Mert egy ilyen japán gondolom belpiacos jobbkormányos agyontuningolt autót simán utcáról besétálva soha nem vizsgáztatsz le ember nélkül. Sok minden átmegy egy kis segítséggel, de ismeretlennel nem állnak szóba . De sok sikert hozzá ha szerinted sikerülhet. Már a lámpán elvérzik a dolog, pedig ez csak egy apróság, abban az autóban ezer olyan dolog lehet ami semmilyen eu-s szabványnak nem felel meg, és ha akarnak találnak hibát azonnal, az autó máris megbuktatva.
Nekem soha eszembe se jutna csak úgy odamenni ilyennel forgalomba helyezni. De még egy sima balkormányos amerikai autóval se, aztán mégis megoldják mindet.
tudomasom szerint csak par eve legalis az usa ban ez a modell,es ott is csak ugy talaltam elado lampakat ,hogy a xenont kidobtak belolle.Ugy enis megtudnam butykolni.Amugy miert kene hogy vki at tolja?
Mivel ebből van amerikában is egy jópár, azt kéne megnézni hogy ott nincs e hozzá lámpa szett akár projektoros tuninglámpa. Mert az bár nem EU-s de aszimmetrikus és a jó oldalon világít. A másik meg ilyen autóval nem lehet utcáról bemenni vizsgára, kell embert keresni aki "át tolja". De ettől még érdemes rendes jobb oldalt világító lámpát beszerezni. Megoldás lehet még a szabad tükröseb utólag projektort tenni amivel megoldódik ez a dolog. Léteznek ilyen retrofit projektor megoldások.
Segitsegeteket kerem a kovetkezo problemamra.Jobbkormanyos automat akarom levizsgaztatni amihez a xenon fenyszorokat "balkormanyositani" kellene.Balkormanyos lampatest nem kaphato mert nemis gyartottak.Merre induljak mit kene cserelni hogy mukodjon? Koszonom elore is
Nem a fényárammal van a gond, az akár több is lehet, mint egy xenonnak, hanem az, h a kisülőcső 360 fokos körben sugározza ki a fényt, a LED meg 2*120-ba. Példának okáért fölfelé nem. És azért az valahonnan hiányozni fog. Legalábbis én úgy gondolom...
Azért projektorosba már lehet hogy jó, vannak már elég erős ledek pl xhp70 stb abból több darab nagyon erősen tud világítani. Hummerbe gondolkozom ilyenen, az utólagos lámpába ami egy 50mm-es h1-es bixenon projektor ha lenne olyan led ami min tudja a xenon fényerejét akkor lehet vennék bele. Ezt elég könnyen ki lehet próbálni, még nincs beszerelve a lámpa a kocsiba, nem is akarom majd forgalomba helyezés után.
Ne viccelodj, a lampanal az izzo egy dolog, a legkisebb koltseg kb, egy ilyen lampa felperzseli elotted az utat homogen szeles savban vilagit, az aftermarket gagyi led meg sehova aem jo
BMW OEM ledes lámpa szabad tükrös megoldással , 4db 5.900.- ft os osram LED -el / 650.000.- ft / lápa test , tehát akkor a maradék ár a led mozgatása és kapcsolgatása ? elég jó haszonnal számolnak ,
X5 , X6 ban brutál vakítással jön szembe, akkor ezt most gyárilag legálisan lehet , elég vicces számomra, nem beszélve az esős időben 2 es bmw led el érkezőkről ,
Egy FF lámpatestben főleg nem igazán tudom elhinni, hogy nincs szórt fénye egy ilyen LED fényforrásnak. Azt mondjuk el tudom képzelni, hogy az agyon tuningolt cicomázott autókba beleteszik a kiállítás erejéig, másra nagyon nem használható. Én csak a saját tapasztalataimból tudok kiindulni, ebből adódóan nem foglalkozom semmiféle utólag buherált cuccal. Igaz nincs 10 év tapasztalatom, de az eddigiek pont elég voltak ahhoz, hogy belássam, miért jó egy gyári megoldás és másnak sem keserítem meg az esti közlekedését, ha szembe jövök.