Keresés

Részletes keresés

LVI Creative Commons License 2019.02.13 0 0 19879

Folyamatosan itt vagyok, csak más témában, más nicken.

Az engem érdeklő vasutas topikok a Kedvencekben, látom a mozgást.

Ölellek.

Előzmény: v46021 (19878)
v46021 Creative Commons License 2019.02.13 0 0 19878

 

Ki

 

Igen-igen!

Onnan származott, de pár éve az árvíz elvitte a cca. 30 évnyi papír alapú gyüjteményem. (rajzok, szakkönyvek...)

Azóta "utálom" a könyveket! :)   (Nem a Dunát)

 

(Örülök, hogy életjel jött felőled!)

 

Be

Előzmény: LVI (19877)
LVI Creative Commons License 2019.02.12 -1 0 19877

A régi fogas berendezés rajzraiból nem maradt meg valami valahol?

Ott is koporsók voltak hiszen tudod :D

Előzmény: v46021 (19876)
v46021 Creative Commons License 2019.02.12 0 0 19876

Ki

 

A régit elvitte a cica, (vagy a bitek ördöge)

 

be

Előzmény: _Nyuszi (19875)
_Nyuszi Creative Commons License 2019.02.12 -1 0 19875

:(

Új nick? :o

Előzmény: v46021 (19874)
v46021 Creative Commons License 2019.02.11 0 0 19874

 

Erősen hasonlít a mi szk. Integra koporsóinkra. :)

Valaha volt róla rajzom, de sok könyvemmel, doksimmal együtt azt is elvitte a Duna...

 

Előzmény: _Nyuszi (19873)
_Nyuszi Creative Commons License 2019.02.10 0 0 19873

Sziasztok!

 

http://www.erlebnisbahnhof.ch/fotos/gross/relaisraum08.jpg

 

Ezekről a jelfogóegységekről rendelkezik valaki belső kapcsolással?

Köszönöm előre is!

GAgyiXyXy Creative Commons License 2019.02.01 0 0 19872

F,V,K,Z, valamint a ZAV F/M gom kezelése.

Előzmény: CsP50k (19864)
újonc biztberes Creative Commons License 2019.01.05 -1 0 19871

Sziasztok!Valakinek van vasúti mechanikus biztberről szakkönyve,szakirodalma szkennelt változatban és esetleg eltudná nekem küldeni?köszönöm

Chapadj Creative Commons License 2019.01.05 -1 0 19870

Anno a Sínek világában úgy írták, hogy beférne e D55 (tévesen D70-et írtak). Ígyis a kp felőli vége 1évvel az átadás után lett motoros.

Előzmény: Bbmot_634 (19868)
Divrotcé Creative Commons License 2019.01.05 0 2 19869

 

Sokkal értelmesebb állomást is lehetett volna tervezni ... D55 berendezéssel... 

 

Tervezni, tervezni azt lehet. Más kérdés, hogy utána még meg is kell vanni a boltban. (Kábelestül, jelfogóstul.)

Előzmény: Bbmot_634 (19868)
Bbmot_634 Creative Commons License 2019.01.05 -1 0 19868

Sokkal értelmesebb állomást is lehetett volna tervezni, rakodóvágánnyal, még egy peronos vágánnyal, D55 berendezéssel... 

Előzmény: Chapadj (19867)
Chapadj Creative Commons License 2019.01.05 0 1 19867

Sőt, eredetileg Db.-vásártérnek hívták volna. A táblák is kint voltak már. Az 1es váltó lett volna az ERDÉRT ipvg. 

Előzmény: Bbmot_634 (19861)
Bbmot_634 Creative Commons License 2019.01.03 0 2 19866

Nem, de remélem legalább annyira nagyszerű lesz, mint a két nagy gyártó bizt.bere az összes LAN zavarral, elbaszarintott kezelőfelülettel, stb együtt:):) 

Előzmény: fszt. (19865)
fszt. Creative Commons License 2019.01.03 -2 0 19865

Lehet valamit tudni már az új gyáli PROLAN biztosítóberendezésről?

CsP50k Creative Commons License 2018.12.10 -1 1 19864

Valakinek infója: a miskolci KÖFE tábla miket - és hogyan - jelentett vissza az útátjárókról?

Fertőtlenítés a faluban Creative Commons License 2018.11.23 0 1 19863

Köszönöm szépen a válaszokat.

 

 

Előzmény: Bbmot_634 (19856)
Divrotcé Creative Commons License 2018.11.23 0 1 19862

A zöld vágányúti kapcsológombok a központi állítású váltós végén is, mellette hosszú bedeszkázott rész (kulcsok helye?) ez is valami utólagos átalakításnak tűnik.

 

Az.

Előzmény: Fizolti (19860)
Bbmot_634 Creative Commons License 2018.11.23 -1 1 19861

Illetve a végponti végén az 1-es váltó kulcsai meg vannak/voltak a berendezésben, holott az állomáson nincs 1-es váltó, 3-assal keződik a számozás:)

Előzmény: Fizolti (19860)
Fizolti Creative Commons License 2018.11.23 -1 0 19860

Kiemelendő még:

A zöld vágányúti kapcsológombok a központi állítású váltós végén is, mellette hosszú bedeszkázott rész (kulcsok helye?) ez is valami utólagos átalakításnak tűnik.

A vágányfoglaltság ellenőrzés hiánya, közös kijárati jelzők.

 

Arra gondoltam, hogy az illetékesek Hortobágyból indulhattak ki azon a vonalon.

 

Előzmény: Bbmot_634 (19856)
schlumberger Creative Commons License 2018.11.22 0 0 19859

Majd most, a BMW! Villanyosítani is fogják! :-)

Előzmény: Divrotcé (19858)
Divrotcé Creative Commons License 2018.11.22 0 1 19858

vagy KA69 nem jöhetett volna szóba?

 

Elágazó állomásra?

1991-ben?

Előzmény: Fertőtlenítés a faluban (19855)
Komlósfecskés Creative Commons License 2018.11.22 -1 0 19857

1991... Ember volt bőven, pénz annál kevesebb. Gondolom én.

Előzmény: Fertőtlenítés a faluban (19855)
Bbmot_634 Creative Commons License 2018.11.22 0 2 19856

Azon az állomáson... jajjjj:) A kezdőpont felőli végén az fszt egy "D55" berendezést kezel, a végpont felől kulcsrögzítős berendezés van. 

Pénzhiány miatt lett ilyen, illetve mert az illetékesek közül senkiben sem merült fel, hogy ez így egy kalap sz.r.  A sínek is használt anyagból épült, azért ilyen a pályaállapot... 

Előzmény: Fertőtlenítés a faluban (19855)
Fertőtlenítés a faluban Creative Commons License 2018.11.21 -1 0 19855

Köszönöm. Egy új állomásra miért ilyet pakoltak? D55 vagy KA69 nem jöhetett volna szóba?

Előzmény: Áthaladójelző (19854)
Áthaladójelző Creative Commons License 2018.11.21 0 2 19854

A térkép szerint is fényjelzős kulcsrögzítő van.

Előzmény: Fertőtlenítés a faluban (19853)
Fertőtlenítés a faluban Creative Commons License 2018.11.21 0 0 19853

Sziasztok, azt szeretném kérdezni, hogy Tócóvölgy állomáson milyen biztosítóberendezés üzemel? Relatíve új építésű, úgyhogy D55-öt feltételeztem volna, de a HÜSZ melléklete szerint KR van.

Divrotcé Creative Commons License 2018.11.02 -1 1 19852

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=149370000&t=9117878

Hozzátenném, hogy az árból színezés nem függ attól, hogy alak- vagy fényjelzőről van szó.

 

Úgy tűnik, az alakjelzők árbócának (már hosszú ó-val kell írni :-) ) a festése fekete-fehér, a fénylejzőké színes.

 

Mivel egyiket sem én írtam, így kérném a továbbiakban a kihagyásommal, rövid úton tárgyalni.

(Magam csak annyit írtam volna, hog a fényjelzők háta nem csoda ha szürke.)

Előzmény: manhattani (19850)
Divrotcé Creative Commons License 2018.11.02 0 3 19851

Úgy tűnik, az alakjelzők árbócának (már hosszú ó-val kell írni :-) ) a festése fekete-fehér, a fénylejzőké színes.

 

Tűnni lehet hogy tűnik ,de továbbra sem. Tessék elolvasni az árbocfestési előírásokat. Ha az első tengely kapcsol megálljra, akkor vörösfehér. (Nem vagyok gyártáskori eredeti vasutas, de gyanúm szerint a fékezők megnyugtatása végett festették ily figyelemfelhívó színre, hogy ne ilyedjenek meg a nagysebességgel (30 km/h) meghaladott vörös lámpás jelzőktől.)

(A képeket viszont illik megköszönnöm.)

Előzmény: manhattani (19850)
manhattani Creative Commons License 2018.11.01 -1 2 19850

1954: http://vilagvasutai.hu/magyar/BIZBER/Iranyjelzes/iranyjelzesjelzoi.html

 

Úgy tűnik, az alakjelzők árbócának (már hosszú ó-val kell írni :-) ) a festése fekete-fehér, a fénylejzőké színes.

Előzmény: Divrotcé (19836)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!