Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

novothauto Creative Commons License 2016.07.30 0 0 163887

Bocs, ezt muszáj...

 

16-osból átépített 23-ast valaki? 

 

https://www.autoscout24.hu/ajanlatok/bmw-323-ti-compact-benzin-szürke-277799560

 

A motorháztetőből ítélve azt hittem, hogy kompresszoros :)

 

 

evga Creative Commons License 2016.07.30 0 0 163886

Küldj egy telszámot e-mailbe lécci: attila.007 kukac gmail.com!

Előzmény: föttögős (163883)
föttögős Creative Commons License 2016.07.30 0 0 163885

Én is használam a 28i motort 228-as, nem a gyári 240-es lendkerékkel. pörgősebb is volt vele;) Ugyan a kuplung nem bírt ki 30 ezernél többet, de annak a sok "rendeltetésszerű" használat volt az oka :D

Előzmény: Mad Max (163876)
föttögős Creative Commons License 2016.07.30 0 0 163884

Ez 2,5, nem 2,3, csak 23i-nek híjják;) Nekem is ilyen van, csak kék. Jó autó, autópályán 8 l körül fogyaszt, városban mondjuk 10 felett, de ha már hátsó kerék hajtás, innen kezdődik az élmény.

Zarko barátommal egy véleményen vagyunk, bár azért átlag felhasználásra nahyjából elég egy 1,8-as, de ugye ha már Bmw....:))) akkor csaki sorhat.

Előzmény: Panzermeyer (163882)
föttögős Creative Commons License 2016.07.30 0 0 163883

Figyelj, beszéljünk. Csinálhatnánk egyszerre két motort - neked is meg nekem is. Tudok egy 28-as blokk alját olcsón, fűzzűk be a te 2,5-es blokkodba, és még kódilag sem lesz probléma. Hnegrfejet is tudok, az új ugyan csak jövő héten jön, de az én 23-imről úgyis leveszem.

Beszéljük meg privátba. Jah, FB-n még mindig nem lerestük meg egymást. Én Fábián Géza, talán megismered a fotómat;)

Előzmény: evga (163865)
Panzermeyer Creative Commons License 2016.07.30 0 0 163882

Na ez tetszik, azon kívül, hogy szürke :)

Talán a 2.3 még belefér, és ez sorhat, amiről annyian beszéltek :)

 

Euro 2-t tud amúgy? Akkor 270 a regadója, ha jól néztem.

 

Előzmény: novothauto (163868)
novothauto Creative Commons License 2016.07.30 0 0 163881

Nagyon szép. Az milyen lámpa?

Előzmény: gyikhuszar (163875)
evga Creative Commons License 2016.07.30 0 0 163880

Szerintem bele is hullott (a porcelán tuti, mert azt nem látom máshol, a trafó darabjai a takaró alá szorultak), ezért inkább nem erőltetnem. 

Akkor 28-as lesz és megtartom ilyen (gyárias) konfigban. A szakik azt mondják, hogy pályára versenyautó való. Hallgatok az okosabbakra. 

 

Előzmény: Mad Max (163876)
G.Gambino Creative Commons License 2016.07.30 0 0 163879

Gyönyörű autó. Végül is hol és mit csináltak vele pontosan? 

Előzmény: gyikhuszar (163875)
novothauto Creative Commons License 2016.07.30 0 0 163878

Mivel a 2.8 csavarra ugyanaz... Ha kapsz hozzá vezérlőt, kiíratod a Föttögős cimbijével

a kulcskódot és röffen is (nekem csinált már párat). Vagy a Compactod vezérlőjére

felíratod a 28 programot. A legjobb, ha szerzel "Tauschteile" felíratú Compactba való

vezérlőt, ennek nincsenek forrasztás gondjai, mert módosított, és a kipufogó csappantyút

is vezérelni fogja (ha még van a tiedben). Nekem ilyen van.

 

 

Előzmény: evga (163874)
mondtam, hogy nem kéne. Creative Commons License 2016.07.30 0 0 163877

:O

hát végül is mindegy, inkább használja valaki, mint csak rakosgassák jobbrabalra, az a tapasztalatok szerint egy idő után árt az állapotnak.

Előzmény: novothauto (163872)
Mad Max Creative Commons License 2016.07.29 0 0 163876

A kocsidon a fék bőven jó, nekem csak 315-ös a fék elöl... Hűtés? A klímás e36 hűtő tökéletes, de ha úgy érzed kevés akkor vegyél egy m3 hűtőt... Szóval igenis kell a kocsidba a 28i vagy 30i. Kuplung lendkerék váltó is jó, nekem is 228-as kuplung van a 30i-n, működik...

 

Egyébként a gyertya kilazult azt jelenti, hogy a menet is kuka vagy behullott valami a hengerbe? 

Előzmény: evga (163874)
gyikhuszar Creative Commons License 2016.07.29 0 1 163875

Készen van, jó lett.

 

 

 

 

evga Creative Commons License 2016.07.29 0 0 163874

A gyertya kilazult, gyakorlatilag kiesett (a porcelán is széttörött), a gyújtótrafót is megtörte. 

Nem a 2.8-as, vagy a 3.0-as motor megvétele a baj, hanem, hogy hogyan lehet berakni. Kuplung, váltó, kardán, elektronika, stb.

Az M54-nél már mindennel utána kéne menni, hűtés, fék, futómű...

Ha be lehet rakni könnyedén a 28ast, akkor az lesz. 

 

Előzmény: novothauto (163872)
novothauto Creative Commons License 2016.07.29 0 0 163873

Az lehet, de amilyen használhatatlan fosokkal van tele a hahu, ez 1.1-et akkor is

megér, ha valóban olyan, mint a képeken.

Előzmény: evga (163870)
novothauto Creative Commons License 2016.07.29 0 0 163872

Komolyan a fejemet verem a falba, 40-ért adtam el a szép állapotú 28-as blokkot

főtengellyel szép dugókkal, már nem tudtam hova tenni, ennyiért vettem. Itt tuk-

máltam, a kutyának nem kellett. A powerről vitte el egy srác utazott érte vagy

300 kilométert, hozott magán mikrométert meg mittudomén...mindegy.

 

Ugyanoda kanyarodtunk vissza. Költöttél leömlőre, szívósorra, kutyafaszára,

hogy erősebb legyen az autód. A legegyszerűbb akkor is az, ha az elérhető

legnagyobb (gyárilag) köbcentis motort teszed bele, ez pedig a 28-as.

Kifizeted a motorcsere munkadíját, M52B25-öt sem fogsz jót találni könnyedén.

 

Végülis mi baja van a motorodnak?

 

 

nemenyigy Creative Commons License 2016.07.29 0 0 163871

kb egy honapja felhívtam, azt mondta siessek mert rengotegen hivjak.

Előzmény: novothauto (163868)
evga Creative Commons License 2016.07.29 0 0 163870

Mondjuk még a regadó rájön az árra minimum, ha rendszámot kapna.

De ez tényleg nagyon szép, gondolkoztam, hogy a motorja tovább élne a compactban, a kasznin meg legelhetne az ember szeme...

Előzmény: novothauto (163868)
evga Creative Commons License 2016.07.29 0 0 163869

1 eladót találtam (automata e36 kombiból), mondjuk a 25-ös is ugyanott van Stefannál, lehet elmegyek megnézni...

 

Előzmény: novothauto (163867)
novothauto Creative Commons License 2016.07.29 0 0 163868

Sajnos nem biztos, hogyy ez igaz, de egy telefont megér:

 

http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/323/bmw_323i_touring_gyari_full-m_akcio-10349704

 

 

Előzmény: novothauto (163866)
novothauto Creative Commons License 2016.07.29 0 0 163867

Nem tudod. Könyörgöm, hogy 28-ast vegyél.

Előzmény: evga (163865)
novothauto Creative Commons License 2016.07.29 0 0 163866

Ez sok ezért, bár a színe szép. Tényleg gondolkodj el, hogy inkább egy 23-mast nézegess,

ha már költesz rá. A fogyasztásban nem lesz nagy különbség szerintem.

Előzmény: Panzermeyer (163855)
evga Creative Commons License 2016.07.29 0 0 163865

Nekifutottam párszor a motorcsere gondolatának, de maradnék végülis a gyárinál. Elvileg van is donor, a kérdés az, hogy meg tudom én nézni, hogy az jó e? Még beépítve van Nagykanizsán.

-zarko- Creative Commons License 2016.07.29 0 0 163864

Én alaphangon a 4 hengeressége miatt nem választanám.Egy normális bmw sorhat.

 

lehet venni sor 5 ös fabudit,meg renault safranát volvo motorral.Nem fogja adni az érzést.

 

Én pl imátdtam a sorhat hangot egy kocka vw lt ben. max 90 de imádtam.

 

De nekem 4 hengeres bmw akkor se kéne,ha az eladó fizetne....

 

Előzmény: Panzermeyer (163860)
G.Gambino Creative Commons License 2016.07.29 0 0 163863

Nézd, az angel-eyes és mondjuk a hátsó ocsmány lexus lámpák cserélhetőek, a kipufogódob, fólia és a primitív matricák pedig levehetőek. Persze a sportlégszűrő is mehet a kukába, a lökhárító betétekkel együtt. Amennyiben találsz egy motor tuning mentes járgányt, ami csak optikailag lett elcseszve, de nem vagy kevésbé rohad mint a többi akkor azt vedd meg és utána szépen visszaépítheted gyárira. Még így is olcsóbb lesz, mintha újra kéne lakatolni és fényezni egy tuning mentes autót. Az én autóm (E46 M3) is egy tuning huszáré volt, de ma már gyári, fokozatosan visszaépítettem.

Előzmény: Panzermeyer (163859)
Panzermeyer Creative Commons License 2016.07.29 0 0 163862

Nem, de köszönöm az ajánlatot.

Előzmény: i81 (163861)
i81 Creative Commons License 2016.07.29 0 0 163861

Szia Panzermeyer! Az enyém esetleg érdkelhet?

Előzmény: Panzermeyer (163855)
Panzermeyer Creative Commons License 2016.07.29 0 0 163860

Értem, akkor inkább lemondok erről a kocsiról.

 

A két külső küszöb amúgy most lett cserélve az eladó elmondása alapján, a bal oldalit nem is fényezték le, a 3. képemen látszik.

Ennek az okát amúgy nem tudom.

Előzmény: bopet (163858)
Panzermeyer Creative Commons License 2016.07.29 0 0 163859

Jó lenne vagy 5-6 évig, vagy akár tovább is magam mellett tudni és arra használni, amire való.

Mindezt úgy, hogy nem hordom 6 havonta a lakatoshoz, hogy most éppen honnan ázik a szőnyeg. 

 

Az a baj, hogy nekem csak a gyárra hajazó kinézetűek jönnek be. Ezek a színváltós angel-eyes lámpák, a 19"-es felnik meg a kályhacső kipufogók nekem rögtön eldobandó kategória, így viszont a hirdetett autók 3/4-ede kiesik a körből.

 

Garázsa lenne neki, télen sóban pedig nem szeretek autózni.

Előzmény: varjúistván (163856)
bopet Creative Commons License 2016.07.29 0 0 163858

Mindig meglepődök ezeken a km óra állásokon.

Ha 215e-kmel NEM így néz ki egy E36 belseje sem.

 

Minden 36 rozsdásodik.

Amit a képen látni csak a "jéghegy csúcsa" .

- küszöbök (takarja a műanyag toldat a lényeget most)

- emelési pontok

- sárvédő ivek

- A-oszlop alja

- csomagtér ajtó (bar a kepéken nem látni, de minden kombin rohad)

valószínű mind komolyabb lakatolást igényel. 

 

Szinte biztos hogy a futóművet és a fékrendszert is rendbe kell tenni,

plusz a szokásos kis-rutin.

 

Ennek az anyagi vonzatával is számolni kell.

 

Előzmény: Panzermeyer (163855)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!