Megnéztem, még a 20 m is soknak tűnik, maga az utca nem lehet szélesebb 4 méternél. Már 20 méter esetén is jócskán bele kéne vágni az erdőbe, és telkeket kéne kisajátítani. Persze, nem tudom mindez mekkora valós akadályt jelentene, ha valóban meg akarnák valósítani..
Egyetértek, ezek valóban rémlátomások! Viszont tudomásom szerint máig is az a terv a legutolsó, amely 40 méter szélességben aszfaltútként ábrázolja ezt az utcát. Emlékszel, fórumokon mutatták, kétszer olyan vaskosan sráfozott útszakaszként, mint a Halomi út. Akármilyen őrült és idióta elképzelés is.
Akkor azt mondták, az újabb tervekben már nem így lesz benne. De látott valaki újabbat?
Itt szerintem rémeket látsz. Nem lehet belőle Halomi utat csinálni, mert egyfelől nincs meg hozzá a szélesség, másrészt nincs elvezetési lehetősége sem a Lakitelek utca felé, harmadrészt meg nem látom értelmét a Halomitól 300 méterre egy újabb Halomi utat létrehozni. Különösen úgy, hogy az erdő, a kirándulók és a közeli házak miatt - a Mályinka utcához hasonlóan - ezt is tele kellene rakni fekvőrendőrrel.
Szerintem nem lógna ki a Lakitelek utcáig, de terveket én nem láttam. A Flór F-ből simán lehet Halomi utat csinálni, max az épületek nem bírnák.
Talán nem is a Péterhalmi út konkurenciájaként, hanem kiegészítőjeként gondolnak rá, hiszen az Imre felé vezeti el a forgalmat, míg itt a másik irányba is lehetne menni, két irányból is megközelíthetővé téve a lakóparkot. Hurrá!
Maga az ötlet is abnormális, nyilván véget érne az a szolid kertvárosi, erdőközeli jellege, de azért szörnyen illogikus és ostoba ötletekkel eddig is teli voltak a helyi döntéshozóink, vagy nem?
Csak a pánik elkerülése végett: ebben a pillanatban is talajgyalu dolgozik a Flór utcán. De megkérdeztem a kezelőjét, azt mondta, hogy ez csak a szokásos karbantartás, szó sincs aszfaltozásról.
Úgy gondolod, hogy ez a lakótelep kilógna a Lakitelek utcáig? Meg hát, akárhogyan is nézem, a Flór utcából maximum olyan kertvárosi utcát lehet csinálni, amilyen a Kétújfalu, vagy a Mályinka utcák. (Még ezzel is életveszélyes lesz, nyilván tele kell majd rakni fekvőrendőrökkel meg sebességkorlátozó táblákkal.) Hol tudna ez a megközelítés konkurálni a lokális főútként viselkedő Péterhalmi úttal?
Ez megint olyasmi, amit nem igazán értek. Miért a Flóron akarnak szállítani - melyet pluszban le kell aszfaltozni - amikor a Péterhalmi már ott van? Ráadásul a Péterhalmiról a Cséry-telep felé is jobban ki tudnak menni, meg Gyál felé is.
Nos, ismét lakossági fórum, négy témában, köztük a KKK is.
Helyszín: Dráva utcai óvoda (Dráva u. Sas u. sarok) Időpont: 2009. június 2. 18.00 MC: Galgóczy Zoltán + a kerület vezetése
Súlyponti eltolódás érzékelhető: már nem a bukott Cséry-telep a KKK mozgatórugója, hanem a Darugyár helyén épülő gigalakópark. A tervek szerint megnyitják, sőt aszfaltot kaphat a Flór F. utca, mivel az építési törmeléket, illetve építőanyagokat azon szállítanák a teherautók. Már elképzelni is csodás.
A környezetszennyezés dolgot még valahogy csak-csak meg lehet bundázni ebben a "degradált" környezetben (a nosztalgia kedvéért visszaemlékezve a környezettanulmány Halmi-erdőre vonatkozó részére, még ma is forr a vérem). Azzal viszont már marha nehéz mit kezdeni, hogy ez a KKK bizony csak egy városi közút. És egy ilyen építését aztán végképp nem támogatja az EU. Nem ártana, ha a képviselő úr is tájékozódna néha az EU pályázati feltétel-rendszere felől, úgy esetleg kevesebb félrevezető mondat hagyná el ajkait...
Apránként összeáll a kép. Most van egy interjú a Városrész újságban Szaniszló Sándorral, azt mondja, hogy az összes nagyberuházást EU pénzből akarják megcsinálni. Ami a KKK-t illetően mindenképpen új fejlemény, hiszen tudtommal EU pénzt környezetszennyező beruházásra nem fognak kapni. Sőt, addigra a lakossággal is meg kell egyezniük - nem nyomhatják úgy erőből, ahogyan eddig.
Sehonnan... De majd (persze jó marha nagy pénzen) valamelyik bennfentes céggel megint csináltatnak úgy 2018 tájékán egy újabb egzakt, "rendkívül magas" gyakorlati értékkel bíró tanulmányt, ami előirányozza a 2030-ig tartó fejlesztési tervben a KKK megvalósítását.
És így tovább, és így tovább... Ez egy végtelen történet.
A mostani Városképben van egy hosszú cikk a komposztáló végleges kinyírásáról. Az utolsó mondatban megemlítik a KKK-t is. Egyrészt a 2020-ig tartó fővárosi tervben lesz benne, másrészt szigorúan alagútban. Hogy pénzünk honnan lesz rá, arról fogalmam sincs.
A cséri telepi komposztálót lefújta Hagyó a mostani kerületi újság szerint, állatkert, vidámpark lehet majd helyette.
Nég jó hogy minden hónapban megajándékozhat egy 100 éves embert szeretett polgármaesterünk. Kedves ember. Örülök hogy erről midig féloldalas fényképes beszámolot lehet olvasni.
Nagyszerű. Akkor már csak erre kell a későbbiekben esetleg emlékeztetni a majdani városvezető polgártársakat, hogy: ALAGÚTBAN. Remélem, nem kell megint a képük elé rakni ezt az irományt, mint anno a "fórumokon" az UVATERV-es alagút terveket...
Az alag]t k;s[[b is syerepel benne, de ami biztosnak tűnuk hogy 2013-ig nincs benne szó a kkk-ról, utána is csak a metróbővítések a és a keleti körút hidjai után ha jóél értem.
A rendszer működésének feltétele az ellenőrzés, amelyet jelenleg a rendőrség és a közterület-felügyelet végez. A későbbiekben ez is automatizálható egy ellenőrző kamera rendszer kiépítésével, amely egyszerre akár több szabálysértést is képes dokumentálni.