Köszönöm a segítő válaszokat. Mindenképpen gyári ablakot szeretnék, és lehetőleg nyithatót. Napközben már zollostock-al járok a zsebben, és ha meglátok egy hasonló korú jumpert, boxost, vagy dukszit, azonnal mérek. Még nem is találkoztam ezzel a szélességgel.
Szia Lakktárs! Ha a füst mellé harcoló fémek hangja is társul, ami később csillapodik, akkor vélhetőleg nem, vagy nem mindegyik izzító gyertya működik. Jön a jobb idő, magasabb hőmérséklet, és kevésbé indul így, akkor egyértelmű.
Viszont, ha továbbra is fehér füst van és fogy a hűtővíz, akkor hengerfejes. De ez szerintem ritka.
Szépen ment is, kevesebbet fogyasztott, de kb 500km múlva elkezdett regenerálni ő magától, 50- 10 km-enként, nagy füst jött ki, és amikor abbahagyta akkor egy pillanatra levette a gyujtást, majd rándul egyet az autó, és ment tovább, valamint már a motorhiba jelet is bedobta néhányszor. Kiolvasásra, részecskeszűrő előtti hőérzékelőt írta hibának! Tegnap este ki is cseréltem, ill. a hiba törölve lett. Reggel elindultam, és 30 km után teljesen ugyanazt csinálja mint előtte! Kérem segítsetek ha van tapasztalat ilyesmire! előre is köszönöm!
Szia Lakktárs! Ha még nem ismered, nézd meg Göbi vonatkozó videóját, neki pl.: VW megoldás lett oldalra, lehet ajtóba is jó... Esetleg, ha már lakk, valami dometic.
Sziasztok! 1995-ös Jumper tolóajtóba (1205 mm széles) milyen ablakot lehet beépíteni? Létezik ebben az ajtószélességben ablakos? Esetleg jumpy, expert vagy scudo kiméretű oldalablak beépítésével van valakinek tapasztalata? Szép napot mindenkinek.
Nekem egy 1,9 JTD Doblo csinálta ugyanezt,ott a holtpont adó csinálta a műsort. Diaggal sosem sikerült elkapni a hibát,a fél autót kicseréltük,mire "véletlenül" meglett .
Igen úgy vettem észre. Nyáron első indítás után 1óra 20 -30 percet megy. Télen simán 2 órát és utána áll meg. Majd 5-10 perc "hűlés" után indul és megy. de akkor már nem megy el csak 15 - 20 percet.... azt ha megáll visszahűl... majd csak pár percet.... Érdekes.
Szia! Köszönöm a válaszod. Törve nem volt. Vízkáros nem volt.... Ecu hiba felmerült megpróbáljuk azt..... de érdekes amit művel a járgány.... 1,5 esetleg 2 órát megy azt minta levennék a gyújtást meg áll. Nem kilométer és fordulatszám függő. mintha annyi idő alatt valami bemelegedne és megszűnne a kontakt.
Ilyen távolból, ilyen kevés információ alapján csak találgatni lehet. Minden esetre nekem ez az irány ugrott be:
Ha a tanulás nem fejeződik be, akkor vélhetőleg ECU hiba, vagy kommunikációs hiba.
Elsőre a megoldás egy jó ECU, ami másik járműben bizonyíthatóan működik.
Másodikra kéne tudni mennyire volt össze törve a járgány, és hol. Esetleg vízkáros volt? Vélhetőleg a sérülés, vagy vízkár helyén, környezetében kellene keresni első körben vezeték, vagy szenzor hibát.