Keresés

Részletes keresés

357 Dömötör Creative Commons License 2025.07.23 0 0 246832

Hol történt mindez? A hortobágyi "halálkanyarban"?  :D))

Előzmény: D. NAGY (246829)
D. NAGY Creative Commons License 2025.07.22 0 2 246831

Volt már ebből a sorozatból, ez talán még nem. 

 

D. NAGY Creative Commons License 2025.07.22 0 2 246830

D. NAGY Creative Commons License 2025.07.22 0 0 246829

Engem is fotóztak :)

 

D. NAGY Creative Commons License 2025.07.22 0 0 246828

Csepel szerszámos és bilgeri (lehet nem pontosan írtam) csizma. 

 

 

D. NAGY Creative Commons License 2025.07.22 0 0 246827

Még fotók. Jók voltak ezek a faragott dugattyúk. 

 

Előzmény: D. NAGY (246818)
D. NAGY Creative Commons License 2025.07.22 0 1 246826

Köszönöm. 

Előzmény: Hestia1 (246823)
bervas Creative Commons License 2025.07.22 0 1 246825

Köszönöm az infót. 

Előzmény: Hestia1 (246823)
bervas Creative Commons License 2025.07.22 0 0 246824

Köszönöm.

Előzmény: R100 (246821)
Hestia1 Creative Commons License 2025.07.22 0 2 246823

Most, hogy újra van net...

Hestia - csak görög mitológia (rajongó vagyok).

GB - 90 km/h az órája szerint az édes pont, 2,7 az eddigi átlagfogyasztásom. Országúton persze simán felugrik 3-ig, városban 2,4. Ha ez számít egyáltalán. A hangja még az asszony szerint is szép.

60+-os vérmérséklethez nem kell több erő. Nyomatékból viszont bőség van, alapjárattal elindul. És már nem a sebesség, hanem a működési érzet az öröm forrása. A tank 15 literes, első motorom, amin túl nagynak is érzem. Mert sok idő, mire kimotorozom, az etanol meg csak degradál...

Kuplung nagyon könnyen működik, visszaváltáskor nem blokkol sosem, világítás nagyon jó. stb...

Kapcsolóból csak a szükséges minimum van, ami számomra áldás. Könnyen szervizelhető. Anno a PCX szelephézag ellenőrzéséhez a hátsó lámpáig vissza kellett bontani.

Túldicsértem, mert valójában csak egy "felfújt" 125-ös. Motorozási élményből kevesebb, terápiás érzésből több van. :)

357 Dömötör Creative Commons License 2025.07.21 0 0 246822

Igen XL500S berugós makacs jószág. Egyszer 36 fokos melegben teljes motoros gúnyában 10 percig rugdaltam mire beindult. Akkor döntöttem, hogy 68 évesen nekem ez már sok! Pedig a futóműve az egy csoda, elöl 23"-os a kereke! Az árkon keresztbe úgy megy át, hogy észre sem veszem!

Előzmény: bervas (246811)
R100 Creative Commons License 2025.07.21 0 0 246821

Próbáltam én is, 80, max 90. Mint egy ETZ csak az könnyebb és jobban gyorsul. Sokadik motornak tudom elképzelni, nyugodt embereknek.

Előzmény: bervas (246810)
357 Dömötör Creative Commons License 2025.07.21 0 0 246820

A feleségem visszasírja, kivételesen jó, kényelmes, biztonságos érzés volt vele barangolni Európában.
Csak hát a súlya miatt (teli tankolva 260 kg) a nagy utazások elmaradása után már inkább csak hátrány volt.
Mostanra már egy szöcske is elég nekem.

Előzmény: CsA (246802)
357 Dömötör Creative Commons License 2025.07.21 0 0 246819

Nagy klasszikus tömegmotor, nincs hibája. Elsősorban kezdőknek és főleg az angoloknál munkába járáshoz használták. Vagy lehet női motornak is mondani. Szerethető.

Előzmény: laci 53 (246814)
D. NAGY Creative Commons License 2025.07.21 0 0 246818

Vasárnap elmotoroztam Egerbe a régiség vásárba meg kanyarogni kicsit. 

Elég kusza az a vásár, én jobban szeretem a Miskolcit, az rendezettebb szellősebb. itt a szűk helyeken néha elférni sem lehet nemhogy nézelődni, pár képet hoztam magammal. 

 

bervas Creative Commons License 2025.07.21 0 1 246817

A GB350 nyomatékgörbéje lapos. Alapgáz felett kicsivel már elindul. 

Az Enfieldnek nem tetszik a váz formája. 70-es évekbeli japán motorom több volt, a GB pont úgy néz ki, csak nincs annyi króm rajta, viszont sokkal jobbak a lámpái. 

Előzmény: abes (246816)
abes Creative Commons License 2025.07.21 0 0 246816

Érdekes, hogy a töltési rendszere volt gyenge.
Alacsony akku feszültségénél meg az euro5-s ECU meg vacakol az indítással.
Egyébként a 300-as blokk nyomatékszegény és egyáltalán nem illik ehhez a motorhoz.
Ebből a szempontból a GB350S (sajnos a C-t nem forgalmazzák Európában) jobb. 1970-es évek stílusa.
A Royal Enfield 350 Classic meg inkább a 60-as évek stílusa.

Előzmény: 357 Dömötör (246795)
laci 53 Creative Commons License 2025.07.21 0 0 246815

Bocs, sima rendszámos. 

laci 53 Creative Commons License 2025.07.21 0 2 246814

Ha már cb! Az ősszel sikerült megszerezni. 43 éves. Két karbi, hat szelep. Nem sima rendszámos.

Imádjuk! A fiaim az 1200 meg egy 1250-bandit mellett is szeretik! 

cbx Creative Commons License 2025.07.21 0 1 246813

A Honda ezekkel nagyot domborított,annó.

Előzmény: D. NAGY (246804)
cbx Creative Commons License 2025.07.21 0 0 246812

Köszönöm ! 

Előzmény: CsA (246808)
bervas Creative Commons License 2025.07.21 0 0 246811

Az az XL 500 kemény gép lehetett. Még berúgós volt?

Előzmény: 357 Dömötör (246798)
bervas Creative Commons License 2025.07.21 0 0 246810

Milyen tempó kényelmes neki sík úton? Én csak egy órát teszteltem, azt is hegyen-völgyön.

Előzmény: Hestia1 (246797)
CsA Creative Commons License 2025.07.21 0 0 246809

Ja, Kemencén tuti. Tényleg nagyon szép és hozza a régi csapptankosok formavilágát. A kék is jól néz ki, aminek keskenyebb az első sárvédője, meg más a lámpája, a típus most hirtelen nem ugrik be.

 

Előzmény: D. NAGY (246806)
CsA Creative Commons License 2025.07.21 0 0 246808
Előzmény: cbx (246807)
cbx Creative Commons License 2025.07.21 0 0 246807

Ird le a becsületes nevét a gépnek,hogy megnézzem az adatokat.

Előzmény: Hestia1 (246797)
D. NAGY Creative Commons License 2025.07.21 0 0 246806

Azt a motort láttam élőben is, sajnálom, hogy csalódott benne. 

Előzmény: 357 Dömötör (246795)
D. NAGY Creative Commons License 2025.07.21 0 0 246805

Gratulálok a motorhoz. 

Csak nem tűzvédelemmel foglalkozol? Van egy Hestia nevű cég itt, azért kérdezem. 

Előzmény: Hestia1 (246797)
D. NAGY Creative Commons License 2025.07.21 0 0 246804

Nekem is a CB sorozat tetszik a legjobban. 

Előzmény: cbx (246799)
Hestia1 Creative Commons License 2025.07.21 0 0 246803

Jó az ízlésed... :)

Előzmény: CsA (246802)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!