A topic célja a BMW motorkerékpárok tulajainak és azoknak a szimpatizánsokanak az összefogása, akik szeretik ezt a motormárkát.
Szinte hihetetlen, hogy nincs ilyen Topic még!
a Mike Tamással, hogy nem vállal ilyen, egyedi airbrusht. 2-3 hete kérdeztem rá a Face-n, egy zsír új - értsd: fejen még nem volt, csak enyémen és próbából - Nolan 100-5-re szeretnék én is egy airbrusht, azt írta, ilyet nem csinál.
Ami azért érdekes, mert a honlapja meg teli van sisakreferenciával.
Mindegy, de ha valaki tud - rajta kívül - tényleg profit, pár tízezer forintom lenne rá... keresem, de egyelőre reménytelenül . ..
Nem kell különösebb extra, airbrush, stb. Fehér alapra valami egyszínű fekete, vagy más színű minta, plusz egy nicknév. Kb ennyi. Csak jó legyen a minősége.
Nem tudom, hogy mi fér bele az idejébe, mennyi munkát adnál neki. Én most fogok menni hozzá a napokban, ő fog matt feketére fényezni nekem pár idomot a GS-hez. Mondom neki a dolgot, hogy keresnél jó fényezőt.
Sajnos megélhetési fényezőből nem tudok egyet sem ajánlani. Még akkor sem hajlandóak szépen dolgozni, ha dupla árat ajánlok. Nem stimmel a szín, vagy narancsos lakk, vagy meg van folyva, az aládolgozás silány, csavarhelyeken nincs kivékonyítva, hogy a csavar ne nyomja szét, élek szarok, stb. Aztán később könnyen lepattog, felhólyagosodik, leszedi a gőzborotva, stb
Pár éve motorozás utáni baráti sörözgetés közben felmerült ez a téma. Visszaosztottuk a gyártott éves mennyiségből, bődületes szám jött ki: naponta nagyjából 300 GS-t adnak el a világon. Igen, a mai februári csütörtökön is, meg holnap holnap is, stb...Hihetetlen!
Na, a tavalyi évem munkával telt, ami kis szabadidőm volt, azt motorozással töltöttem. A garázsom kaotikus volt, év végére katasztrofális. Az ünnepek alatt 25 napot voltam itthon, rendet raktam (5-6 púpozott utánfutó szartól szabadultam meg), a bezsákolt, bedobozolt kacatokat átnéztem, csak azt tartottam meg, ami tényleg kell.
Ezek után kifestettem a komplett szuterént (garázs+tároló=140m2), leszervízeltem a kocsit, meg megcsináltam, amikkel az asszony csesztetett egész évben. Most azt csinalom két hete, amit szeretek, motort bütykölök :-)
Aztán jön nemsokára a fák metszése, kert rendberakása, aztán jöhet a motorozás :-))))
Ja, még a páromnak kicsit kell kedvezzek valamilyen számára pihentető dologgal, hogy év közben ne legyen savanyú a szőlő, ha én lelépek motorozni és szarok a világra :-)))))
Extra grafika igényed van (airbrush)? Ha csak maszkolással megoldható a dolog, akkor Pakson tudok ajánlani egy ügyes srácot. Gépészmérnök a srác, de másodállásban --igazából hobbiként-- motorokat épít, restaurál, fényez. Most fújt le egy másik barátnak egy K100-at gyönyörűen. Kabinban fényez. De biztos van BP-n is, ha mégsem, összehozlak vele.
Másik srác ismerősömet még nem merem ajánlani. Neki iszonyatos kézügyessége van a rajzhoz, most kezde el megtanulni az airsbrush használatát, illetve a fényezést kitanulni. Belőle 1-2 év múlva lesz használható embör :-)
A "szivató"-n lehet állítani, hasonlóan a gázbovdenhez (persze nem magamtól vagyok ilyen okos, engem is hozzáértő igazított el).
A lényeg; a "szivató" bowdenét úgy kell beállítani, hogy teljesen visszaengedve ne emelje a meleg alapjárati fordulatszámot, de behúzva dolgozzon rá.
Nekem is volt ilyen problémám, ha teljesen behúztam, emelte a fordulatot, de elengedve - jóllehet a félúton megakadt a kar - nem változott a fordulatszám, éppen az történt, mintha teljesen visszatoltam volna. Szóval le kell húzni a védőgumit, és beállítani.
A szivató valójában nem is az, aminek nevezzük, hiszen nem dúsítja a keveréket, csupán emeli a fordulatot - tulajdonképpen egy kézigáz.
dawesx, szívatóval is 800 az alapjárat? Az enyémen 1500. Szívató nélkül. Nem tudom mi a jó, most került a birtokomba, 1995-ös R1100GS, 1500 euro volt, még csak barátkozunk. Nekem indul pöccre, de ha korán visszatolom a szívatót, leáll. 70/3674978 számon beszélhetünk.
Én is szeretek pepecselni. Idén télre azt találtam ki, hogy veszek egy 125- ös Hondát, az unalmas téli napokon átépítem fagyizós hipsztermotorrá, tavasszal meg eladom. Továbbá télen szoktam lecsupaszítani a robogómat és kipucolni belőle a szezon alatt összegyűlt dzsuvát, meg megcsinálgatni rajta ami adódott az év folyamán. Meg idén kitaláltam, hogy ki kéne csinosítani a garázst is már.
Úgyhogy most van egy félig kész hipsztermotorom, egy kaotikus garázsom, egy koszos autóm, meg egy 90%- os robogóm. Azt hiszem, ennek örömére megyek egy kört az ujjlenyomatos motorommal, ha már megjött a tavasz. :D
Nyugi, gondos gazdi vagy, attól még, hogy nem polírozod ki a leömlőt :-)
Én se azért csinálom, mert kell, hanem mert kikapcsol. Szeretek pepecselni dolgokkal, ha van időm. Ennyi :-)
Végül a titánium dobot is sikerült kicidolozni. Egy nagyon finom polírpasztával óvatosan átdörgöltem. A matt felületet nem fényesítette ki, viszont leszedte a rákövült vízkövet, dzsuvát.
Következő kozmetika az lesz, hogy lepucolom a vázról a bitumen maradványokat és a kritikus helyeket karosszéria fóliázom :-))))
Most már kezdem kínosan érezni magam: ősszel éves szerviz előtt szépen kiglancoltam a motort (legalábbis azt hittem, hogy a motor alatt fetrengve pucolni a kipufogót feljogosít arra, hogy gondos gazdinak mondjam magam- azóta rájöttem, hogy Hamvasat- nak még a mikroszálas kendőt se adogathatnám ez ügyben) aztán VRP segédje összeujjlenyomatozta az idomokat meg a kipufogót. Én meg úgy jártam vele novemberben és úgy is raktam le télire. De lehet, hogy holnap lemosom, állítólag jó idő lesz. (bár előbb a kocsit kéne) :)