Keresés

Részletes keresés

Gedeon Bacsi Creative Commons License 2000.07.31 0 0 1087
Szerda megint nem jó...:-( Én csütörtökön leszek a szigeten, ezért feltartás helyett inkább tanácstalanul széttárom a kezem.

Viszont Tatára én is leruccanok. Ha azt mondják, hogy fél négyig lehet nevezni, akkor mikorra érdemes odamenni ahhoz, hogy az ember odaférjen? (Futóversenyben teljesen kezdő vagyok :-)). És az örök kérdés: hogy találom meg Tatán a rajtot?? (Jó-jó, tudom, hogy már 3-szor volt róla szó, és próbáltam is megkresni, de nem találtam...)

gb

Előzmény: kaktusz7 (1085)
viktor a takarító Creative Commons License 2000.07.31 0 0 1086
A kedd biztos, a szerda a lábamtól függ, de ha járni tudok, futni is.

Egyszóval vat kezei a magasban...:-)

Előzmény: kaktusz7 (1085)
kaktusz7 Creative Commons License 2000.07.31 0 0 1085
GB, mindenki
Szerdán szívesen futok 2 kör beszélgetős/regenerálós futást a Margitszigeten, pont jó lenne a szombati Tatai Minimaraton előtt.
De holnap azért a 3/4 7-es találkozó részemről áll!
Tegye fel a kezét, aki jön!

Bodzavirág
És szereted, ha tanácsokat adnak? Mert az van dögivel. :-))
Na jó, pl. olyan ötlet, hogy a Chinoin sportpályán egy csomóan futnak, lehet, hogy akadna ismerősöd. Mi is kimegyünk majd néha, mert IV.kercsaj leírása, nameg a Futók könyve tanulmányozása, nameg Kukkoló hatására nekilátunk majd x-szer 400 meg y-szor 800 métereket futni. De nem is ez a lényeg, hanem hogy ott sem lennél egyedül, lenne ösztönzés.
Vagy szervezz meg egy társaságot a szeptember 3-i Milleniumi futásra, tudod, Káposztásmegyer.

Előzmény: Gedeon Bacsi (1084)
Gedeon Bacsi Creative Commons License 2000.07.31 0 0 1084
Én nagyon szívesen mennék veletek, most éppen fűt mindenfajta motíváltság, de sajnos a kedd este nekem nem jó. Azért jó futást. Viszont ha valakinek van kedve ma este fél hét körül megmászni a HHHt, az szóljon!

gb

Előzmény: kaktuszZ (1079)
bodzavirag Creative Commons License 2000.07.31 0 0 1083
Aha,