Ezt már jól kiveséztük nem olyan régen. Vannak előnyei (kisebb árarányos fogyasztás), hátrányai is (hidegindítási problémák, oldja a piszkot,, a vizet elnyeli, benzinpumpa hamarabb cserés lehet). Én inkább maradok a benzinnél. De van egy direkt bioetanolos fórum az indexen, nézd meg ott, hogy miket írnak.
Tegnap elkeztük be rakni az autóba a gyári temponatott! Multiplexes már az autó így úgydöntötünk, hogy nem piszkálunk bele... Teljesen külön életüként raktuk be! minden szépen müködik de sajnos a vezérlője nem jó így menet közben nem mükszik! de ha le vettük a vezérlőt és a drótokon manuálisan csináltuk a dolgokat akkor müködött! :(
nincs valakinek egy vezérlője a polcon vagy kölcsön tudná adni egy proba erejéig?
Üdv mindenkinek! Valaki foglalkozott már Pug 406 D8-ban a trip computer felélesztésével? Gyárilag csak a rádió kijelzője volt. Addig eljutottam, hogy van az oldalán egy forgó kapcsoló amit 2-es állásba kell kapcsolni... elvileg nem lehetetlen működésre bírni... előre is köszi a segítséget!
Azért az évekig állás nem használ egy autónak, semmilyen tekintetben, hiába nem kopik, más dolgok tönkremennek, kiszáradnak, berozsdásodnak, beállnak.....
Magamból kiindulva, ha el akarnám tenni a fiamnak az autót és lenne szabadon használható céges autóm is, akkor én egy km sem mennék a sajáttal. Persze nem is tartogatnám évekig, simán menne a piacra.
A szervizes témában nekem is van élményem simán elírták a km óra állást, a szerviz szerint zöldkártyakor 174000 Km, van a kocsiba, amúgy meg csak 155 000km van, ha eladnám biztos hinnének nekem....
Őszintén szólva nehezen hihető, hogy majdnem 6 év alatt alig 3000km ment az autóba...még, ha céges autót is használt az előző tulaj...de persze semmi sem lehetetlen....
A gyújtáskulcs behelyezésekor a megtett kilométert jelző ablakocskában villog egy nulla és egy szervízkulcs,pár percig,aztán minden rendben. A fedcomp nem ír hibaüzenetet. A motortérből vezetés közben pedig valamilyen felpörgő,zúgó hangot hallok.Amit még a gázpedálon is érzek. Szerintetek? Köszönöm
Nekem azt mondta a cimborám, hogy a központi rendszerben nincs róla semmi, a könyv szerinti szalonokban utána fogok járni, most már kíváncsi vagyok, hogy mit mondanak.
Megnéztem a szervízkönyvét: 1996. március 26-án adták el a PUG Fábiánnál, utána hordta is rendben szervizbe (papír szerint). Aztán vitte a PUG City-be is, az utolsó bejegyzés a 75 ezres szerviz, ezt a K&K PUG végezte el 2000. június 07-én. Ezután nincs több hivatalos bejegyzés. Az olajcserét beírták 2002. 06. 20-i dátummal a könyvbe, ekkor volt 88.300 km az autóban.Van még egy számla ékszíjcseréről, 2002. 10. 18. volt az időpont, ekkor volt az autóban 89.400 km, ezt is a K&K-nál végezték. Utána nincs semmi, ekkor tájt kapott céges autót az ember. Én, ha minden igaz, 92500 km-rel vettem meg 2008. májusában.
A Fábiánt, a PUG City-t, és a K&K-t felhívom, ha még léteznek.
A szervízkönyvnek szinkronban kellene lennie az eladó szalon/szervíz számítógépes rendszerével. Az én autómat a PUG Sárkány adta el új korában (2004) és véletlenül ott akrtam csináltatni pótkulcsot. A fazon mindent látott a gépben. Az is kiderült, hogy az első két szervízt ott csináltatta az első tulaj, aztán nem vitte (persze pecsét van a szervízkönyvben), aztán cca. 150eKm-nél megint oda vitte, majd beadta 2008-ban és elvitt egy 607-est.
Szóval olyan, hogy nem regisztrálták eladáskor szerintem nincsen mostanában, de 1998-ban sem nagyon tudom elképzelni.
Lehet, hogy az a 107eKm-ed is 207e...., de az sem gáz, ha karban tartották.
Az fura, mert a 0km-es revízió is bekerül a rendszerbe,.elvben, legalábbis nekem anno így volt az új autómmal.... PErsze, rendszám alapján is nyilvántartják őket, érdemes azért egy telefont megtenned, az érintett szervízbe, akár így utólag is..... Ha valóban csak 107ekm van a gépben, akkor az nagyon jó vétel volt... :))
A helyi pug-ban nézettem meg egy ismerőssel alvázszám alapján, nem regisztrálták eladáskor az autót, ebből kifolyólag nem tudott mondani semmit.
Az eladó elég szimpatikus, olyan ötvenes ember lehetett. Elvileg, ha felhívnám az érintett márka szervizt, akkor meg tudnák mondani, hogy foglalkoztak-e vele, ugye?
Sajnos szervízkönyv önmagába semmit sem ér, 5-10e ft-ért beszerezhető bármilyen típusra gyári szervízkönyv, még egyszer ennyiért ki is töltik igény szerint, sőt még egy kisebb összegért a rendszerbe is be tudják vinni egyes típusoknál....szóval könnyen hamisítható és nem jelent semmit, hogy van, max nagyobb bizalmat....
Ha magyarországi az autó, annak szerepelnie kell a gyári szervízrendszerben minden esetben....ez alvázszám alapján kideríthető 1 perc alatt....
Persze vannak csodák, ismerős értékesítő mesélte pár hete, hogy idősebb úr beszámítatta egy új kia ceed-be a 11 éves swiftjét....12000 km-rel!!! vezetett szervízkönyv és leinformálható szervízháttér, patyolat az autó....évente olajcsere, pedig évente ment max 1000km-t....szigorúan csak hétvégi bevásárlásra használta, hétköznap tmegközlekedett az úr, hosszabb utakra meg vonatozott.....és hiába majdnem új az autó, 300e ft-ért számolták be....
Akkor nekem nem tudom, hogyan hinnék el, hogy csak 107 ezer km van az autómban(persze, ha most adnám el). 1996-os 2.0-ás a járgány, egy ideig viszonylag használta az első igazi tulaja, aztán lett neki céges autója, amit az ajtórányitások is tanúsítanak, mert két autó állt a garázsban, szorosan egymás mellett. Aztán évekig a fiának tartogatta, hogy jó lesz neki. A szervízkönyvet is vezette egy darabig. Utána már pecsét nélkül volt bejegyezve az olajcsere. Én is beírok mindent, amit csinálok rajta, dátummal km óra állással együtt. Voltam márkaszervízben is átvizsgálásra, ott is mondták, hogy igen jó állapotban van az autó. Sajnos, valami oknál fogva nem regisztrálták az autót eladáskor, így nem lehet tudni semmit sem az élettörténetéről, csak a szervízkönyv.