Üdv emberek!szentkirályi hajtáshoz szeretnék súlyt csinálni! van ebben valakinek valamiféle tapasztalata h milyen célszerü csinálni és milyen súlyút! fényképeknek nagyon örülnék! :)
Köszi a tippet, holnap utánanézek. A vejem tavasszal levette a karburátort, hogy "tisztábban lássuk" a tisztithatóság módját. Tehát akkor a gázbowdent is levette a tömbről. Meg én is "állitottam" rajta, hogy a stop állásban kapcsolja a mikrokapcsolót. Valószinűleg lakapom a légszűrőt, hogy lássam a pillangószelep működését.Most, hogy belegondolok az fog problémát okozni, hogy a légszűrő csatlakozás oldásakor a karbi is oldódik, azt valahogy stabilizálnom kéne.De ez már kisebb gond.Valami távtartóval stabilizálom a vizsgálatig.
Ha a gázkar huzza a szivatót is akor az is lehet a hiba hogy el állitódott és nem zárja a pillangó szelepet inditáskor hiába van teljesen ráhuzva.(Az öcsém volt igy a hondával évekig mindig a gyergya ki benzin be az elsö inditáskor és mikor én is vettem eggyet akkor vettük észre hogy csak a gázbogdenen kel spnolni és azóta müködik.)
Ez kassa lett!Nekem is az Rk-2es kapámon cserélni kéne azt a részt ahol fel csatlakoztatom a tengelyre mert már kinyult egy kicsit és lötyög a tengelyen.Csak nem tudom kapok e olyan méretü és vastagfalu csövet.
Köszi az elismerést, de majd kiderül a használatkor, hogy tényleg jó lett-e. A tengelyre gondoltam, főleg a keréktartó tengelynél. Igaz, nem egy vékony cső, 48mm a külső átmérője, vastag falú. Nem tudom, találok-e bele valót. Még vezető csoroszlyát kell csinálni, anélkül nehéz lenne rotálni.
Szorul, szorul, nekem is. Üsd meg visszafelé a kapatagokat, ha nem ütsz túl erősen lazul, ha mérgeset ütsz megszorul a másik ponton. Ekkor kezdd elölről!
Engem az idegesít a gyáriban, hogy a tagok egymástól egy kicsit csavarodnak terheléskor az összefogató csapoknál.Mikor meg szét kell szedni szorulnak.Így egyben nagyon korekt.
Volna egy kérdésem, szivesen venném a válaszokat. Van egy Hunday (TESCO -s remek) 118 ccm es 4 ütemű, szijkuplungos, 4 késes rotakapám, ami tavaly még rendesen funkcionált. Az idén a következő hibajelenséget produkálja: csak úgy hajlandó beindulni, ha benzint kap a
légszűrőbe! Utána a szokott módon elpötyög, regurál, ereje is van. A karbiját a tavaszon tisztitottam, sikerült kivennem a főfúvóka felett lévő kis hengeres (kb. mint a golyóstollbetét, úgy 3 cm hosszú rézcsövecskét is. A karbi összes fúvókáját átfujattam kompresszorral, amit lehetett.A műanyaggal lezárt kis fúvókát is.Meg a karburátor öntvényanyagának minden kis zugát, ahol fúvókák voltak benne.) Az üza ellátás is rendben a csap nyitása- zárása, az úszószint rendben.
Sejtéseim: 1. Lehet azért nem indul, mert esetleg kompressziószegény a kopás miatt??
(Bár akkor várhatnám tőle, hogy a dusitott beinditás után van ereje?)
2. Talán a karbija (hasonlóan, mint a Honda esetében irtátok többször is) valamelyik "rejtett zuga" mégiscsak dugult ? (Talán valami "inditófúvóka" nem szuperál?)
Kinek volna korrekt javaslata, vagy "szakvéleménye" ? (Csak egyet kérek, ne a MÉH telepet javasoljátok!!! Ugyanis amúgy "kezes kis jószág lenne.)
Bocs, az esztergálást nem számoltam, így 24-25 ezer környékén áll meg. Viszont ha tagokból vettem volna, 40 fölött lenne, aztán még azt is barkácsolni kell, valamint iciri-piciri kis játéknak tűnik, ezekhez képest.
Megközelítőleg 22 ezer körül. A Terrához az egyik helyen 54 ezret mondtak, azóta láttam 40 körül, de nem tudom, hogy áfás-e. Ez viszont nem olyan kicsi átmérőjű, a kések csúcstávolsága 38 centi. A Honda gyárija 36 centis. Az volt a kiindulási alap.
Én meg a helyedben besétálnék hozzá , szerelővassal úgy meg verném hogy beszarna , majd én meg a kórházi kezeléshez kivánék neki sok sikert !!!!!!!
Én hasonló képpen jártam telefon boltban , majd 10 percig vitázott velem az ürge hogy még én vagyok a hülye meguntam olyat bevertem neki pulton keresztül hogy rögtön összehúgyozta magát .
Vannak olyan birka emberek akiken csak az ilyen modszer segít !!
Igen könnyen indul nem rántja a kezem vissza.A szerelö valamit a szelep szabályozással kapcsolatban magyarázott,hogy ezeknél nem jó és csinált vele valamit.Regulátor kart tudom mozgatni elöre hátra szerintem mozog mikor gázt adok neki,de reggel még megnézem mielött vissza mennék reklamálni.Nem hiszem el nem lehet megjavitani.