Keresés

Részletes keresés

Mortoff Creative Commons License 2019.02.16 -1 0 67000

Milyen Garmin kamerád van?

Előzmény: Yossa.rian (66999)
Yossa.rian Creative Commons License 2019.02.16 -1 0 66999

Én most GoPro 7 Black-et vennék. És lehet hogy veszek is, csak el kéne adni a két Garmint, mert 3 kamera azért mégiscsak túlzás :)

Előzmény: hamvasat (66998)
hamvasat Creative Commons License 2019.02.16 -1 0 66998

Mondjuk, igazatok lehet, ha jobban belegondolok...navi menüből buzerálni a kamerát bonyolultabb.

 

Akkor úgy teszem fel a kérdést, hogy milyen motorra szerelhető action camot ajánlanátok?

Mortoff Creative Commons License 2019.02.16 -1 0 66997

Elvileg. Gyakorlatilag nem tudja az V.

Ahogy Yoss írja a külön távirányító jobb megoldás.

Előzmény: Yossa.rian (66996)
Yossa.rian Creative Commons License 2019.02.16 -1 0 66996

Elvileg az V is tudhatja, ez szoftveres fícsör, nem kell spec hardver hozzá.

Előzmény: hamvasat (66994)
Yossa.rian Creative Commons License 2019.02.16 0 0 66995

Garmin VIRB kamerákat tudod vele vezérelni, de teljesen felesleges ez a fícsör, van a kamerához távirányító gomb, azzal sokkal egyszerűbb menet közben ki-be kapcsolni a kamerát.

 

Előzmény: hamvasat (66994)
hamvasat Creative Commons License 2019.02.16 0 0 66994

És egy kérdés a navi tudorokhoz:

 

Olvasom a BMW Navigator VI tulajdonságait. Azt írják, hogy vezérelhető róla olyan action kamera, ami kompatibilis vele. Na most azt nem írják, hogy mik a kompatibilisak.

 

Innen a kérdés, hogy csak a Navi 6 tudja ezt, vagy már a Navi 5 is? Illetve milyen action kamerát tudtok ajánlani ár-érték arányban? Nem vagyok technika buzi, szimplán csak a túráinkat szeretném megörökíteni jó minőségben, hogy élvezhető legyen visszanézni.

 

Köszi

hamvasat Creative Commons License 2019.02.16 0 0 66993

Köszi!

Előzmény: Yossa.rian (66992)
Yossa.rian Creative Commons License 2019.02.16 0 0 66992

Most X-Lite X-1004, előtte Schubi C3-Pro (ezt egyébként eladnám, ha érdekel valakit, mert hosszútávon nem jó a mérete).

Előzmény: hamvasat (66991)
hamvasat Creative Commons License 2019.02.16 0 0 66991

Köszi!

 

Ja...és milyen bukót használsz?

Előzmény: Yossa.rian (66989)
Kevin Creative Commons License 2019.02.16 0 0 66990

Én K16-ra ültem át RT-ről.

 

Nagyon más világ ám a kettő.

 

Az RT szinte mindenben jobb.

 

Viszont én imádom a brutális teljesítményű gépeket illetve soha nem tudtam megszokni a boxertechnikát, ezért váltottam vissza K-ra.

 

 

Előzmény: mlui. (66980)
Yossa.rian Creative Commons License 2019.02.16 0 0 66989
Előzmény: hamvasat (66988)
hamvasat Creative Commons License 2019.02.16 0 0 66988

Egész pontosan melyik Ztechniked van? Milyen magas vagy?

Előzmény: Yossa.rian (66985)
hamvasat Creative Commons License 2019.02.16 0 0 66987

:-)

Előzmény: Bartolini (66984)
hamvasat Creative Commons License 2019.02.16 0 0 66986

Az RT elegáns, a GS maszkulin :-)

Előzmény: mlui. (66982)
Yossa.rian Creative Commons License 2019.02.16 0 0 66985

Nekem a kisebbik Z-Technik van. A legjobb plekó amit eddig próbáltam, volt ADV plexim is, a gyári is, de zajosak voltat. Ez nem zajos, szinte 0 turbulencia, simán jön a szél, felső állásban eléggé takar, hogy 0-5 fokig ellegyek, nyáron meg alsó állásban jön a menetszél faszán. Szóval ennél jobb nekem nem kell.

Előzmény: hamvasat (66979)
Bartolini Creative Commons License 2019.02.16 0 0 66984

Én egy plexi toldattal oldottam meg a plexi mozgatást.Vagy leveszem a toldatot vagy nem :)

Előzmény: hamvasat (66978)
Lbx Creative Commons License 2019.02.16 0 0 66983

Igen, de ez manapság nem menő...

 

Még van időm dönteni, de nem tagadom, imádom az RT-t, és ahogy, amerre én motorozom, motoroztam eddig, tökéletes volt. Az élmény kiváló volt, a komfort pedig alig überelhető. De ki szeretném próbálni a light-off road-ot, vonz a természet, ezért vonz a GS. És tetszik az a stílus is. Meg a gép is.

Szóval komoly dilemma lesz, ha majd döntenem kell - ráadásul az anyagiak terén az RT felé billen a mérleg.

Előzmény: mlui. (66982)
mlui. Creative Commons License 2019.02.16 0 0 66982

Az Rt elegánsa GS macsós. :)

Előzmény: Lbx (66981)
Lbx Creative Commons License 2019.02.16 0 1 66981

AZ RT nagypapás, a GS macsó :-)

 

A villanyablak pedig nagy királyság, én imádtam az RT-n, mindig úgy lehetett állítani, ahogy kellett; melegben letolni, hűvösben, "bogaras" környéken felemelni, esőben úgy állítani, hogy ne kelljen átnézni rajta, de a vizet eldobja a bukó tetejére, szar úton letolni, hogy lássa az ember a gödröket...

A rádiót ki is szedtem belőle (lett helyette egy 3 literes tárolóhely), a markolatfűtést ritkán használtam.

mlui. Creative Commons License 2019.02.16 0 0 66980

Megkérdezhetem, hogy hogy vált be a K az Rt után? Ha jól emlékszem, kb. azonos a termetünk. Olyasmikre gondolok, hogy leér- e a lábad rendesen, vagy milyen érzés lábbal hátralökdösni magad egy emelkedős parkolóhelyről. :)

Szívem szerint maradnék az Rt- nél, de egyenlőre nem bírok megbarátkozni a vizes Rt külsejével, úgyhogy még a K16 is szóba jöhet. (valószínűleg annak az asszony is jobban örülne )

Előzmény: HorváTH 69 István (66975)
hamvasat Creative Commons License 2019.02.16 0 0 66979

Kroni1!

 

Ez a hőségtől megdöglés komoly dolog:

 

Felraktam tavaly a GS-re egy Ztech nagy plexit. Hűvösebb időben királyság volt, de 20 fok felett már kínzóan meleg volt mögötte. A svájci túránkra allweather ruhában mentem, mert bírni kellett a csúcsokon lévő 6 fokot is. Hát amikor a völgyben jártunk 26-30 fokokban, ölni tudtam volna menetszélért még a gyári kis plexi mögött is.

 

A k1600-on láttam egy nagyon jó megoldást. Van beforgatható szélterelője. Ha meleged van, akkor magadra tudod irányítani a menetszelet és lesz hűtésed anélkül, hogy a szélvédelmed romlana. Nagyon jó.

Előzmény: kroni1 (66974)
hamvasat Creative Commons License 2019.02.16 0 0 66978

Bartolini!

 

Nekem nem mind felesleges. A rádió az igen, de pl. a motoros plexi és az ülésfűtés nem az. De ugye ez megoldható probléma. Vettem egy Touratech fűthető ülés, meg most jött meg a PUIG ERS elektromos pleximozgató. Tehát nincs ugyan a GS-en, de ha mégis valakinek nagyon kell, akkor meg lehet venni oszt csá.

Előzmény: Bartolini (66967)
hamvasat Creative Commons License 2019.02.16 0 0 66977

Kevin!

 

Igaz, RT-t csak egy órán át teszteltem a mátrai szerpentineken, nagyon tetszett is, lehet az én hibám, de én közel sem tudtam úgy fordulni vele, mint a GS-el. Sőt, kifejezettem azt éreztem, hogy határozottan elmarad tőle. Persze nem én vagyok a motorozás csúcsa és mindössze csak 50 km-t mentem vele.

 

Ja, most az LC szériákról beszélek.

 

Nyáron megint elmegyek a BMW tesztvezetésre, ha tényleg jobban kanyarodik velem is az RT, már cserélem is le rá a GS-t azonnal...

 

 

Előzmény: Kevin (66961)
hamvasat Creative Commons License 2019.02.16 0 0 66976

Nagykunsági!

 

Látod, ez a szép, hogy nem vagyunk egyformák és van választék minden igényhez. Nekem is nagyon tetszik az RT, lehet egyszer lesz is olyanom. Jó motor.

Előzmény: nagykunsági (66960)
HorváTH 69 István Creative Commons License 2019.02.16 -1 1 66975

A GS-nek jobb a rugózása , meg érzésre jobban , egyenletesebben megy , mivel annak sokkal rövidebb a végátétele... Amúgy meg a kettő közül , formára és funkcionálisan , nekem is az RT-tetszik jobban , de lehet van olyan vezetési élmény , ami a GS javára dönt másoknál .

 

 Szerencsére van harmadik választás is , ami számomra közel tökéj ! Ez pedig a sorhat :)   

Előzmény: nagykunsági (66956)
kroni1 Creative Commons License 2019.02.16 0 1 66974

Azért furcsa, hogy több GS-t adnak el, mert neked az RT neked jobban tetszik? Értem.

 

Amúgy a túraendúrók nagyon divatosak lettek az utobbi kb. 10-15 év? alatt.. Persze sokan tényleg csak divatból veszik a GS-t, (long way round) és a két motor alapvetően ugyanúgy túrára való, de azért sokban különbözbek. A GS-ek futóműve sokkal jobban tolerálja a hazai útminőséget, sőt még akár terepen is használható. A szélvédelme ahogy írták teljesen más a kettőnek, de ennek van más vonzata is, nyáron a GS-en kevésbé döglik meg az ember a hőségtől.

Akinek meg nincs szüksége azokra az amúgy hasznos extrákra amik az RT-ben megvannak (a már említett rádió, elektromos plexi, stb.) annak a GS egy közel 40kg-al könnyebb, filigránabb alternatíva. És lehet egy 100kg+-os férfinek ez nem számit, de pl. németországban találkoztam olyan női csapattal ahol 8db hölgy motorozott, mindegyik kicsi vagy nagy GS-el, RT nem volt egy se.. De persze ezek az érvek eltörpülnek amellett, hogy neked az RT jobban tetszik.. :)

 

Előzmény: nagykunsági (66956)
ronson Creative Commons License 2019.02.15 0 0 66973

Inkább gyere és mutasd meg holnap, hogy kanyarodik egy K16 :-)

Előzmény: Kevin (66961)
BagiGS Creative Commons License 2019.02.15 0 1 66972

:-D :-D :-D   egy szmájlival a végén jobban mutatott volna, mert így még valaki komolyan veszi!

Előzmény: Kevin (66961)
Mortoff Creative Commons License 2019.02.15 -1 0 66971

IS.;)

Előzmény: nagykunsági (66970)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!