Az angolok egyébként ilyen egyszerű emberek. Figyeld meg, hogy a földön ülve kezd magyarázni az arc:-)))). Mindegy milyen fogóval dolgozik, de megcsinálta. Olcsóbb mint venni egy újat.
Nem értek az elektronikához, de ha követi az ember az utasításokat, vagyis a videó alapján szereli, akkor szerintem meg lehet csinálni. Emberünk is kicserélte. Egyszer kell megcsinálni, és utána az ember látja a dolgokat. Ha nem cseréljük ki azt a pöcköt, akkor mi a megoldás? Állandóan (kb6-8 évente cserélgetni a kapcsolót 70.000-ért? Az is marhaság, nem??
Én megoldottam az enyémet. Tettem szivacsot a kar köré, és máris jó lett. Holnap egy 4x4 cm-es gumilap közepét kilyukasztom, és mint a szivacsot, ráhúzom az irányjelző karra. Az rugalmasan középen tartja, és kész. Remélem beválik. :-)) Ha nem, akkor tovább kisérletezek.
Hát először is, ezek a kapcsolók 2002 utáni modellekben van csak, tehát relatív keveseket érint. Viszont akinek ilyen videó kell a szereléshez, inkább vigye el olyanhoz aki látott már hasonlót. Ezt a kapcsolót szétszerelgette emberünk, de ha ez egy szögadós kapcsoló, akkor ezzel a teknikával már mehet is egy újért a boltba, mert garantáltan eltörik a mágneskarika. A fogós szerelgetés meg hab a tortán. Egy kis csavarhúzóval simán ki lehet pattintani, aztán az ablaktörlőével meg is lehet cserélni és befektetés nélkül működik tovább minden. A barbár megoldás, hogy levágják a fehér pöcök "füleit", nyújtanak kicsit a rugón és hasonlóan működik tovább. Kapni nem lehet ilyen kis vacakokat, legalábbis én még nem találtam.
Nálam sajnos aktuális a dolog. Kérdés: Le kell-e áramtalanítani a légzsák levételekor? Szerintem igen. Aki csinált már hasonlót, megoszthatná velünk. Az a fehér műanyag "pöcök", amit harapófogóval kicserél az arc, az kapható külön, vagy esztergáltatni kell.
Sziasztok! Év végi fáradságból adódóan a Peu 406 -om a következő hibajelet produkálja... ( Képek )
Ignition fault...
Kis sárga kulcs forma hibalámpa a műszerfalon..
Reggel semmi gond, de ha megállok egy napi hazaút után, majd leállítom és kb 5-10-20 perc utá indítok, akkor bedobja... Kulcs kivesz, lezár ... indítok és indul... ( volt már, hogy 2x 3x zártam nyitottam )
Immo gond lesz ? Nem rég volt gyújtáskapcsoló cserém. Vagy a kulcsom rossz ?
Valaki találkozott ilyennek ? Segítségeteket köszönöm előre is !
A hátsó lökhárítón lévő fémcsík némi károsodást szenvedett, nevezetesen a jobb végéből hiányzik egy 15 cm-es darab. A vizsgabiztos a műszakin közölte, hogy ez így balesetveszélyes, és javíttassam ki. Van valakinek arra vonatkozó ötlete, cseredarabot honnét lehet szerezni?
Jut eszembe, ez be lett kotve a kocsiban mar ket hete, de nem hogy nem tudom hogy csinaltak, hanem meg nem is lattam, ket hete kolcsonautoval jarok. Alig varom hogy kinyissam az ajtot :)
Sziasztok! Beírok már valamit, hogy ne álljon a topic. Amúgy a gépsasnak régóta semmi kínja. Most úgy is az új családtag (robotporszívó) köti le minden szabadidőmet :) A második legdágább játékom ;)
Lehet cserélni 0445110044 injektort 0445110008 as típusra és csak egyet? Elvileg ez váltja.Mit jelent rajta a bekarikázott egyes vagy kettes szam? Kell az ecut áthangolni az új fuvòkához? (Hdi 90le 2000)
megszünteted a tápellátását huzd le az akkut.. ha nem gyári a cd lejátszod akkor nem fog müködni a kijelzövel hacsak nem veszel hozzá egy 15e ftos kütyüt
Augusztus óta üzemelő (~3e km) olajpára leválasztó.
Az első képen a kék csövön folyik le a "párlat" a pet palackba. (undorító)
Feltűnt hogy pár napja a leválasztó előtti biztonsági szelepen pipálgat kifelé a kartergáz. (tettem be egyet számítva hogy ilyesmi is megeshet és ne a nívópálca mellett tolja ki az olajat)
... viszont a változtatható beállítású agy (0805 C3) árát most tudtam meg, hogy 132.000 Ft és ugye 2 db kellene, így a vezérléssel, vízpumpával együttes 350.000 Ft-os műtét elmarad. Megy ameddig megy, majd ha széthullik a motor, veszek bele egy bontottat 100.000-ért. BMW-nél ezt a kereket vanos-nak hívják, ott is volt vele gondom. Ott viszont egy gumigyűrű szett az, ami elkopik, emiatt nem tömít és nem működik. Cseréje által teljesen felújítható, anyagköltsége összesen: 9000 Ft, azaz kilencezer Forint, ráadásul az láncos, tehát minimum 300.000 km-ig nincs vele baj, a Peugeot-mra meg 350ezret kellene költeni 120.000 km-enként ( http://www.ebay.com/itm/BMW-3-SERIES-E46-98-05-DOUBLE-TWIN-DUAL-VANOS-SEALS-REPAIR-KIT-M52-M54-M56-/161576174545?hash=item259eb0c3d1:g:JMQAAOSw2s1U1oZo&vxp=mtr )
Tehát jobban járok, ha nem komplett vezérlést aggyal együtt, hanem autót cserélek (minél régebbi, annál jobb).
120.000 km-t futott végig magyarországi, szervizkönyves Peugeot 607 3.0 V6-ot venne esetleg valaki :)) ?
Köszönöm a tippet! Következő olajcserénél kipróbálom (ha nem kell leszedni az egész futóművet ahhoz, hogy az olajteknőt levegyük). Viszont nálam az olaj 10-15 km alatt éri el az üzemi hőfokot, ami 90-100 C a kijelző szerint és ez nyáron sem változik. Most 3000 km körül van az olajban, de ugyanolyan a színe, mint mikor bele öntöttük. A hűtővíz is kristálytiszta és télen nyáron hajszál pontosan 90 fokos diagnosztikai műszer szerint is. 10.000 km-enként cserélem az olajat, amint elérem a következőt, megkapja ezt a tisztítást is, de még csak 120.000 van az autóban 10ezres olajcserékkel, így remélem, nagy kosz nem lesz benne.
Viszont a vezérlés gyanús lehet. Renaultokban hasonló a megoldás, csak ott a vezérműtengely szíjtárcsába van építve a változtatható szelepállító (ezt hívják okoskeréknek), az én motoromnál pedig külön cserélhető a szíjtárcsától. A lényeg az, hogy kb ennyit szokott bírni, majd ki kell cserélni, mert a hibajelenség mindig az indításkori kopogó hang, mely gázadásra megszűnik, valamint az erőtlenség vagy fulladás, esetleg rángatás (melyek közben néha megindul és normálisan megy).
Még soha nem volt vezérlés cserélve az autómon (elméletileg 150.000-nél kellene), így most megkapja az összes görgőt, vízpumpát, szíjat, mindkét hengersorra a servicebox által a következőnek nevezett: "változtatható beállítású agyat (0805 C3)", két új szolenoidot és jónak kell lennie, minden más új benne (olaj, összes szűrő, 6 gyertya, 6 trafó, injektorok tisztítva-bemérve, olyanok, mint az újak, valamint hibakód egyetlen egy sincs az autóban).