Szeretnék vásárolni Fiat Uno Turbo ie-t. '90-es évjárattól érdekel. Legjobban a '91-es évjárattól érdekelne(1.4).
Akit érdekelnek a szép Fiat UNO-k, azok nézzék meg a honlapunkat: http://fiatunoclub.fw.hu Ingyen hírdetheted nálam az UNO-d.
Nincs könyvünk, képünk lesz, illetve ha poénos akarnék lenni, akkor azt mondanám, hogy benne van az eheti (újfajta!) képes ingatlanos újságban, mivel a szomszédunk meg a házát árulja, és a képen rajta van Dodóka.
150-et sík, jó terepen megy (még inkább enyhe lejtős terepen), sacc/kb. ez a végsebessége, ennél sokkal többet még nem igazán hoztunk ki belőle.
A szerelőnk -gondolom- biztosan adna hivatalos papíruszt arról, hogy tavaly ősszel miket csinált rajta, illetve hogy milyen a jelenlegi műszaki állapota.
Hátsó ülésről:
hát beszállni szerintem eléx@r, mármint hogy nagyot kell lépni befelé, de a 76 éves anyósomnak sem jelent ez problémát. Amúgy meg ha már beültél, akkor szerintem tök kényelmes, mindenki azt mondja, hogy sokkal nagyobb, mint amilyennek kívülről látszik. Télen a családomat fuvarozta ki hozzánk (karácsonyra) a férjem, és hátul hárman nagykabátban túlélték. Úgyhogy abszolút nem rossz, ráadásul ennek a régi modellnek sokkal nagyobb a csomitartója, mint az újaknak, mindent elnyel. Úgyhogy gombolkozz csak, most én hazamegyek!
Koszonom a kitartast:o).
Ha mar mashol leirtam, leirom ide is: elso autot keresek, igaz nem friss a jogsim, hanem 7 eves, de vezetni azota szinte 0km-t vezettem. Viszont a diploma ajandek az jo, mert most telen diplomaztam:o). Foleg utazasra hasznalnank, a varosban nekem teljesen megfelel a BKV (a Rakoczi teren a villamosbol latott autok ugy negy lampavaltas utan ernek a Blahara), hosszabb rovidebb tavra (szulok, Balcsi, Szlovakia, esetleg az osztrakok), ket szemellyel. Mennyire lehet kenyelmes a hatso ules?
Elso autonak tenyleg olyat keresek, amit nem feltek annyira, mint peldaul egy Alfa 33-at, amit mar kineztem, mint lehetseges alanyt, de azt inkabb masodik autonak vennek. Viszont a Corsa talan tobbet nyujt, mint egy Samara (1. sz. jelolt), meg ha esetleg szukebb is.
Szoval egyelore meg dilemmazok, mert igazabol osszel szeretnek venni kocsit, de ha van gey jo ajanlat,a mi kihagyhatatlan:o).
Egyebkent a szerelotok kesz irasba is adni az allapotrol szolo szakvelemenyet? Mert szerintem, ha valaki a szakmaja mestere, akkor vallaljon felelosseget a munkajaert. Termeszetesen megfelelo valoszinulseggel es kockazattal. Persze ez mar egy kicsit off, es altalanos dolog.
Nincs veletlenul egy keped Dodokarol?
(Tenyleg megy 150-et? Mennyi a vege? Nincs valami konyvetek a kocsirol, abban talan benne vannak a kert adatok. Nem emlekszem a forgalmiban mik vannak feltuntetve.)
Oké, természetesen továbbra is érdeklődés jelleggel, bárminemű elkötelezettség nélkül. (Nem is bánom, ha kérdezgetsz, mert legalább az ember megtudja, hogy mi érdekel egy esetleges potenciális vevőt... sőt, tán mások is olvassák a topicot.)
Műszaki paramétereket nem tudtam meg, mert melóból egyenesen barátokhoz mentünk bulizni (23.30-ig), így (sajnos) sem előtte, sem utána nem ez járt a fejemben, úgyhogy el is felejtettem rendesen. (De sok reményt ne fűzz hozzá, mert a férjem sem egy műszaki zseni, azt pl. tutira nem tudja, hogy hány LE-s az autó, én kérdeztem, ő meg nézett rám, hogy mittomén. Na szóval ennyire!) :-)
Igen, Bp.
Fejtámla elől van (vezető, ill. anyósülésen), hátul sajna nincs.
Biztonsági öv hátul is van.
Automata övfeszítők... hmmm... elvileg igen, de kicsit akad, így mi már ott tartunk, hogy kicsipeszeltük lazára, tehát a (létező!) övfeszítőt (ami mondom: elvileg müxik, másrészt én utálok úgy vezetni, hogy közben fojtogat) kiiktattuk.
Nézd, ez az autó nem az, amit megveszel és 10 évet még futsz vele, viszont kitűnő az alábbi esetekben:
1. friss jogsisnak, hogy megtanuljon rendesen vezetni. El sem hiszed, micsoda fíling az, hogy nem félted a járgányt, bátrabban belemész olyan helyzetekbe, amibe egy 3 millás autóval nem mersz. Nem félted! Az is előny. Az egyik szomszédunknak szintén van egy Dodóka-kortársú autója (történetesen az egy Mazda), az orra kicsit be van horpadva, asszony időnként meghúzza kiállásnál (kocsibeállóból kifelé), parkolásnál egy hülye beléjük ment stb.stb., az autó már kicsit roncsderbis külsejű, de műszakilag kifogástalan, s eszük ágában sincs megcsináltatni, vagy lecserélni egy fiatalabbra, mert jól megy, viszonylag keveset fogyaszt (a "viszonylag" kitétel azért, mert az öreg jószágok, pláne ha szívatós, mindig többet fogyaszt egy kicsit a fiatalabbaknál), és mivel öreg autó, így biztosítása sincs (csak a kötelező).
2. isteni érettségi vagy diploma-ajándék a kölyöknek (vesz bele új üléshuzatokat, pingálhatja, festegetheti, matricázhatja kedvére), lányok telerakhatják üntyi-püntyi plüssvacakokkal.
3. Olyan kispénzű embereknek, akik pl. Trabantból vagy Zastavából ülnének át életük első nyugati autójába. Nem biztos, hogy mindjárt 3 millásnál kell kezdeni, lehet, hogy egy öreg autó jobb átvezető. Van egy ismerősöm, annak 21 éves a Corsája, mellesleg még szebb és tutibb, mint a miénk (nálunk pl. kicsit snassz és szakadozós az amúgy filléres üléshuzat, na azt már nem vettünk bele drágát és csisásat, csak 2e Ft-osat, ami viszont 1-2 évig bírja). Szóval az övék plüss, meg töktuti, meg gyönyörű csilli-villi műszerfal, minden ápolt és tökéletes, a miénk kifejezetten koszos (mármint pl. az ajtó belülről, mert amikor vettük, akkor a 14 évnyi koszt nem tudtuk lemosni a bőrfelületről stb. De kívülről frissen fényezett csillivilli, és motorikusan jó. :-)
Hát ezek! Hülye voltam, hogy karácsonykor nem adtam el, de akkor vizsgáztattuk, és azt gondoltam, hogy ha ennyit ráköltöttem és megcsináltattam, akkor majd hülye leszek eladni. Másrészt az ember sosem tudja, hogy mit hoz a holnap, és egy kihagyhatatlan ajánlat miatt most mégis kénytelenek vagyunk eladni! :-(
Ujabb kerdes: fejtamla, elol, hatul? Biztonsagi ov hatul? Automata ovfeszitok? (Megint lehet, hogy hulyesegeket kerdezek:o), nekem sajnos nem evidensek ezek.)
Semmi törés, semmi komolyabb probléma. Nem költöttem volna egy 16 éves kocsira százezre(ke)t felújításra és állagmegóvásra, korrózióvédelemre, ha x@r lenne motorikusan, mert akkor nem érdemes, az nyilvánvaló, hisz többet költök rá, mint amennyiért el tudom adni, az nem vall túl jó üzleti szellemre, nem? Az előző tulaj alig használta (gondolhatod: 14 év alatt 80e km), mi viszont megyünk vele, minden áldott nap, hétvégeken kirándulások... de bátran elmentünk vele hónap elején a Magas Tátrába, vagy tavaly Ausztriába... mert Dodóka még soha nem hagyott cserben! :-)
ELADO
OPEL KADETT GSI 16V,2000cm3,150LE,
Fekete,el. ablak,el. tükör,központi zár,15" INTRA alufelni,digit müszerfal,KONI gátlók,sport kipufogó,plüss kárpit,jó állapotban,Budapesten.
Ha érdekel vagy tudsz valakit akorj irj egy mailt.
ÁRA:700.000 Ft.
Tores? Komolyabb problema Nalatok vagy az elozo tulajnal? A motor hogyan lehet jo allapotban 130000 km utan, ha nem volt meg felujitva? Bar ez lehet, hogy hulye kerdes, de meg mindig nem ertek igazan az autokhoz;-).
Utánakérdezek Embörnél, mert sejtelmem sincs a feltett kérdéseidre adandó válaszról! :-)
(Lehet, hogy neki sem lesz, de legalább megprósza.)
Ebből azért sejtheted, hogy otthon-bütykölés kizárva, de az az igazság, hogy Dodóka annyira jó fej, hogy nem is kell bütykörészni, az olajcserék alkalmával történő téli-nyári átállítás mellett megnézik, hogy minden rendben van-e nála. Igaz, költöttünk is rá eleget, épp ezért volt hülyeség (teljes fényezés, fékrendszer-csere, kipufogódob, alvázvédelem, korrózióvédelem stb. lásd lentebb, mivel még hosszabb időre terveztünk), szóval hülyeség volt, mert akkor jópénzért el tudtam volna adni, ehelyett még ráköltöttünk 100-150e Ft-ot (amit persze az életben nem tudok "felszámítani" senkinek), viszont perpill épp a nyakamon van a kis drágaság! Mert úgy van ez, mint a lányoknál: akkor kell(ett volna) adni, amikor viszik! :-)
Egyelore tenyleg csak erdeklodo vagyok:o). Igazabol eszembe nem jutott volna Corsat venni, csak veletlenul bekukkantottam:o).
Mondasz egyeb reszleteket is? Henger szam (3 v. 4), LE, prolasztos vagy injektoros (lehet, hogy elvileg kovetkezik az evjaratbol, de en jaratlan vagyok ilyesmiben).
Majd meg kerdezek!
Jujj, végre egy érdeklődő! :-)))
Mondom a paramétereket:
1. Hát persze, hogy Corsa, elfelejtettem a Swing elé beírni, mert ugyi nekem nyilvánvaló volt (kis butus, másokra nem is gondoltam).
2. Úgy tudom, második tulajok voltunk, az első (vagy legalábbis az, akitől vettük) egy autófényező srác, történetesen Opel Szervízben dolgozik, szerintem ezért van ennyire jó minőségben a kasznija. (Láttam olyan 10-12 éves autókat, amik már szanaszét rohadnak, Dodókán meg alig van 1 vagy 2 pötty.)
80-at tett bele az első tulaj, tehát tekintve, hogy ő 12-13 évig járt vele, nyilvánvaló volt, hogy alig használta. Bezzeg mi megdolgoztattuk, és mondhatom, szuperül bírja a strapát. Ezért is nem adtuk el karácsonykor, mert úgy gondoltuk, hogy friss műszakival még 2-3 évig járok vele (tudod, ez a "jó lesz asszony-autónak" effektus). Aztán mégis máshogy alakult, két kocsit nem tudunk fenntartani, és nincs is értelme. De szerintem 2-3-4 évig még nagyon jó annak, aki nem akar milliókat költeni járgányra (Ladánál, régi Skodáknál, kis Polskinál, Zastavánál stb. sokkal jobb, nem beszélve a fogyasztásáról, ami pláne sokkal jobb, pedig szivatós... igaz, ez egyben azt is jelenti, hogy mindig elindul, nem számít neki a hideg, "szót fogad" első szóra).
A Swing az milyen auto? Milyen marka? Igy most nem ugrik be.
En kb ennyit szanok kezdo autora. Igaz kesobb szeretnek venni, de ha kozbe jon valami jo uzlet, akkor lehet korabban is.
Kozben beugrott. Opel Corsa?
Na mi lesz már?! :-)
Még csak rá sem zizzentek?! :-(
Pedig tényleg nagyon jó kis verda, szívem szerint sosem adnám el.
Karácsonyra meg akarta venni az egyik kollégám, a gyereknek, friss jogsijáért ajándékba... s nem adtam oda neki, pedig 350-et ígért! (Ó, hogy miért nem adtam oda neki!)
Olyan szép (kívülről), és olyan sokat költöttünk rá (kívül-belül)... tök jó a fogyasztása, s még a legnagyobb zimankós hidegben is első pöccre indul. És most télen kapott márkás új aksit is... annyira fel van turbózva. 3 évig még tuti a jószág (de lehet, hogy tovább is)!
Ugye nem kívánjátok, hogy a 7végémet az autópiacon töltsem, kuncsorogva és kufárkodva? Olyan megalázó!
Szóval??? Naaa! Plíííz! :-)
Aki hallja, adja át: közhírré tétetik, hogy eladó a kicsi kocsim! :-)
Neve: Dodóka
Születési ideje: 1985. november, tehát 16 éves múlt a kicsike
Színe: cseresznyepiros (friss, fél évvel ezelőtti fényezés)
Típusa: 1,2 Swing
Futott: 130.000 km-t (és még nem fáradt el!!!)
Fogyasztása: városban: 7 lityi, országúton nagyon jó, 6 l/km alatt!
Van neki 3 ajtaja, egy (noname) rádiósmagnója, két vadiúj, kalaptartóba beépített hangfala, riasztója+immobilájzere, alig fél éves fékbetétje és fékezőrendszere, szintén új kipufogódobja, szóval sok mindene alig féléves, mivel az ősszel egy nagyobb összeget költöttünk rá, akkor fényeztettük, alvázvédelem, korrózióvédelem, fékrendszer stb. igazi nagygenerálozás.
Zöld kártyája 3 hetes, vizsgája jövő nyáron jár le.
Különös ismertetőjele: kicsit öregesnek és "szakadtnak" látszik belülről, de megy mint a rossebes, 100-zal jól kapaszkodik emelkedőn, 150-nel suhan autópályán... imádom, mert sosem hagy cserben. Szerelőnk azt mondta, hogy 3-4 évnyi futás még garantáltan van benne (mármint problémamentesen), mert nagyon-nagyon jó motorikusan!!! Fiataloknak és kezdő vezetőknek ideális (addig, amíg egy komolyabbat nem vesznek).
Ára (csak most, csak nektek, csak azért, mert sürgősen akarjuk eladni, tekintve, hogy már megvan az új -ugyancsak Corsánk-): 350e Ft. (ami nem pénz érte, tekintve, hogy egy százast költöttünk rá ősszel azért, hogy kifogástalan legyen műszakilag és külsejében)
Üdv Mindenkinek!
Eladó egy 1994 februári OPEL VECTRA 2.0i GL.
Km : 116.000
Második tulajdonos. Magyarországi üzembehelyezés, vezetett szervízkönyv.
Zöld : 2003.09.13
Forgalmi: 2004.03.11
Extrák : ABS, klíma, el. ablak, központi zár, riasztó, ködlámpa, alufelni (+4 téligumi acélon).
Az autó jó állapotban van.
Irányár : 1.300.000 HUF
Érdeklődni kizárólag a köv. telszámon : 06-30/383-1480
Keresek új "felni őrt" márkásat,
4 db.-ot NEM tőcsavarosat, leszedővel természetesen.
Ezenkívűl van egy Astra G bal hátsó "nemkombi" lámpabúrám, kissé repedt, de akinek teljesen törött van, az kihúzhatja ezzel a vizsgáig. A széle repedt csak, működését nem befolyásolja.
Ára 3000 Ft. (az új 18000 FT.)
Ja, és budán van.
Sziasztok,
Eladó egy Citroen AX 1.0 '88, 2. (női) tulajdonosától, friss műszakival, zöldkártyával.
Hát, nem egy erőgép, de szépen megy, nagyon jól fogyaszt (6.5 l) és még a napfénytetejét is ki lehet venni.
Iár: 360.000 Ft
Keressetek e-mailben!
Így vettük bontásra, Kb. 8éve állt így egy telepen. A motor ma beindítottuk, kicsit körülményesen, mert az ac be van állva, de találékony a magyar:)))))) viszont szépen jár. A műszerfal fele akkorára préselve is megteszi?