Keresés

Részletes keresés

lobbanórotor Creative Commons License 2019.06.29 0 0 22433

Nem mondjátok, hogy megőrzött jármű lett belőle... 

 

http://fotobus.msk.ru/vehicle/777386/

 

...pedig de. Még az oroszok is tudták. 

Előzmény: Snake-Mojzi (22431)
BENczúr utca Creative Commons License 2019.06.28 0 0 22432
Totál újdonság volt nekem is, pedig már októberben így vizsgázott.
Előzmény: Snake-Mojzi (22431)
Snake-Mojzi Creative Commons License 2019.06.28 0 0 22431

Érdekes egyébként, hogy mennyire nem volt még téma a BPE-262. Vagy én siklottam el felette.

Előzmény: BENczúr utca (22420)
LSU-985 Creative Commons License 2019.06.28 0 0 22430

Köszönöm!

Előzmény: BENczúr utca (22427)
BENczúr utca Creative Commons License 2019.06.27 0 0 22429

Szegeden 2 óra (de lehet, hogy délután is van 2 órája) nem elég?

Előzmény: trizs77 (22428)
trizs77 Creative Commons License 2019.06.27 0 0 22428

Mikor és hol tankol, hol mosat ?

Előzmény: BENczúr utca (22427)
BENczúr utca Creative Commons License 2019.06.27 0 1 22427

Tavaly nyárit tudok mondani, talán nem változott:

 

4:05 Kiskunmajsa-Szeged 5:15

5:20 Szeged-Tiszasziget 5:48

5:55 Tiszasziget-Szeged 6:25

6:30 Szeged-Deszk-Szeged 7:20

9:45 Szeged-Kiskunmajsa 10:57

12:08 Kiskunmajsa-Szeged 13:15 (ezután lehet csinál még valami mást is)

15:30 Szeged-Bácsalmás 17:40

17:55 Bácsalmás-Szeged 20:00

21:30 Szeged-Algyő 21:59

22:00 Algyő-Szeged 22:29

22:45 Szeged-Kiskunmajsa 23:55

Előzmény: LSU-985 (22426)
LSU-985 Creative Commons License 2019.06.26 0 1 22426

Hétfőn reggel már tisztán volt kecskeméten 5:35 körül

 

 

Le tudja nekem valaki írni hogy nyáron az LGP-784, KMB-545 buszokkal végett járatok nyári fordáját 5:15 (Majsáról ér be Szegedre) és 15:30 (Bácsalmásra indul) között? Köszönöm!

Előzmény: KT4 210 (22425)
KT4 210 Creative Commons License 2019.06.26 0 0 22425

Ha jól láttam, volt utána egy helyreigazításuk is, ahol leírták, hogy a gyerekek festhették és firkálhatták ki a buszt egy rendezvény keretében. Meg, hogy nem tudták normálisan lemosni utána.

Előzmény: IkarusEAG (22424)
IkarusEAG Creative Commons License 2019.06.26 0 1 22424
Elég szomorú, hogy egy jó kezdet után a Szegeder idáig süllyedt...
Előzmény: Volan-te (22423)
Volan-te Creative Commons License 2019.06.26 -1 0 22423

http://szegeder.hu/brutalmod-osszefirkaltak-a-dakk-egyik-buszat/?fbclid=IwAR3zVajy-FPbOabyGrdc4_rPfYoFW-3M04kQfyEUbGtg4aHrJRcM0imafMY

 

Clickbait címmel ellentétben egy kicsit kidekorálták DAKK-os családi napon az egyik NDV-t.

Törölt nick Creative Commons License 2019.06.24 0 0 22422

Gyakorlatilag.

 

Üdv. :-)

Előzmény: BENczúr utca (22417)
63-41 001-3 Creative Commons License 2019.06.24 0 1 22421

JAW-724, 725 > Baja

BENczúr utca Creative Commons License 2019.06.23 -1 5 22420
Csodálkozok rajta, hogy M41 6212 nem írta be egyik szegedi járatra sem tegnap BPE-262-t... :)
Törölt nick Creative Commons License 2019.06.22 0 0 22419

Sziasztok! Esetleg van valakinek néhány képe az 1999-es CNG-s Ikarus 260-as és 280-as kocsik eredeti (felújítás előtti) utastér állapotáról? A választ és segítséget előre is nagyon köszönöm! 

M41 6212 Creative Commons License 2019.06.16 -1 1 22418
NKV 442 Szeged-Balatonfüred
BENczúr utca Creative Commons License 2019.06.14 0 0 22417
Én is láttam, evileg megy HÉV-et pótolni.
Előzmény: MCA-001 (22416)
MCA-001 Creative Commons License 2019.06.14 0 0 22416
Az egyik csuklós Merci éppen most jött szembe velem Budapesten a Hungárián.
Mit keres itt?
Public Transport Creative Commons License 2019.06.12 -1 0 22415

bugacon van a kocsi.

Előzmény: KT4 210 (22411)
63-41 001-3 Creative Commons License 2019.06.11 0 0 22414

DUD-618, KPY-670 > Makó (átmenetileg)

trizs77 Creative Commons License 2019.06.11 -1 3 22413

 

 

 

  Ez a város feladata lenne, és nem a DAKK feladata. A város tudja kötelezni a szolgáltatót (azaz a DAKK-t), hogy hová tegye a nagy kapacitású (csuklós) kocsikat mentre pontosan.

A DAKK ennek fényében állítja össze a saját fordáit.

Az utasszám adatokkal is a város rendelkezik, és nekik lenne feladatuk meghatározni, hogy hová és mikor kerüljön csuklós.

Sajnos már jó pár éve össze-vissza járnak a csuklós kocsik, de ez nem a DAKK hibája.

 

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

5*

KT4 210 Creative Commons License 2019.06.10 0 1 22412
A fordát a Dakk irja, nem a város. Utóbbi legfeljebb a csuklós előírást tudja módosítani. Bâr ennyi igényesség a szolgáltatóban is lehetne, hogy maga felülvizsgálja a saját fordáit. Neki kb ugyanannyiba kerül, ha a 21-esen jár x km-t, mintha a 90-esen tenné ugyanezt. Jó persze meló van vele, az tény. Legvégső esetben marad a közszolg szerződés módosítás. Az utasszámokat pedig maga a szolgáltató is látja.

Az ikarusok nagyobb felüleltben nyitható ablakai valóban jobbak, mint a Conectoké, de nem jobban, mint egy valódi klímás busz. Álló helyzetben, lámpánál, vagy nagy szélcsendben azokon is nagyon meleg van.
Előzmény: beni19 (22409)
KT4 210 Creative Commons License 2019.06.10 0 0 22411
Minden nap tartogat meglepetést. Ma például a kecskeméti ezüstszürke 3 aljtós Alfa (KDU-624) helyközizik Szegeden.
7-es troli Creative Commons License 2019.06.09 0 5 22410

jaj De jo, hogy írtad a nyitható tetoszellozőt! Vissza sírom azt a technikát. 😊 ziu9,fvv,ikarusok. Soha nem is voltam kánikulában rosszul ezeken a járműveken! Bezzeg a modern klímás, lőrés méretű nyitható (már ha nyitható) ablakú járművek. Az év nagyobbik részen nincs szükség a klimara, elég lenne a normalis szellő, ami hűti az embert. Ráadásul igy gyorsan es sűrűn cserélődnek a levegő, az esetleges szagok is hamar tova tűnnek. Kánikulában Klima ha nem megy, megfullad az ember, ha megy, a legtöbb esetben 8-10 fok különbség is van a kintihez képest, garantálva a megfazast, esetleg rosszullétet. 

Na mind1, ez a haladás átka...

 

Előzmény: beni19 (22409)
beni19 Creative Commons License 2019.06.09 -1 5 22409

"elengedhetetlen lenne a fordák átrendezése, hogy most már a csuklósok tényleg csak a nagyobb forgalmú vonalakon közlekedjenek"

 

Ez a város feladata lenne, és nem a DAKK feladata. A város tudja kötelezni a szolgáltatót (azaz a DAKK-t), hogy hová tegye a nagy kapacitású (csuklós) kocsikat mentre pontosan. A DAKK ennek fényében állítja össze a saját fordáit. Az utasszám adatokkal is a város rendelkezik, és nekik lenne feladatuk meghatározni, hogy hová és mikor kerüljön csuklós. Sajnos már jó pár éve össze-vissza járnak a csuklós kocsik, de ez nem a DAKK hibája. 

 

"új kocsik előnye is szépen, hogy az utasnak nem fog kisülni rajtuk a zsírja"

 

Eddig a csuklós Conectókon és CNG-s Citarókon sül(t) ki az ember zsírja legjobban. Az Ikarusokon bár nincs klíma, de a nagy felületű elhúzható ablakok és a bukó ablakok miatt merőbben sokkal elviselhetőbb az utazás a meleg nyárban, mint egy ablaktalan, fülledt Conectón. 

Előzmény: KT4 210 (22407)
7-es troli Creative Commons License 2019.06.09 0 0 22408

Koszi

Előzmény: KT4 210 (22407)
KT4 210 Creative Commons License 2019.06.09 0 2 22407

Amint én láttam, elmennek. Nyilván kevesebb az ülőhely, ezért olykor több az álló utas, de ez pl. egy tápéi kanyaron, egy 21-esen, vagy más, nem túl nagy forgalmú vonalon nem jelent akkora gondot. Ahova én szvsz. nem tenném őket, az a 90-es vonal napközben. Délután ott sem láttam buszról lefolyós történetet, de ott az 50 utas/járat értéket elég gyakran elérheti, vagy akár meg is haladhatja a kihasználtság. (Utóbbihoz hozzájárulhat az is, hogy a vonal képes elverődni. Péntek délután láttam olyat, hogy az alapot utolérte az F-es...mindkettő szóló.)

 

Gondolom a helyzet fő forrása az, hogy a DAKK-nál a szólók üzembe állításával nem változtak a fordák, csak x-y-z-re a korábbi csuklós helyett szólót raknak. Márpedig ilyen mértékű járműállomány átrendezés esetén elengedhetetlen lenne a fordák átrendezése, hogy most már a csuklósok tényleg csak a nagyobb forgalmú vonalakon közlekedjenek.

 

Most, hogy a kánikula az utóbbi napokban beesett az ablakon, elő fog jönni az új kocsik előnye is szépen, hogy az utasnak nem fog kisülni rajtuk a zsírja. Ez az előnyük a májusi "őszben" eddig nem igazán jelentkezhetett :)

Előzmény: 7-es troli (22405)
11István11 Creative Commons License 2019.06.07 0 1 22406

NKV-447 ma Debrecenben éjszakázik, mert elromlott.

22:30-kor a buszvégen parkolt, gondolom a suli Péntekes járattal volt itt.

7-es troli Creative Commons License 2019.06.07 0 1 22405

milyenek AZ üzemeltetési es utas tapasztalatok a szegedi új conectokkal? A kivont csuklósok helyére eddig betett új szolokon mennyire jellemzo a tumultus az utastérben? Illetve az utastér szellozeserol kinek milyen velemenye van?

ESZ-361 Creative Commons License 2019.05.31 0 1 22404

Az egyik HCT rendszàmos 260as Lerobbant Üllésen az iskola elött. 

Dakkos vontató vitte el. 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!