A topic célja a BMW motorkerékpárok tulajainak és azoknak a szimpatizánsokanak az összefogása, akik szeretik ezt a motormárkát.
Szinte hihetetlen, hogy nincs ilyen Topic még!
Az ok csak annyi, hogy ki akarok próbálni alaposabban egy RT-t is. Egy-két hónap, vagy egy szezon. Kettőt nem akarok tartani. Ennyi az ok :-) Marad a GS.
Na...kiértünk Schwabachba. 3 km-re van az RT, reggel nézzük meg. Útközben megnéztünk egy 2018-as K1600GT-t. Nagyon tetszett a barátomnak, pár apró, könnyen javítható fényezéshiba van egy helyben eldőléstől. Lefoglalóztuk, a napokban el is hozzzuk.
Bocsi , hogy ide vakogok , de lenne egy fontops kérdésem , , K1200 GT/2006,9. Motoron elől a féknél van egy elektronikus bekötés , amit a tulaj egyszerűen le kötött , , azt hiszem ABS visszajelző vagy a kopás jelzéséhez szolgálhat én nem értek hozz, a műszerfalon világít a piros Brake Failure felirat , de ha arréb tolod a mocit már is eltűnik ez a visszajelzés ,,.. 1 Minek az elektromos kábele lehet ez , 2 Mi az ami nem működik , ha nem működik ez esetben és mi a megoldás. Köszönöm .
:) Nem a gyengébbik oldalon állok, de ez nem erő kérdése.
A motor megy magától, van benne blokk. A rámpám egy kinyitható, alu rámpa, 3 méter hosszú, direkt motorokhoz. Felengedem a motort, és mikor bent van, de én még lent állok, behúzom a féket, és fellépek. Aztán beleengedem a billenős első kerék összefogóba, ami úgy rögzíti, hogy el is lehet engedni.
Olyanokat, mint a supermoto (118 kg) vagy az enduro, csak úgy betolom, de még az XR-it is saját erőből tolom fel, nem nehéz az. A GT-t már beindítottam.
Más : van egy vatta új/tehát motoron még nem volt/ jobbos kipufogóm+ jobbos könyök, R100CS-RS-RT-hez '76-'84-ig. Mivel veterános körökben is mozogsz, ha esetleg vkit érdekel, 45eFt-ért vihető.
Ha gondolod a nickemre kattintva ott a telo számom. Van még pár nüansz, amivel szopatni tudnak, gyorsan elhadarom, ha megcsörögsz. Bocs, de lusta vagyok annyit gépelni.
Amire még figyelj, ha nem egyedül mennél! Onnantól kezdve, hogy megvetted a motort és bekerült a buszba, csak Te vezesd az autót, mert ha a nevedre szól az adás-vételi és a cimbid vezeti, akkor simán megtudnak szivatni egy kinti közúti ellenőrzésnél, mivel tiltott árufuvarozásnak minősül!
"Még nem láttam a furgont. Este hozom el, ha végre délelőtt megegyezek a komával..."
Na ez jó katyvasz lett.
Szóval ma este hozom el a barátomtól a furgonját, hogy holnap reggel el tudjunk indulni. Persze csak akkor indulunk, ha a komával meg tudunk egyezni előre az árban. Mert nem nagyon mond konkrétumokat, amit megértek, de mi meg azt próbáljuk megértetni vele, hogy nem akarunk 1000 kmt oda-vissza autózni feleslegesen. Persze mondogatja, hogy a helyszínen megbeszéljük, de jól tudjuk mindketten, hogy ha már letekertem azt az 1000km-t oda, akkor az alkuhelyzetem közelít a nullához. Ebbe nem akarok belemenni. Amúgy nem vagyok pofátlan, röpke 500 Euros alkuról volna szó, ami bele kéne férjen.
Gyúrsz, vaze? :) Komolyan, azt megnézném. A kritikus pont, mikor feltolod, te lent, az eleje fent - azt hogy oldod meg? Mi ketten is megszenvedtünk vele.
...bár minél lankásabb a rámpa, annál 1ccerűbb, nekünk csak egy 2m-es palló volt.
A barátom is egyedül rakja be-ki. Már csinálta sokszor. Nekem nem nagyon van rutinom benne és mégiscsak egy majd 300kilós dögről van szó. Ha az megindul, egy ember meg nem fogja. Én legalábbis biztos nem. Az a pont a necces nekem, mikor vezetem fel a rámpán, mellette állva és fel kell lépni lehajolva a furgonba.
Egyébként most jut eszembe, van 2 db pallóm, azt a rámpa két oldalára fektetve van támasz a lábamban, hogy a motoron ülve álljak be.
Na mindegy, nem parázok rá, biztos megoldom. Ha meg bizonytalan leszek, keresek egy lelkes Jürgent vagy Hansot.:-)
Még nem láttam a furgont. Este hozom el, ha végre délelőtt megegyezek a komával...
Ennek a barátomnak adtam régen oda rendszeresen motort szállítani a Transitomat, azt mondja, hogy pont akkora, csak Ducato. Az enyém viszont alacsony transit volt.
Mindenesetre jó hogy mondod, a szerszámosládát berakom mindenképpen.
Jajj! Ezt nem kellett volna. Örültem, hogy már feledésbe merült.
Ezt így ne! Senki se kösse a felsö bukócsöhöz!!! A bukócsö felsö rögzítési pontja egy kis vékony lemez hamar leszakad. És ha leszakad, akkor döl a motor. Így helyes: