Nem, de remélem legalább annyira nagyszerű lesz, mint a két nagy gyártó bizt.bere az összes LAN zavarral, elbaszarintott kezelőfelülettel, stb együtt:):)
A zöld vágányúti kapcsológombok a központi állítású váltós végén is, mellette hosszú bedeszkázott rész (kulcsok helye?) ez is valami utólagos átalakításnak tűnik.
A zöld vágányúti kapcsológombok a központi állítású váltós végén is, mellette hosszú bedeszkázott rész (kulcsok helye?) ez is valami utólagos átalakításnak tűnik.
A vágányfoglaltság ellenőrzés hiánya, közös kijárati jelzők.
Arra gondoltam, hogy az illetékesek Hortobágyból indulhattak ki azon a vonalon.
Azon az állomáson... jajjjj:) A kezdőpont felőli végén az fszt egy "D55" berendezést kezel, a végpont felől kulcsrögzítős berendezés van.
Pénzhiány miatt lett ilyen, illetve mert az illetékesek közül senkiben sem merült fel, hogy ez így egy kalap sz.r. A sínek is használt anyagból épült, azért ilyen a pályaállapot...
Sziasztok, azt szeretném kérdezni, hogy Tócóvölgy állomáson milyen biztosítóberendezés üzemel? Relatíve új építésű, úgyhogy D55-öt feltételeztem volna, de a HÜSZ melléklete szerint KR van.
Úgy tűnik, az alakjelzők árbócának (már hosszú ó-val kell írni :-) ) a festése fekete-fehér, a fénylejzőké színes.
Tűnni lehet hogy tűnik ,de továbbra sem. Tessék elolvasni az árbocfestési előírásokat. Ha az első tengely kapcsol megálljra, akkor vörösfehér. (Nem vagyok gyártáskori eredeti vasutas, de gyanúm szerint a fékezők megnyugtatása végett festették ily figyelemfelhívó színre, hogy ne ilyedjenek meg a nagysebességgel (30 km/h) meghaladott vörös lámpás jelzőktől.)