Keresés

Részletes keresés

1.eladó Creative Commons License 2009.05.18 0 0 534
Koszos az üzlet? A takarítógépünk 2 hónapja rossz...  a terveznek már számtalanszor jeleztük. A takarítóeszközök nincsenek biztosítva... sokszor a saját pénzünkön veszünk vödröket és felmosókat.. Ablak és szélfogó takarítás???? Na persze, kockáztassam a saját testi épségem egy olyan létrán amit már megevett a rozsda és ezt az 50kilómat sem bírja el, mert bármelyik pillanatban szétcsúszhat. Ja, de persze rakd ki a belógatós plakátokat is.... ha másképp nem megy hát tanulj meg repülni....
1.eladó Creative Commons License 2009.05.18 0 0 533

Miért is nem csodálkozom a hozzászólásokon?? Ismerős.... :-/

zorenzi Creative Commons License 2009.05.17 0 0 532
Sziasztok.Már elég rég óta olvaslak benneteket.Nagyon igazatok van.Úgy látom a főbb gondok mindenhol ott vannak.Eddig azt hittem ezek a sz.....r helyzetek csak nálunk vannak.Lassan egy éve vagyok Penny-s,de már kezdem unni az állandó szivatást.szép estét
penny-s Creative Commons License 2009.05.15 0 0 531
Sziasztok!
Száz szónak is egy a vége: sz@r az új rendszer, úgy ahogy van...
Switcher Creative Commons License 2009.05.15 0 0 530
Sziasztok! Hát igen nagyon teli találat. Én még ugyan annyit hozzátennék, hogy a mi boltunk, egy héten legalább 4 alkalommal hiányosan kapja meg az árut. Vagyis egyik nap nem kapunk frisset, másnap a raklapos áru hiányzik és ez így megy minden héten. Amikor rákérdezünk, hogy miért is nem kaptuk meg--mikor ott van a kezünkben a kinyomtatott rendelés--csak annyi a válasz, hogy a raktár nem látta a rendelésünket. Könyörgöm így hogyan lehet biztosítani, vagy elvárni, hogy biztosítsuk a folyamatos ellátottságot!!!! nincs akkora raktár ahova annyi áru beférne, amennyi fedezi ezeket a rajtunk kívülálló hibákat.
Nem is olyan régen kaptuk meg a tv-től, (miután egyik nap nem kaptuk meg a raklapos árut, mivel a raktár nem látta, hogy rendeltünk, másnap pedig 13.00-kor még nem volt ott a kamionunk,--reggeles szállítású bolt vagyunk), hogy a vevő jogosan reklamál a vizekért,sörökért, kóláért stb. mivel szerinte akkora raktárkészlettel kellene rendelkeznünk MINDENBŐL, ami fedezi 2-3 napi forgalmunkat, vagy az ilyen hibákat.
Nem értem, hogyan gondolta, ezt képtelenség így csinálni. És még a hetekig nullás termékekről nem is beszéltem............
..........úgy gondolom ez is olyan terület, amelyen a raktárnak és a központnak javítani kellene.......
takarítógép Creative Commons License 2009.05.15 0 0 529
nagyon szívesen.....hát igen ha nincs emd akkor elég gázos de ezt nem mondtad....ha kérdésetek van kérdezzetek és segítek ha tudok
Mclaren 22 Creative Commons License 2009.05.15 0 0 528
Kedves "Takarítógép"!

Igen, teljesen jogos amit írtál, az akció váltással kapcsolatosan, amivel időt nyerhetünk. Azonban ez a lehetőség nem adott, ha a Területi vezető 2 naponta elviszi az "mde-t", mint ahogyan történt tegnap is!

További szép napot!
Előzmény: takarítógép (526)
totálgáz Creative Commons License 2009.05.15 0 0 527
Erre is jó ez a fórum! Nem csak panaszkodhatunk, de tanulhatunk is egymástól. Köszi az ötletet, kb fél órát spórolhaunk! Szupi vagy!  
Előzmény: takarítógép (526)
takarítógép Creative Commons License 2009.05.15 0 0 526
na reméljük valaki tényleg elolvassa ezt a fórumot....jó lenne ha már nem állatkertre hasonlítanánk és EMBER számba vennének minket is akik megkeresik nekik a havi milliókat....csak osztják a rengeteg feladatot de hogy ki csinálja meg azt nem tudják elmondani.....
egy kis segítség az akciós pakoláshoz.......
kirakod a non foodot és lehuzkodod a géppel bemész kinyomtatod és ennyi...nem kell kódokról.....ugyan az az in-out is
totálgáz Creative Commons License 2009.05.15 0 0 525
Szia Mclaren! Bárcsak valaki elolvasná a leveled a címzettek közül, és egyszer az életben hoznának egy olyan döntést ami a mi javunkat szolgálja. És itt nem is anyagi javakra gondolok, csak emberi körülményekre!!! Továbbra is kitartást mindenkinek!
Előzmény: Mclaren 22 (524)
Mclaren 22 Creative Commons License 2009.05.14 0 0 524
Tisztelt Vezetőség!

Levelemet Önökhöz címzem, melynek témája "segítsünk a dolgozóknak".

Frissében olvasva a hozzászólásokat, én is szólnék pár szót az akcióváltással kapcsolatban.

Sajnos, a tegnapi akcióváltás során, nekem is volt szerencsém a körlevélből kinézni a kódokat, és nyomtatgatni őket.
Az új rendszerre való áttérés óta, nagy szívfájdalmam a szerdai akcióváltás, azon belül is az árak nyomtatása. Hogy miért?
Régebben, még a régi rendszeren mi nyomtathattuk ki legalább 1 nappal korábban, amit szerencsés módon, hazavittünk, széttépkedtünk, és másnap munkakezdésre, cserére készen álltak. Ez számomra nagy előnyt jelentett IDŐBEN. Majd jött az az időszak, amikor postazsákkal küldözgették az árakat. Az már hagyott kívánni valót maga után, mert sokszor hiányos volt. De ez a mostani helyzet ami uralkodik, eszméletlen, és felfoghatatlan számomra. Délután legkorábban 3 fele nagy nehezen felkerül az internetre. Onnan míg kinyomtatom, soronként rendezem, sok időt felemészt, ami jól jönne az esti csúszásnál.
Igazából nem értem, hogy miért nem tudják feltenni egy nappal korábban az árakat, hogy azzal már ne legyen gondunk, hisz ne felejtsék el egy műszakban 3-an vagyunk, ha már embert nem adnak a plusz feladatok elvégzéséhez, legyenek kedvesek támogatni munkánk hatékonyságát, tegyék könnyebbé mindennapjainkat. Azon vagyok felháborodva, hogy az újságok már akció előtt jó másfél héttel a vásárlóknál vannak, már akkor keresik ami jövő héten lesz akcióban, az óriás plakátok is megvannak, akkor miért hagyják az utolsó percekre az árak megosztását a dolgozókkal???? Már kedd este a szerdán agyalok, és szinte mindig egy 40-50 perccel korábban bemegyek munkakezdés előtt, hogy hátha fent vannak már az árak, és akkor legalább egy részét megtudnám csinálni. Annyi mindenre kell figyelni akciózásnál, pontosnak kell lenni árak kihelyezésével, null vagy minimális hiba a megengedett, de ha Önök a továbbiakban is hasonlókép járnak el, annak csak kapkodás, idegesség, stressz a következménye, egyszerre sok minden öszejön, és olyankor hajlamos vagyok valamit elfelejteni, hibázni. Ezúton kérném Önöket, hogy változtassanak ennek a menetén, sürgessék meg körlevelet, valamint az árakat!
Annyi mindent kérnek tőlünk, precizítást, pontosságot. Selejtezés maximális betartását, göngyölegezés pontosságát, rendelések tökéletességét stb.
Úgy gondolom, hogy egy csapat vagyunk, Önök adják a vezérszót, mi meg tesszük ami parancsba érkezik. Mindenkinek a célja a hatékonyság, profit növelése. De csak, ha az egyik fél csinál mindent, akkor ez nem fog menni. Hogy ezt miért gondolom így?
Pl. Ahogy hírlik, hogy nézik a zöldségeladási listát, mert Önök szerint, folyamatosan kevés a zöldség, mely forgalom kiesést eredményez. Teljesen igazat adok benne. De nem mi vagyunk a hibásak, legalábbis a mi boltunkban biztos, hogy nem. A főnökeim nem sz.rják le a rendelést, próbálnak eleget tenni követeléseiknek, még akkoris, ha tudják, hogy nem mindig a jó irányba haladunk. A problémám ezzel a következő. Ha pl. két napra kell rendelni, szabályosan a szánkba rágják, hogy mindennek lennie kell a következő kamionig. Eddig értem is, és teljesen logikus!
Igen ám, de...........!! Mikor megjön a kamion, majd nekiesünk a zöldségnek, pakolás közben már látjuk, hogy pl. az eper talán még fél napot kibír valahogy, a sajáta talán egyet, a paprikák meg így szétfagyott állapotban még kinéznek valahogy! Ilyenkor, ugye a teendő megreklamálni a nem eladható zöldséget. De, ha megreklamáljuk, majd visszaküldjük,akkor lényegében, olyan mint ha nem is rendeltünk volna, csak papír és plusz munka van vele, a jóváírásra meg mint az Ötös lottóra, talán megkapjuk, úgy várunk. Ha nem küldjük vissza, s kint hagyjuk, hisz még úgy is meg-meg veszik, akkor meg a fogyasztóvédelem látogatása esetén kerülünk érdekes helyzetbe, őket nem érdekli, hogy mikor jött a zöldség, hanem az, hogy milyen állapotban van kint az eladótérben. Másik esetben, ugye mikor visszaküldtük, akkor meg a vevő nem tudja megvenni, hiába mondtam neki, hogy majd délután lesz. Ez is a vásárló megtévesztésének kategóriája.
Önöknek a feladata lenne az, hogy gondoskodjanak az áruk IDŐBEN való beérkezéséről, és annak KIFOGÁSTALAN MINŐSÉGÉRŐL. Nekünk csak pakolnunk kellene, miközben csillogó szempárral néznénk, ahogy a vevő örömteli mosollyal leemeli a FRISS terméket. Jelen esetben úgy fest a dolog, hogy a vevő az aki jelzi, hogy ami érkezett 1 órája, az penészes, igen kellemetlenül érzem magam olyankor, és már unom mondani, hogy pedig most hozta a kamion, sajnos ez nem válasz, ettől még a fogyasztóvédelemnek se enyhül meg a szíve.
Miért nem gondoskodnak az ilyen problémákról???????
Arra a részre, hogy egy műszakban 3-an a lelkünket kihajtva, biztonsági őrzés nélkül, ellopják alólunk a prémumot, na arra nem szeretnék kitérni, mert úgy gondolom lerágott csont. Logikus, hogy Önöknek ez kedvező anyagi plusz hátteret biztosít.
Olvastam az interneten a hírt, miszerint megbüntették a Penny-t 100.000.000 ft-ra. Ha jól tudom, az időszak amit vizsgált a versenyhivatal, pont a raktár új rendszerre való átállása volt, amikor is volt, hogy fél napig nem vitte az új árakat a gép, és teljesen más kódokon kellett adni. Annyi mindenen próbálnak spórolni, hasznot húzni, és íme, egy ilyen hiba, mely megfelelő emberek, és szervezettség meglétével, elkerülhető lett volna. Ennyi pénzből a biztonsági őrzést is, sok boltban, hosszú ideig tudták volna biztosítani, melynek során talán kevesebb lenne az eltulajdonított kár.
Felháborít, hogy kollegák százai háborognak, és Önök nem tesznek semmit. A penny-ben igen is dolgos emberek vannak, aki nem az, úgyis feladja. A megmaradt embereket értékelni kellene, s nem pedig az utolsó haja száláig kihasználni.

Remélem levelem célt talált, lehet, hogy durván fogalmaztam, amiért elnézést kérek, de ki kellett adnom magamból.
Tehát, ezúton szeretném kérni Önöket, hogy az akciós árakat, gyorsabban kaphassuk meg!
Valamint, ha elvárnak tőlünk egy szintet, szeretném, ha hozzájárulnának, ahhoz, hogy azt ténylegesen teljesíteni is tudjuk, hisz egy csapat vagyunk, egy a célunk!!!

Köszönettel:
Még....... egy kitartó Penny Market-es dolgozó!
Előzmény: totálgáz (522)
penny-s Creative Commons License 2009.05.14 0 0 523
Sajnos úgy látszik, hogy még lehet ennél lejjebb süllyedni.... :(
Előzmény: totálgáz (522)
totálgáz Creative Commons License 2009.05.14 0 0 522

Sziasztok!Mit szóltok a legújabbhoz? Ezentúl a non-foodhoz és az in-out termékekhez a műszakvezetőnek kell plakátot, etikettet nyomtatni körlevélből akcióóóváltáskor. Nincs elég dolga, vagy mi van? Ahhoz képest, hogy régen postazsákban küldték, már épp elég volt a gépről nyomtatni azt amit felraktak, főleg, ha bekebelezte az anyagot a nyomtató, most meg még keresgélni körlevélben, beütögetni miközben száz felé kell szaladni. Hát ezt most megint miért kellett? Nem volt elég bajunk? Lassan már a tv-reklámokat is mi csináljuk, csak hogy ne legyenek plusz költségek. Szlogent nekünk kellett kitalálni, 2008 utolsó napjaiban nekünk kellett azon agyalni mivel növeljük a forgalmat 2009 karácsonyán, de közben pakolj, sikáld az üzletet, ülj be a kasszába 3 vevőnél 3.-nak ha ketten vagytok akkor is, persze figyeld a tolvajokat, kérdezd meg a vevő irányítószámát, nyomd a kezébe a sorsjegyet, és ajándékozz egy ezresért kenyérpirítót, mert ebben a nagy válságban megérdemli, az aki pennyben vásárol (főleg a segílyesek). Este távozáskor írd be a jelenlétibe a 20:30-at 21:15-kor és akkor azt hiszed hogy ma is mennyit dolgoztál, és akkor másnap jön a kisNAGYEMBER (kinek fedőneve: régióvezető), és földig aláz, hogy retkes a bolt, persze nem szemtől-szembe, mert ő is tudja, hogy sok lúd DISZNÓT győz, hanem hátulról mellbe. Az előző oda mert állni akár 10 ember elé is, és úgy mondta el, mi a gondja az üzlettel, és meghallgatta a dolgozót is.

Hass,alkoss,gyarapíts! A bérpapírodat ne is olvasd el, mert csak felhúzod magad.Bontatlanul rakd az új felsőd zsebébe, (ha varrtál rá) és mosolyogva menj raklapozni ha lejárt a munkaidőd!

Dr. Ruins Creative Commons License 2009.05.12 0 0 520
http://www.mfor.hu/cikkek/Szazmilliora_buntette_a_Pennyt_a_versenyhivatal.html.

És ebből egy kiragadott mondat:"A GVH szerint nem egyedi hibáról volt szó, hanem egy olyan rendszerhibáról, amelyik bármikor, bármelyik üzletben, bármelyik akciós termék árával kapcsolatban előjöhetett". Tehát kedves Penny vezetőség, erről a hibáról nem az üzletek és az üzletek dolgozói tehetnek. Ezért kérnénk, a megfelelő emberek, általunk is jól ismert arányú büntetés hozzájárulását, olyan kb: 25-30 millára gondolva!!!!! Különben, ismerve a dolgokat , már várom a következő fontos konferenciát , amelyben kiderül , miért az üzletek tehetnek erről is. Egyben felhívom a figyelmet a 100 000 000 forint hasznosabb elköltésére is: Nyomtató festékkazetták , takarítószerek stb... Ennyi pénzből már komolyabb őrzésre , vagy akár fizetés emelésre is jutna, de akár a csóri ter.vezek járhatnának Bmw-vel , és akkor legalább helyreállna a tekintélyük ( ami igaz, hogy a kocsinak szólna).De kijönne egy pár "tavaszi akció" , elfelejtett leltári túlóra , kiküldetési díj , vagy akár ruhapénz is.Máshol hasonló összeget fordítanak üdülési csekkre , dolgozói képzésre , családbarát munkahelyre! Nem csodálkozom, hogy ilyen versenybe nem indulunk el. Szégyen , hogy az ország 47. legnagyobb gazdasági társasága a Penny , mégis mennyire kisstílű. Persze, hogy arra van pénz amire akarjuk: Hónapokig szállodáztatás , haszontalan autókázás ... Ja, igen tudom , ha nem tetszik el lehet menni.. mert széllel szembe nem lehet pisálni....hááát el is fogok!
Wild-Angel Creative Commons License 2009.05.07 0 0 519
Ez nagyon jó kérdés volt,erre én is nagyon kiváncsi lennék,mint kivülálló...Efféle dolgokról tudnék én is mesélni!!!!!
Előzmény: Switcher (518)
Switcher Creative Commons License 2009.05.06 0 0 518
........ ma szembesültem ezzel a furcsasággal és nem tudom hova tenni.......Több üzletről hallottam, hogy ahova autóval járnak be dolgozni, ott a vezetőknek kifizetik a benzinköltséget. Teljesen elképedtem, mert tudom, hogy nálunk a vezetőknek semmit nem fizetnek, de elvárják, hogy ha valami gond van, akkor egy nap akár többször is egy csettintésre bent teremjenek az üzletbe. És nem abban a városban lakik egyikük sem, ahol az üzlet van. Egyazon terület ugyanaz a tv..........Most akkor hogy is van ez? Valakinek jár valakinek pedig nem...........?
Saman26 Creative Commons License 2009.05.02 0 0 517

Egy napos zárvatartás és már megint megőrültek az emberek!

Még hogy VÁLSÁG van!???

Switcher Creative Commons License 2009.04.28 0 0 515
Hááát sajnálom az üzlet dolgozóit. De sajnos ez a valóság. Csak nehogy a dolgozónak legyen abból baja, hogy segítséget mert kérni. Itt minden előfordulhat.....
árzaba Creative Commons License 2009.04.23 0 0 513

kedves tvmk és dragon khan

 

Elhiszem ami problémát leírtok, csak h kicsit melletetek szóljon az igazam közlöm veletek, hogy proba vásárló is voltam már. az adott üzletben 10 dolgozót alkalmazott a cég és emellet is ugynézett ki az üzlet mint ha plesztin- izraeli határon lennék a frontövezetben. A proba vásárlói jelentésben megemlitettem, hogy ha az üzlet több dolgozot alkalmazna és nagyobb volna a munkaszervezetség hatékonyság foka, de ugylátom honapok elteltével semmit se változott az üzlet belsőképe.

 

munkátokhoz kiemelkedően sok sikert kivánva bucsuzom 

dragon khan Creative Commons License 2009.04.23 0 0 512
Teljesen egyet értek veled. A mi boltunk sem azért koszos, mert igénytelenek vagyunk, hanem mert egyszerűen nincs idő alaposabb takarításra. Pedíg sokkal jobb érzés tisztább, rendezettebb üzletben dolgozni. De ha nem megy, nem megy, még ha "fejre állunk", sem. A vevőkröl nekem is megvan a véleményem. Ha széttör valamit, nem szól és mire észre vesszük, már szét hordják. A gyerek eszi a rudit, leejti, fainul beletapossák a járólapba és sorolhatnám. Két emberrel lehetetlen tisztán tartani egy üzletet.
Előzmény: tvmk (511)
tvmk Creative Commons License 2009.04.23 0 0 511

Árzaba! Koszos a Penny? Szerinted miért? Mert kevesen vagyunk, és annyi feladatot szabnak ránk hogy ha csak takaritani kellene az megváltás lenne mindenkinek.... A vevőkről ne is beszéljün mert azokban semmi emberség sincs s megértés!!! Ezért van ki minden pennys dolgozó faxa! Ha te is folyamatosan itt dolgoznál, neked is más lenne a véleményed amikor időben nem tudsz haza menni nap mint nap.. Ja se

étkezni... Az egész egy nagykalap szar úgy ahogy van...

árzaba Creative Commons License 2009.04.22 0 0 510
Szép Napot!
Mi is jut eszembe a Penny Marketről?
Nézzük vásárlói szemszögből: jól oldala: Olcsó, akcióznak mindig.
Rossz oldala: Koszos, sok a vásárló és az eladók nem igazán kedvesek.
Dolgozói szemszögből: Kevés dolgozó sok a munka nincs megszervezve semmi.

2009. Április 21. 20: 00 Jászapáti Penny Market leltár.

Haverommal úgy gondoltuk jól jönne egy kis pénz suli mellett így jelentkeztünk
Diákszövetkezeten keresztül a Leltárra.
19: 20. Megjelentünk az üzletben.
Gondoltam kérek egy kis tájékoztatást, mert számomra fontos hogy milyen munkát adok ki a kezemből. A tájékoztatás elmaradt, mert a két talán Régió Igazgató vagy területi vezető bevágtatott az üzletbe és rögtön be is az irodába.
Akkor gondoltuk valami nem oké, mert szaladgált mindenki minden felé.
Ezután jött a területi szemle és itt volt ám a nagy pofára esés. Kiderült hogy az üzletvezető nem szervezett meg semmit a leltárra. Az üzlet úgy nézett ki, mint, ha valami hihetetlen akció szólna mindenre és visznek mindent, mint a cukrot.
Várakozunk a személyzeti bejáratnál mar 19: 40 van még senki, nem mond semmit.
A két vezető (Régió) eszméleten idegesen elhagyja az üzletet.
Már érzem itt valami probléma, van.
Üzletvezető telefonálgat jobbra, balra tiszta ideg.
Akkor jön egy sima dolgozó, aki közli, hogy leltár lefújva
Kíváncsi vagyok miért gondoltam, megkérdezem. A választ ők sem tudták.

A létárról tudniuk kellett, mert diákokat már 1 hónapja kerestek.
Egy üzletvezetőnek tudnia kellene, hogyan szervezzen meg egy leltárt.
Nem egy üzletben dolgoztam, leltároztam és tudom mi, hogy működik

ENNYIT A Pennyről.
rabszolca Creative Commons License 2009.04.22 0 0 509
szasztok!T.V.-ŐK szoktak erre járni;?
sissy 2009 Creative Commons License 2009.04.20 0 0 508
Jo az
Saman26 Creative Commons License 2009.04.20 0 0 507

Szia!

 

Nehogy azt hidd,hogy dolgozóként többet keresnél!.Én is azt csinálom mint te csak én dolgozóként, és mégse kapok többet mint te.(Néha még kevesebbet is)!!

:((

Előzmény: Forill (499)
karát prémium Creative Commons License 2009.04.20 0 0 506

heloka! örülök neki, h nektek lehet ,nekünk közelezö hordani, szted mi elmebetegek vagyunk? mi sem hordanánk ,ha nem lenne muszály...

no para ,ez csak kis csepp a tengerben ,csak gondoltam megosztom...

jo melot nektek!

 

Előzmény: Puma Dina (502)
volt penny-s Creative Commons License 2009.04.19 0 0 505
A válság miatt ne aggódj mert úgyis a dolgozók (ti) prémiumából veszik el rá a keretet.A hónaljmirigy egy hatalmas show volt anno.Na meg a strandfoci?Ingyen kanizsai?Bungee jumping?Azok voltak a szép események...
Előzmény: Éjjeli-lepke (504)
Éjjeli-lepke Creative Commons License 2009.04.19 0 0 504
Mi is megkaptuk a húsvéti sonkát és kalácsot . És tényleg jó lenne megint egy hatalmas Penny -buli Irigy -hónaljmirigyekkel együtt. Én már kettőn voltam tök jó volt. A válság miatt most biztos nem lessz semmi.
penny-s Creative Commons License 2009.04.18 0 0 503
Hát én nem kaptam... ez érdekes... lehet, hogy azért, mert csak fél éve vagyok itt? :)
Nem baj... ez legyen életem legnagyobb problémája, akkor én leszek a legboldogabb ember. :)
Előzmény: Puma Dina (501)
Puma Dina Creative Commons License 2009.04.17 0 0 502
Nem akarok beszólni neked, hisz kolegák vagyunk valamilyen szinten, de bocsi ti vagytok a hülyék , miért nem veszitek le.... Bocsi.
Mi már 1 hónappal ezelőtt levettük azt a SZ.R pulóvert. És pólóban vagyunk. A főnökség is. Nos??? Jó izzadást amúgy. Bocsi...
Előzmény: karát prémium (493)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!