Ma azzal lepet meg az autó, hogy Battary Charge Fault, ezt többször is kiirta egymás után. Itthon aztán rámértem az aksira, 12.5V üresen, ha beindítom és megpörgetem, akkor felmegy 14V-ra és ott is marad, ha rákapcsolom a fényszórót, akkor sem esik lejjebb a fesz, indítani is simán indít nem erölködik, akksi 3 éves, Bosch Silver. Lámpák fénye nem ingadozik, semmi mást nem tapasztaltam.
Mi lehet a baj? Fesz szabályzó? De az jónak tünik, nem? Még annyi, hogy amikor kiirja a hibát, akkor általában 2000 fordulat köröl pörög a motor. Visszaolvastam és emlegetett valaki egy szabadonfutót, lehet ez edta meg magát és néha nem megy a generátor?
fekete tuti nem lesz! az nagyon komor és lehangoló!
majd kiderül milyen lesz! fekete cucc max a müszerfal hélya lesz a többi is vaj (kivéve a szőnyeg de az marad is mert a világós szönyegbe max mezitlább engedném be az embereket! :D )
menj be egy pug szalonba, kb 5 perc alatt kiderítik neked alvázszám alapján....de telefonon is lehet, hogy megmondják....egyébként nekem a szervízkönyvbe anno beleírták a szervízben
Szép a kormányod, jó állapotú...érdekes, nekem az SV felszereltésüben ugyanez a kormány van.... :)) Viszont szerintem nem illik az ezüst autódba a vajbőr belső, fekete és ezüst díszítésű belső...de ízlések és pofonok....fekete jobban passzolna hozzá, az valóban sportline dizájn....próbálj olyat keríteni, sok 406-ost bontanak, biztos találsz, legfeljebb eladod a vajbőrt....képed van róla?
Köszi a segítséget, a mechanizmus működik, csak az a baj, hogy a kártyán lévő kód 3szám,1betű formátum, a rádió pedig csak számokat eszik, szóval lehet, hogy ez nem jött be. Pontosabban a Te leírásod bejött, csak nem az a kód, amire gondoltam...
Asszem felhívom az előző tulajt, hátha ő tudja, de úgyis csak délután aktuális, mert ma még lesz egy akksi csere...
az alsó küllő közepénél van egy picike lyuk azon kell egy lapos csavarhúzot be dugni és ovatosan megkeresni egy rúgót ha meg van akkor picit meg kell nyomni és ki pattan a légzsák ha nem akkor dudálni kell közben! (akku sarut szed le külömben a szüleidet fogják emlegetni!)
Kupéban JBL csak a hangszórók és az erősítő, a rádiós-magnó 4050-es philips mint nekem is....abba is így kell a 4 jegyű számsort bevinni...meglepően jól szól ez a gyári cucc nekem is egyébként
Nekem is 4 számjegy a kód. Nem akartam okoskodni, mert nem tudom, hogyan van a coupe-kban, ezért nem is szóltam. De ha ugyanúgy van, mint a többiben......
Szóval: 1. Kapcsold be a rádiót. A kijelzőn CODE felirat jelenik meg. 2. Nyomd meg az '1'-es, jóváhagyás gombot. 2. Ekkor a kijelzőn ez jelenik meg: 1- - - 3. Léptesd az első számot a keresés gombbal (jobbra-balra nyíl). 4. Ha meg van a helyes karakter pl. a 7-es, akkor az '1'-es gombbal tudod jóváhagyni.
Ekkor ez jelenik meg a kijelzőn: 7 0 - - Most kell kiválasztani a második karaktert. Ismételd meg 2-4 lépéseket. Az utolsó jóváhagyott karakter után bippelni fog.
A fenti leírás S1-es kazettás rádióra vonatkozik (4030-as típus)
Én szilikon spray-vel fújtam körbe a tömítést. Úgy beszívta, mint a száraz szivacs. Általában az a baj, hogy kiszárad és elmálik az anyag, szerintem. Ezt kell megakadályozni, hogy hosszúéletű legyen.
Egyszer már kérdeztem, de akkor nem láttam választ (ha csak átsiklottam, bocsánat!), hogy mit kell tennem, ha akksi lemerülés/csere után a rádió kiírja, hogy CODE és nem lép tovább. Megvan a kódkártya (rajta 3 szám, 1 betű), de azt hogyan kell neki beadni?
Mindenkinek csak addig hiányzik, vagy ha van tetszik, amíg nem kezd beázni. Akkor a hátára sem kívánja az ember. Nekem is van, de nem igazán kell. A tömítést próbálom karbantartani, nehogy kiszáradjon, mert akkor lesz vége.
ja nekem meg a plüsel van a bajom és a 306ban a bőr velúr kombo nagyon be jött! a 406ban meg kicsit görbe a vezető üllés így mindenképp cserés és nem találtam olyat amit az enyém ebbe meg bele botlottam és...
hát tető ablak tetőcserével gyári. az utolag be vágottat meg a skoda korszakban kihalt hál isten!
Belevágtam, a vaterás vonóhorogba végül is, még nem érkezett meg de ha meglesz beszámolok róla, még egy visszajelzőt kell vennem az nincs benne, hát kíváncsi vagyok rá....
Én is gondoltam már bőrös ülésekre, de nekem fekete lenne jó....mondjuk nem vagyok annyira oda értük, de nekem a tetőablak meg ez hiányzik csak az autóból.. .persze tetőablaknak jobban örülnék, vectrában van, és ebből tényleg hiányzik...de utólag macerás berakni, nem is akarnék kisérletezni vele....