Keresés

Részletes keresés

Vendégsín Creative Commons License 2005.05.23 0 0 410
CD Jogtár "A gazdasági és közlekedési miniszter 103/2003. (XII.27.) GKM rendelete a hagyományos vasúti rendszerek kölcsönös átjárhatóságáról." 4. melléklete, Országos vasúti Szabályzat I.
Előzmény: Törölt nick (408)
Vendégsín Creative Commons License 2005.05.23 0 0 409
Ha az állmás területéről teljesen kihaladt, lehet, hogy semmi. A tengelyszámláló az érzékelője feletti haladási irányt is érzékeli, ide-oda mozgás során is képes a rajta átment tengelyek számának eredőjét megállapítani.
Viszont, hogy repceföldön van-e valamilyen menetismétlő zár szerűség a teljes állomásközre vonatkozóan, azt nem tudom.
Előzmény: gmarc (404)
Törölt nick Creative Commons License 2005.05.23 0 0 408

Várom segítséget kedves kedveztelen toticlaküknak abban a kérdésben, hogy 60 80 100 120 140 160 végsebességü vonalakra milyen biztosítás kelle kötelező illtve van a 5-ös vonal ami "karos" jelzős az eredetileg 100-as de emiatt 80 as? vagy egy mellékvonalat felltuningolna valaki (bármelyiket) mi a biztosító ber követelménmy?

100 120 nál lehet e állomásközi közlekedés?

 

Köszönettel M38

Ha ettől többet is tudtok kérlek osszátok meg velem és másokkal

gmarc Creative Commons License 2005.05.23 0 0 407

Köszi. Adott esetben a vonat visszatolt.

Előzmény: M44-419 (406)
M44-419 Creative Commons License 2005.05.23 0 0 406

Szvsz visszatol a személy, kijárat elkényszerez, illetve -ha jól emléxem- vonali KO-val alapba lehet tenni a berendezést.

 

Ez a bonyolultabbik. Az 1szerűbb az, hogy az utasok ahol megállt a vonat, leszállnak (szó szerint), majd megfelelő jelzésadás után vonat jobbra el.

Előzmény: gmarc (404)
gmarc Creative Commons License 2005.05.22 0 0 405
Ja, és a vonatnak menetrend szerint meg kellett volna állnia az állomáson, utascsere céljából...
Előzmény: gmarc (404)
gmarc Creative Commons License 2005.05.22 0 0 404
Mi a teendő, illetve mit tesz a rendszer, ha állomásról kihaladva a szabad kijárati jelzőt meghaladja a vonat, és a tolatási határnál megáll. Van engedélye a szomszéd állomástól. Az állomáson Alcatel, a vonalon KÖFI van. Az állomásköz tengelyszámlálós.
Hentes2 Creative Commons License 2005.05.22 0 0 403

Bizony lepangott az információcsere itt a topicon.

Érdekességképpen beteszek egy ma készített fotót.

Üdv: Hentes

 

oldmumus Creative Commons License 2005.04.23 0 0 402
Nagyon szivesen barmikor.
Előzmény: Bálint23-24 (401)
Bálint23-24 Creative Commons License 2005.04.23 0 0 401
Szia Oldmumus! Köszönöm szépen a segítségedet!
Előzmény: oldmumus (400)
oldmumus Creative Commons License 2005.04.23 0 0 400
En vagyok a BAKTER hetvegi jelenletes helyettesitoje es belinkelem neked.

Itt vannak a kepek
Előzmény: Bálint23-24 (399)
Bálint23-24 Creative Commons License 2005.04.23 0 0 399
Szia Bakter! Köszi a képeket, de hol is találom meg pontosan a Keletis képeidet? Köszi mégegyszer!
Előzmény: BAKTER (393)
oldmumus Creative Commons License 2005.04.23 0 0 398
Jo nem is kertem a talalgatast, csak kivancsi voltam hatha valaki tud valamit ami konretabb. Ittas vezer :-/
Előzmény: Infós (397)
Infós Creative Commons License 2005.04.23 0 0 397

Nem tudom, hogy ott milyen a pálya. Hol van ív, hol áll fenn a szabadlátás korlázottsága. Azt sem tudom, hogy rendesen meg volt-e fékezve az ic. Azt sem tudom, hogy mennyivel ment. Azt sem tudom, hogy ittas volt-e a vezér. Abban sem vagyok biztos, hogy átkapcsolta tolató üzemmódba az EÉVB-t (bár én mást nem tudok elképzelni). Ha jól emlékszem, akkor személyi sérülés történt, de nem emlékszem rá pontosan.

 

Szal inkább nem kezdek el találgatni.

 

Bocs.

Előzmény: oldmumus (396)
oldmumus Creative Commons License 2005.04.23 0 0 396
Serules? Biztos akkor belathatatlan szakaszon volt, azert ha latta volna 40-el meg lehetne allni nem?
Előzmény: Infós (395)
Infós Creative Commons License 2005.04.23 0 0 395
Csattantak. De hogy mennyivel, azt nem tudom. Siklás asszem nem volt.
Előzmény: oldmumus (394)
oldmumus Creative Commons License 2005.04.23 0 0 394
De tortent valami komolyabb dolog vagy idoben le tudott fekezni?
Előzmény: Infós (392)
BAKTER Creative Commons License 2005.04.22 0 0 393
Tegnap este a nagytopicba Keletis képeket is tettem oda Neked!
Előzmény: Bálint23-24 (389)
Infós Creative Commons License 2005.04.22 0 0 392
Talán valamikor 2001-ben volt. Monor és Monorierdő között, két páros vonat volt a ludas. Sötét tőrközök mellett mentek, nem is tudom, hogy került az állomásközbe két vonat, ugyanarra a vágányra... (hüm-hüm) Na mindegy, annyi a lényeg, hogy az elől haladó személyvonat tartotta a 15 km/h vmaxot, a mögötte jövő ic vezére meg átkapcsolta az EÉVB-t tolató üzemmódra és úgy "döngetett" max. 40-gyel (nem tudom mennyivel, asszem 30 fölé nem is ment). És utolérte. Mindenki jól meglepődött, megijedt aztán elfelejtettük. Legalábbis sokan.
Előzmény: Törölt nick (387)
BAKTER Creative Commons License 2005.04.22 0 0 391

Közben megnéztem:

a képek 2004.06.21.-én készültek.

 

Előzmény: Bálint23-24 (389)
BAKTER Creative Commons License 2005.04.22 0 0 390

"Ezeket Te készítetted?"

 

Igen, kb. 1 évvel ezelőtt.

 

Előzmény: Bálint23-24 (389)
Bálint23-24 Creative Commons License 2005.04.22 0 0 389
Szia Bakter! Köszönöm szépen! Ezeket Te készítetted? szép!
BAKTER Creative Commons License 2005.04.21 0 0 388

"megnézhessem a ...   ...Kelenföld ... ...bizt. bereit?"

 

Kelenföld van itten:

 

 

   
Előzmény: Bálint23-24 (386)
Törölt nick Creative Commons License 2005.04.21 0 0 387
Az az utolérős játék mikor és hogy zajlott?
Előzmény: M44-419 (371)
Bálint23-24 Creative Commons License 2005.04.21 0 0 386
Sziasztok! Tudna segíteni nekem valaki abban, hogy megnézhessem a Bp. Déli, Bp. Keleti, Bp. Nyugati és Kelenföld pu-ok bizt. bereit? Köszönöm!!!!
oldmumus Creative Commons License 2005.04.20 0 0 385
Koszi az infokat. Az idopont nagyjabol stimm es mar lehet korabban voltak fenyjelzok, de az a hirtelen atteres alakra majd vissza, a terkozosites miatt lehetett.
Előzmény: MIHOK1 (384)
MIHOK1 Creative Commons License 2005.04.20 0 0 384

Zsenge gyermek volta még akkortájt, a következőkre emlékszem. Balatonszárszó megállóhelyen fényjelzők működtek 1967-ig? az állomássá bővítésig.

Ezután karos jelzőket szereltek fel, fel is voltam háborodva, hogy a szép színes lámpák eltűntek. Aztán egyszercsak eltűntek a karos jelzők és újra fényjelzők álltak. Hogy ez mikor volt, sajnos nem tudom.

Még annyi, hogy egy ideig állítótorony (egy kis bódé) állt az állomás Földvár felőli végén majd, legalább 20 éve, lebontották

Előzmény: oldmumus (343)
V46 021 Creative Commons License 2005.04.20 0 0 383

majd szétszedek egyet és megnézem

 

Csapok nagyot pici kezedre! :)

Előzmény: Infós (376)
Vendégsín Creative Commons License 2005.04.19 0 0 382
Ezekben a kábelvégelzárókban van a földkábel vége, kifejtve egy kapocssorra. Azokhoz csatlakozhatnak a szigeteltsínekhez menő vezetékek, amik lényegesen nagyobb keresztmetszetűek, más szigetelésűek, hiszen szabadon vannak vezetve. A kábelvégelzáró a papír érszigetelésű kábeleknél szigetelőmasszával kiöntve lezárta a nedvesség elől a kábelt. A mai műanyag szigetelésű kábeleknél ez a szerep visszaszorult, valóban szinte csak a kis keresztmetszetű kábelerek és a betápláló vezetékek csatlakoztatására szolgál.
Előzmény: Törölt nick (375)
Infós Creative Commons License 2005.04.19 0 0 381

OFF

 

Ebben legalább nincs ékezet! :))

 

ON

Előzmény: oldmumus (380)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!