Hát ez szomorú. Szánalommal nézem a sok faarcút, aki bambán mered a kártyalap méretű kijelzőjére a telefonján. Büszkén mondom, hogy nincs fészbuk oldalam, életemben talán háromszor néztem eddig rá (a nejem mutatott egy fürdőző mopszot), de nagyon jól megvagyok nélküle.
Amúgy a gép egy 2005-ös SW, 2.0 HDi (136LE-ről 160LE-re tuningolt), eddig nagyobb hiba nélkül.
Angliában élek 2010 óta, a gépet 2003-ban vettem és tényleg egy mérnöktől, aki csak hétvégenként vette elő kitakarítani, 70.000 mérföld, vagyis 112.000 km volt benne. Ápolgatom, gondozgatom és nagyon szeretem. Jól felszerelt, kényelmes, takarékos és szerintem nagyon szép.
A fészbukról még egy sztori, voltunk Loch Ness-ben megnézni a szörnyet. Felültünk egy hajóra, amelyiken volt víz alatti radar, túravezetés, gyönyörű látvány és egy faszi (direkt figyeltem) úgy végigülte a túrát a hajó felső fedélzetén, hogy egy pillantást nem vetett a tájra, vagy bármire, hanem pörgette a fészbukot a telóján. Tragédia.
Szinte el sem hiszem, hogy itt 5 napja nem volt hozzászólás. Valami történt ezzel a fórummal, elmentünk máshová, csak nem tudjuk, vagy hirtelen minden 407 megjavult?
Valamikor régen naponta 100 bejegyzés született, vitatkoztunk, humorizáltunk, dicsekedtünk a géppel, segítettük egymást. Mi a fene történt?
Üdv Rajnai Sándor!Nèzesd meg a kormánykapcsolódat.Nekem is így kezdődött,ugyanilyen hibajelensègekkel. Ellenőrizd le,hogy esetleg nincs-e kikopva.Nekem balra lanyarodásnál n kapcsolt vissza az indexem.Mindenkèppen diagoltatsd az autót,vagy kèrdezd betg.fórumtársat.
Üdv mindenkinek! Kb. Másfèl hónapja van a szerelőnèl az autóm.Kormánykapcsolót kellett benne cserèlni.A csere megvolt,fel is tanították az autónak, viszont valamilyen csoda folytán mèg mindíg kormányszög èrzèkelő hibát jelez az autó. A szerelők nem tudják mi okozhatja a hibát.Lenne esetleg valami tippetek?Előre is köszönöm. Peugeot 407.2000.hdi.(2004)
Mi a kimenő feszültsége egy MAP szenzornak? Egy Peugeot 407 HDi 2.0 MAP (turbónyomás) szenzorának a kiadott feszültsége kellene, de nagyon. Vagyis mennyi a feszültség álló motornál, vagyis légköri nyomáson és mekkora a maximum (1.4 bar) nyomáson? És lineáris a karakterisztika? Szívesen fogadok konkrét adatokat, vagy egy linket, ahonnan kiolvashatom ezeket az értékeket.
Szeretném kérdezni, hogy valaki találkozott e már olyan hibával, hogy világít minden az autóban, stop kézifék esp abs, és minden amit csak el lehet képzelni, a km óra nem mér, és ha le állítóm a a motorból sípoló es berregő hangj jön, ami nem hagyja abba és az aksit is le húzza. Fogalmunk nincs mitől lehet ez, ha bikázom előfordul hogy helyre áll, km óra megy el tűnnek a hibák, egyedül az abs és az esp marad úgy, és az aksi sem merül le. A fűtés is rossz, télen hideget nyáron meleget fúj. Ha valaki tudna segíteni meg köszönném,
Én pár hónapja vagyok 407 tulaj.A legnagyobb problémám jelenleg az,hogy minden beindításnál jelzi,hogy ki van égve az izzó.Az igaz,hogy a rendszemtábla világítása megadta magát,de ezt orvosoltam.Viszont a hibaüzenet nem múlt el.Az összes világítás működik.
Amúgy van 17es alufelni nyári gumival.Eladnám vagy értékegyeztetéssel 16-os lemezfelnire cserélném téli gumival.Miután megtudtam milyen áron van a 17-es téli gumi hihi.
Valamivel jobb, de a "jelenség" nem szűnt meg sajnos. Még az elképzelhető, hogy egy vastagabb olaj javítana tovább a helyzeten, de ez majd akkor fog kiderülni, ha lecserélem a Fluide DA-t egy másmilyenre + természetesen adalék.
Az hogy egy kijelzobe fel van tanitva egy funkcio nem jelenti azt hogy az autoban benne is van.. nem egyszr irtam már le. neked is az imént.. én kérek elnézést és hamut szorok a fejemre ha nem érted ezt meg...
Esetleg lehet tudni,hogy miért tudom pároztatni a BT-s okostelót a ketyerémmel/autómmal/,ha nincs az autómban BT modul?Nem vagyok műszaki zseni....Köszönöm a választ.Üdv
Ha eddig nem volt szerinted miért nem? egy kijelző cserével beleugrik egy BT modul a gépedbe???? Szerintem nem...Kódoltasd ki a BT-t a kijelzőből, vagy be kell építeni egy BT modult...
Nálam "csak" kijelzőcsere volt addig BT menüm sem volt,most hogy kapott 1 english kijelzőt van menüpont de az okos márkaszervizesek men tudták aktiválni és így nem használhatom.
Kint van a teló ikon áthúzva és az BT eszközöket felismeri párosítom 0000 vagy 1234 -el de nem aktív a seaRCH MENÜJE...
Visszaraktam a műanyag pöcköket. Látom hagytatok kibontakozni:) Érsebész vagy tojáspatkoló kézügyesség nélkül, neki se álljon senki! Több út is van. A nehezebb, levenni a fényszóróházat, na ez önmagában megint egy buzi francia agymenés. A két szélső felfogató csavar még hagyján, azokhoz úgy ahogy hozzá lehet férni, de a középső alsóhoz vagy le kell venni az egész lökhárítót, ami nem egy leányálom, vagy pedig alulról vállig benyúlva kell kiügyeskedni. Ezt csináltam az egyik oldalon ahol nem tettem vissza a kis műanyag szorítót. A könnyebbik út, amikor a fényszóró alatt megpróbáljuk elfordítani a kis lapos lyukas cuclit. Ehhez a művelethez kell egy célszerszám, ami lehet egy derékszögű hajlított zeeger fogó, vagy egy kb. 5-ös inbusz kulcs, meg jó adag kézimunka. És amiért az egész túrát csináltam az az, hogy gyenge a klíma mióta meg volt a nagy fűtő-hűtő egység csere. Azelőtt semmi baja nem volt. Már egy csövet kicseréltek a márkaszervizben, hogy lyukas elmegy a gáz. Nem javult. Most elvittek az erdőbe, hogy kosz van a két hűtő között. Lemostam kicsivel jobb volt de még mindig le-le kapcsol araszoláskor. Megnéztem egy dróttal, nincs semmi a két hűtő között. Valami egyéb gond lehet, más lehet a klímaradiátor mint a régi, vagy ilyesmi.