Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Fáradt Vándor Creative Commons License 2004.05.08 0 0 6205
Ja, és a céges autókat nem sofőrők vezetik, hanem azok az alkalmazottak, akiket addig taxiztatott a cég...
Előzmény: Fáradt Vándor (6203)
Alpári Gnác Creative Commons License 2004.05.08 0 0 6204
A céges ügyfelek 90%-a rendelkezik saját, céges autóval, szvsz.
A manager nem azért megy haza taxival a céges vacsoráról, mert nincs autója, hanem azért, mert már ivott.
Neki tökéletesen mindegy, normál keretek között, hogy mennyiért viszik haza.
Innen az ügyfél megszerzése abszolút nem a sofőr dolga, hanem a marketingeseké, ha vannak ilyenek, ha nincsenek, akkor a cégvezetőké.

Tehát a céges autópark üzemeltetése egyáltalán nem rentábilis, ha az lenne, a cégek ezt az utat választanák.

De azért játsszunk el a gondolattal, mi lenne, ha...

Mondjuk, hogy csak estére kellene az autó és a sofőr.
Ez jelent egyszeri 3 millió beruházást, ami évente nagyjából 500 e Ft értékcsökkenést szenved, tehát ez naponta cca. 1500 Ft.
Plusz egy sofőr, akinek egy éjszakai műszakért biztos ki kellene fizetni cca. 10.000 Ft-ot.

Így tehát az adott cégnek naponta 11.500 Ft-ba lenne egyetlen autó, egyetlen sofőrrel, és adott esetben órákat kellene várni rá.

Taxira mindenhol szükség van, szerintem nálunk még csak nem is nagyon drága.

De könyörgöm, kapcsoljátok már fel a lámpát esőben:)

Előzmény: csogu (6187)
Fáradt Vándor Creative Commons License 2004.05.08 0 0 6203
Erre vonatkozott a zárójeles megjegyzés miszerint nem a 170-ről 180 típusú emelésre gondolok, hanem mondjuk az 1€ / km díj bevezetésére, amit nem eaz ujjamból szopok, hanem tőletek hallottam és hallok már egy jó ideje, továbbá nem is a kis cégekre gondoltam, hanem a nagy, több 100 főt foglalkoztató multikra, akik milliós , de elgalábbis többszázezres taxiforgalmat bonyolítanak havonta... asszem mindketten tudunk erre példát...

Viszont adminisztratív szempontból tényleg egyszerűbb lehet egyszerű költségként lekönyvelni akárhány taxiszámlát, mint x db cégautót adminisztrálni...

Előzmény: csogu (6187)
tomajer Creative Commons License 2004.05.08 0 0 6202
:-)
Előzmény: csogu (6201)
csogu Creative Commons License 2004.05.08 0 0 6201
Góré!!

Hálátlan a szereped, de viszont jelentős.
Csodálom, hogy eddig bírtad.

Örömmel veszem én személyszerint, ha majd még írsz.
Semmi olyan nem történt itt, ami ne történe meg nap, mint nap az utcán. Nekünk ez nem szokatlan, ebben élünk. Érvelünk és vitázunk, majd kapcsolunk és dolgozunk. A TE dolgod, hogy átlásd a káoszt és belátásod szerint cselekedj. Az elmúlt 2 hónapban elért eredmények téged igazolnak.

Viszont itt kaptál egy kis izelítőt, hogy kikért harcolsz. A Te dolgod, hogy eldöntsd, hogy megérie vagy sem.
Azt, hogy én mit tennék a helyedben azt lejebb olvashattad, de az én vagyok, te meg te:))

Na, én is mentem gályázni.

Tomajernek!!!

"Nincs az az állat, akit szeretettel, megértéssel ne lehetne, megszelidíteni.
Viszont egy állat sem annyira szelíd, hogy azt ne lehetne megvadítani"

CANFIELD, J.

Előzmény: góré001 (6196)
tomajer Creative Commons License 2004.05.08 0 0 6200
Én viszont most elmentem dolgozni kicsit:-)
Előzmény: tomajer (6199)
tomajer Creative Commons License 2004.05.08 0 0 6199
Óóóóó nem megy Ő már el!
Megfertőztük:-)))

Csak kéreti kicsit magát:-)

Előzmény: csogu (6197)
tomajer Creative Commons License 2004.05.08 0 0 6198
Pali!

Ki, és hol írt ilyet rólad???

Ne sértődj meg, nem érdemes!

Inkább a fontos hozzászólásokkal törődj, van mivel!!!:-)))

Előzmény: góré001 (6196)
csogu Creative Commons License 2004.05.08 0 0 6197
Emlékszel erre tomajer??

Viszont van véleményem, és azt mindig el is mondom.

Sajnos mindig és nem mindig jónak és nem mindig jókor.

Ha van kinek! :-)

Amíg van kinek.

Most van kinek, tehát mondom!

Most igen.

góré001 Creative Commons License 2004.05.08 0 0 6196
sajnos lehet ,hogy egy ídőre kiszállok mert nem bírom ha össze -vissza beszélve egymást nyírjátok én meg ugysem tudok számotokra elfogadhatót mondani mert csak egy cégvezető vagyok!!

sajnos a FÁRADT VÁNDORNAK van IGAZA!!!!!!
de ezt ti a radai rossebbnek sem fogjátok belátni !!!

azért nem mert azt hiszitek igazatok van nekem meg soha sem lehet nos sem közgazdaságilag nem értetek hozzá ,sem nem mindig mondtok igazat ami nem baj ebben csak az a baj ,hogy azt hiszitek ez az igazság!!!

soha nem akartam rosszat taxisnak soha nem síbóltam el tőlük semmit mégis kizsákmányoló genya vagyok. nem érdekes úgy tünik ez az élet ellentéte !!!GÓRÉ001

tomajer Creative Commons License 2004.05.08 0 0 6195
Nna ugye, hogy megy ez nekünk:-)))

A Vándor rögtön egy hullámhosszra tudott minket terelni:-)))

Lehet, hogy ő is végzett piszológiát?:-)))

Nna én belenéztem a briffkóba!:-(((
Pááá!

Előzmény: csogu (6191)
csogu Creative Commons License 2004.05.08 0 0 6194
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Hülye:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Előzmény: tomajer (6192)
csogu Creative Commons License 2004.05.08 0 0 6193
Viszont ez nekem 50 Ft/km Plusz, azaz az annyi mint...hmmm....:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Bánnád, ha ekkor a tagdíj 55 ezer/hó lenne?

Előzmény: csogu (6191)
tomajer Creative Commons License 2004.05.08 0 0 6192
Tehát akkor:

Palííí!!! Kérünk + 50.- tarifaemelést!!!:-)))

Előzmény: csogu (6190)
csogu Creative Commons License 2004.05.08 0 0 6191
Vagyis bátran mehetnénk 210 Ft / km-re.

Na hajráááááááá.

tomajer, innen tiéd a terep:)

Előzmény: csogu (6190)
csogu Creative Commons License 2004.05.08 0 0 6190
Igen, pont azon gondolkodtam, hogy mennyi amikor elgondokodnának rajta.
Szerintem olyan +70-80 Ft.
Előzmény: tomajer (6188)
csogu Creative Commons License 2004.05.08 0 0 6189
Végre egyzik a véleményed az enyémmel:)))
Előzmény: tomajer (6181)
tomajer Creative Commons License 2004.05.08 0 0 6188
Végre valamiben egyetértünk!:-)

És ez bizony még + 30.-40.-/km re is igaz!!!

Hiszen az még mindig csak 20% !

Előzmény: csogu (6187)
csogu Creative Commons License 2004.05.08 0 0 6187
Vegyünk egy nagyobb céget.
Napi 50 alkalmazotja megy kb. átlag 600 km. azaz + 20 Ft. az 12.000 Ft/ nap.

Megérné nekik venni 5 autót ezért 5 alkalmazotal?

Előzmény: csogu (6186)
csogu Creative Commons License 2004.05.08 0 0 6186
Arról nem beszélve, hogy a cégek + 20/km miatt nem vennének kocsikat.
Előzmény: Fáradt Vándor (6182)
csogu Creative Commons License 2004.05.08 0 0 6185
Pontosabban, nálunk éjszaka nem:o)
Előzmény: csogu (6184)
csogu Creative Commons License 2004.05.08 0 0 6184
Nem:))
Előzmény: Fáradt Vándor (6182)
csogu Creative Commons License 2004.05.08 0 0 6183
Ja és hétvége kivételével én nappal is dolgozom, de ez a gépemhez köt:)

Amíg nem találok jobbat ez van:(((

Előzmény: csogu (6180)
Fáradt Vándor Creative Commons License 2004.05.08 0 0 6182
Na jó, de azt csak elismered, hogy egy cég forgalmának legnagyobb része a céges telefonos rendelés?
Előzmény: csogu (6179)
tomajer Creative Commons License 2004.05.08 0 0 6181
Szoktunk mi fikázni?:-)))

Én mindig arról pofázok, hogy ennek csak akkor van értelme, hogy ha minden társaság együtt lép!
Akkor ugye az 1;es lehetőség nincs!

A 2;-es lehetőség, meg azért nem fenyeget, mert a cégesautórendszerben levő autók valahogy soha nem ott vannak ahol az igény lenne rájuk.
Most képzelj el egy Matávot.
mennyi céges autó kéne?
mennyi sofőrt kéne felvenni,
vagy ha mindig más vezetné, milyen állapotban lennének azok az autók???

Tehát, taxira szükség van!!!
DRÁGÁBBAN IS SZÜKSÉG VAN!!!

Biztos lenne egy néhány hetes visszaesés, biztos elvennék néhány embertől az ingyentaxizás lehetőségét!
De én azt hiszem, hogy már most is csak az taxizhat akinek elengedhetetlenül fontos!
merthogy a cégek most se szórják a pénzüket fölöslegesen.
Tehát?

Előzmény: Fáradt Vándor (6177)
csogu Creative Commons License 2004.05.08 0 0 6180
Vagyis fogalmazzunk úgy, tomajerre igaz, de rám már nem.

Engem csak nappal és hajnalban látsz itt irogatni. Meló időben csak, ha lerobban az autóm:)

Vagyis én teszek is a célom eléréséért:)

Előzmény: Fáradt Vándor (6177)
csogu Creative Commons License 2004.05.08 0 0 6179
Elméletileg igazad van, de mivel csak csúsztatott adatok állnak rendelkezésedre, így ez nem teljesen így van.
Előzmény: Fáradt Vándor (6177)
csogu Creative Commons License 2004.05.08 0 0 6178
Sajnos, mert így meghazudtolom magamat is.

Amiben nem látok fantáziát az nem érdekel.........

Fogalmam sics, hogy miért irogatok most ide.

Előzmény: tomajer (6175)
Fáradt Vándor Creative Commons License 2004.05.08 0 0 6177
Nos tehát, szigorúan laikus szemmel a következőképpen látom a dolgokat:

Van egy taxis társaság x db taxissal, y db címmel, és mindegyikük keres havi átlag z forintot (a számok konkréten nem lényegesek).

UGyebár a taxis havi szinten mért forgalmából kizárhatjuk az utcai leintéseket (mármint mennyiségileg), tehát marad a rádiós címkiadás. Ennek a telefonos forgalomnak is (egyszer olvastam valahol) a ~ 70%-át a céges rendelések teszik ki.

Tegyük fel, hogy úgy gondolja egy cégvezető, hogy ő bizony megemeli a tarifát, olyan mértékben, hogy az mondjuk számottevő legyen a taxisai számára (tehát nem mondjuk 170-ről 180-ra).

Ekkor két eset lehetséges:

1. A cégek jó része elmegy egy olcsóbb taxiscéghez.

2. Amennyiben a cég taxira fordított (havi vagy éves, tökmindegy) költségénél kevesebből meg tudja oldani, akkor inkább létrehoz céges kocsiparkot, és azt üzemelteti.

Mindkét esetben az x db taxis az y címnek mondjuk csak a 80%-án fog osztozni, és bevételük ezzel arányosan csökken.

Szerény paraszti ésszel megfogalmazott logikám szerint tehát tomajer (vagy bárki más) magasabb kilométerdíjjal nem fogja tudni kitermelni még a mostani havi bevételét sem, vagy csak több időráfordítással...

Lehet fikázni... ;-)

tomajer Creative Commons License 2004.05.08 0 0 6176
Hovalettél vándor???

Várjuk a véleményt!:-)))

Mer mennem kék dógozóba!:-(

Előzmény: Fáradt Vándor (6170)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!