OFF tényleg, távolról már majdnem jól néz ki, csak ne lenne annyira igénytelen. viszont nem járnak rossz úton, már ami a tömeg igényének kielégítését jelenti. ON
Nekem ez tetszik hátulról is :) Nem volt ez így kezdetben, de minél többet láttam, más autók mellett is, annál jobban kezdett tetszeni. Mondjuk az új 5-ös toronymagasan jobban tetszik hátulról mint az S2 ;) de az most egyébként is az egyik olyan vas ami nagyon bejön, még a végén nem csak bajor sör hívő leszek (csak az anyagiak hiányoznak picit... :))))))) Éppen kinéztem az ablakon, a sárkány itt áll lenn, és igen, jól néz ez ki. Biztos lehetne rajta javítani, bár még senki sem mutatott olyan képet amin egyérelmműen előnyére változtattak volna a fotósop titánok. Amit eddig finomítgattak az S2-n (pl első lámpák, Bolero) az nekem nem jön be, de talán a modellfrissítésre felvesznek pár jó képességű designert. De azt is gondolom, hogy VW Apu ebben nem egyértelműen érdekelt...
kollegám 3 hónapos fullos diesel 170pacis DGS-s , mokkabarna Kombiját meghajtottam hát mit mondjak, überfaxa volt :) megy mint golyó, futómű király, téligumival is tapad jól
viszont :(( kivitt a reptérre , kiszállunk , kitolat a parkolóból, hátat fordítunk, duda.. bummmmm a következő ferde parkoló állásból egy Octavia beletolatott :(((( lámpa betolva 5-10cm-el , hála jó ég nem tört be, alsó spoiler eltörve.. pasi persze elismerte, kollegám majdnem sírt.. ez a 2. első hónapban belenyitottak egy ajtót hátsó dobnál..
én alig várom lejárjon a a leasing.. még kicsitt több mint 1 év.. asszem már döntöttem az új típusról :)))
elszállt a ló a germán urakkal, na meg irigykednek is.... mert azért nem buták valljuk be, nem hiszem, hogy nem gondolták ezt át....
Audi fulltech, qva drága, VW lejjeb, de még mindig kicsit presztízs a felsőbb kategoriája. Seat nem rossz, csak a marketing lett elbaxva sztem.. nekem pölö a legutsó Toledojuk a mai napig etalon méretileg.. Skoda meg SKODA most, azaz überfaxa jelenleg. ( nekem ugyan Octi nagyság, de pont megfelel, igaz vágyom SII-re a hátsó lábtér miatt amit sose nem használok, de jó a ha van :))
Ha most lebutítják a Skodát majd 3 év múlva kénytelenk lesznek visszahozni a jelenlegi színvonalra annyian el fognak fordulni, sztem. De hát ezt ők tudják.... uff
Nem sokáig fogok keseregni, ha VW tényleg meglépi a lebutítást....valszeg veszek 1-2 éves 5 BMW-t, vagy E Mercit helyette...ők se gondolták tovább, hogy az aki Skodával meg van elégedve, majd vesz 1 VW-t...badarság..tesómnak Oktáviája van, ha ez így lesz, azt mondta vesz egy fullos Dacia Dustert dízelben, négy kerék meghajtással...
Nagy dolog a presztizs, az irígység meg a féltékenység, és társai... Lewes véleménye tökéletesen egyezik az enyémmel: én sem vennék mondjuk Passatot mert a Superb sokkal rosszabb lesz, vagy egyáltalán eltűnik a kínálatból.
Na ez kész! Erről már beszélgettünk,hogy le akarják butítani a kodát,merthogy konkurenciája lett a VW modelleknek,de nem akartuk elhinni,hiszen ahogy a cikkben is írnak róla:
"a kassza akkor is a VW-konszernnél csilingel, ha egy vevő a Volkswagen helyett tényleg a kodát választja. "
Miért lenne jó a konszernek,hogy csupán mondjuk presztízsből lemondanának a bevételekről.Azokról a plusz pénzekről,ami már nyereség számukra.Még akkor sem értem,ha egyenlőre a tervezett butítás német piacra szól.De mi garantálja,hogy pár év múlva nem érinti a többi piacot.Ha én lennék a a koda vezetője,tutira megtagadnám a "parancsot".Vagy ész érvekkel meggyőzni a testületet,vagy a döntéshozót,hogy ez mekkora nagy hiba.Most csak azért lejjebb kell adni a minőséget,mert minden téren veri a koda a VW-t?Mert ez csak egy koda?Azt gondoltam,még akkor is ha ez a belépő modell,hogy ez a fajta felfogás már nem "divat".Pláne akkor,ha hozza,sőt,túl is teljesíti az elvárásokat a márka.Arról nem beszélve,hogy hozza a pénzt is a konyhára. Egy biztos!Ha nagyon belenyúlnak a márka butításába,akkor én kóccolok.Akármennyire is bejött nekem a koda,és a Superb,jöhetnek a konkurens autók.(Mazda6,Ford Mondeo,Honda Accord,Opel Insignia stb)
Na kezdődik a Skoda lebutítása... http://www.vezess.hu/hirek/lebutitjak_mert_tul_jo/26978/
Nem értem a VW-t, én például a Superbem helyett semmiképpen nem vennék Passatot. Ha a Superbet is gyengébb felszereltséggel adják, elmegyek a konkurenciához legközelebb...
Én már a leges legelején mondtam neked,hogy nem valami kifinomult ahogy az ablak a végállásba kerül.Csúnya,és illúzió romboló az a koppanó hang.Nem annyira kifinomult,mint például a Superb I.-nél.Kíváncsi vagyok én is,hogy másnál is van e ez a hang.
Nektek is olyan az elektromos ablakemelő, hogy amikor felér a legfelső pontba, akkor "koppanik"... tehát nem csillapítottan ér fel, hanem egy tompa puffanással/koppanással... Korábban egyik autóm sem volt még ilyen... Ez újkora óta így működik és nagyon idegesít...
A nagy átlag nekem is ennyi, némi bp-i használattal együtt (éppen azt néztem tegnap, hogy mindjárt van 50e az autóban, és ennek jelentős része autópálya meg országút). Egyetlen dologgal nem vagyok megelégeve sokszor, a hangjával (és valszeg igen kevesen is vannak azok akiknek egy PD csodálatos muzsikának hangzik). Ami egyébként érdekes, mert néha sokkal hangosabbnak hallom, néha meg egészen kultúrált járású, és ennek semmi koze ahoz, hogy meleg vagy hideg, és nem is arról van szó, hogy szól a rádió vagy sem.
A fogyival én is nagyon elégedett vagyok, pedig sokkal nagyobb a ménesem, mint neked.. 5,5-6 között a nagyátlag.. Kb. 0,5 literrel kevesebb, mint a SuperbI-esem hasonló használattal... Pedig azzal is nagyon meg voltam elégedve....
Nincs tervbe véve. Ahoz nem értek. Illetve ahoz SEM értek :) Általában véve is ez a véleményem a VW autóiról egy ideje. A Golfon, a hatoson először nagyon tetszett az új pofa. Az új Polo kiskocsinak remek, kéne. De minden autót ugyanarra rajzolni, ez egy kicsit sok. Ezek mellett ma az O2 Faceliftre úgy tekintek mint egy kimondottan kívánatos, és szép autóra, de egy ideje már amúgy is így tekintek rá, a kezdeti sokk elmúlása után bizony ki merem jelenteni, hogy ma már tetszik, sőt kéne. Ha elsőre tetszik, akkor nem veszek Szuperbét, spórolok kb 1 millát, DSG van az autóban és csendes TSI. Most az autóm manuális váltós, traktorhangú kerepelő elavult fos PDTDI motoros, de legalább keveset eszik. És SZÉP! Amellett meg teljesen meg is vagyok vele elégedve ;)))
"Az új Passatnál viszont sokkal jobban néz ki az S2, ennek legalább van karaktere, mondjuk annak is van persze, csak annak az a karaktere, hogy nincs karaktere... "
Szerintem NE jelentkezz marketingesnek továbbra se.. főleg ne a VW-hez :)) .. és ne is hangsúlyozd sehol, hogy VW testvér autód van, mert sztem legközelebbi software frissítésnél kapsz egy trójait és majd nézhetsz mikor elfüstölnek a golyóid a székben :D
Értem én is, látom is, de... Ez a krómos-keretes-körbekerítős-izés dolgot a rádió körül még csak-csak, ha nehezen is, de elfogadom. Habár ezzel mer erősen ingerhatáron, van nálam a dolog, kezdettől fogva mondom, hogy króm(hatású műanyagból)ból talán kevesebb is elég lett volna, de egyébként az összkép eredetileg nem rossz. Ami fáj, az a benne lévő lcd-gombok-sokfényesfekete esetlen elrendezése. Lehet velem van a baj, de lassan rá kéne csapni a tervezők kezére, nekem már a 2010-es modellévű autók fényszórójánál sem jön be a krómozás, pont azt a karakteres megjelenést rontja ami az egyik olyan dolog volt amitől beleszerettem a kocsoba. Na mindegy, kinek ez, kinek az.
Az új Passatnál viszont sokkal jobban néz ki az S2, ennek legalább van karaktere, mondjuk annak is van persze, csak annak az a karaktere, hogy nincs karaktere...