Az a gond, hogy így távolról marha nehéz segíteni.
Meg lehet tanulni ezt is, de kell hogy az embernek legyen műszaki érzéke. Azt is el kell fogadni, ha első alkalommal csinálja sokat fog szopni. Ha ezekhez az embernek nincs kedve vagy ideje, akkor vigye profihoz.
Nagy tanúság, hogy olcsóbbra kijön, ha elviszem egy profihoz aki ebből él és erre fel is van készülve. Neki pár óra alatt meg van és tökéletes lesz, én napokig mojolhatok rajta és az eredmény kétséges.
Én is inkább elviszem a Meggyóhoz és kifizetem a tiszteletdíjat. Apróbb dolgokat megcsinálok, de komolyabbakkal már nem vesződöm.
a mostani problemad ugy erzem a gyujtokabeleknel lesz, gyengen vannak összedugva -összecsavarva. valahol erintkezesi haba van . az elosztotol indulva rendesen ellenörizd, ha kell csereld ki ,de ne szenszalasra !! hanem rez betetesre.a gyertyakra a kupakot is erezhetöen ranyomni !!
Ha túl nagy gázfröccsel indítózol, akkor lehet, hogy az el nem égetett benzin a gyertyákhoz is elér. Ezért lehet, hogy az a henger nem megy. De lehet az is, hogy a hengerfej repedt vagy ott nincs valami rendben.
Ma be tettem a motort a buszba, de nem néztem meg, hogy a gyújtó trafó kábeleit hogy szettem le.
Van a kötegben egy zöld hosszú ami az olajnyomás gombára megy,van egy vastagabb fekete amiben áram van,és egy zöld sárga,ezt a kettőt nem tudom hova kell tenni.
Az alapjáratim,és a szívatóm az a trafóról kapja az áramot.
Sziasztok! Egy ügyfelünk részére keresünk jó állapotú Bogarat bérelni. 2-3 hónapról lenne szó, az autót fóliáznánk visszaszedhető fóliával és hostessek is vezetnék időnként. Nem tudtok valakit? Igazából nem kell patika állapot, a fólia úgyis eltakarja az esetleges karosszériahibákat, de jó lenne ha a promóció indulása után 3 nappal nem romlana el... HELP!