A topic célja a BMW motorkerékpárok tulajainak és azoknak a szimpatizánsokanak az összefogása, akik szeretik ezt a motormárkát.
Szinte hihetetlen, hogy nincs ilyen Topic még!
Ez 2,75, mint a régi R áttétel. Tehát mégsem a GS-el egyezik! Gyanús is volt, mert csak az R, RS-en alkalmaztak volna hosszabb áttételt, az nem logikus, így már összeállt a kép, az RT LC hosszabb, de a régi lég-olajosnál azért rövidebb.
Így sajnos már nem egyértelmű a nyereség, nem olyan így mintha egy sebességgel több lenne, hanem csak féllel.
Azért arra még kíváncsi vagyok, vajon a nyomatékosabb és erősebb 1250-es szériánál vajon hogyan döntöttek?
Egyébként ült már valaki 1250-esen? Mikor lehet tesztelni?
Ha valami kifogásom van a vizessel kapcsolatban, akkor az a nagy alapzaj, de ezt már előre megírtátok. Érdekes, hogy a füldugó pont kiszűri, ott csak a szép brummogást hallom. Az 1250-es széria csendesebb, más a vezérmű lánc stb, egyszer már hallottam a Wallisnál egyet.
Marad benne mégis levegő. Sztem a technikád rossz. Gyakori hiba, hogy mikor benntart, csavar kienged, viszzacsavar, akkor túlságosan behúzod a kart, és hiába csavarod be a légtelenítőt, visszaszív egy kicsit a munkahenger gumijának rugalmassága miatt.
Lehet, így nehezen érthető, mit akarok kinyögni, szóval erre rá kell érezni a ritmusra :)) - vagy kell megfelelő felszerelés, vákumozó (azt is tudni kell használni) vagy alulról cserélni a folyadékot (ahhoz meg spec. csavar kell)
Akkor marad a próbakör és a rázkódás. :) De ha végképp nincs megoldás, hívj át 3-4 havert és rakj le középre egy rekesz jóféle cseh vagy bajor sört. Lesz ott olyan brainstorming... :) Ha pedig nem ér rá senki, szemezgess innen a listáról. Én speciel legalább annyira utálom a sört, mint Kupec.
RT-vel voltam, azzal ment. Annyit mondott, hogy nagyon ráz és gyenge :-)
A GS-re tavaly meg tán annyit mondott, hogy "kipróbáltam, elég volt", meg, hogy "ideges a gáz", "jobb futóműre számítottam" :-) Nem lett egyik se a szíve csücske :-)
Kiküldetésben leszek, hétvégén izgass rám egy emailt légyszi és megnézem az RT áttételét...
A GS-en most a nagy plekó van fent, de nem nagy ügy leszerelni egy próbára, meg feltenni a tiédre, ha ecélból Paks felé járnál.
Volt vákuumos kütyüm. Annó az volt vele a bajom, hogy amint megnyitottam a légtelenítő szelepet, a vákuum hatására levegő szivárgott be a légtelenítő csavar tövében, a meneteken át, így mindíg rossznak, levegősnek véltem. Másfél deci dot 4 után kezdett gyanús lenni a dolog.
Most le van szerelve a komplett hátsó fék a motorról. A helyére visszaszerelve, lehet, hogy kiutat találnak a buborékok....
Első javaslat: tegyél a "csavarra" egy gumi csövet (benzincső), és az álljon felfelé. Amikor visszaszívna, ne tudjon levegőt szívni.
Nekem ilyenkor mindig az segített, ha mentem vele egy kört (első fék esetén a gixxxerekkel jó érzés volt, na :). A rázkódás a legmagasabb pontra vitte a levegőt.
De később meguntam a macerát, vettem egy vákumos fék légtelenítőt, amit kompresszorra lehet csatlakoztatni, az megoldotta az ilyen irányú gondjaimat.
Tippre lenne szükségem. Cserébe még nem tudom, mit tudok adni. :)
R1100GS, hátsó féknyereg kisebb dugattyúja szorult. Pofa hamar elfogyott. Szédszed, kitakarít, zsír. Főmunkahenger széthúz, kitakarít, összeszerel.
Minden szépen jár, de, nem keményedik fel. Légtelenítés a fékolaj cserénél megszokott módon. Légtelenítő csavar (mostantól "a csavar"), 5-10 pumpálás, bent tart, a csavar nyílik, zár, pár pumpa, benttart, a csavar nyílik, zár, 5-10 pumpálás. Szépen szuszog, majd megjelenik az olaj. Aztán kis bubik, ahogy kell.
DE.
Nem akar felkeményedni. Nincs jobb ötletem. A munkahengert újra székaptam, hátha sérült valamelyik gumi, karman(y)tyú. De nem.
A dugattyúk fullra betolva a féknyeregbe. A dugattyúk egyébként szépen, finoman jártak.
A befogatási pontok megegyeznek, csak gyárilag az rt-n jobb oldalra van kihozva az állító, míg a tieden balra. Gondolom 180fokos fordítással ugyan az lesz:)
Szép napot! meghalt az 1150 R hátsó központi rugóstagja A múlt héten lett volna rá Komoly vevő, nem adtam oda. most úgy látszik meg hálálta. egyszerűen elfosta magát. az Rt ugyanaz esetleg? illetve akkor keresnék jó állapotú hibátlan bontott központi rugóstagot .
A konkrét kérdésre: A szerviz nullázást mindegyik tudja, korlátlan alvázszámon. Ez vész funkciónak számít, így nincs rajta korlátozás. De csak azért sztem ne vegyél ilyet.
A GS911-ből igazából egy féle van, csak van változat 10 tűs, vagy OBD csatlakozóval, illetve Pro, vagy Enthusiast kivitelben. Illetve van még ami régebbi modellekhez jó. Ezek mind ugyanazt tudják, a Pro-val korlátlan alvázszám tárolható (VIN) az Enthusiast meg csak 10-et tud. De később is upgradelhető. Funkciókban nincs különbség.
Kíváncsi lennék az Ő véleményére is a Gs-ről, vagy Rt-vel voltál?
Lenne egy kérésem Rt-Gs ügyben. a hátsó hajtás áttétele érdekelne. A lég olajosnál jelentős különbség volt, Rt 34/13=2,61 Gs 32/11=2,91 R 33/12=2,75 Ezek az adatok a szöghajtás alján vannak beütve.
Az Lc-nél kicsit nehézkes az adat leolvasása, mert a kipu oldalról, a küllők között kell bevilágítani, az agy előtti küllő közben. A Gs Lc-n 32/11-et találtam, tehát a régivel egyezik.
Próbáltam a neten is kutakodni, de ott azt találtam, hogy a Gs=Rt, amit nem akarok hinni, mert az R és Rs 2,818. Nekem a lég olajoson bevált a csere, itt is gondolkodom rajta.
A plexi merevítőd érdekelne, és talán a plexid is, ha kipróbálható.