Nem tudok róla,akkoriban hétfőnként jártam fel,illetve májustól csak vonattl,mert 3 hónapra előre bekészleteztem a jegyekkel,mit a buszra nem tudtam megtenni...
..de szerintem nem volt...
előtte meg hétfő reggelenként jöttem párszor,de az utasszám mindig egyszámjegyű volt...
tudom,hogy este ott az egerszegi busz Sármellékről,de auto nuku,így kijutni nehézkes...
vonat tényleg nincs,pedig igény is lenne rá..főleg nyáron...:(
Azt nemtudod, volt-e május-június környékén másodrész? Mert két alkalommal is láttam vasárnap két E95-öst egymás után elfordulni le a rakpartra a petőfi hídi megálló után. 21:05-21:10 körül.
Ha megismétlődik a múlt vasárnapi malőr, annak súlyos következményei lehetnek a következő hónapok utasszámára. Remélem, a múltkori miatt még nem sokan pártoltak el a járattól...
" Annyi értelme lenne, hogy lentibe nem két busz menne vissza éjjel üresen, hanem csak 1. "
Mennyivel is hosszabb a Lenti-Budapest távolság Bak felé, mint a Zeg-Bp táv? :) Szinte semmit sem spórolnál vele. Viszont jól megszívatnád a lenti utasokat... :(
És Zeg-en sincs végtelen sok távolsági kocsi (és sofőr). Vasárnap jól jön, hogy besegít nekik Lenti.
"Összesen annyi változna a verziódban, hogy vasárnaponként +1 Ik395 és 1-gyel kevesebb "lövői Setra" menne Bp-re. Miért kellene megkeverni a többit...?"
A 395 akkor menne fel, amikor nincs szükség a 3 tengelyesre. Az meg maardna estére. De inkább utazz egyszer a lövőivel, majd rájössz.
"Ezt meg abszolút nem értem... mi értelme lenne? Az meg végképp nem világos, hogy hogyan spórolnál meg 2, vagy akár csak 1 buszt?"
Gondolkozz rajta, majd megérted.Annyi értelme lenne, hogy lentibe nem két busz menne vissza éjjel üresen, hanem csak 1.
Azon állna vagy bukna az ötlet, hogy a JOP-515 a 63 ülőhelyével elég-e lenti-zalabaksa-csonkahegyhát útvonalon felvett utasoknak.
Összesen annyi változna a verziódban, hogy vasárnaponként +1 Ik395 és 1-gyel kevesebb "lövői Setra" menne Bp-re. Miért kellene megkeverni a többit...?
"Lentiből csak a JOP-515-öt küldeném 15:50-kor. Átlagos vasárnapokon meg lehetne spórolni a két buszt." Ezt meg abszolút nem értem... mi értelme lenne? Az meg végképp nem világos, hogy hogyan spórolnál meg 2, vagy akár csak 1 buszt?
Vasárnap reggel 5:20 kor az egyik 395-öst küldeném. 8:40 kor menne a KNM. FSJ menne 17:00kor a lövői helyett. ICE lenne a második, GXG a harmadik. Ha szükség van további buszokra, GAC-242, GAC-250, MAN, 415HD közül valamelyik(ek).
Lentiből csak a JOP-515-öt küldeném 15:50-kor. Átlagos vasárnapokon meg lehetne spórolni a két buszt. Helyette a ZVR-101 vagy a CJS menne reggel pestre.
A péntek már rázósabb, de annyira nem is gáz, akinek kényelmetlen, átmegy a HUU-ra vagy a lentire, de vasárnap nem tudod megválasztani, amire kártyát kapsz, arra kell szállnod..
18:45-kor az aut.áll-on mintegy 30-an szándékoztak felszállni a budapesti járatra. GTE-341 fél óra késéssel, álló utasokkal érkezett meg Zalaszentgrótról.
Mentesítő járatot nem tudtak biztosítani, busz- vagy sofőrhiány miatt. Mivel a Volán-telepen bent állt egy E98 (HDC?), a 319UL, és több E95 is, utóbbi magyarázat tűnik valószínűnek.
Súlyosbító körülmény, hogy ez lett volna az utolsó busz Pestre (az utolsó vonat már jóval korábban elment).
Nem lenne jobb, de 175 cm felett kínlódás az a busz, bárki bármit is mond.
Alacsonyak az ülések, nincs fejtámla. (Még a helyijáratú 280asok ülése is jobb) Nem tudod hátrahajtani a fejed. Ráadásul 15 cm van a két ülés között. Ha kcisit hosszabbak lennének az ülések, vagy két ülés között nagyobb hely lenne, megoldódna a probléma.
NEmtudom te miylen magas vagy, de 175 alatt biztos kényelmes.
Azt se nagyon értem, miért jó ez, hogy a lövőiek mennek pénteken meg vasárnap pestre, a lövői fordák borulnak miatta.
Elment 130 km-eres útra... :) Egy-két igen hajmeresztő fordakocsit láttam már... Más cég, más vidék, 122 km-s járat, kb. 4 óra menetidő, fordakocsi: deszkaüléses C80-as. Ezek után egy DUD már nem lep meg. :)
Meg ez gyorsan végigszalad a 130 km-en, de pl. felénk egy Siófok-Fonyód-Marcali lassújárat a maga kb. 80 km-ével hosszabb ideig tart: Rába Contact, deszkaülésekkel. Szintúgy fordakocsi.