mercedes 280 SL - amilyen nekem van kékben fekete poynvatetővel - lakókocsival a vatyerán de sajnos mai napig is bánom hogy nem iktattam be.
Végülis aztán ez megláttam a multkor MR GYULA úrnál és ugy voltam vele hogy ezt most csak azért se hagyom ki.
Bár kissé huzos volt az ára számomra 4000-et még lazán kiadtam volna érte.
4800Ft-ba fájt.
Meg is lepődtem kicsit mivel mikor eljött a pénz gazdacseréjének ideje ugy emlékeztem hogy 4500.Szerencsére még pont volt nálam annyi hogy utána HunMarillion Fabia modellje beleférjen.
De vissza a járgányhoz:
Régóta agyaltam már rajta a sim normál autós változaton is mivel eléggé kis szögletes gép igyhát számomra annyira nem nyerő.Mégis eddig hiányzott a gyüjteményből.

Szép lámpák elől, króm lökháritó-hűtőmaszk együttes.
Festett irányjelzők.
Mai szemmel nézve már furcsa egy járgány de akkortájt biztos nagyon elegánsnak tartották.Sőt még ma is az eleve kora miatt de persze ma már mások a szokások-elvárások.Ami ülés anno kényelmesnek számitott az mára merev és kényelmetlen.(ezt egy Niva járgánynál olvastam régebben)
Az auto régi mivoltát kellően tükrözi a fehér peremes 50es éveket idéző radiál gumi.
Az oldalán ott virít a Ford embléma és a hátsó keréknél fent külön króm légbeömlő nyilás díszeleg.
Hátul szép piros lámpák irányjelzős kialakítással krómkeretben.
Elegáns kis Deluxe kivitelre utaló felirat.
Svéd felségjelzés.
Króm lökhárito, kipufogó és persze a vonófej.
A lakókocsi se kutya.
Elől egy tartalék gumi, barázdás ablakok.
Hátul két kis kapaszkodó, és két sárgás hátso prizmáslámpa.Ez sajnos lehetne jobb is.
Keresek még ilyen járgányokat.Anno láttam a Játékdudvarban egy Mini Cooper járgányt szintén valamilyen vontatmánnyal legközelebb lehet hogy azt is beiktatom.Bár drágának találtam 3000ért de hogyha ezért képes voltam kiadni ennyit akkor az már szinte olcsó – ehhez képest.
BenzinCSŐ.