Mindenkinek csak addig hiányzik, vagy ha van tetszik, amíg nem kezd beázni. Akkor a hátára sem kívánja az ember. Nekem is van, de nem igazán kell. A tömítést próbálom karbantartani, nehogy kiszáradjon, mert akkor lesz vége.
ja nekem meg a plüsel van a bajom és a 306ban a bőr velúr kombo nagyon be jött! a 406ban meg kicsit görbe a vezető üllés így mindenképp cserés és nem találtam olyat amit az enyém ebbe meg bele botlottam és...
hát tető ablak tetőcserével gyári. az utolag be vágottat meg a skoda korszakban kihalt hál isten!
Belevágtam, a vaterás vonóhorogba végül is, még nem érkezett meg de ha meglesz beszámolok róla, még egy visszajelzőt kell vennem az nincs benne, hát kíváncsi vagyok rá....
Én is gondoltam már bőrös ülésekre, de nekem fekete lenne jó....mondjuk nem vagyok annyira oda értük, de nekem a tetőablak meg ez hiányzik csak az autóból.. .persze tetőablaknak jobban örülnék, vectrában van, és ebből tényleg hiányzik...de utólag macerás berakni, nem is akarnék kisérletezni vele....
Ma délután elkezdett "kopogni" valami elől (nagyobb fordulaton gyorsabban kopog, alapjáraton is hallani, mindig ugyanolyan erősen). Generátor környékéről jön valahonnan, de annyira nem értek hozzá. Számitogép semmit sem jelez, teljesítményben sincs változás. (nem dízel szerű hang jön, hanem valami más) Valami ötlet?
Hát igen, elég vicces! Biztos nem hiányzik senkinek sem. Ma délután véletlenül mini tali volt a Lidl előtt, itt Dunaújvárosban. 3db S1-es 406-os állt egymás mellett.
A lökhárítót nem vettem le, kis nyomás kell neki és bemegy. A kipufogónál annyit csináltam, hogy a hátsó dob rögzítő gumijait kiakasztottam, utána levettem a hővédőlemezt is, mert takarja a váznyúlványt.
Kábelezés nincs előkészítve (S1-nél legalább is), a jobb hátsó lámpánál találtam kettő darab gumi vezeték átvezető gyűrűt. Kifurtuk a kasztnit a pótkeréknél, és ez a gumigyűrű lett a szigetelés, ezen át húztuk a kábeleket be a csomagtérbe. Rá kellett kötni a megfelelő vezetékekre.
Szerintem a normál, szabványos csati van rajta. Nekem benne volt minden az árban, még a visszajelző elektronika is, amit kérnek műszaki vizsgán. Így volt 41 ezer a levehető vonófejes Bosal. Semmit, de semmit nem kellett vennem pluszban, még egy alátétet sem, sőt még maradtak is cuccok.
Jó tanács: Ne szereld elő a 3 részből álló tartókonzolt. Először én a középső részt rögzíteném a lökhárító alá, majd jöhetnek a váznyulványra rögzítendő tartók.
Üdv! Megvettem a vonóhorgot (Auguszt gyártmány), és az lenne a kérdésem, hogy az autón (2002évj.) kell-e fúrni,faragni vagy elő vannak készítve a lukak a felszereléshez?
Lehet állítani, legalábbis a tárcsafékesen, aminek a közepében van egy fékdob a kéziféknek. Remélem jól emlékszem: Bent a kézifékkarnál (macerás), alulról középtájon a bovdenen, illetve magán a féken lyukon át tekergetős.