A topic célja a BMW motorkerékpárok tulajainak és azoknak a szimpatizánsokanak az összefogása, akik szeretik ezt a motormárkát.
Szinte hihetetlen, hogy nincs ilyen Topic még!
Remélhetőleg magasított a furgon, mert különben plexit le kell venni. A betoláshoz meg kérj meg egy ottani Jürgent segítségül, mert mégis csak az a biztos.
Ha igaz, ezt nem kell cidolozni. Makulátlan darabnak ígéri az öreg. Km is nagyon kevés. Garis, frissen szervizelt. De nyugtával a napot. Majd inkább akkor jellemzem a vételt, ha már a garázsban van.
Köszönöm a tanácsokat, kétnyelvűm van, de elég régi. Végül megoldja magát a probléma :-) Egy öregé a motor, csak az együtt megyünk a bankba és okmányirodába kijelentenibe megy bele. Sajna ilyenkor gyakran érzem, hogy bár udvariasak, mégis bizalmatlanok a magyarokkal. Sajnos meg is értem azok alapján, amilyen embereket megismertem a 90es évektől, mint nepper, mint lomis. Természetesen tisztelet a kivételnek, mert van, nem kevés.
Érdekes az öreg, az árból nem akar engedni, hanem mindenféle hasznos és haszontalan extrát próbál inkább adni hozzá :-))) Ez is nehéz, mert elgagygok németül, de telefonon, gesztikuláció és mutogatás nélkül nem megy. Barátom tolmácsolagat.
Aki meg jönne velem a K1600ért, az meg lebetegedett. Remélem be tudok varázsolni egyedül egy RT-t a furgonba. Nem ismerem a kialakítást. Lehet viszek téglákat, hogy legyen amire léphetek miközben hajtok fel a géppel. Az öreg ugyanis nem segít valami hátprobléma miatt. De csak megoldom :-)
Amit még találtam.... Érdekes hogy az RT-nek a kereke egy cikkszámon van az R-ével ( tehát azonos ) A féktárcsák vastagsága , átmérője azonos ( mivel a kerekek egyformák , ezért a felfogatást is annak gondolom ) Az RT egy nagyobb sújú motor ( elvileg erősebb fékek kellenének rá ) Mégis az RT- féktárcsái valamiért lényegesen olcsobbak...
Fojtószelep felújítással kapcsolatban van valakinek tapasztalata?
Amit találtam az a Cata Dan féle felújító készlet. Próbálta már valaki, érdemes vele foglalkozni, vagy ismert valami egyéb megoldás?
A másik kérdés, amire nem találok választ, hogy a gyár milyen intervallumot ad meg vezérműlánc cseréhez? Most 120e van az öreg 1100 -esben. Csere-érett korba lépett?
Szerintem a forgalmi okmányok fénymásolataival nagyban a közeg jóindulatára, esetleges tudatlanságára vagy bízva. Nem hiszem, hogy szabályos lenne, bár rég olvastam utána ilyeneknek.
Én nemrég magam vettem kintről a motoromat. Kereskedőtől van, már nem volt rajta kinti rendszám, így nem kellett kint kijelenti már az okmányirodában. A legtöbb motor és autót már így árulják hogy eleve nincs rajta rendszám. Kp fizettem, nem volt semmi gond vele. Rögtön eredeti papírokat adott, fénymásolattal biztos nem hoztam volna el. Nekik nem kell a magyar adásvételi, az az itthoni ügyintéséhez kell, ő számlát állít ki a vételárról. A lényeg hogy a kinti forgalmi, és törzskönyv meglegyen Teil 1/Teil 2, és rajta legyen az okmányirodás pecsét hogy kivonta (abgemeldet).
Szia hamvasat! Én autószállítóval dolgozom és rendszeresen dolgozunk úgy használt járgányokkal, hogy csak fénymásolt papirokat kapunk, mert még nem jelentették ki a feladó országból. Szerintem megoldható a te esetedben is. Ilyenkor az eredeti forgalmi és törzskönyv, illetve egy adásvételi marad a régi tulajnál, amit a kijelentés után postáznia kell neked. Fénymásolt forgalmi, törzskönyv és eredeti adás-vételi viszont legyen nálad mindenképpen. Én ráíratom mindíg a fénymásolatra, hogy ügyintézés miatt maradt a tulajnál.
Van közülünk valaki, aki pontosan ismeri a németországi vásárlás csínját, bínját és segítene nekem telefonon.
Már jó pár járgányt behoztam az elmúlt évtizedekben, de eddig az volt a menet, hogy hétköznap reggel érkeztem, megnéztem, ha tetszett, akkor adásvételi (német és a magyar-német kétnyelvű), majd legtöbbször az eladó bankjánál befizettem a számlájára a vételárat (nem akarnak nagyon készpénzzel bíbelődni), majd elmentünk az okmányirodába, ahol nekem emlékeim szerint dolgom nem volt, az eladó kijelentette a járművet, majd megkaptam egy kisebb és egy nagyobb zöld adatlapot, meg talán valami jármű specifikációs adatlapot, aztán jöttem haza vele. Az itthoni ügymenetet ismerem.
A nyűgöm az, hogy nagyon sűrűek a munkanapjaim, alig tudom megoldani, hogy hétköznap elszabaduljak, illetve az éjszakai vezetés is macera, kerülném, ha lehet. Hétvégén érek rá jobban, de ugye akkor ha megnézek egy német rendszámos mocit, akkor munkaszüneti nap miatt nem lehet az okmányirodában kijelenteni.
Ilyen kérdéseim vannak, hogy feltétlen csak akkor hozható el a motor, ha a tulaj kijelentette az okmányirodából, vagy adásvételivel, meg az akkor a tulaj rendelkezésére álló papírokkal nem lehet elhozni és ő majd rendezi a kijelentést a következő munkanap? Nem igazán értem az ottani okmányirodai logikát.
Ebben kéne segítség valami rutinos "nepper"től.
Egyébként barátomat ledöntötte az influenzia, én viszont makacs ember vagyok, az általam kiszemelt RT-t be akarnám hozni, lehetőleg most hétvégén, ha megoldható.
Kiderült, hogy a barátom, akinek mikor még volt Transitom, mindig odaadtam ilyen jellegű transzportokra a dobozost, vett egy Ducato-t és motorszállítónak van kialakítva, ide is tudja adni hétvégén.
Gyári oldaldobozba szövet táska, nem gyári de elvileg teljesen méretpontos, még nem volt kibontva sem valamint jó 1150 RT-hez is 15.000HUF
Füstszínű hátsó lámpabúra 8500HUF
Ezek ebay-ről érkeztek, ott is pont ennyibe kerül csak nem kell kivárni amíg megérkezik.
Valamint megmaradt egy szett alu kofferem, két oldalsó tartóval együtt. Nem tudom ki gyártotta, de baromi nagy, ezért én nem is használtam őket. Kiinduló ára 35.000HUF
Amennyiben érdekel valami kérlek hívjatok 06 harminc 6702100