Keresés

Részletes keresés

Qqberci Creative Commons License 2006.07.11 0 0 152
Sokat gondolkodtam rajta, hogy miképp lehetne közkinccsé tenni ezeket a könyveket, de azt hiszem, megtaláltad a legjobb megoldást. Ha még elõkerül a többi, akkor azokat is átadom.
Előzmény: rg7 (151)
rg7 Creative Commons License 2006.07.11 0 0 151

Gratulálok :-)

 

KÖFI:))

 

Nagyon szépen köszönjük, hogy megosztottad!

______

Holnap majd hívlak, hogy mikor tudom visszaadni a kicsikéket.

Előzmény: Qqberci (150)
Qqberci Creative Commons License 2006.07.11 0 0 150
Gratulálok :-)
Előzmény: rg7 (149)
rg7 Creative Commons License 2006.07.11 0 0 149

Cserháti Jenő - Kandó Kálmán: Nagyfeszültség forgóárammal hajtott elektromos vasutak

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

http://www.ganzdata.hu

Törölt nick Creative Commons License 2006.07.10 0 0 148
Ezért az anyagért nem ciki bevallani, hogy képes leszek szépen kérni és rámenteni a pendrájvra!!! (Aztán kivetítem magamnak a fekete fehér projektoron :-)))))))) )
Előzmény: rg7 (147)
rg7 Creative Commons License 2006.07.10 0 0 147
Odaadom én pendrájvon is ha szépen kéred:))
Előzmény: Törölt nick (146)
Törölt nick Creative Commons License 2006.07.10 0 0 146

Nekem is nagyon tetszettek a rajzok Tibi! Amint fennt lesz valszeg töltöm is le mint a gép....................

 

Előzmény: 7578 (143)
rg7 Creative Commons License 2006.07.09 0 0 145

Ja, és erről van szó:

Előzmény: rg7 (144)
rg7 Creative Commons License 2006.07.09 0 0 144

De nagyok ám!:)

A morbegnói turbodinamó, a valtellinai mozdony és motorkocsi jellegrajzai és a valtellinai menetrendábra.

Amikor megláttam őket, alig kaptam levegőt:)))

Előzmény: 7578 (143)
7578 Creative Commons License 2006.07.09 -1 0 143
De titokzatossak vagytok... nagy rajzok???
Előzmény: rg7 (142)
rg7 Creative Commons License 2006.07.09 0 0 142

A "java" még hátravan :-)

 

A pre verzió már kész:))

De sajna a nagy rajzokat újra kell szkennelnem, mert nem jöttek össze...

Kb. szerda magasságában fent lesz AZ is:)))

Előzmény: Qqberci (141)
Qqberci Creative Commons License 2006.07.09 0 0 141
A "java" még hátravan :-)
Előzmény: drdoktor (140)
drdoktor Creative Commons License 2006.07.07 0 0 140
csatlakozom, én is köszönöm!
Előzmény: 7578 (139)
7578 Creative Commons License 2006.07.07 -1 0 139
Köszönet Mindkettőtöknek...
Előzmény: Qqberci (138)
Qqberci Creative Commons License 2006.07.06 0 0 138
Az ótlúk még olyat is szok mondani, hogy "samuel01", no, az is én vagyok, csak a másik gépemrõl...
Előzmény: rg7 (137)
rg7 Creative Commons License 2006.07.06 0 0 137

Bocsánat. Javítva, mindenütt:)

(Az útluk félrevezetett, ezért most elővettem a névjegyedet:))

Előzmény: Qqberci (136)
Qqberci Creative Commons License 2006.07.06 0 0 136
Ha még a nevem is jól írtad volna :-))) De csak a rövid 'i'-re koncentráltál :-DDD
Előzmény: rg7 (134)
Qqberci Creative Commons License 2006.07.06 0 0 135
:-)
Előzmény: rg7 (134)
rg7 Creative Commons License 2006.07.06 0 0 134

Jótevőnk megosztotta velünk az alábbi dolgokat:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Letölthetőek a http://www.ganzdata.hu oldalról.

Qqberci Creative Commons License 2006.06.23 0 0 133
Már letöltötttem, de még nem néztem meg.
Előzmény: Bárdos Imre (132)
Bárdos Imre Creative Commons License 2006.06.23 0 0 132
Örök hálám! :) Megnézted a filmet, amit küldtem?
Előzmény: Qqberci (131)
Qqberci Creative Commons License 2006.06.23 0 0 131
A 1055-tel az volt a helyzet, hogy visszatették a pályára és saját lábán jött be a fômûhelybe, de mikor bemérték, akkor derült ki, hogy a fôkeret deformálódott.
Előzmény: Bárdos Imre (130)
Bárdos Imre Creative Commons License 2006.06.23 0 0 130
Már ez is valami, kösz! A mendei baleset dátuma megvan, ezek szerint valamikor akkortájt volt a Szili balesete is. (Persze, ha egy 1969 januárjában összetört mozdony (M40 217) helyreállításáról 1972-ben még vitatkoznak, akkor ebböl nem sok derül ki. :))

Csak hülyéskedek, korábban írtad a '69-es dátumot, így már legalább tudom, mikori időszakban keressek.
Előzmény: Qqberci (126)
k.novotny Creative Commons License 2006.06.23 0 0 129

Tudod a politikában a titkokat ötven évig tárolják, s mivel ez csak szakmai titkok ezeknek a feloldása 35-év, ezáltal mostanság kerül elő, igy az egészet újra át kell gondolni, újra tárgyalni, ami az elkövetkezendő tiz évben remélem a bolondos felfogású adatgyüjtőknek elég sok gondot fog okozni.:-)))))

 

Mivel most már kissé ragadnak a szemeim, igy remélem a hétvégén kitudom pihenni az egész hetes topik hozzászolás fáradalmait a telkemen, eredményes és sikeres hozzászólást kivánok a hétvégére mindenkinek, s majd a jövő héten folytatjuk.....

 

 

Sziasztok, Jó éjszakát kivánok mindenkinek

Előzmény: 7578 (125)
7578 Creative Commons License 2006.06.23 -1 0 128

Eddigi offolásom után egy V40-es kérdésem lenne...

 

Valahol azt olvastam, hogy a sorozat selejtezésekor a MÁV a V40.018-ast adta át a Közlekedési Múzeumnak. Most viszont egy V40.016-ost látok a Parkban...

 

Tudna valaki ebben valami magyarázattal kisegíteni? Melyik mozdonyt tisztelhetjük a megőrzött személyében?

Qqberci Creative Commons License 2006.06.23 0 0 127
Nem az én elméletem :-)))
Előzmény: 7578 (123)
Qqberci Creative Commons License 2006.06.23 0 0 126
Most nem emléxem, de lehet, hogy még eszembe jut. Egyelôre elnyomja a másik emlék, a Mende-Sülysáp közti M62-gôzös koppanás, az a gép is akkor volt bent.
Előzmény: Bárdos Imre (122)
7578 Creative Commons License 2006.06.23 -1 0 125

persze persze...

 

Csak azért nem akartam ide gőzöst beszúrni, mert az aztán végképp off...

Előzmény: k.novotny (124)
k.novotny Creative Commons License 2006.06.23 0 0 124
Na azért félreértés ne essék... amikor ez a vita kettönk között korábban felmerült, akkor kimondottan gőzmozdonyokról volt szó, és az akkori nézetek alapján ez a technikai megoldás nem igen (sőt egyáltalán) nem volt divatos. Akkor még nem volt a szocialista ipar remekeiről, és egyéb csintalanságairól szó. Azért ezt jó előre lekell letisztázni.
Előzmény: 7578 (119)
7578 Creative Commons License 2006.06.23 -1 0 123
És akkor most mi van az elmélettel?
Előzmény: Qqberci (121)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!