A topic célja a BMW motorkerékpárok tulajainak és azoknak a szimpatizánsokanak az összefogása, akik szeretik ezt a motormárkát.
Szinte hihetetlen, hogy nincs ilyen Topic még!
Súlyindex alapján jó az RT-re. Legfeljebb gyorsabb kopásra számítok. Guminyomásra nagyon figyelek mindig. Van is egy hiteles órám. Szerencsére a GS-en és az RTn is van guminyomás mérő, bár a GS-en csal a hátsó 1 tizedet lefelé.
A kopás nekem is sokadlagos szempont, a száraz-vizes tapadás, kanyartulajdonságok sokkal fontosabbak.
Apropó Nobby! A Hex Ezcan-es diagnosztikáddal lehet kalibrálni a guminyomás jeladót?
Na klassz. Nekem nem tudta megmondani az ember, hogy milyen gumik lehetségesek, csak annyit lehetett kiválasztani, hogy on vagy offroad legyen. Körbenéztem ott a parkolóba, voltak Anakee3-assal szereltek, Pirellisek, meg Bridgestone-osok. (egy tesztmotor, kettő átadásra várt)
A Conti Trail Attack aktuális része van ebben a méretben? KTM-es koromba azt szerettem meg a legjobban.
Teljesen rendben vannak ezek a futásteljesítmények. A fájdalomküszöböm 2év nakedbike-ozás után eltolódott, megszoktam, hogy 2000-3800km egy hátsógumi, és 3500-4500km egy első. A power ct 2 egy nagyon klassz gumi, azzal ért le először a térdem, sose felejtem el azt a pillanatot. Egyetlen probléma max az RT tömege miatti nagyobb igénybevétel lehet. Jobban kell figyelned a nyomásra.
Angol nyelvű, de angolul nem beszélő emberek is elboldogultak vele. Köszönhetően a sok fényképnek, ábrának. Max. néhány műszaki fogalmat tisztázni kellhet angolul némileg értővel. Jó munkát.
Eladó a kollégám/túratársam motorja. A 80e-es szervízt Eko csinálta és minden meg lett rajta csináltatva, amit javasolt, úgyhogy szerintem rendben van a gép.:) Vegyétek-vigyétek.
Én mikor megvettem a GS-t, dobtam le róla azonnal az Anakee 3-at. Barátomnak meg tetszik, a tapadása is, a zajosság kérésemre meg csak nézett, hogy miről beszélek :-)
Én berakom a facséra neked, csak csinálj itt egy új posztot, amiben szerepel az elérhetőséged, mert nem szeretnék a kérdés-felelek cunami középpontjában lenni :))
A gördülési zaja nem a legoptimálisabb számomra. Van akit zavar, van akit egyáltalán nem.
ronson: Oké, majd megírom. De ha esetleg megemlítenéd máshol, hogy van itt egy nemlétező majom akinek még FB tagsága sincs, viszont van neki egy majdnem új Anakee III abroncspárja eladó, akkor azt megköszönném :)
Még a Michelin Road 5 Trail is nagyon jó gumi. Tavaly elkoptattam két garnitúrát az elődjéből, a Road 4 Trail-ből. Nekem nagyon bejött, csak gyorsan kopik. A hátulja 6-7000-t bírt először, de a szezon végére finomodott a vezetési stílusom, úgyhogy másodjára már 8-at ment el. Szerintem egy normál használat mellett 12-t bír ki max. Fórumtársak állítása szerint a lejjebb hivatkozott Pirelli sokkal többet kibír.
A Road 4 egyébként egyszer sem hozott ciki helyzetbe, ellenben sok más gumival, amit eleddig kipróbáltam.
Az RT-re most egy régi cimborámat, a Michelin Power 2CT-t raktam. Régen bevált a busán, meglátjuk mit tud az RT-n. Eddig a hideg aszfalt és az ismeretlen motor miatt még komolyabban nem teszteltem, van még 2 cm majrécsíkom :-))))) De ez szezonkezdésnél így van rendjén.