Keresés

Részletes keresés

jrf600r Creative Commons License 2016.10.18 0 0 67

Megnézetem a Kymcot élőben,nem olyan kicsi annak az ülése,legalábbis nekem ránézésre!

Nekem előtte egy 600-as Hornet volt nagyon szerettem és jó kis motor is volt.

Honda,ennyi!

Most is néztem a Silver Wing 400-at van egy 2008-as 600+névre írás,ez Győrben van.

Meg van egy  2009-es SW-T 400 az pedig 890 + névre írás,az a Full Gas-nál van.

Nem tudom,hogy a Silver Wing és az SW-t között motorikusan mekkora lehet a különbség!

Mert ugye külsőre sokkal szebb az SW-T,viszont ez a két motor között a különbség 300 000 Ft és 1 év.

Azért ez annyira nem mindegy!

Majd otthonról belinkelem a két motort és írjatok,hogy mi a helyzet szerintetek.

Sőt itt van ez is!

 

http://www.jofogas.hu/hajdu_bihar/Honda_Silver_Wing_Fjs_600_nagyrobogo_turarobogo_54523973.htm?first=1

Előzmény: Mokany67 (66)
Mokany67 Creative Commons License 2016.10.18 0 0 66

Végre megmozdult ez a fórum is. Gyönyörű ez a Kymco csak nekem még mindig nem érthető, hogy akár túra robogóként is használható szekéren,  miért ilyen kicsi a hátsó ülés. Az SW-T széria nekem több dolog miatt jött be.

-Pakolhatóság? pipa

-Csendes kiegyenlített járás? pipa

-Hátsó ülés kényelme? pipa

-Honda? pipa

Kicsit elvakult fanatikus vagyok de eleddig csak a Hondáimmal nem volt komolyabb bajom.

Lecseréltem a lámpatestben a világítást. Fabrikálás nélküli ledes világítást kerestem valós lumen adatokkal.

Nem kellett semmit átalakítanom de másfél órát szereltem, hogy minden frankó legyen. Persze kellett némi leleményesség meg 2 db bicikli küllő pluszban. A helyzetjelzőket már rég lecseréltem, és nem voltam elégedettlen a világítással, de szerettem volna kipróbálni, milyen a ledes világítás. Pont 20.000 Ft-ba került párban. Vetítési képe alapján jó és erősebbnek tűnik mint a normál halogén de majd egyik este kiderül. Direkt egyszerre csak az egyiket cseréltem le és hozzánéztem a másikat fényerőben. Volt különbség szemre. 

jrf600r Creative Commons License 2016.10.13 0 0 65

Én néztem ezt a variációt is!

Olvastam a Kymco Xciting 500-ról és akik eddig írtak,mind azt írták,hogy nagyon óckodtak tőle elsőre,de tökéletesen meg vannak elégedve vele!

Ausztriában népmotor az ára és a maga a jó tulajdonságai miatt!

Meg azért 14-15-ös kerék van bent és az első villák is olyanok mint egy hagyományos motoron!

Én ezt is néztem most,hogy majd motor vásárlás lesz.

http://www.jofogas.hu/baranya/Kymco_xciting_500_53987821.htm?first=1

Mert ugye azt sem kell elfelejteni,hogy a Kymco ezer éve csak robogót gyárt és most a BMW-nek az új robogójába is egy Kymco blokk dobog.

zotac Creative Commons License 2016.10.12 0 0 64

Hasonló fejlesztést vártam a Hondától is, a kymco meglépte, 550 ccm, alu váz, olajban futó automata kuplung, bordás szíj kihajtás, tetszik.

jrf600r Creative Commons License 2016.10.10 0 0 63

Szia!

Köszönöm szépen!

Még nézegetem az újabb úgy nevezet SW-T 400 -at is,de árban szinte 200-300-al több!

zotac Creative Commons License 2016.10.07 0 0 62

Meg kell nézni közelről, a fotó alapján egyben van kedvező vétel lehet kis alku is beleférhet.

Úgy látom kereskedő sok motort árul, normál halandó ember nem tudja a jó motorokat elhozni Olaszból.

Feltételezem nem ezen a robogón fog sérülni szavahihetősége.

Ennél a km futásnál a kipufogó nem burkolt része a dob előtt szép világos barna a nitrizált cső, varratoknál is, nem korrodált,később sötétedik. (Kép)

A motor blokk látható alu részei matt fényesek,újszerűek, oldalról be- be lehet látni. Alul olajsár mentes.

Szerződésben rögzíteném, hogy  rejtett hiba esetén kártalanít,ilyen pl. az esetleges olajfogyasztás is, mely csak pár 100 km után kontrollálható.

Pozitívum, hogy motorikus garanciát vállal a leírásban, a törésmentes állapotot nem említi.

Előzmény: jrf600r (61)
jrf600r Creative Commons License 2016.10.07 0 0 61

http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_silver_wing_400-10631224

 

Ez az egyik kiszemelt!

Olaszból való egy újba számolták vissza!

zotac Creative Commons License 2016.10.07 0 0 60

Szia,

 

Nehéz tanácsot adni, talán az a legjobb, ha típusismerettel rendelkező barátot ismerőst kérsz meg legyen segítségedre a szemrevételezésben.

- eredet- km futás  

-szervizkönyv

-valós esetleg igazolt alkatrészcserék

- esztétikai állapotból lehet következtetéseket levonni a gondos gazda irányában. Vélt korábbi törés esetén egyenes, és egynyomba futás vizsgálata

- próbaút

- plexi-lámpa mattulás, csavarok alu alkatrészek korrodáltsága, arra utal sokat volt napon, sokat futott nedves időben, (pl. Olasz tengerpart)

 

 amennyiben hirdetve van oszd meg itt a linkjét.

 

Előzmény: jrf600r (59)
jrf600r Creative Commons License 2016.10.07 0 0 59

Sziasztok!

Tudnátok nekem tanácsokat adni,hogy mire figyeljek vásárláskor a 2008-as 400-as Silver Wingnél?

Köszönöm!

Debilon Creative Commons License 2016.10.03 0 0 58

elvileg ha jól fordítgattam, akkor az olasz nyelvű főleg elektromos service manual elején a hengerfej/hajtás/olajszűrő/olajpumpa stb. dolog csavarméretei és meghúzási nyomatéka is benne van

Előzmény: igenis (54)
vizeslajos Creative Commons License 2016.10.02 0 0 57

Üdv!

 

Nem az enyém!

Még nem jött el az ideje...majd.

Bár nekem a 400ccm is elég lesz.

Csak annyi, hogy sasolva közlekedem :-)

 

Előzmény: zotac (56)
zotac Creative Commons License 2016.10.02 0 0 56

Szia,

 

Együttérzésem, sajnos a műanyag elemek pótlása a húzós tétel, remélem sikerül megszerezni, és helyre állítani.

Ugy látom ez 600 as

Előzmény: vizeslajos (55)
vizeslajos Creative Commons License 2016.10.02 0 0 55

Sziasztok!

 

Van aki egyenlőre csak álmodozik és információkat gyűjt ezekről a gyönyörűségekről.

 

Szerencsémre, hogy Ti vagytok (hasznos hozzászólások) és barátomnak (Mokány 67) köszönhetően, már rendelkezem sok fontos tudnivalóval.

...és nem tudom nem észrevenni őket. Ő jelenleg picit hibás, de így is csuda szép:

 

 

 

 

Igaz hasonló, de azért figyelmetekbe ajánlom ezt az alkatrész katalógus oldal (cikkszámokkal). Hátha hasznos lehet valakinek:

https://www.impex-jp.com/catalogs/moto/honda/11mct504.html 

igenis Creative Commons License 2016.10.02 0 0 54

Szia!

 

Ilyet találtam én is ft-ban.  http://oem-parts.hu/hu/parts/honda/sw-t400/fjs400d9-sw-t400-2009  Szépek az árak, nem mondom. Sajnos ezek sem igazán service manual-ok, inkább csak alkatrész lista. Nincsenek pl. nyomaték értékek.

Köszönöm a mailt!

Előzmény: zotac (53)
zotac Creative Commons License 2016.09.30 0 0 53
Előzmény: igenis (52)
igenis Creative Commons License 2016.09.29 0 0 52

 Tényleg jó volna egy mechanikus robbantott rajzos hasonló történet a hajtásról is.

 

 Ezer köszönet!

Előzmény: zotac (50)
igenis Creative Commons License 2016.09.29 0 0 51

Szia!

 

Jó a színe nagyon.  Ilyet szerettem volna de amit először kinéztem az egy használtan behozott durván tekert órás lehetett ráadásul húzott is balra nagyon, tehát bukhattak vele nem kicsit. Ismerőssel feleslegesen mentünk le érte Kecskemétre. Utána döntöttem , hogy inkább legyen picit drágább de tuti és találtam ezt a újonnan nálunk forgalomba helyezett  fehér-feketét. Lehet, hogy pingvines, de mostmár kibékültem a színével is ami hasznos, mert kicsit feltünőbb az úton. Talán hamarabb észrevehető. A dobozt már én vettem rá, mert nem volt rajta sajnos.

 Ugyan ilyen olajat tettem bele meg egy utángyártott szűrőt. Kipucoltam a variátor szivacsszűrőjét de mást nem bántottam, mert nem láttam értelmét.

 A tiédnél biztosan nem volt óratekerészet? Szomorú de nagyon jellemző mostanság. Meghibásodás esetleg?

Előzmény: Debilon (42)
zotac Creative Commons License 2016.09.29 0 0 50

Szia,

 

Elment a mail, jó lenne még a motorra,és hajtásra is megtalálni a repair manuált, ez inkább az elektromossággal összefüggő 

nem kevésbé fontos dolgokat taglalja.

Az 5500 rpm nagyon jó nekem már 6000 körül jár.

Előzmény: igenis (49)
igenis Creative Commons License 2016.09.29 0 0 49

Szia!

 

 Nem szeretném tesztelni a szíj élettartamát. 25K környékén biztosan cserélem ami szerintem jövőre még nem lesz meg. Május vége óta van nálam a gép és 5K-t futott. Most 12K van benne. Gondolom még nem kell aggódnom. Egyébként van a youtube-on olyan mozi fenn amin szakadt szíjas Silwer W. -et javítanak az út szélén, sőt itt a népitéletben a 600-asoknál is olvastam egy kolléga írását amiben a garanciás motorján kellett szíjat cserélni mert szétszakadt. Egyébként  most kereken 5500-at forog az enyém 100km/h-nál. Nem tudom ez mennyire jó érték.

 Egy henger kiesését még egy négyhengeres is nagyon megérzi, hát még ahol csak kettő van összesen. Csoda, hogy nem állt le rögtön és szerencséd, hogy egyből megtaláltad a bajt forrását.

 Valóban halk, egyenletes, kultúrált járású blokkja van. Lehet tényleg ezért hallok meg jobban minden csúnyább zajt.

 

 Ez a service manual engem is érdekelne. Megtennéd, hogy tovább passzolod hozzám? Előre is köszi! És Debilon-nak is!

Előzmény: zotac (41)
zotac Creative Commons License 2016.09.29 0 0 48

Köszönöm átjött, néha a rajzok is sokat segíthetnek, meg az értékek.

 

Előzmény: Debilon (46)
Debilon Creative Commons License 2016.09.29 0 0 47

most érkezett meg, mindjárt küldöm

Előzmény: Debilon (46)
Debilon Creative Commons License 2016.09.29 0 0 46

ha a freemail-re küldted, oda nem kaptam semmit sem

Előzmény: zotac (45)
zotac Creative Commons License 2016.09.29 0 0 45

Köszönöm küldtem mail-ben a címemet.

Előzmény: Debilon (44)
Debilon Creative Commons License 2016.09.29 0 0 44

üdv!

 

igen, pdf és olyan  40 MB

 

adj valami olyan mail-t ahova el tudom küldeni

Előzmény: zotac (43)
zotac Creative Commons License 2016.09.28 0 0 43

Szia,

Engem érdekelne pdf formában van meg?

 

Debilon Creative Commons License 2016.09.28 0 0 42

 

Üdv!

 

Tavaly ősz óta hajtom ezt a 2010-es SW-T400-ast.. 26 ezer-el vettem és most 33 ezer kilométer van benne, nemrég volt olajcsere 6000 km után.

Repsol RP MOTO HMEOC 4T 10W30 került bele, fogyasztás is 3,6-4,0 liter között alakul :)

 

szeretek vele jönni-menni

 

olasz nyelvű repair manual-t találtam hozzá (ha valaki igényli meg tudom vele osztani valahogy), ez angolul nincs meg valakinek?

 

zotac Creative Commons License 2016.09.28 0 0 41

Szia,

 

A te módszered még lehet hogy egyszerűbb, jut eszembe a kuplung levételéhez nem is kell lehúzó, a pofák tengelyének zsírozása nagyon fontos, az is kiszárad van is róla videó.

Berágódik, nem egyszerre repülnek ki a pofák, attól van a surlódó hang induláskor.

6000 km különbséggel lemértem a szíj szélességét 0.22 mm-t kopott ez idő alatt  mely nem városi használat volt, külföldi túrák.

A xenon fehérebb fényt ad, de nem olyan szép a vetítési képe, és lehet nem is látok többet, előnye talán a kevesebb fogyasztás, alacsonyabb hőmérséklet a lámpatestben.

A markolatfűtés vezetéke alul van rögtön bebújtatva a műanyag alá, 5-6 e körül volt, a helyzetjelző vezetékére kötöttem , az valahol le van biztosítva, nincs gond vele.

Igen kamera mindhárom, hátul is van , én vagyok a filmügyi biztos  a túrákon.

A motort 14.000 km-el vásároltam, most nem néztem, közel a 30 hoz, meghibásodás egy alkalommal volt nagy ijedtség mellett a Fogarason, rázós út volt , enyhe balos, előjel nélkül

elgyengült a motor, alig bírt menni.... kellett 5 perc míg lehiggadtam, település nagyon messze, és ezen a szakaszon egyedül voltam, társaim a rövidebb utat választották.

A motor olyan gyenge volt, hogy nem lehetett az utat folytatni, hirtelen felindulásból előkaptam a csavarhúzót levettem a gyertya deklit, és meg volt a hiba, az egyik pipa lerepült,

lehet az előtt sem volt megfelelően lenyomva..... megkönnyebbülés go tovább.

Mivel ennél a motornál a két dugó együtt jár nem birkózik meg az egy hengeres futással, teljesen elveszti erejét. Más meghibásodás nem volt.

Ennek a motornak, mint tapasztaltad is nagyon csendes a járása, kiegyensúlyozott két + tengellyel, a normál kihajtási zajok talán ezért tűnnek fel néha, mely még így is sokkal szerényebb az olasz típusokkal hasonlítva.

zotac Creative Commons License 2016.09.28 0 0 40

zotac Creative Commons License 2016.09.28 0 0 39

Itt elmentek a végsőkig , olasz fórumról ( https://www.facebook.com/groups/hondaswt/ )+ google fordítás, szóval ezek a szíjak nem igen szakadnak el idő előtt. Kopással azt tapasztalom, közel áll a 26 mm- hez 26.27 mm, hogy kicsit magasabb fordulatszámon jár, és emelkedett 2-3  dcl-t a fogyasztás, most szezon után cserélem.

 

Quanto dura la cinghia di trasmissione sul Silver ?
Come sapete Honda programma il cambio cinghia a 24 mila km, alcuni meccanici disonesti vi suggerisce di cambiarla a 18 MILA Km per "STARE TRANQUILLI" dicono loro ma vi siete mai chiesti quanto puo' durare in pratica la cinghia ? Alcuni giorni fa ho sostituito il motorino di avviamento su un Silver del 2006 con appena 160 MILA Km e mentre si discuteva sul mezzo mi ha rivelato che e' stato obbligato a sostituire la cinghia perche' i consumi erano scesi da normali 21 Km al litro a 15/16 Km e ha pensato di sostituire la cinghia per capirne il motivo, La cinghia che lui stesso ha sostituito me l'ha portata per metterla in bacheca e che coloro che verranno da me ai PitStop possono vederla e toccarla come se fosse un trofeo.
L'immagine che vedete qui sotto dice tutto.

Milyen hosszú a heveder átviteli az ezüst?
Mint tudjátok honda program változás a heveder 24 ezer mérföld, egy kis ferde kvantummechanika azt sugallja, hogy változtatni rajta, hogy 18 ezer mérföld a "biztonságos" azt mondják, de gondolkoztál már azon, hogy hogyan lehet utolsó a gyakorlatban a heveder? Néhány nappal ezelőtt kicseréltem a gyújtást egy ezüst 2006 már csak 160 ezer mérföld és ahogy előadta a középső közölte velem, hogy kénytelen volt lecserélni a heveder mert fogyasztás lent voltak a normális 21 km Literenként 15/16 km és azt hitte, helyettesíteni a heveder megérteni az okát, a heveder, hogy ő maga lépett a helyébe engem elvitte őt rakni a táblára, és hogy azok, akik jönnek hozzám a boxkiállással láthatok és Őt, mint egy trófea.
A képet, hogy lásd alább mindent elárul.
 ˇ A fordítás értékelése

igenis Creative Commons License 2016.09.28 0 0 38

Szia!

 

 Végáttételhez én erre az olajra gondolok: http://castrolmintabolt.hu/webshop/product/castrol-syntrans-transaxle-75w-90-1-literes/333/

Persze van ez olcsóbban is. Tudom, hogy alapból hígabb de a melegre már ne sokat hígul, így talán jobb lesz. Meglátjuk, ha kicserélem.

 

 A támasz persze száraz volt mint a sivatag. Szerintem gyárilag sem lehetett rajta sok kenőcs. Én beakasztottam a rugót a helyére csavarok nélkül aztán a kihajtás oldaláról simán kézzel ráhúztam a helyére és betekertem a csavart. Aztán a másik oldalon leültem mellé a földre és lábbal beletaposva helyre húzattam (kb 1-2cm) majd ott is megcsavaroztam.

 

 Az olajcsere ciklussal egyet értek. Azzal rosszat nem teszel ha sűrűbben csinálod, de szerintem a jó minőségű kenőanyagoknak ki kell bírniuk a gyári ajánlást. A Japán gyártók és a Hondák különösen arról híresek hogy ritkábban kell őket szervizelni mivel a tervezésük sokkal precízebb és az anyagok is jobb minőségűek mint a többi gyártóé.

 Xenon szettel még várok és az izzó cseréje is csak a két bent lévő izzó felcserélésére fog valószínűleg korlátozódni. Végül is tényleg nem rossz egyáltalán a világítása. Kuplungot nem biztos, hogy piszkálni fogom első szíjcserénél ha nincs vele probléma, de majd meglátom.

 

 Látom van kamerád. Kettő is? Vagy mi a másik a műszerfalon? Jó lehet az a markolatfűtés is biztosan. Nem látszik hol megy hozzá a delej. Gondolom nem a kormánycsövön belül. Én nem mertem kapcsoltra kötni nehogy valamit túlterheljen mert kb. 40W és ezt így nem is kell.

 

 Köszönöm a V-Belt nyugtázást is. Rendes tőled

Még egy kérdés: Mennyi Km volt a tiédben mikor hozzád került és hol jár most a számláló, ill. milyen hibát produkált nálad a támasz kopásán kívül?

Ez nem is egy. Bocsi!

Előzmény: zotac (37)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!