Keresés

Részletes keresés

flathead Creative Commons License 2008.06.27 0 0 735
Azért kerül majd ennyibe, mert mocskos bürökrácia van egyrészt, másrészt meg ott kopasztják meg az embert, ahol nem szégyellik! És miért, a regisztrációs adó az egyáltalán mi a fasz??? Vagy az átírás?? Nehogymár az átírással járó adminisztrációs munka több tízezerbe kerüljön! Itt is csak arról szól a dolog, hogy szopassák az embert. Tesómnak van egy 1980-as Pontiac Grand LeMans-ja, 5000-es V8, na annak volt asszem több mint 100.000 az átírás, amikor az egész autó volt talán 400.000 Ft.....
Előzmény: TyerCorp01 (731)
flathead Creative Commons License 2008.06.27 0 0 734
350-es Jawa-k nekem is tetszenek, főleg a régebbiek, de megfogadtam, hogy mégegyszer nem veszek semmilyen kétüteműt :-)))
Még egy Honda Shadow-t is elfogadnék, azok nem is drágák használtan, viszont kurvaszépek.
Sajnos ez a sor 4-es Indian ebay-en kurva drága (több $1000), pontosabban minden Indian kurvadrága.
Előzmény: TyerCorp01 (730)
flathead Creative Commons License 2008.06.27 0 0 733
Ez egy 1940 körüli Indian 4. 4 hengeres soros motorral :-))) (Köbcentit nem tudom)
Előzmény: Maczko Peter (729)
Kőarcú Creative Commons License 2008.06.27 0 0 732
Sziasztok!
Kész a mustangom kuplungja. Megcsináltam a tuningokat (szívótorok reszelés+kipufogócső elvágása). Az erőtöbblet érezhető nem is kicsivel. :)

Viszont most meg olyan gond van vele hogy alacsonyabb fordulaton leáll a motor (melegen is) de egyelőre nem tudtam rájönni az okára. A gyertyán a lerakódás szép őzbarna színű tehát a gyújtás jó (meg húz is a gép nagyon.)
Van valami ötletetek? Általában mi szokta ezt okozni?
TyerCorp01 Creative Commons License 2008.06.26 0 0 731
elnézést, néha lemaradnak betűk, számok... :) szal az átírás kb 50 lenne (új törzskönyv, integrált vizsga, eredetisévizsgálat) csak azt nem értem, hogy miért kerülmajd 20 000-be az, hogy rá mondják, hoyg nem loptam??????? vagyis hoyg eredeti.... én leszarom, ha kínai másolat....csak menjen, megmondom én magamnak ingyen is :)
Szal a képen látható motorért kér 20-at... :), nem illusztráció... :)
Előzmény: TyerCorp01 (730)
TyerCorp01 Creative Commons License 2008.06.26 0 0 730
Én is inkább veterános vagyok... van itt Szarvason egy idősebb úriember, van egy (asszem) 350-es Méray JAP-ja, ami nagyon polír, most azon a találkozón, amelyiken a patkánymotorral nyertem, ő vitte el azzal a motorral a legszebb veteránmotor díjat... nem meglepő, mindenhol nyer vele :), van egy wandererje igaz darabokban, fellelt állapotban (azt kéne megszerezni, mégiscsak abból jött össze a jaWA) :) jahm és van egy simson suhltankos mustangja, amit először akkor láttam, amikor már 2 éve volt mustangom és akkor jött le Kristóf Szarvasra, én meg győzködtem h it nincs senkinek se mustangja...háábmeg, nem pont aznap jött szembe a főutcán az öreg? :) (akkor még nem ismertem)
Én jelenleg egy 634-est készülök venni, a terepszínű 210-esemre elcserélem a fizikatanárommal, polír állapotú, annyi a baja, hogy le lett adva a rendszáma, 0 lesz csak az átírás EU-s rendszámmal hehhe :), em még 100 rá a jogsi, jah a motort amúgy 20-ért ideadná... :) de pénzem nincs, motorból meg 9-el több van mint feltétlen kéne :)... amyáék meg szétszednek kisbaltával és eladnak kilóra, hogyha mégegy "szemetet" hazahozok :) ...csere lehetséges...:):)
Maczko Peter Creative Commons License 2008.06.26 0 0 729
Nagyon pöpec a járgány. De milyen fajta? Azér ennyire nemértek ezekhez a nagyon régi masinákhoz. Szeretem a veterán motorokat, de én Simson (Star), Panni, MZ, Jawa, stb párti vagyok. Én pl. egy gyorsaságira gyúrok nagyon. De egy veterán 100% hogy befigyel majd a kuszliba. Talán egy 350-es Jawa, vagy egy Trophy. Összhangba lesz nagyon a 900-as CBR-rel.:D
Előzmény: flathead (728)
flathead Creative Commons License 2008.06.26 0 0 728
Nekem meg ilyenem lesz, ha beledöglök is:

Előzmény: Maczko Peter (725)
flathead Creative Commons License 2008.06.26 0 0 727
Jaja, tolom is befelé a söröket, hogy elviselhető legyen :-)))
Előzmény: Maczko Peter (726)
Maczko Peter Creative Commons License 2008.06.26 0 0 726
Ja, és majd elfelejtettem: B@SZOTT MELEG VAN!!!!
Maczko Peter Creative Commons License 2008.06.26 0 0 725
Nekem kb a benzin meg az olaj. Csak annyit költöttem rá, hogy megvettem mellé a sárgát alkatrésznek. De a csávó csak úgy veszi meg, ha abból adok neki alkatrészeket, hogy megtudja csinálni a pirosat. Szal tank, lámpabúra, foncsor, első égő, gyujtáskapcsoló, meg sztem adok neki egy tükröt ami a babsziról van, mert ami volt rajta, mindkettő eltunyult.

(Ja és nemmondtam hogy lesz egy Yamaha jog-om.:D Csak hogy ne kelljen félni, hogy ottmaradok valahol. Meglincselni azért nemkell, lesz egy Mustangom hobbimotornak.)
flathead Creative Commons License 2008.06.26 0 0 724
Én már direkt nem számolom, hogy mennyibe van nekem....:-)))
Előzmény: TyerCorp01 (723)
TyerCorp01 Creative Commons License 2008.06.26 0 0 723
Végülis, igazad van... :)
Enyémet is vinnék 20-ért, vagy akár egy schwalbéért cserébe, kár hogy eddig kb 60-ban van :)
Előzmény: Maczko Peter (722)
Maczko Peter Creative Commons License 2008.06.26 0 0 722
Sztem elég fanatikus a srác, mert igyis kell neki a gép törötten. 20-at ad érte. Énmeg hiába vagyok lehiggadva, de nincs kedvem megcsinálni. De köszi a bátorítást. Egyébként szét ment a szép festés. 10-ért vettem a motort, használtam, összetörtem, naná hogy eladom 20-ért. De Mustangom még lesz, ezt ígérem nektek!
TyerCorp01 Creative Commons License 2008.06.26 0 0 721
Nekem nem volt se erősebb, se gyengébb, de szarul rögzítettem föl, és 1 hét után este 10-kor leszakadt :):) azóta vissza nem raktam, eladtam (pont ezen a fórumon) Kristófnak, az a rezor alapozta meg barátságunkat xD

azéé ezanemmindegy... :)

Már most elképzelem, ahogy az a rezor pár év mlva ugyanoylan redvásan egy vitrinben fog állni, az általunk vezetett és felvásárolt JAWA cég székházának a halljában :)
Előzmény: Bakoj87 (720)
Bakoj87 Creative Commons License 2008.06.26 0 0 720
Én az első mustangomnál kipróbáltam a simsonra való "gagyirezót" azzal mintha kicsit erősebb lett volna.
TNDPP Creative Commons License 2008.06.26 0 0 719
Mustangos rezó kipufogóval már próbálkoztam, bár még csak szimulátorral terveztem és néztem meg "mi lenne ha...". A mota demója sajna nem fog működni szimulátorként, meg kell venni az eredeti verziót Ausztráliából (most erős a forint...). A demó változatban csak néhány menü működik pl a "Tools"-ban a xy lökethossz átszámítása főtengely fokra stb. + ami még működik benne, az a csonka kúp kiterített rajz tervezője, ami tényleg hasznos, ha rezót akarsz készíteni (ennek használatát a retrotuning.fw.hu eléggé dögledező oldalán lehet megnézni egy simson cső készítése kapcsán).
A pipe_dsn nevű program csak akkor fog rendesen működni, ha úgy telepíted a számítógépedre, hogy a windowsodban a "Területi és nyelvi beállítások" (Start menü - Beállítások - Vezérlőpult) át vannak állítva angolra. Ha valamit nem értesz, hogy milyen adatokat kér a program és milyen formában, szívesen leírom azt is. Egyébként ez a progi azért használhatatlan számunkra, mert kipufogó gáz hőmérsékletének nem engedi a 350 Celsiust, ami kb a Mustangra (és a széria Simsonra is) igaz.
Szerintem az egyik legjobb rezó tervező (ha nem nézzük a szimulátorokat) itt található:
http://www.ytcn.nl/archief/index.php?dir=Software/
le kell tölteni a prog-reeks.zip nevű csomagot, ebben többféle tervező program van, ezek közül a prog62b a kipuf tervező. Egyébként ez valami illegál progicsomag, eredetileg a 2ütemű istenkirály prof G.P. Blair : Design and Simulation of Two-Stroke Engines c. könyvének CD mellékletéből való
Előzmény: flathead (712)
peci sufnija Creative Commons License 2008.06.26 0 0 718
Nekem van egy Mustang blokkos rigám és sose hagyott még ott sehol, pedig egy repedt-ragasztott blokk, a kuplungot én parafáztam fel. a 177es hozzászólásban van róla kép is.egyszer kifogyott a benga a semmi közepén és jött egy MZ-s srác és adott fél litert. Tök jó érzés volt. amugy Mz-m is van. de ezt a riga-jawat megtartom életem végéig.
peci sufnija Creative Commons License 2008.06.26 0 0 717
Gratulálok neked! én is tegnap!:D:D egy 2es és két 5ös a többi 4es
Előzmény: Péter mz (692)
flathead Creative Commons License 2008.06.26 0 0 716
OFF = OFFtopic
Ezt akkor szoktuk kiírni, ha valami olyan közlendőnk van, ami a topic témájától eltér, így akit nem érdekel, már az elején tudja, hogy nem témábavágó dolog, így átugorhatja. És általában az OFF hozzászólásokat a moderátor (ha van) átteszi az OFFtopic topicba (ha van) :-)
Előzmény: Jawa 23A Mustang 1975 (715)
Jawa 23A Mustang 1975 Creative Commons License 2008.06.26 0 0 715
csak nézegettem a hogy mibe irtál még ezen a fórumon kívűl:D de mi az az OFF???
Előzmény: flathead (710)
Péter mz Creative Commons License 2008.06.26 0 0 714
helo
Mért állt be a hátsó kereked mikor mentél a mezei uton? Egy dolgot már megtapasztaltam ha jár alajáraton és vagy oldalsztenderen van vagy nagyon balra dől akkor leáll. Ezt kipróbálhatja bárki alapjárat és döntsd balra a gépet elég jól majd fulladozni fog ez azért van mert az uszóházból elkezd befolyni benzin .Egyébként viszont szivatni igy könnyebb aki akarja lenyomod a pöcköt és balra döntöd.Kevesebb ideig kell igy szivatót nyomni mert tulszivatja az ember.

Én ugyvagyok eletek h akinek nem jó a motorja ahhoz szivesen elmennék és megcsinálnám neki bármi is a gondja. Csak az a baj h ti mind messzi vagytok.De azt is lehetne h ti hozzátok hozzám. SZeretném ha minden mustangos büszkélkedhetne h neki jól megy .Én vasmegyei vagyok ha valaki veszprém megyei vagy zalai és tőlem olyan 150km re lakik max azt med tudnám oldani.Jó mondjuk ez már elég nagy táv de van mz-m elmennék mondjuk max benzinár felét , 2/3át kifizetné és kész .

Nekünk a 3 közül mind üzemképes és használjuk őket jól mennek és sose állnak le könnyen indulnak.én vagyok a szerelőjük ,meggyógyitom őket.

geyébként én se érettségiztem korán az ismerőseim már a mult hétfőm,kedden levizsgáztak.
Én most majd megyek autoszerelőnek tovább ha felvesznek, elég jól tanulok már csak a suliba be kell menni a törzslap és a bizonyitvány fénymásolatával.
flathead Creative Commons License 2008.06.26 0 0 713
Ja, egyébként van két felújított karburátorom Mustangra. Mindkettő alaposan át lett pucolva, és mindkettőben új a súbertű. Kipróbálva nem volt, de a tűszelep is elzár, fúvókák tiszták, sérülés nincs egyiken sem, hiánytalanok, tehát működniük kell.

Mindkettő ELADÓ, akit érdekel, szóljon! Ár: megyegyezés szerint
Érdeklődni itt, vagy flathead1932@yahoo.com -on.

flathead Creative Commons License 2008.06.26 0 0 712
Kipuffogó tuningal már próbálkozott valaki? Találtam 3 programot is erre, az egyik sajnos fizetős, a másiknak van demója, de elég bonyolult, a harmadik pedig ingyenes, de szintén bonyolult:

http://www.buildandclick.com/

http://www.users.bigpond.net.au/arrowkarts/private/motademo.zip (ez inkább 2-ütemű szimulátor)

http://www.users.bigpond.net.au/arrowkarts/private/Pipe_dsn.zip (ez az ingyenes kipuff tervező)
flathead Creative Commons License 2008.06.26 0 0 711
Huhh...ez nagyon szomorú történet! Őszintén sajnálom! De szerintem se add fel, pláne, hogy így már el sem tudod adni normális áron. Úgyhogy szerintem is higgadj le, aztán ess neki újból és azértis csináld meg!
Néha én is belefáradok a dologba, amikormár x-edszer szedem szét a blokkot, rakom össze és még mindig nem jó. Felidegesítem magam, beborítok 6-8 sört a hétvégén és következő héten újra nekiesek. És én még csak menni sem tudtam vele, mióta megvan (április) :-)))
Most vettem két blokkot, mindkettőbe olyan a váltó, mintha új lenne, sőt a fogasív is (berúgó). Úgyhogy most szétkapom az eredeti blokkomat és a 3-ból csinálok egyet, de mostmár MINDENT kicserélek, amit lehet, új csapágyak, szimmeringekkel együtt, stb......
Úgyhogy ne búsulj! Menni fog az!
Előzmény: Maczko Peter (703)
flathead Creative Commons License 2008.06.26 0 0 710
OFF Áhh, már félretettem...maradok a gitárnál :-))) Amgy voltál te is azon a topicon? ON
Előzmény: Jawa 23A Mustang 1975 (702)
Törölt nick Creative Commons License 2008.06.26 0 0 709
Én a mustangot használom,indul ha kell és megy is.Nálam a babetta pihen.két hónapig nem mentem vele mert gyenge volt és olyan furcsán járt.Egy nap rájöttem hogy ha a gyertya szikraköze 1mm-es akkor működik és menni is lehet vele.De gyenge és sokat fogyaszt.majd furatni kell a hengert,az lehet a baj.A mustang kétszer okozott gondot.Először amikor sikerült tutira belőni a gyújtást és elszakadt a lánc a próbaúton,a másodjára meg amikor nem sikerült belőni a gyujtást és elvánszorogtam a haveromig.Ott állítottam még rajta,amitől be sem indult.Próbáltam betolni,akkor kilőtte a hangtompító dobot jó 3 méterre.másodjára csak kiköpte,harmadjára már 5-6 méterre repült a vas akkora hang kíséretében hogy kijöttek a szomszédok az utcára :D
Kristóf 210 Creative Commons License 2008.06.26 0 0 708
A babetta tényleg megbízható szerkezet.
Előzmény: TyerCorp01 (707)
TyerCorp01 Creative Commons License 2008.06.26 0 0 707
Elég megrázó történet :S
Tényleg van lelkük...többször tapasztaltam...
Ne add fel!
Van pár vázam, tankom, felajánlom olcsó áron :o), akár ingyen, csak ne tedd! Minden egyes ilyen azért van, hogy tanulj belőle, ez mondjuk elég durva dolog volt a teremtőtől...
A babettákkal eddig én is mindig szívtam, pedig azok elromolhatatlan szerkezetek (elvileg)

Pár napig szépen higgadj le, pihend ki magad, aztán tiszta fejjel láss hozzá a javításnak.

Gondold meg, aludj rá egyet-kettőt...
Jobbulást, mind Neked, mind a sárkánynak!

Jah és mégvalami, nyugati motort minden pénzes paraszt vehet magának, keletihez ízlés és türelem is kell :) Ezzel Te több vagy, mint akármelyik nyugati motor tulaj :)
Előzmény: Maczko Peter (703)
Jawa 23A Mustang 1975 Creative Commons License 2008.06.26 0 0 706
az a gyonyörű fényezés is szétment meg minden???
Előzmény: Maczko Peter (703)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!