Keresés

Részletes keresés

R100 Creative Commons License 2019.02.17 0 0 67060

Március 9?

Időjárást még nézzünk!

Előzmény: Molnar_Nobby (67057)
R100 Creative Commons License 2019.02.17 0 0 67059

Különben is: csak a gyávák fékeznek!

Előzmény: ironist (67053)
Lbx Creative Commons License 2019.02.17 0 0 67058

Igaz, megtévesztettek a sávok, na meg hogy délben egy Rockstert láttam,és az járt a fejemben :-)

Előzmény: A_Kupec (67056)
Molnar_Nobby Creative Commons License 2019.02.17 -1 0 67057

Mehetünk, benne vagyok. Mikor? 

 

Előzmény: R100 (67051)
A_Kupec Creative Commons License 2019.02.17 0 0 67056

Ez nem rockster :) és az eleje valszeg puffos volt, de ettől függetlenül reális az ár :)

Előzmény: Lbx (67048)
Lbx Creative Commons License 2019.02.17 0 0 67055

Ez engem is érdekelne...

Előzmény: R100 (67051)
Lbx Creative Commons License 2019.02.17 0 3 67054

Nem trendi, hanem igaz.

Tudom kezelni, hiszen még élek, de egy kalap szar. Nincs határozott nyomáspont, nyúlik, az az ember érzése, hogy a fékkarnak útban lesz a markolat. Az öcsén CBF600S gépén nagyságrendekkel jobb, pedig egy súlycsoport, sőt, a Honda idősebb is, és öcsém - hogy is mondjam - nem aggódja túl magát a karbantartáson. A haverom CBR600F-ét meg sem merem említeni...

Előzmény: ironist (67053)
ironist Creative Commons License 2019.02.17 -2 2 67053

Oly trendi szapulni a V-strom fékjeit.

Más, mint a GS. 

Meg kell tanulni kezelni, nem hisztizni! 

Előzmény: Lbx (67052)
Lbx Creative Commons License 2019.02.17 0 0 67052

Ebbe a játszmába én is be szeretnék nevezni - ha nem is vadiúj géppel.

Ma megint megdöbbentem a V-Strom fékein... Megy, fordul, szedi a lábát, végül is egy motor, amin nem is olyan rossz nyomulni (főleg 3+ hónap kihagyás után), csak a fékkel ne kelljen operálni.

 

Egyébként nagyon jó volt gurulni ismét. Meglepődtem, hogy a Szentendre - Pilisszentlászló - Visegrád vonalon nem találkoztam egyetlen motorossal sem, viszont a Visegrád - Esztergom - Dobogókő - Szentendre úton lényegesen többen voltunk.

Előzmény: Horpa1 (67050)
R100 Creative Commons License 2019.02.17 0 0 67051

Menjünk együtt! Többször felmerült már, hogy akár találkozhatnának is az itt írogatók, legjobb alakalom egy motorozás.

A fiúk általában szeretnek katonásat játszani, van egy klassz múzeum nem túl messze, az említett Börzsöny pont útba esik:

https://hazajaroegylet.hu/uticelok/oroszkai-hadimuzeum-oroszka/

 

Egy szombati nap alkalmas lenne, 10 órás indulás Pest környékéről, addigra Hamvasat(vagy más távolabb lakó) is ideér madárfüttyös kis falujából. Motorozás, múzeum tárlatvezetéssel (a tulaj igazi megszállott, mindent tud!), visszafelé sztrapacska Párkányban. egy szép kerek nap!

Na?

Előzmény: jo_lenne_tudni (67045)
Horpa1 Creative Commons License 2019.02.17 -1 0 67050

De szívesen erősíteném én is a statisztikát... talán elérhetőbb lesz az 1200 GS LC.....talán.

Előzmény: ekowob (67040)
Yossa.rian Creative Commons License 2019.02.17 -1 0 67049

Az én elvonási tüneteimet ez inkább növeli. Ez valami olyasmi, mint amikor szoknál le a dohányzásról és közben valaki melletted slukkolgat és fújja rád a füstöt :D

Előzmény: kroni1 (67038)
Lbx Creative Commons License 2019.02.17 0 0 67048

Pfúúúújj, BMW!  Ez jó lesz? :-)

Egyébként vagány kiállású gép, esküszöm tetszik. De miért a 71 Le - nem 85-nek kellene lennie? És a színe... Ez az árnyalat a fotón nagyon tetszik, de tartok tőle, a valóságban nem ilyen kékes, közelebb áll a szürkéhez.

 

És ha már Rockster; ma 1 óra magasságában Visegrádon a rév-kereszteződéshez közeli ABC környékén egy fehér Rockster... Esetleg valaki innen?

És egy GS pelkó nélkül a budai alsó rakparton a Margit hídtól délre, dél felé egy órával korábban?

Előzmény: Mortoff (67043)
Lbx Creative Commons License 2019.02.17 0 0 67047

Ezt gondoltam én is; egy játszósmotor a dobogón :-)

Előzmény: Mortoff (67042)
Gadgetfan0 Creative Commons License 2019.02.17 -1 1 67046
Én a metszéssel kezdtem. Du. F
felraktam, nettó 3 óra alatt... majd szétszedtem a plexit mert a magasított plekóval zavaró colt, feltettem a gyárit helyette. Király lett, nagyon tetszik. Most a gyári olyan magas mint a Puig volt.
Előzmény: hamvasat (67034)
jo_lenne_tudni Creative Commons License 2019.02.17 -1 0 67045

Egyszer szolsz, es elviszlek arra (masfele is, pl. Szlovakiaba, amit mar regota beszeltunk). A szamom a regi, 20 eve valtozatlan. :-)

Előzmény: hamvasat (67016)
R100 Creative Commons License 2019.02.17 0 0 67044

Látszik, hogy a január holtszezon... 

Előzmény: ekowob (67040)
Mortoff Creative Commons License 2019.02.17 -1 0 67043
Mortoff Creative Commons License 2019.02.17 -1 1 67042

És mekkora királyság, hogy egy 300-as kétütemű a harmadik. :)

Előzmény: ekowob (67040)
Mortoff Creative Commons License 2019.02.17 -1 0 67041

Én az elközetkezendő 10 évben nem kívánok összesen 5 órát tölteni a plexi tekergetésével... ;)

Előzmény: hamvasat (67035)
ekowob Creative Commons License 2019.02.17 -1 2 67040

Januári motorkerékpár forgalombahelyezések Németországban.

(Felhívnám a figyelmet az elsö és a második közötti különbségre) 

 

1: BMW R 1250 GS 383

2.Honda Africa twin 99

3.KTM 300 EXC 65

4.Kawasaki Versys 1000 61

5.BMW S 1000 RR 56

6.BMW R 1200 GS 53

7.Yamaha MT-07 52

8.KTM 1290 Super Duke R 49

9.BMW R 1250 RT 48

10.Honda 500 Rebel 47

11.Honda CB 500 F 46

12.BMW F 750 GS 45

13.Ducati Multistrada 1260 43

13.KTM 790 Duke 43

15.BMW R 1200 R 42

16.BMW S 1000 XR 40

17.KTM 350 EXC-F 39

18.Honda CB 650 R 37

18.Kawasaki Z 900 37

20.Honda CB 1000 R 36

20.Ducati Scrambler 36

nagykunsági Creative Commons License 2019.02.17 -1 1 67039

Inkább motorozok fametszés helyett. 

A kertészeknek is meg kell élniük valamiből :)

Előzmény: hamvasat (67034)
kroni1 Creative Commons License 2019.02.17 0 0 67038

Amúgy téli időszakra tényleg nem rossz pár fotó és videó, az elvonási tünetek csökkentésére. Ja és a kompakt méret pedig szubjektív, az igazi motoros nem akad fent ilyen apróságokon: 

 

Előzmény: kroni1 (67037)
kroni1 Creative Commons License 2019.02.17 0 0 67037

Én is pont 20-30ezres kinaiakkal kezdtem, mire rájottem, hogy a képminőségük jó, de amugy elég használhatatlanok, jobb ötletnek tartom elsőre egy garmint, sony-t vagy goprot venni. Ha rájössz h nem kell neked mégsem kamera, akkor azokat ugyis jobban el lehet adni. A GoPro Session 4-ből én 40-ért vettem egy garanciális pár hónapos darabot, még 2 éve. Amúgy motorozást megörökíteni szerintem sisakra felrakva a legjobb, a motoron szerintem nagyon statikus és unalmas hogy egyirányba néz végig, sisakon ha forgatod a fejed a téma irányába az sokkal inkább akciókamerás. A GoPro-k tudnak olyat, hogy hosszú gombnyomásra sorozatképet csinálnak, beállítható időközönként. Én 2mp-re állítva érdekes témáknál csinálok mindig pár fotót, aztán otthon kiválogatom őket.

 

Nemcsak motorra, de máshova is jobb szerintem egy ilyen kompaktabb méretű, a polaroid cube még hasonló mint a session, de azt nem ismerem. Sisakon a nagy kamerák szerintem gázul néznek ki, néha egy-egy motoros mintha valami playstation figurát látnék fotonágyúkkal.. :)

 

 

 

 

Előzmény: hamvasat (67033)
Hozo62 Creative Commons License 2019.02.17 0 0 67036

Én is hasonlóan gondoltam. Téli estéken  gyakran visszanézem merre is jártunk! 30-ból pont megvan egy Drift amit javasoltam!

Előzmény: hamvasat (67033)
hamvasat Creative Commons License 2019.02.17 -1 0 67035

Fasza ez a PUIG ERS felszerelési video. Két megjegyzés:

 

-Aki 1 óra felszereli, annak fizetek egy láda sört :-)

-Kihagytak pár érdekes részt, pl. , hogy mit csinál a kábeldzdungellel a végén :-) Hát azzal megszenvedtem, mert normálisan úgy lehet, hogy beaplikálja az ember a tank oldalidom mögé, ahhoz viszont bontani kell még, illetve még így sem árt egy nőgyógyász kurzus :-) 

 

Összesen azért kellett a szereléshez 5 óra.

 

Gadgetfan0! Te már felszerelted a tiédet?

Előzmény: hamvasat (67034)
hamvasat Creative Commons License 2019.02.17 -1 0 67034

Felszereltem a PUIG ERS-t, már csak a kábeleket kell összedugdosni és elrendezni. Közben most kaptam észbe, hogy bakker, kéne metszeni a gyümölcsfákat is. Lehet ki is vonulok ebben a jó időben...vagy várok szerdáig, hogy felszáradjon kicsit a talaj...

hamvasat Creative Commons License 2019.02.17 -1 0 67033

Kroni1 és T10K3, illetve többi akciókamerához tanácsot adó Topictárs!

 

Tök igazatok van. Rühellem a fényképezést, inkább megélni szeretem a pillanatot. Viszont mégis igyekszem fotózgatni, hogy legyen emlék. Nem gyakran, de elő szokott fordulni, hogy meló közben, ha kicsit felszalad a stresszfaktor, akkor megnyitok régi motoros képeket és végigszaladok egy-egy albumon. Nagyjából pár havonta végignézem őket. Ezért gondoltam, hogy egy egy hágón, vagy szép helyen átkelést videon is megörökítek. Vágni nem tudok, de biztos megtanulnám. Viszont az is igaz, hogy a fotók rendezésére is nehezen szánom rá magamat. Szóval valóban lehet, hogy a videokat sem nagyon rendezgetném. El kell gondolkodjak, hogy kell-e ez nekem :-)

 

Vagy veszek valami 30ezres kínait, aminek jók a tesztjei viszonylag, aztán a szezon alatt kiderül, hogy kell-e nekem komolyabb...

T1OK3 Creative Commons License 2019.02.17 -1 0 67032

Én is így vagyok ezzel, kaptam egyet és a próbán kívül még nem használtam, igaz nem is találtam még megfelelő helyet még a motoron, sisakra meg sajnálom ráragasztani. Amikor valami érdekesebb helyre mentünk akkor meg itthon felejtettem.

 

Még a VHS kamerát nagyon sokat használtam (nem motoron), de a később vásárolt digitális kézi kamerát talán 3x használtam, egyszerűen lusta vagyok vágni, szerkeszteni.

 

Visszatérve a motoron használható cam-hoz, egyik ismerősöm úgy kamerázott, hogy a barátnője szelfibotra rakta a kamerát és úgy videózott. Nekem az a felvétel tetszett,  a gyönyörű táj mellett  saját magukat is videózták, olykor felülnézetből is. 

Előzmény: kroni1 (67031)
kroni1 Creative Commons License 2019.02.17 0 0 67031

Nem vinném tulzasba en sem ezt a kamera miatti aggódast. Ahogy LBX is irja, nem nagyon fogod visszanézni és megvágni meg pláne ezeket a kezdeti lelkesedés elillanása után. Bár nem vagyunk egyformák, de magamon kivül sok havernál ugyanezt tapasztaltam. Én az első évben mindenhova vittem, rengeteg halál hosszú és unalmas anyagom született. Aztán átálltam arra, hogy csak adott részeken videózok meg csinálok pár fotót. Ez már kezelhetöbb emlékmentéseket eredményez, mint a többtíz gigás semmitmondó gurulasok, a vidi a látványt nem mindig tudja ugy visszaadni, egy-egy kép néha sokkal több sztem. Tavaly már nem is vittem magammal egyszer sem, és h igen akkor is csak pár szép fotót nyomtam menet közben és megalláskor. Igaz jó ezt mindenkinek megtapasztalni, én kicsit elmélyedtem a premiere proban, ezért azt mondom volt értelme.. de már csak terepezésre viszem, vagy ha egyéb izgi dolgot csinálok. Ugyhogy majdhogynem felesleges a legszuperebb gopro szerintem, képminőségben a többi se rossz. Youtubera feltéve pedig méginkabb eltünnek a különbségek az agyontömörítés miatt.

 

Ami miatt megis a goprot ajánlom mint márkat, az az h sokkal masszívabb és motoron használhatóbb mint sok másik, akár egy kinai vagy akar egy sony. Faék menü, hangos visszajelzés, erős jó helyen lévő led, stb. Még a sonyknál is volt valami gondom, sose tudtam h video vagy fotó módba vagyok, volt h lemaradtam dolgokról, gopronal nem tudod elrontani az egyszerűsége miatt és mindig hallod mi van, még 80km/h-nál is. Pedig képminőségre talán a sony meg a gopronál is jobb. Személy szerint a session 4 vagy session 5-öt ajánlom, nem olyan draga, és fele akkora mint a többi, használhatobb sisakon, vagy nyaralásnál testre rogzitve csúszdan, stb. Tok nélkul is vizálló stb.

Előzmény: hamvasat (67007)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!