Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

hubo44 Creative Commons License 2013.02.16 0 0 29342

Ed henger fej pakolaš čere meg oldana.

Előzmény: Skodabuher (29341)
Skodabuher Creative Commons License 2013.02.16 0 0 29341

Hűtőfolyadélom már kétszer elforrt félig az elmúlt fél évben. Pótoltam és az olajbetöltő kupakján sárgás habot láttam. Letöröltem, hűtőtömítő adalékot adtam a hűtőbe és azóta nem produkálta. Most a hengerfej tömítés vagy a repedés engedi át valahol? Ezt szétszerelés nélkül hogyan lehet eldönteni? Elég szép kékes fehét füstöt produkál, bár azóta nem csökkent a hűtőfolyadék szintje. Tud valaki segíteni egy ötlettel?

hubo44 Creative Commons License 2013.02.16 0 0 29340

 Ed probat meg erne ed olaj čere. Ha nem šegit akor sinchron vad  valto čere.

Előzmény: potyi20 (29339)
potyi20 Creative Commons License 2013.02.16 0 0 29339
Most van benne 144600 km.nemtudom h a valodi kilometer e,64000 km vel.vettem.olaj nemtudom milyen meg nem csereltem ki.erdekes hogy nemmindig csinalja.lehet megkell bontani a valtot ? Kulso lemez levetelevel nemferek hozza ugye ?
Előzmény: hubo44 (29335)
gdzsozy Creative Commons License 2013.02.16 0 0 29338

na ez nagy hülyeség volt. minek kiszívatni? van egy leeresztő dugó az alján. kiszeded és kifolyik.

 

nekem horgászatkor 3 éve kiborult a csontis doboz..

a csontik kikeltek és legyek lettek, az tünt fel hogy mindig volt vagy 2 légy a kocsiban, amikor felnyitottam a csomagtartót volt ám meglepi...

 

vettem légyírtót befújtam az egész csomagtartót és másnap iszonyat mennyiségű legyet sepertem ki az említett dugón

Előzmény: izsak13 (29326)
OT2176 Creative Commons License 2013.02.16 0 0 29337

meg utánna fogyasztásban :)

Előzmény: hubo44 (29324)
izsak13 Creative Commons License 2013.02.16 0 0 29336

Tolatóradar vezérlőegysége.

 

A lámpát kivettük, de ott kizárt, hogy befollyon a víz, minden száraz volt.

Előzmény: arthur877 (29332)
hubo44 Creative Commons License 2013.02.16 0 0 29335

Nem fekez a sinchron duru. Meňi km van bene de valodi. Mien olaj van bene.

Előzmény: potyi20 (29290)
zoraki Creative Commons License 2013.02.16 0 0 29334

Szerintem a központizár központi egysége.

Előzmény: arthur877 (29332)
potyi20 Creative Commons License 2013.02.16 0 0 29333
Valaki nekem.?29290 :)
arthur877 Creative Commons License 2013.02.16 0 0 29332

Azért nézd meg a lámpa környékét is, nincs-e nyoma ott is a víznek?

Egyébként mi az a router szerű cucc a jobb hátsó lámpánál? :D

Előzmény: izsak13 (29331)
izsak13 Creative Commons License 2013.02.16 0 0 29331
Előzmény: izsak13 (29330)
izsak13 Creative Commons License 2013.02.16 0 0 29330

Erre gondoltam, be is akartam kenni végig szilikonnal a gumit.

Teszek fel pár képet (horror filmbe illőt), amikor levettem a kerék fölött a sárvédőről a műanyagot. Lehetséges, hogy oda veri fel a vizet a kerék és úgy foyik be?

Mennyibe kerülhet kijavítani a sárvédőket? A jobb felén valamivel jobb. Vagy mennyit bírhat így még ki?

Előzmény: feri-01 (29329)
feri-01 Creative Commons License 2013.02.16 0 0 29329

Helló! Nekem is volt ilyen de nekem a formanomnál. Nekem is fölülről jött a víz és szépen lefolyt mindenen át alulra. Elég nehéz voltrájönni,hogy honnan jö de sikerült. A tetőkárpit ahogy vissza van hajtva a csomagtér kédergumi alá ott jött be a víz. A tetőkárpit gyárilag oda volt ragasztva és elengedte a ragasztás és beszívta a vízet és kész. Hihetetlen de onnan jött. Letakarítottam bekentem sziloval visszahajtottam a helyére rá a kédergimu és tökéletes lett.

Előzmény: izsak13 (29326)
András52 Creative Commons License 2013.02.16 0 0 29328

villamosági srác csinálta. Leírást , rajzot itt láttam a fórumon,csak nem jegyeztem meg- az enyém már rég bevolt kötve./ megpróbálok visszakeresni......

Előzmény: EZV3 (29327)
EZV3 Creative Commons License 2013.02.16 0 0 29327

Esetleg eltudod mondani, mit hova kötöttél, mert nyomógombom van, csak kéne egy kapcsolási rajz, vagy ha leírnád. 

Előre is köszi.

Előzmény: András52 (29325)
izsak13 Creative Commons License 2013.02.16 0 0 29326

Sziasztok!

 

Nemrég vettem észre, hogy a csomagtartóban a lámpa előtt mindkét szélén áll a víz és valószínűleg, ha ott megtelik, akkor folyik a pótkerékhez. A pótkeréktől több liter vízt szivattunk ki. A lámpát kivettük, de nem ott folyik be, valahonnan mintha felülről folyna be, de egyszerűen nem jövünk rá, hogy honnan. A kerék fölött a sárvédők már teljesen ki vannak emiatt rohadva. A víz teljesen tiszta, ebből gondoljuk, hogy nem a hátsó kerekek dobálják fel és esetleg valahol ki van rohadva és úgy megy be.

András52 Creative Commons License 2013.02.16 0 0 29325

enyém is igy indult , majd  nyomógombosra átlett csinálva, azóta pöcc-röff.   - gáz nélkül ! Van aki csak a hőérzékelőt cseréli ki: sárga gyűrűsre , így miden hőmésékletnél izzít.       

 

 

 

Előzmény: EZV3 (29320)
hubo44 Creative Commons License 2013.02.16 0 0 29324

čak attetelbe van pici kulômšeg.

Előzmény: 2156 (29323)
2156 Creative Commons License 2013.02.16 0 0 29323

Olajat cseréltem ma, és ha már alatta voltam gondoltam megnézem hol kopott ki a váltórudazat.

Van egy olyan érzésem, hogy ráfaragtam rendesen, ugyanis maga rudazat rendben van és a váltóból kijövő kapcsoló tengelyen kotyog erősen... ja: 1.6 AEE motor, nem tudom a váltó más-e mint az 1.3-ban?

stemplis Creative Commons License 2013.02.16 0 0 29322

Bocsi, tényleg azt elfelejtettem.

50kW MPi. Ma még nem próbáltam indítani, de ha nincs változás, akkor megfogom nézni a trafót.  Csak az a fura az egészben, hogy egy 50 km/h-ás átlagsebességgel mentem és minden előzmény nélkül hirtelen leállt.

Előtte meg már 100 ezret lefutott  (nálam) gyakorlatilag hibamentesen.

 

Köszi Hubo neked is! átfogom nézni a csatlakozókat is, mert bár napsütéses, száraz idő volt de soha nem lehet tudni.

Előzmény: svgyula (29321)
svgyula Creative Commons License 2013.02.16 0 0 29321

Hali nem írtad milyen típus? Nekem is csinált ilyet a trafó hibájából. Kétszer húztak haza otthon meg pöccre indult! Amíg véglegesen megadta magát. Ha ment lehetetlen volt rájönni mi a hiba!

Előzmény: stemplis (29318)
EZV3 Creative Commons License 2013.02.16 0 0 29320

Nekem például melegen nehezen indul, teker rajta vagy 20-at, mire elkapja. Ha mentél vele egy próba kört(melegedjen be rendesen a motor), akkor miután leállítottátok, szívj el cigit(8-10 perc), és utánna próbáld beindítani. Így is használható az autó, de jó alku alap. A szelep deknin, a 3 csavar közül a jobb oldalinál szokott olaj köd lenni, az se probléma, több autónál is láttam már.

Előzmény: Tomybogyó (29312)
hubo44 Creative Commons License 2013.02.16 0 0 29319

Ezt šok minden okozhaa. Konektorokot nezd at derak ki eš ki selôztetni benzintôl a hengereket mašik dera bele, hall senzor pucolaš, lamda le kôtni konektornal eš probalgatni inditani. Ha MPI a motor.

Előzmény: stemplis (29318)
stemplis Creative Commons License 2013.02.16 0 0 29318

Segítséget kérek!

Mi lehet az oka, hogy ma kb.  150 km levezetése után a városban megálltam egy boltnál, majd elindultam és kb. 2 km után leállt a motor.  (úgy mintha elment volna a gyújtás) Indítási kísérletek következtek, de végül előkerült a vontatókötél és haza húztak.

 

Indítgatások után a benzinszag elég jól érződött, néha úgy tünt mintha beakarna induni, de végül nem kapja el...  valakinek valami ötlete, hogy mi lehet a baj?

 

 

Kolja987 Creative Commons License 2013.02.15 0 0 29317
Na igen a rugók alatti műanyagot nem mertem feszegetni de igy már ok. Azért jobb leszedni mert igy nem tudom tökéletesen visszapattintani a csatokat ami felül fogja a műszeregységet, a kormány nélkül meg szemből be lehet tolni
Előzmény: RobertoHogen (29316)
RobertoHogen Creative Commons License 2013.02.15 0 0 29316

szerintem meg nem éri meg nem leszedni.fogsz egy tompa lapos kést mondjuk,és a dudát kipattintod,alatta van a duda kapcsolója,azt egy kicsit nehezebb mert a kormány gumi peremébe van,ha kiszedted,lehúzod a két sarut,de vigyázz mert van benne 2 kicsi rugó annak közepén kicsi szivacs,nehogy elhagyd,és már látod is az anyát,arra már nem emlékszem hanyas,de ez nem is lényeges :)vissza szerelés értelem szerűen

Előzmény: Kolja987 (29314)
nagydajab Creative Commons License 2013.02.15 0 0 29315

A müszerfalat már szedtem ki, (az ora csoportot) de ahoz nem vettem le a kormányt, ügyessen ki lehet fordítani. Szerintem nem éri meg a macerát.

Előzmény: Kolja987 (29314)
Kolja987 Creative Commons License 2013.02.15 0 0 29314
Még egy kérdés. Eltört a kmóra spirál műszerfal felőli műanyag része. Kicseréltem vika gyártmányt tudtam szerezni. A baj az hogy 80km/h felett hallhatóan cicereg, mit ronthattam el? Azt tudja valaki hogy a kétküllös kormányt hogy kell leszedni? Úgy egyszerűbb lenne a műszerfalat szerelni .
Kolja987 Creative Commons License 2013.02.15 0 0 29313
Most a beázás miatt kivettem a szőnyeg alatti szigetelőanyagot így a kuplung javult, nemrég meg volt piszkálva a kárpit lehet hogy amiatt volt nehéz,most sem tökéletes de jobb. A csere mindenesetre szükséges hamarosan.
Előzmény: Felícia767 (29308)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!