Nemrég vásároltam egy 2000-res évjáratú Jeep Cherokee 2.5td autót. Szeretném leszervizelni. Milyen olajat ajánlanátok a motorba? A váltóba, hidakba milyen olaj való? Ezeket le kell-e cserélni, vagy elég csak szintet ellenőrizni (váltó, hidak) és után tölteni ha kell. A vezérlése szíjas, láncos vagy fogaskerekes ezeknek a motoroknak? Ha nincs emelve az autó akkor mekkora terepgumi fér el 16-os és mekkora a 15-ös felnin úgy hogy terepen ne érjen bele sehova? Minden segítő választ előre is köszönök.
Szia!A radiátornak általában nincs légtelenítője.Jobb ha a hűtő légtelenítőjét használod de mindenképp legyen üzemmeleg a motor mert csak akkor nyít a thermosztát és kering az egész rendszer.Sok sikert!
Köszönöm.Az mind 1 hogy a kiegyenlítőtartályról vegyem le a kupakot vagy a hűtőn lévő légtelenítőt használjam?A fűtőradiatornak van külön légtelenítő?és hol találom?
Van egy 2002 es 2,7 CRD Jeep Grand cherokee autóm.Az lenne a kérdésem hogy tudom a Hűtőfolyadék rendszer lelégteleníteni,menetközbe hallom ahogy a levegőbuborékok szaladgálnak a rendszerbe,a kiegyenlítőtartályról a sapkát hideg állapotba levettem motor beindít járt 10-15 percig de nem sokat segített ugyan úgy levegős maradt a rendszer.
Köszi!Én is arra gyanakszom bár ma felfedeztem a gázolajszűrőn lévő légtelenítőn egy hajszálrepedést és ha leállítom ott szivárog az üza.Ilyet kell szereznem és azt hiszem jó lesz.Ha még mindig nem akkor gyertyacsere.
Tervezem egy Jeep Grand Cherokee (2005-2010) 3.0 CRD vásárlását a közeljövőben. Tudnátok abban segíteni, hogy hol lehet lekérdezni egy autó élettörténetét, van erre valami Jeep-es weboldal? Gondolom a Magyarországon forgalomba helyezett autókat a KEKKH weboldalán, de mi a helyzet a külföldről behozott autókkal?
a mi előző csirkénő is ilyen motorral volt szerelve. Nehezen indult, megnézte a szerelőnő, és mondta, hogy az 5 gyertyából3 kuka. Vettünk bele Bosch gyertyát kb3000/db, és jó lett.
Sziasztok!Tegnap vettem egy 2000-es 3.1-es WJ-t tegnap szépen járt a motorja ma meg nem indult csak bebikázva és érdekes módon kicsi gázadáskor indult be.Láttam a szűrőt rég nem cserélték.Nem tudom ez nagyon kényes az izzítógyertyára? Valami ötletetek van? Köszi!
Olyan kérdésem lenne hogy van egy Wrangler TJ-m 3 sebességes automata váltóval és a problémám az lenne vele hogy kicseréltem az olajat és a szűrőt a váltóba és azóta kidobál egy szervíz jelet ami az lenne hogy (nyomaték konverter szolenoid áramkör szakadás) és a nívópálcánál nagyobb fordulatnál vagy terhelésnél elkezdi kinyomni az olajat! Lehet esetleg hogy ezt csak a szolenoid miatt csinálja?
nem indul a 2.7 crd grand cherokeem. csak teker. p1685 hibakód. érvénytelen kulcs.. még a pótkulcs sem segít... hibakód törlés után indult másnapig...vkinek van ötlete?
bevallom tanácstalan vagyok. a csirke furcsa jelenséget mutat: belső világítások elmentek, nincs hátsó ablakfűtés, nem megy a hátsó ablaktörlő, nem nyílik a hátsó ablak, a pótféklámpa sem világít, és a rendszámtábla világiítás is kinyiffant.
Én ugyanebben a cipőben járok, de még nem nyúltunk semmihez. A nyelestengely csapágya menet közben is kelepelhet. Én személy szerint kinyomó csapágyra gondoltam, mert a zsiguliba épített csörgős kuplung is ugyanilyen hangot adott. Nem tudom, hogy itt a kuplung szerkezet nyomólapos amire a kinyomó csapágy támaszkodik, vagy a koptató a csapágy peremén van.....
Nemrég vettem egy 2000 évjáratú 2,5 Diesel XJ -m, imádom nagyon. Alapjáraton olyan hang jön a váltó felől mint ha helikopter lenne, viszont ha benyomom a kuplungpedált akkor megszűnik ez a hang. Terhelés alatt sem hallani, sőt ha alapjáraton adok egy kis gázt akkor is elhallgat. Nyelestengely csapágyra gondoltam. Elvittem szerelőhöz de miután a váltó levéve szétszedve nem találni benne semmi olyan hibát ami adhatná ezt a hangot. Kuplung új benne és a váltót is javították (léptetővilla pár fogaskerék új) eladás alőtt. Valakinek valai ötlete azt megköszönném !
Múlt héten volt szervízben a kocsi (2003 WG, 2.7 CRD), főtengely jeladót cseréltek benne. (Gyári újra.) Mivel a hibajelenség erre a hibára utalt, nem tiltakoztam a csere miatt.
Sajnos a jeepo továbbra is kicsit bizonytalanul indul (viszont azóta még nem állt le), ezért kérdezném azt aki ért hozzá hogy csak egy jeladó van ebben a verdában? Mivel a szerviz adott rá garanciát valószínűleg visszaviszem, de bánt a gondolat hogy valami más hibája lehet. Főleg ha csak egyetlen ilyen jeladó van a verdában. Volt aki az adagolót emlegette, remélem nem ott lesz a baj. Egyébként nincs a verdával más gond, nem fúj ki, nem folyik belőle semmi és rendesen húz, ahogy kell. Csak néha nehezen indul és nagyon ritkán, de leáll. Olyankor órákig kell várni hogy lehűljön a motor.
Ha valakinek van valami okos ötlete vagy tanácsa kérem ossza meg velem.
a WJ 3.1td motor egy olasz konstrukciós VM tipusú motor Szeparált hengerfejekkel. Egyébként ha jól emlékszem, akkor a 2db vizgomba kb 25-30 ropi volt a Bárdiban...
Nekem is az ment tönkre, de sajnos nem tudok segíteni mert szervízben van a kocsi. Neked mi bajod volt vele? Az enyém időnként nem indult, fél percig kellett köszörülni mire elkapta. Remélem valaki tud neked segíteni.