Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

csogu Creative Commons License 2004.05.07 0 0 6025
Nézd meg az időt a 6000 és a 6001 között. Addig csicsázta tomajer, amíg a Pali elvitte:DDDDDDDDDDDDD
Előzmény: Fáradt Vándor (6013)
csogu Creative Commons License 2004.05.07 0 0 6024
eZT BENÉZTED:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

PALIÉ LETT A 6000. HOZZÁSZÓLÁS!!!!!!!!!!

GRATULA PALI:O)))))))))

Helyes, ez sem lett a 6x6-é:DDDDDDDDDDDDDD

Előzmény: tomajer (6011)
Sas882 Creative Commons License 2004.05.07 0 0 6023
gore01:
hello
szinte gondoltam,hogy nem tudod megmagyarazni, egyebkent nem is vartam:))
nem ertem mi baj a hangnemmel,hiszen nem irtam semmi sertot,feltettem egy kerdest,ami foglalkoztat engem,s szerintem sok masik taxist,hogy mielott a nagy unneplesben es istenitesben,gorezasban elsiklanank a lenyeg felett,ez pedig a penz, s pont Te irtad lejebb,hogy erdeked, hogy akit "kizsakmanyolsz" az jol "felhizott" kizsakmanylando legyen, hat nem tudom,de pont nem ez tortenik, ezt bizonyitjak az altalam leirt aranyszamok.

"nekünk semmi nem lakossági minden duplája mint nektek!! meg triplája meg mit tudom én!! "
Te gore01 szerinted en 5 eves hulyegyerek vagyok,hogy ilyet megegyek, igy nehez komolyan venni, mar bocsanat.
Ez volt a rosszindulatu megjegyzes,ja vasarlo ertek, a havi tagdij siman fedezi egyhavi lakasrezsimet,errol ennyit,de nem szeretem innen megkozeliteni a dolgot,hanem inkabb a lejebb leirt peldan keresztul.

Hidd el Pali gore semmi bajom nem lenne, ha az idokozben felmerult koltsegeket en is attudtam volna haritani a vevoimre,azaz az utasokra, miutan ez nem tortent meg idoaranyosan, jelenleg szinte lehetetlen egyenesbe hozni a dolgokat, hiszen nem lehet 170 ft rol 300 ft ra emelni a tarifat egyik naprol a masikra.
Sajnos:((

tomajer Creative Commons License 2004.05.06 0 0 6022
Tökéletes példa!
És ez így megy hosszú évek óta!:-(
Vissza lehet olvasni a topicban, hogy mikor milyen tarifák miatt zokogtunk éppen!
Szépen egyenletesen maradunk le, miközben a költségeink bizony bizony....:-(((

Mellékesen hasznos lenne, ha valaki aki tisztában van a pillanatnyi számokkal, kijavítaná ezt a kis listát!

pl. + évi 21 000.- droszt használati díj!:-(

Előzmény: ADMISSARIUS (6021)
ADMISSARIUS Creative Commons License 2004.05.06 0 0 6021
Nekem annál az általánosnál állt égnek a hajam mikor beolvasták, hogy jan. 1.-vel a szolgáltatás ÁFA tartalma 12-ről 15% ra nő ezért a TAGDÍJ 900 Ft-tal emelkedik a viteldíj meg marad ami volt...
Mi nyeltük be megint nem a cégvezetők.
Ugyhogy tényleg nem tud érdekelni a 2m Ft-os tel számla.
tomajer Creative Commons License 2004.05.06 0 0 6020
Ne butáskodj Pali!
Ki mire használhatná föl a költségeinket?
Ki mire használhatná föl a bevételeinket?

Ezek olyan adatok, amiket egyáltalán nem baj, ha tudnak rólunk az emberek!!!
Hiszen pont az a baj, hogy mindenki azt hisz/ te is:-( / hogy százezreket keresünk havonta!!!:-(
Nem Pali, nem keresünk százezreket!
A Foxi.... féle ....ok, akik össze vissza hadoválnak, vagy:
nagyon jó taxisok;
nagyon szerencsések;
nagyon sokat dolgoznak;
nagyon hazudósak:-)))

Tehát, én úgy gondolom, hogy egy négy évvel ezelőtti költség lista, /pláne, hogy itt jelent meg anno:-) / nem okozhat semmilyen problémát!!!

Előzmény: góré001 (6019)
góré001 Creative Commons License 2004.05.06 0 0 6019
nem de ezt nem csak mi olvssuk nem tartozik senkire milliószór megmondtam semmi szám ne íródjon itt le mert soha nem tudod ki mikor ki ellen használja fel!!

tomajer Creative Commons License 2004.05.06 0 0 6018
Miért???

Szégyelnünk kéne, hogy mennyi mindent kell fizetnünk???

Előzmény: góré001 (6017)
góré001 Creative Commons License 2004.05.06 0 0 6017
I G E N !!!!!!

de te nem vagy normális!!!!!!!

tomajer Creative Commons License 2004.05.06 0 0 6016
Most nosztalgiáztam egy kicsit!

Milyen barátságos számok!:-)))

Ezek után még mindig úgy gondolod, hogy egy taxis 39 000.-ft befektetéssel keresi meg a pénzét???:-(((

Előzmény: tomajer (6015)
tomajer Creative Commons License 2004.05.06 0 0 6015
Miért ne írnám!!!

Nem most lesz itt először. Azt mondtad, hogy te végigolvastad a topicot!:-)))

Ezt, egy közös barátunk alkotta, négy évvel ezelőtt!!!
Tehát, a számokat aszerint kell aktualizálni:-(((

"toporgo bivaly válasz erre | adatok | e-mail 2000-07-10 08:30:25 (41)

Tisztelettel ide karcolnám egy évi kiadását egy abszolut átlagos budapesti taxisnak
A nem taxis topic látogatók számára a mi a sok, mi a nem sok kérdésben egy kis segítség.

egészségügyi hozzájárulás 12x3900,- 46800,-
tb 12x11000,- 132000,-
Szja 12x5000,- 60000,-
iparűzési adó kb 15000,-
Fuvarszervezésdíja(tagdij)12x30000,- 360000,-
Mosás (heti 2) 104x600,- 62400,-
Nyomtatvány,számlatömb 6000,-
Évenkénti müsz.vizsga 7500,-
Felkészítés a vizsgára min 30000,- 30000,-
Urh készülék javítása kb 3x3000,- 9000,-
Taxióra javítás,tarifaáll,hitelesítés 10000,-
Pacsi a különféle vendéglátó helyeken egészségügyi intézményekben napi 3, 300 munkanapon
mert heti 6 napot dolgozom az 900x150 135000,-(diszpécser így adja ki a címet köteles vagyok kifizetni)
üzem anyag költség 54000 km-re az autóm nagyvárosi hivatalos normája 12,1 l/100km 1,548,558,-
4 olaj csere olajjal szűrővel 36000,-
kötelező biztosítás 54000,-
utaskár biztosítás 3000,-
Casco vagy van vagy nincs 15000,-
jármű javítása szerényen számolva 180,000,-
Gumi optimális esetben 2db 50,000,- ( A taxin 3 mm profil mélységig használható)
Őrzött parkoló (2 autómat lopták el eddig tehát szükséges) 72000,-
A jármű pótlása vagy részletet fizetsz vagy félre KELL tenned az autócserére minimum havi 40000,-ft
az évi 480,000,- akkor 6 évente letudod cserélni a kocsit egy taxizásra alkalmas tipusra
nem suzukira
Összesen 3,312,258,-forintocska plussz ami nem jutott eszembe/300 nap=11,040/nap
és még nem vittél haza egy forintot sem, nem büntetett meg a rendőr, nem váltottál meg késést a cégednél
és a ballagó öltönyödben ülsz a kocsiban, nem törtek/törted össze magad (hogy mit fizet ki a biztosító az több
másik topictémája)

nem vittél be pénzt a cégedhez reklámra, a csekkek kifizetésére ahogy hallom (Rádió és City taxinál megtörtént)
nem jártál szállodánál rendelésen ahol reggel egy reptérért (szabott áron nem kaszálva)
pergethetsz 500-2500 forintig a mandínernek

Nem cseréltél autót ennek járulékos költségeit nem részletezem de a fiuk megerősítenek benne 100,000,-

Egy igen jó taxis kb 75% kihasználtságot tud elérni a kevésbé ügyes gumitaxis ( vissza jár ugyan arra a környékre
címet felvenni mert ott tud 2-3 perces kiállással dolgozni) 50% hasznos kilométerrel termel ha nem ég meg sehol!
"

Remélem a Bivaly, nem haragszik meg:-)))

Előzmény: góré001 (6014)
góré001 Creative Commons License 2004.05.06 0 0 6014
le ne írd mert beléd akasztom az antennádat !!!
Fáradt Vándor Creative Commons License 2004.05.06 0 0 6013
Igen... csak nem neked... :-)

Előzmény: tomajer (6011)
tomajer Creative Commons License 2004.05.06 0 0 6012
Basssz!:-(((

Nna mindegy ennyit az ünneplésről!!!:-)

Miért lenne a Sas rosszindulatú???
Mert nem ért veled egyet?
Hajtogatja a saját véleményét mint te!:-)))
Tudod, én meg az összefogás, tárgyalás, megeggyezés szentháromságot hajtogatom:-)))
Más:
Palikám, neked meg egy taxis költségeiről nincs gőzöd se!!!
De most utánnanézek, és iderakom neked, hogy legyen miből kiindúlnod!

Előzmény: góré001 (6010)
tomajer Creative Commons License 2004.05.06 0 0 6011
6000:-)

Előzmény: csogu (6009)
góré001 Creative Commons License 2004.05.06 0 0 6010
sajnos ilyen arányszámokat nem lehet fel állítani,mert nem kötelező a létszám nem is lehet kötelezni ha befizet dolgozhat ha nem akkor nem!! ár törvényt pedig nem fognak módósítani egy darabig az bíztos!!

az a baj hogy olyan rosszindulatú megjegyzések mérgezik a helyzeteket mint aSAS-é hiszen valószínüleg nem is tudja egy fúvar vállaló íroda milyen költséggel kell hogy dolgozzon Ő csak az ö 40.000ft -át sajnálja!! látod még téged is meg zavart pedig nem is vagy taxis!!

csogu Creative Commons License 2004.05.06 0 0 6009
Te taxis vagy?:)
Előzmény: vacka (6008)
vacka Creative Commons License 2004.05.06 0 0 6008
Véleményem szerint a tagdíj önmagában - a taxizás rendkívül költséges többi tételéhez képest - nem lenne fájdalmas tényező, ha a Társaságon belül a LÉTSZÁM, FUVARSZÁM, TAGDÍJ aránya normalizálódna.
Pl: ha a taxis napi bevétele 10.000 Ft és a tagdíj 30.000 Ft, vagy ha a napi bevétel 20.000 Ft és a tagdíj 60.000 Ft.
A jelenlegi jogszabályok között csak ebben az arány-hármas kidolgozásában és betartásában látok reális kiutat.
Előzmény: góré001 (6007)
góré001 Creative Commons License 2004.05.06 0 0 6007
azt hiszem igy nehéz lesz érvelni,de én még is megpróbálom.

a tagdij vásárló értékét kellene neked taglalni.
én egyébként még soha nem egyeztettem a többi céggel a tagdijat hiszen más 850-fővel 44.000ft-gazdálkodni mint 550-fővel 36000.ft -al!! dehát ez az én nyomorom erről neked nem kell tudnod semmit !! ha egyszer vennéd a fáradságot és bejönnél hozzám megmutatnám míről is van szó azt hiszem soha többet nem beszélnél erről ilyen hangnemben!!

nekünk semmi nem lakossági minden duplája mint nektek!! meg triplája meg mit tudom én!!

egyetlen szám mert itt nem fogok semmilyen pénzekről beszélni!!

csak a telefon számlám 2m, ft!! -nem panaszkodom csak ezek tények!!

Sas882 Creative Commons License 2004.05.06 0 0 6006
jo duma, nagyon jo
csak egyet felejtesz el
az aranytalansagok ismertetesenel az utolso pelda, ti. a tagdij, senkitol nem fugg es fuggott,csak toletek.
na ennyit errol
en megertem,hogy a tarifat nem lehetett emelni - azert ez is vicc- de azt mar nem,hogy a Te beveteli forrasodat pedig igen,nezz ra a szamokra (megha nem is pontosak) 8 ev alatt a tagdij 4x nott, az uzemanyag 2.4x
csak azt nem mond,hogy sajnaljalak....akkor fogadnam el,ha az utolso ismervnel 17000 ft lenne.

...jobb,ha valami mas indokot mondanal,mert ez igen santit.

góré001 Creative Commons License 2004.05.06 0 0 6005
ebben teljes mértékben igazad van az arányok
ám a lakosság folyamatos elszegényesedése a taxizás mind inkább el cégesedése és ennek elvtelen tarifázási versenye ide juttatott minket

sajnos a mai árversenyek még sokáig megmaradnak gondolj csak arra ,hogy a bakucz mit csesztetett minket még a sajtón keresztül is ,hogy miért nem 180-190--200-zal járunk micsoda taxis nyomorítók vagyunk most ő mennyivel is járatja a taxisait -vajón miért is???

csak közös elhatározásotok kellene lenni a tarifa mértéke egységesen lépni kellene nektek érte -de- mi lenne az egyébként tartalékkal nem rendelkező taxisokkal és családjaikkal???

nagyon össze tett probléma nem egyszerü még elméletben sem végig futtatni hát még élesben!!!
GÓRÉ001.

csogu Creative Commons License 2004.05.06 0 0 6004
De Sas, pon t itt a bibi. Pali megpróbálta, de egyedül maradt. Utána a taxisok is elkezdtek más hova vándorólni. Főleg amikor 2-3 hónap tagdíjmentességet kaptál, ha a Palitól mentél más céghez.
Akkor Ő mit tehetett volna?
Akkor mi tehettünk volna azzal, hogy igenis én ezt a céget választom, mert itt normálisabb a tarifa.
Naakkor most simában menne.

MOndd ha nincs igazam?
Ami gondunk megszünt volna, ha a Pali cége megszünt volna??
Nem.

Előzmény: Sas882 (6003)
Sas882 Creative Commons License 2004.05.06 0 0 6003
az orszag problemajahoz nem tudok, s nem is akarok hozzaszolni,egyesek szerint nem is olyan rossz.

ami itt a problema:
az aránytalanság
egyszeruen elcsusztak az aranyok,s ezt csak mi sz@ptuk meg....
nezzuk mire alapozom ezt:
1996.
1 km 100 ft (kb) ; 1 liter uzemanyag: 100 ft
tagdij: 10000 rugo/ho

2004
1km 170 ft ; 1 liter uzemanyag: 240 ft
tagdij: 40000/ho

s akkor a tobbi dologrol nem beszeltem,
elsosorban a TB rol ami ket even belul 300% al emelkedett.
Ha ezeket anno idoben attudtuk volna terhelni a vevoinkre, talan most nem sirnank.
De nem tettuk, ill. nem tettetek.

góré001 Creative Commons License 2004.05.06 0 0 6002
az ország helyzete leképeződik a taxis szakmára ami ott káosz az itt is káosz ott fekete seggüznek hát itt sem hagyják ki ,ott megosztanak hát itt még inkább. ott bevétel hiány van hát itt is ott ügyeletes zsenik nőnek ki hát csak gondoljunk ,veress, darázs, és a többire,

pedig ott is itt is hamar rendbe lehetne tenni a dolgokat csak ott nem politikai ideológia mentén kellene cselekedni hanem ország nemzet nép alapon mig nálunk egységessen egy közössen megalkotott szabályzók törvények egységes támogatottsággal lehetne elérni.-de vajon itt is ott is lesz-e ilyen??GÓRÉ001

csogu Creative Commons License 2004.05.06 0 0 6001
Én nem haragszom a Palira, tőlem nem kell megvédened!!!

Félreértettél, én nem a Palit védem, hanem téged homályosítalak fel éppen:)

Előzmény: tomajer (5997)
csogu Creative Commons License 2004.05.06 0 0 6000
hogy mi is az alapproblema

Az ország gazdasági helyzete!!!

Előzmény: Sas882 (5996)
csogu Creative Commons License 2004.05.06 0 0 5999
De nem csak te szot@d meg Pali, hanem mi is, mert emlékszem még arra, hogy hajnali 4-től reggel 7-ig tisztességes pénzt lehetett keresni, amíg nem vágott át téged a többi cég és csak te emeltél be.
Ki is léptek vagy 100-an a cégtől. Érdekes, hogy mindig azok mennek el, akik a legjobban követelték, hog yemelj...aztán mentek az eddiginél olcsóbb tarifáju helyre.
Mondtam, addig kellene lefelé menni, amíg lehet és ezzel rávenni a többi céget arra, hogy normális árért dolgozzunk. A versenyhivatal meg......... de jó mélyen.
Előzmény: góré001 (5998)
góré001 Creative Commons License 2004.05.06 0 0 5998
az oriási probléma ha azt hiszed ,hogy bármilyen problémátokkal nem vagyok tisztába.

azért mert felettem nem világít szabadjelző, azért én még tisztában vagyok mindennel.

de azt hidd el nem lehet egyedül világot válltani !

ha én most az álltalam támogatni akaró és tudó tarifát alkalmaznánk ,egy hónap alatt tőnkre menne a cég mert abban a pillanatban ,hogy nem lenne cím a taxis bármennyire jó a tarifa rőgtön elmenne az olcsóbba,mert ott meg pörög .

semmit nem lehet a taxisok nélkül megoldani.
hányszor de hányszor meg.....m már emiatt.GÓRÉ001

tomajer Creative Commons License 2004.05.06 0 0 5997
Legyél bőbeszédűbb, sas komám, mert csak azt értik amit a szájukbarágsz!!!:-(

Csogu!
Én nem haragszom a Palira, tőlem nem kell megvédened!!!
De Ő egy cégnek a vezetője! Tehát bizonyos dolgokban rajta is múlik, hogy mi itt mennyit kinlódunk!
És én bizony nem látom, hogy azokban a dolgokban is olyan lelkesen küzdene, mint ebben a droszt ügyben!
Amiért természetesen köszönet illeti!
De nem árt, ha tudja, hogy a nagy hozsannázások közepette, nekünk ezen kívül van még ezer bajunk!!!

Mentem vissza dolgozni, este gyövök!

Előzmény: Sas882 (5996)
Sas882 Creative Commons License 2004.05.06 0 0 5996
talan ugy,hogy eszunkbe jut az a szaloige,hogy elni es elni hagyni, errol szol az egesz.

S csak nezz korbe, ha taxiznal, ugy mint mi, rajonnel,hogy mi is az alapproblema, s a tobbi csak utanna jon:)

Előzmény: góré001 (5994)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!