Azért azt nem értem h ilyenkor miért nem küldenek 395 ös Ikarusokat??? Bőven jó lenne akár az EUX-400 v FBE-451 is, mégiscsak kényelmesebbek és legalább csomagtér is van... A helyükre meg mehetnének a Setrák. ( talán Csonkahegyháton nem sértődnének meg érte:P:D:))
"Az FSJ nem tudom merre volt reggel sem láttam a buszmegállóban..."
FSJ este negyed 10 kor sem volt (még) ott. Most vagy nem volt ma pesten, vagy valamelyik 18:40-est csinálta.
"A JOP-499 reggel a HUU-147 helyett jött Lövőről"
Ez melyik járat? Mikor megy ki lövőre?
JOP-499 az ICE-568-at helyettesítette, a ZVR-100 meg az FSJ-t. Ma összevissza volt kavarva minden. De annyi biztos, hogy az IAB-HUU-FSJ hármas közül ma valamelyik nem volt pesten....
Egyébként a HUU hétfőtől szervízben van de tegnap reggel kint állt a telepen (egyész éjjel mert tiszta pára volt:)) délután bent állt a műhelyben, ma reggel a buszmegállóban volt délután meg szintén a műhelyben....?:)
A JOP-499 reggel a HUU-147 helyett jött Lövőről de a Huu-t a nap többi részében már a DZC-977 208as helyettesítette... Az FSJ nem tudom merre volt reggel sem láttam a buszmegállóban...
Azért ez már több a soknál, hogy alacsonypadlós setrákat küldenek pécsre.
Amikor megláttam a JOP-499-et a népligetben, arra gondotlam, hogy AZ ICE ment helyette pécsre, (onnan úgyis 3 busz van ma, nem kell oda háromtengelyes) a 15:40-es mentesítőt meg a JOP fogja vinni....
A külső megállókban 25-30-an felpréselődtek a HDC-re és a GLA ra, a pihenőbe már jött értük a GAC-243. Kérdés, hogy honnan, szerintem pestről, ez lett volna a 16:00-s járat, mert a két busz pihenőbe érkezése után 15-20 perccel érkezett meg üresen. Kérdés, hogy melyik kocsi jött 16:00-kor kanizsára...
De legalább ők nem maradtak pesten, mint jónéhány egerszegre utazni vágyó. Most még rosszabb volt a helyzet, mint egy hete. Már a népligetben is ott lett hagyva néhány emberke, a külső megállókban várakozók közül pedig többen jobbnak látták a későbbi járattal hazautazni.
A JOP-499 pesten volt ma, 15:40-kor indult haza. Szerintem az FSJ-358-at helyettesítette.
Azért egy-két 256-ost meg lehetett volna hagyni Zegen ilyen esetekre, hosszú távon szerintem kényelmesebb, mint a kicsi Setrák és még a csomagoknak is lenne helye.
Most FEY-999 volt az alapjárat, és a két Setra a másod- ill. harmadrész. Valószínűleg JOP-499 javít, mert máskor 999 szokott lenni a másodrész. Ez ugye máris 1 kocsi kiesését jelenti, és ha nem volt jobb zegen akkor kénytelenek voltak ezeket elzavarni(villamosnál azért kényelmesebbek egy ilyen útra ;-)...