Én indulás elött párszor, hirtelen megnyomkodnám a kuplungpedált, mert annak a kapcsolója okozhat érdekes dolgokat. És figyelném, van e változás. Akár menetközben is eljátszhatod ezt. Nem egy ökör összeg, cserélheted is....
1.4 8v benzin egyébként. Semmi hiba nincs tárolva.
És mentek is vele és szerintünk minden jó. Hozzá kell tenni nyilván olyankor nem jönnek elő ezek a problémák. Inkább olyan hogy milyen hangulata van az autónak épp hogy indul ...
Egyébként ez a klima használata mellett jött most elő. De anélkül is csinálja néha. Mondjuk 5bol 1szer.
Az mitől lehet hogy főképp még hidegen de ma melegen is csinálta hogy sebességben 1es vagy 2esben figyeltem meg. Érzetre szépen beveszi gyorsítok 2ezer fordulat fölött elengedem a gázt és vissza ránt mintha hátulról vissza huzna valaki erővel. Ha nem valtok és újra gáz majd elengedem a gázt ujra ez. Ha már feljebb valtok illetve kuplung kinyomásra megnyugszik. Egyébként semmi rendellesen hangot nem hallok. Lehet a kipufogó dob ki van már és lefolyt? Esetleg a kuplung szerkezben van a hiba? Szenzorok mind jók 2szer is 2 különböző hozzáértő ember megnézte azokat.
Mit lehet tenni?:/ ilyen puffanó, koppanó hang társul mellé foleg ha próbálnám ezt megelőzni és gyorsan kikuplungolok akkor mintha visszarúgna. De nem rendszeresen.
Véletlen letörtem a hűtőfolyadék csövet (a cső tövénél) a termosztátomról szerintetek (amin az a kék pöcök is van)
Nem szeretném az egész termoszhátrészt cserélni ha nem muszály, ha látom ez a csonk amin az a kék gyűrű van alatta az nem egy csavarozható valami vagy az a kék nem egy seeger gyűrű?
Ahogy már pár nappal ezelőtt említettem, megválnék az évek alatt felhalmozott teljes tartalék alkatrész készletemtől, legalábbis ami a Grande Punto és Punto 2 típusokat illeti.
ja ezt ismerem. Nálunk szinte mindenben egy év után van olajcsere és ehhez max 10-12 ekm futás tartozik. (Több autó, hossz(abb) távra dizel, városba, hobbihoz (bicaj, kutyázás) benzines, motor + ez lett a fiamnak....
Nem tapasztaltuk még ezt, de használt autónál bármi bármikor lehet... (Mondanám, hogy vezetett szervizkönyves, német autó, stb.) Mindenestre pozitivum, hogy a csomagtartóban volt egy tartalék olaj, bontatlan, de legalább a specifikációja megfelelő volt...