Gyári magnós fejegységem bekapcsológombja kiesett, letört belőle egy pöcök és nem is tudom visszarakni. Ez így eléggé ronda, kérdés, lehet e utólag csak gombot venni (gondolom esélye 0) vagy más ötlet?
Múltkor írtam az off autónk belső tükréről, meglepetésemre a helyi autósboltban volt gyári!!, autóhoz való tükörragasztó lapka, kemény 400ft-ért....és masszív...:)
szia, ez egy kicsit durva hogy a comp. ot akarták ezért cserélni, nekem is volt hasonló gondom, mégpedig az infrás kulcs általában 2 hét után kinyírta az elemeket, egyik peugeot szervízben kulcs cserével orovosolták, mondván szar, ezért 50+áfa és betanítás, másik 20km arrébbi peug szervízben pedig tanácsolták hogy műanyagragasztóval fixáljam az elemeket, mert el tudnak csúszni, és lezárlatolja magát, ez volt fél éve, és azóta is megy a távirányítós kulcs (ez utóbbi szervízben emberbarátak, és rendesek voltak). erről ennyit, és némely munkafelvevő hozzáértéséről
A bal első kerék vonalában, attól kb. 60-80cm-re jobbra van általában a folt. Aláteszek inkább egy műanyag lapot, hogy ne szívja be a papír, aztán megnézem.
Úgy döntöttem, hogy befejezem a kerék festésének mókolását. Gyenge, gagyi minőségű festékek vannak csak ilyen móka-miki spraykben. Bátyáméknál szeptember-október környékén beindul a termelés és újra fognak porszórni. A homokszórást ingyen meg tudja oldani, a porfestést meg 6 ezer64 db-ért megcsinálják. Úgyhogy visszafestem ezüstre azt az egy felnit.
Motor melyik részén tapasztalsz csepegést? Főtengelyszimmering ált csak menet közben csepegtet, mikor megnő az olajnyomás... Mint írták a többiek, lehet fagyállós hűtővíz, de akár szervóolaj is, az jóval finomabb, mint a motorolaj....
Keresnék saját részre, lehető legolcsóbban, utánfutót. Jó lenne, ha a saját tömege 100 kg alatt lenne és elférne rajta két enduro motor hosszában. Érvényes műszaki vizsga is kell.
Pont ma reggel néztem megint. Egy kartonpapírt tettem az autó alá, hogy jobban lehessen látni mi az. Hát lehet, hogy mégsem olaj. Hétvégén tényleg lefényképezem és felrakom.
Olajos színe van, de nagyon halovány és nincs olajos tapinása, bár lehet, hogy a papír beissza. Az biztos, hogy mióta a főtengely szimmeringet kicseréltem sokkal kevesebb folt van alatta.
250e Km, és én vagyok a 3. tulaj, 2004-es forgalomba helyezésű az autó...
Egyébként patent, meg megy, kényelmes, stb..., csak van már pár olyan dolog, ami eléggé bosszantó. Főleg, hogy egy k. kulcsot nem tudnak feltanítani hozzá és cseréljek fedcomp-ot.... nane.
Hétfőn viszem a Citroenbe, ha ott sikerülne a kulcsot betanítani az jó lenne. Egyébként az ár-érték aránya az autónak messze a legjobb a használt piacon szrintem.
Kisebb nehézségek árán, de meglett ma a hiba, ami az ANTIPOLLUTION FAULT hibátjelet okozta! A szervízelés folyamatát hosszú lenne elmondani, de a lényeg, hogy a turbó nyomásérzékelőjéhez vezető cső szétcsúszott, és emiatt mindig rossz értéket kapott a gép és vissza vette a turbó nyomását. A hibára kis túlzással véletlenül jöttek rá, jó irányba indult neki a szervíz, de sokkal tovább is tarthatott volna, ha véletlenül be nem veszik észre a szétcsúszott csövet. De összedugva minden renben ment.
Most örülök, mint majom a farkának, hogy végre visszajött az erő a gépbe! :)
Köszi, mindenkinek a tippet, korábbi helyeken ahol érdeklődtem olyan 60 000 forintokkal riogattak, meg a frédinél 119 000 - el hát annyi pénzt azért nem akarok rákölteni, akkor ezek szerint "hozott anyaggal" is lehet menni ebben nemigen voltam biztos...
Én is még igázok de remélen nem sokáig! Éppen úton vagyunk a finisben sajátcég ügyben ott kell majd gájázni de jutni fog moci fejlesztésre is! (ha már szakágba fog úgy is esni)
Sziasztok! Segítségeteket kérném: a bal hátsó futóművel mi lehet a baj, mert a téli gumit most cseréltettem és ferdére van kopva a gumi. A futómű melyik részében keressem a hibát? A két első gumi tökéletes állapotú.
Hát igen!!! Szép is az amikor azt mondja az autód "Tapos szét, hagy hajoljon a lemez a ku..rv@ @nnyát.." Már elnézés a kifejezésért, de aki tudja mi ez, annak nem kell magyarászkodni. De ha majd egyszer nem kell dolgozni, csak "hegyezni" és a lóvé meg csak dől akkor majd...
N-s mocim faragtunk közútra! Tengely + ECU... A nitrót már nem raktuk be mert kaptam egy kihagyhatatlan ajálatott és +0.5milla száltam ki a kocsiból! :D
Volt tervben turbó is de ezek már nem valosúltak meg azon az autón!
Viszont most meg a 406-hoz van egy rossz mocim amit fel akarok újjitani de kevesen válalják az ALU blok vas hüvelyesitését (60-100eFt)! Ha minden igaz akkor jővő héten kapok calibra turbó dugókat be probálásra... mérete stimmel de a többi csak be probáláskor derül ki! :D
Látom azért te is tudod mitől döglik a légy. Az jó ha kajak a gép... Rally világban valamennyire jártas vagyok. Szoktam nézegetni a peugeot vonulatokat, mert szerintem nagyon ott vannak, meg a franciák azok oszt tudják, hogy mitől döglik. You tube-on meg a 306 maxi, panizzi féle gép, meg a hangja az nagyon szívhez szól.
Nekem is 136LE-os benzines van. Pont a mostani hétvégén voltam autópályán, de 105 fok felett nem volt az olajhőmérséklet. Az nem számíthat mennyire fáradt az olaj?
hát ŐŐŐŐ... inkább ott de itt is bele futottam párszor... nagylegények szarvának letőrésének céljából! 1tonna 205Le nem rossz arány és még egy nagyon jó 6os váltót is raktak mellé!
Ezt a részét nem is értem pugéknak! annó meg csinálták a 306 GTi-6-ot amit váltott a 206 GTi (30lóval gyengébb és 5-s váltó amit utána az RC váltott 177Le 5-s váltó)
Nem akarok kukacoskodni, de nálunk nem 130km a max autópályán??. Lehet, hogy te a németeknél mentél. Így akartad írni nem??? (Nincs harag remélem, nem bántás ként írtam)