A Lengyel székhelyü FM Group Polska 1997. óta foglalkozik parfümök forgalmazásával.
2004. szeptemberében kezdte network marketing (MLM) keretében eljuttatni a fogyasztókhoz a termékeket. Az illatszerpiacon Lengyelországon kívül jelen vannak Ausztriában, a Cseh Köztársaságban és Szlovákiában is.
Az FM Group robbanás szerű terjeszkedése és sikere nem véletlen: a parfümök alapanyaga a parfümolaj Olaszországi illatszergyárból származik, mely gyárban a már jól ismert márkák illatanyagát állítják elõ, így az FM garantálja a kíváló minőséget.
Magyarországra az első termékek 2005. márciusában érkeztek, az értékesítő hálózat pedig jelenleg szerveződik, komoly üzleti lehetőséget rejtve a belépőknek.
Csak annyit szeretnék hozzászólni, hogy mindenki azt a parfümöt veszi meg, amelyiket ki tudja fizetni, csak nem túl etikus az FM parfümöt EREDETI, MÁRKÁS PARFÜMKÉNT hirdetni, egy jól csengő márkanév alatt. Ezek FM16 vagy FM42 parfümök és nem Chanel vagy Kenzo, mégha ugyanaz az összetevője. A neves parfümházak dollármilliókat költenek a megtervezésre, az üveg designjára, a reklámra stb. És az FM ezen kapaszkodik fel. Az egyik online licit is tele van FM parfümmel, de mint eredeti, márkás Chanel, Kenzo stb néven hirdetik őket. És ez szerintem gusztustalan.
Persze, találd meg a saját módszereidet, ez a lényeg! Nem azt kell erőltetni, amiben nem hiszel, nem is kell erőltetni semmit. A vásárló joga pedig mindig a döntés szabadsága kell legyen.
De még mindig jobb az FM,mint az a***os "vizek" amit parfüm néven árulnak. Az miért lenne jobb? Tök ugyanazon az elven működik, csak kinőtte magát, így már van keret TV reklámokra is. Attól, hogy az FM nem reklámoz ezerrel (pont ezért MLM), attól még nem lesz silány a terméke.
Minden csak a marketingen múlik. A nagy cégeknek van keretük promócióra amitől TUDATOSUL az emberekben, hogy az nagyon jó. Pl: mert X színésznő y sampont használ, akkor az attól lesz jó. Vagy a Z focista parfümjét, nem a parfüm miatt veszed meg, hanem Z focista miatt. Vagy mert W szakács azonnal eltűnteti a gombapörköltet a terítőről a V mosóporral. Lehetne sorolni, csak kicsit gondoljatok bele. Nem véletlenül épül a marketingre egy egész tudományág, az emberek hiszékenyek és befolyásolhatóak. Nemrég nyitott a K***, nyitási akció: 1200 Ftért lávalámpa. mindenki vette,mint a cukrot, aztán otthon elgondolkodott rajta, hogy ugyan minek??? Vagy vársz a pénztárnál, előtted minek van sok csoki, cukor, rágó stb?? Azért, mert várakozol, meglátod, megkívánod, és megveszed!! Vagy a sok leárazás: saját szememmel láttam, hogy az eladó ráütötte a 2500 Ft-os árat a címkére, áthúzta, és ráírta, hogy 990 FT. A vásárló meg örül, mint majom a farkának, hogy hú spóroltam az akción 1500 Ft-ot. Közben rohadtul nem.
Óriási átverések áldozatai vagyunk, csak ezt nem mindenki ismeri fel. Ezért nem feltétlenül jobb az eredeti parfüm az FM-esnél: a rengeteg költség amit megfizettetnek, az pont a márkaarc, a rengeteg reklám, a különleges csomagolás stb. Attól, hogy az FMtől ezt nem kapod meg, attól még nem lesz rosszabb a minősége. (és nem vennék újra és újra ha nem lennének elégedettek, első körben megbukott volna a cég, és nem terjeszkedne egész Európában)
De pl nem hiszem,hogy valaki (ha már a puttonyos boroknál és a rettenetnél tartunk), többezer forintos kenyeret eszik, vagy nem tudom milyen Cabernet Sauvignon-t a házi bor helyett. Csak mert az DRÁGÁBB és EZÉRT biztos JOBB. (legalábbis a nayg magyar átlag ezt biztos nem engedheti meg magának)
Utolsó, és befejeztem: egyik vevőmet az ÖSSZES úgynevezett "eredeti" és "drága" stb parfümtől kiütést kapott. Kipróbálta az FM-est, és ettől nincs semmi baja. Végtelenül hálás és boldog, hogy végre ő is használhat parfümöt. Szóval lehet, hogy egyeseknek nem jön be, de más márkákkal is van így, de azért meglepődöm, hogy hányan utasítanak vissza azzal, hogy bocsi de én is forgalmazom/használom!!!!
Ezt igazán nem értem. Ha nem tetszik neki ne vegye. De akkor minek jön ide bizonygatni, hú ilyen meg olyan... Nekem szinte csak visszatérő vevőim vannak, és elégedettek is. Még senki sem mondta azt, hogy inkább megveszi 20 000 Ftért, mint 3000ért, mert az JOBB. Nekem (mint értékesítőnek), nem jött be az új golyós, de ezt meg is mondom. Mindenkinek mások az igényei!! Ettől leszek korrekt, így a vásárlók megbíznak bennem.
Aki meg komolyan azt hiszi, hogy egy kis hozzáadott anyagtól ezenúl mászni fognak rá a pasik/csajok, azt nagyon sajnálom... (ez csak egy kis plussz, de nem ezen fog múlni!!!)
(ez kb olyan, mint az odaégett cucc áztatás nélküli mosogatása... aki ezt elhiszi... még életében nem mosogatott. Ergo...)
már a wikipedia is a feromonotokról cikkezik. Jó nagy kamu az egész, de hát mlm-be ez való. Az androstenon is megtalálható a disznók nyálában. :) Ettől gerjednek a nők. (a sertéstelepi alfahímre biztosan:)
"Az FM szerint a legtöbb parfümben egy alkotóelemet sem változtattak," Ez marhaság úgy ahoyg van. Plusz a beszerzési árak is fenn vannak de már nem sokáig.
Ezeket a szövegeket honnan szeditek? Ki találja ki?
A nagy divat cégek pl. Gucci, Giorgio Armani által forgalmazott parfümöknek csak a csomagolása, márkaneve van a divat cégek által levédve, a parfümök alapjául szolgáló parfümolajok a Drom Fragrances International tulajdonában vannak! Ezt kihasználva az FM Group a Drom-tól megvásárolja a már ismert, márkás parfümolajokat és egységes csomagolásban forgalmazza azokat!
A minőségük az eredeti illattal azonos, a márka által nyújtott megelégedéssel.
</P>
Felvetődhet azonban mindenkiben az a kérdés, miként lehetséges az, hogy egy utángyártott terméket az eredeti nevével forgalmazzanak?! Erre természetesen nincs is lehetőség mivel ezek a márkanevek védettek, ezért az FM Group által forgalmazott terméken csak az adott illat kódja (sorszáma található).
Miért is adják el a cégek az illatolajat és miért éri meg ez a gyártónak?
A parfümöket ugyanott gyártják ahol az eredetit, mivel a világon négy gyár, konszern van akik a parfüm fejlesztésre gyártásra specializálódtak. Ezek közül egyik legnagyobb a Drom Fragrances. A nagy világmárkák designer cégek nem tartanak fent a néhány parfümjük miatt gyárakat. Nincs parfümgyára a Boss-nak, Mexx-nek és a Dior-nak sem.
Egy parfüm illatát 300-400 összetevő alkotja. Az eredeti márkák illatának összetételét, színét, üvegét a megrendelő (a nagy márkák) szigorúan szabályozott szerződésben rögzíti a gyártóval, de ha a 300-400 összetevőből csak egyet is megváltoztatnak, akkor az már más összetételnek, más illatnak számít és eladható a levédett márka szerződésétől függetlenül. Viszont az 1-2 összetevő módosítását általában nem lehet észrevenni az illatban.
Az FM szerint a legtöbb parfümben egy alkotóelemet sem változtattak, de például a (33) Dolce&Gabbana –t összehasonlítva az eredetivel azt lehet tapasztalni, hogy első szaglásra mintha lenne valami árnyalatnyi különbség, de 2 perc múlva már nem lehet megkülönböztetni az eredetitől, tartósságra pedig főként nem.
Az FM lengyel embere azt monda, hogy vannak illatok amelyeket változtatás nélkül kapják a Dromtól. Nem véletlen, hogy az FM a katalógusában is feltünteti a márkák neveit.
mi a különbség az 1980-as tokaji aszú és a királyhalmi rettenet között? mi a különbség a KLM első osztály és a wizzair túristaosztály között? mi a különbség a BMW X5 és a TATA terepjáró között? mi a különbség az igazi fekete tengeri kaviár és az indiából importált között?
na és persze mi a különbség az utánzat és az eredeti parfümök között?