A topic célja a BMW motorkerékpárok tulajainak és azoknak a szimpatizánsokanak az összefogása, akik szeretik ezt a motormárkát.
Szinte hihetetlen, hogy nincs ilyen Topic még!
Tudom kezelni, hiszen még élek, de egy kalap szar. Nincs határozott nyomáspont, nyúlik, az az ember érzése, hogy a fékkarnak útban lesz a markolat. Az öcsén CBF600S gépén nagyságrendekkel jobb, pedig egy súlycsoport, sőt, a Honda idősebb is, és öcsém - hogy is mondjam - nem aggódja túl magát a karbantartáson. A haverom CBR600F-ét meg sem merem említeni...
Ebbe a játszmába én is be szeretnék nevezni - ha nem is vadiúj géppel.
Ma megint megdöbbentem a V-Strom fékein... Megy, fordul, szedi a lábát, végül is egy motor, amin nem is olyan rossz nyomulni (főleg 3+ hónap kihagyás után), csak a fékkel ne kelljen operálni.
Egyébként nagyon jó volt gurulni ismét. Meglepődtem, hogy a Szentendre - Pilisszentlászló - Visegrád vonalon nem találkoztam egyetlen motorossal sem, viszont a Visegrád - Esztergom - Dobogókő - Szentendre úton lényegesen többen voltunk.
Egy szombati nap alkalmas lenne, 10 órás indulás Pest környékéről, addigra Hamvasat(vagy más távolabb lakó) is ideér madárfüttyös kis falujából. Motorozás, múzeum tárlatvezetéssel (a tulaj igazi megszállott, mindent tud!), visszafelé sztrapacska Párkányban. egy szép kerek nap!
Az én elvonási tüneteimet ez inkább növeli. Ez valami olyasmi, mint amikor szoknál le a dohányzásról és közben valaki melletted slukkolgat és fújja rád a füstöt :D
Egyébként vagány kiállású gép, esküszöm tetszik. De miért a 71 Le - nem 85-nek kellene lennie? És a színe... Ez az árnyalat a fotón nagyon tetszik, de tartok tőle, a valóságban nem ilyen kékes, közelebb áll a szürkéhez.
És ha már Rockster; ma 1 óra magasságában Visegrádon a rév-kereszteződéshez közeli ABC környékén egy fehér Rockster... Esetleg valaki innen?
És egy GS pelkó nélkül a budai alsó rakparton a Margit hídtól délre, dél felé egy órával korábban?
Én a metszéssel kezdtem. Du. F
felraktam, nettó 3 óra alatt... majd szétszedtem a plexit mert a magasított plekóval zavaró colt, feltettem a gyárit helyette. Király lett, nagyon tetszik. Most a gyári olyan magas mint a Puig volt.
Amúgy téli időszakra tényleg nem rossz pár fotó és videó, az elvonási tünetek csökkentésére. Ja és a kompakt méret pedig szubjektív, az igazi motoros nem akad fent ilyen apróságokon:
Én is pont 20-30ezres kinaiakkal kezdtem, mire rájottem, hogy a képminőségük jó, de amugy elég használhatatlanok, jobb ötletnek tartom elsőre egy garmint, sony-t vagy goprot venni. Ha rájössz h nem kell neked mégsem kamera, akkor azokat ugyis jobban el lehet adni. A GoPro Session 4-ből én 40-ért vettem egy garanciális pár hónapos darabot, még 2 éve. Amúgy motorozást megörökíteni szerintem sisakra felrakva a legjobb, a motoron szerintem nagyon statikus és unalmas hogy egyirányba néz végig, sisakon ha forgatod a fejed a téma irányába az sokkal inkább akciókamerás. A GoPro-k tudnak olyat, hogy hosszú gombnyomásra sorozatképet csinálnak, beállítható időközönként. Én 2mp-re állítva érdekes témáknál csinálok mindig pár fotót, aztán otthon kiválogatom őket.
Nemcsak motorra, de máshova is jobb szerintem egy ilyen kompaktabb méretű, a polaroid cube még hasonló mint a session, de azt nem ismerem. Sisakon a nagy kamerák szerintem gázul néznek ki, néha egy-egy motoros mintha valami playstation figurát látnék fotonágyúkkal.. :)
Fasza ez a PUIG ERS felszerelési video. Két megjegyzés:
-Aki 1 óra felszereli, annak fizetek egy láda sört :-)
-Kihagytak pár érdekes részt, pl. , hogy mit csinál a kábeldzdungellel a végén :-) Hát azzal megszenvedtem, mert normálisan úgy lehet, hogy beaplikálja az ember a tank oldalidom mögé, ahhoz viszont bontani kell még, illetve még így sem árt egy nőgyógyász kurzus :-)
Felszereltem a PUIG ERS-t, már csak a kábeleket kell összedugdosni és elrendezni. Közben most kaptam észbe, hogy bakker, kéne metszeni a gyümölcsfákat is. Lehet ki is vonulok ebben a jó időben...vagy várok szerdáig, hogy felszáradjon kicsit a talaj...
Kroni1 és T10K3, illetve többi akciókamerához tanácsot adó Topictárs!
Tök igazatok van. Rühellem a fényképezést, inkább megélni szeretem a pillanatot. Viszont mégis igyekszem fotózgatni, hogy legyen emlék. Nem gyakran, de elő szokott fordulni, hogy meló közben, ha kicsit felszalad a stresszfaktor, akkor megnyitok régi motoros képeket és végigszaladok egy-egy albumon. Nagyjából pár havonta végignézem őket. Ezért gondoltam, hogy egy egy hágón, vagy szép helyen átkelést videon is megörökítek. Vágni nem tudok, de biztos megtanulnám. Viszont az is igaz, hogy a fotók rendezésére is nehezen szánom rá magamat. Szóval valóban lehet, hogy a videokat sem nagyon rendezgetném. El kell gondolkodjak, hogy kell-e ez nekem :-)
Vagy veszek valami 30ezres kínait, aminek jók a tesztjei viszonylag, aztán a szezon alatt kiderül, hogy kell-e nekem komolyabb...
Én is így vagyok ezzel, kaptam egyet és a próbán kívül még nem használtam, igaz nem is találtam még megfelelő helyet még a motoron, sisakra meg sajnálom ráragasztani. Amikor valami érdekesebb helyre mentünk akkor meg itthon felejtettem.
Még a VHS kamerát nagyon sokat használtam (nem motoron), de a később vásárolt digitális kézi kamerát talán 3x használtam, egyszerűen lusta vagyok vágni, szerkeszteni.
Visszatérve a motoron használható cam-hoz, egyik ismerősöm úgy kamerázott, hogy a barátnője szelfibotra rakta a kamerát és úgy videózott. Nekem az a felvétel tetszett, a gyönyörű táj mellett saját magukat is videózták, olykor felülnézetből is.
Nem vinném tulzasba en sem ezt a kamera miatti aggódast. Ahogy LBX is irja, nem nagyon fogod visszanézni és megvágni meg pláne ezeket a kezdeti lelkesedés elillanása után. Bár nem vagyunk egyformák, de magamon kivül sok havernál ugyanezt tapasztaltam. Én az első évben mindenhova vittem, rengeteg halál hosszú és unalmas anyagom született. Aztán átálltam arra, hogy csak adott részeken videózok meg csinálok pár fotót. Ez már kezelhetöbb emlékmentéseket eredményez, mint a többtíz gigás semmitmondó gurulasok, a vidi a látványt nem mindig tudja ugy visszaadni, egy-egy kép néha sokkal több sztem. Tavaly már nem is vittem magammal egyszer sem, és h igen akkor is csak pár szép fotót nyomtam menet közben és megalláskor. Igaz jó ezt mindenkinek megtapasztalni, én kicsit elmélyedtem a premiere proban, ezért azt mondom volt értelme.. de már csak terepezésre viszem, vagy ha egyéb izgi dolgot csinálok. Ugyhogy majdhogynem felesleges a legszuperebb gopro szerintem, képminőségben a többi se rossz. Youtubera feltéve pedig méginkabb eltünnek a különbségek az agyontömörítés miatt.
Ami miatt megis a goprot ajánlom mint márkat, az az h sokkal masszívabb és motoron használhatóbb mint sok másik, akár egy kinai vagy akar egy sony. Faék menü, hangos visszajelzés, erős jó helyen lévő led, stb. Még a sonyknál is volt valami gondom, sose tudtam h video vagy fotó módba vagyok, volt h lemaradtam dolgokról, gopronal nem tudod elrontani az egyszerűsége miatt és mindig hallod mi van, még 80km/h-nál is. Pedig képminőségre talán a sony meg a gopronál is jobb. Személy szerint a session 4 vagy session 5-öt ajánlom, nem olyan draga, és fele akkora mint a többi, használhatobb sisakon, vagy nyaralásnál testre rogzitve csúszdan, stb. Tok nélkul is vizálló stb.