Akkor 10.40 kor indul vissza Bucsutáról és 11.35 kor ér be... De ezt nem értem mert elvileg a Merci csinálja a 9.00 ás Bucsuta járatot is... Más:: Ma reggel a Huu-147 csinálta a 6.30 as Söjtör- Zeg járatot és még mindig ez a leges legjobb busz a világon...:P:P:D:D
EUK-157-es Merci, nem tudom hányasból indul, már a vasútállomás felé ment, egyébként a menetrendek.hu-n és a Zala Volán szept. 1-től érvényes menetrendi módosításai közt találtam 119-es sz. járatként a 6240-es vonalon.
Az Egerszegről induló 1185/6-os (vasárnap 15:30) és 1185/8-as (péntek 17:00) volánbuszos járatoknál még a régi menetrend van... Ezeket mért nem módosították...., a honlapjukon lévő közleményben pedig benne van.
Pestről 1188/3 és 1186/3 járatokat módosították, a 1185/1-est (péntek 12:30) viszont nem.
Az FSJ-358 szervízben van mert ma reggel a HUU-147 ment helyette Pestre Lövőről pedig a DZC-977es 280 as Ikarus jött. (Ezek szerint az IAB is "eltűnt")...
Naja, csak péntektől vasárnapig itt állna a busz, ahelyett, hogy menne, és termelné a bevételt. Másodsorban gondoskodni kellene a sofőr elszállásolásáról, mégsem alhatna a buszban. Rádaásul a két napra fizetni kellene, holott semmi hasznosat sem csinál, csak dekkol Egerszegen.
Épp ettől az ittalvós játéktól szabadult meg a volánbusz azzal, hogy kiadta a járatot az Áiplinak.
Inkább az lenne a jó, ha a zala volán járatná a 17:00 másodrészt is :)
"Ez a volánbuszos kocsi ilyenkor itt marad vasárnapig, vagy visszamegy rezsiben?"
Én is gondoltam már erre... Pénteken üresen megy vissza, vasárnap - bár meg van hirdetve lefelé - aligha lehet rajta számottevő bevétel :) A sofőr viszont kénytelen lenne egyet Zeg-en aludni. Úgy tudom, máshol sem csinálnak ilyet. Nem tudom mi az oka, nekem laikusként ésszerűnek tűnne a kocsi vidéken tartása hétvégére...
A jelenlegi felállásban egyébként a VB adja a 17h-s másodrészt, minden más az Áiplié (péntek 12:30, vasárnapi gyors). Úgyhogy egy ideig nem várható változás.
Nem volt nehéz, mivel Szepetken hivatalosan nem telephelyezik busz :)
Tegnap hogyhogy sulipénteki menetrend szerint jártak a pestiek, a honlapon viszont az van, a hetek első és utolsó iskolai előadási napjaihoz kötött távolsági járatok holnaptól kezdve közlekednek.
A héten egyszer láttam csak lövői kezekben a HUU-t, tegnap "szokásos" pénteki felfordulás volt a lövői fordákban, az egyik szentgyörgyvölgyi Alfa Volvo ment ki helyette. " Olyan túlságosan büszkék nem lehetnek rá" - lehet, hogy nem is büszkék rá, de lehetne helyette rosszabb is és Lövőre, nagyon is megfelel, hosszú távra én még nem utaztam vele, de elhiszem azoknak, akik azt mondják, hogy Pestig kényelmetlen.
"az IAB-ot amúgy a "család" meg úgysem adja ki a kezéből. -))"
Olyan túlságosan büszkék nem lehetnek rá :) Amúgy nem a HUU-helyettesíti most is az IAB-t? Mert ha igen, akkor egyrészt FSJ-HUU, másrészt HUU-IAB csere történt...
Már elég sötét volt, nem láttam, de valószínű, mert 22:30-kor ennek a kocsinak kellett kimenni Lövőre, mert az utolsó Lövőről bejövő járatot a pókaszepetki Rába végezte, az IAB-ot amúgy a "család" meg úgysem adja ki a kezéből. -))
Előfordulhat olyan, hogy a Zala volán adja a másodrészt a 17:00-ra, helyette a volánbusz a 18:40-esre. 2-3 éve rendszeresen előfordult. De mióta az Áiplibusz közlekedteti a járatot, talán nem is volt ilyen.
Ha a volánbuszos kocsi volt a "rendes járat" akkor tuti nem ment vissza, másnap az indult vissza 6:30kor. (valószínűleg a mgeszokott sofőrrel, mert lakás már tudtommal nincs bérelve nekik zegen, a két áiplibuszos sofőr meg egerszegi)
Amúgy a pénteken 17:00 kor jövő volánbuszos kocsi visszamegy üresen, nem vár semeddig, vasárnapig meg főleg nem :)
"Tegnap este 20:15-kor IAB-862 érkezett meg Bp.-ről" Ő volt a 15:40-es :)
"őt, egy (szerinzem 396-os) volánbuszos Ikarus követte" alighanem másodrész... Népligetben felültetik rá az elővételeseket, és máshol már nem áll meg...
14:00-kor viszont a JOP helyett 2 kocsi ment, ICE-568 és - ha jól láttam - a lentiek 396-osa...
Tegnap este 20:15-kor IAB-862 érkezett meg Bp.-ről, őt, egy (szerinzem 396-os) volánbuszos Ikarus követte. Egyik sem megszokott ebben az időpontban. A távolsági szakértők talán többet tudnak erről. -)
"valószínű, hogy azért gondoltam egyszárnyú ajtósnak, mert egy valahol "H" típusúnak van feltüntetve és erre a típusra szerintem ez is jellemző még."
Néhány weblapon vannak rosszul feltüntetve típusok...
Szerintem nem feltétlenül jellemző a H-ra az egyszárnyú hátsó ajtó, a megrendelő igénye szerint tettek fel egy vagy kétszárnyú ajtót. Csak igazából felesleges egy távolsági buszra hátul kétszárnyú ajtó, inkább legyen egy sorral több ülűhely...
GT ből is látni egy és kétszárnyú ajtósat is, a lenti IAB-684 kétszárnyú, a Bakony volán KBW-113-asa meg egyszárnyú hátsó ajtós 315 GT.
Érdekes dolog ez, a KNM-642-n például látványosan szűkebb, tipikusan helyközi ülések vannak, könnyebben el lehet járkálni az ülések között, mégis csak egyszárnyú ajtóval van felszerelve.