A topic célja a BMW motorkerékpárok tulajainak és azoknak a szimpatizánsokanak az összefogása, akik szeretik ezt a motormárkát.
Szinte hihetetlen, hogy nincs ilyen Topic még!
Emlékeim szerint leszedni nem kell, de meg kell billenteni előre, ami kb ugyanannyi munkkával jár, mintha leszednéd. Csak az amúgy is törékeny üzemanyag csatikat nem kell szétszedned.
Sziasztok, segítséget szeretnék kérni. Van egy R1150R es motorom és ki szeretném cserélni a légszűrőt, de bénázok :-( A kérdés, hogy le kell-e szerelnem a tankot, vagy van valami egyszerűbb megoldása? Előre is köszi!
Nekem is a magasságommal volt gond vele elsősorban, a másik a szűk visszafordító kanyarodás ahogy te is írod.Ahol a gs-el simán megfordultam egy íven ott az rt-t nehezebben tudtam kezelni.Persze lehet bennem volt a hiba meg megszokás kérdése de mindenesetre érdekelne az összehasonlítás ilyen szempontból is.Egyébként gratula nagyon szép motor.. :)
Bocs, de ettől a bejegyzéstől én is néztem egyet... :) Olvasd át újra a feleséged dolgozik mondatot, és az utána következő, elvégezni tervezett dolgokat.
Nem pont erről van szó. Nagyon külön világ a két motor. Tervben nem volt olyan, hogy átváltok RT-re, de nagyon tetszik. 60 km után nem lehet egy motorról nyilatkozni szerintem, de 60 km kevés is ahhoz, hogy magával ragadjon. A GS is csak 1-2000km után lett szerelem.
A terv az volt és most is az, hogy kipróbálom párezer km erejéig és eladom. Persze jöhetnek egyéb fordulatok is, nem zárkózom el semmitől. Ha az lesz a vége, hogy RT szerelem, akkor akár maradhat is :-)
Egyelőre annyi van, hogy túl magas vagyok a motorhoz. Ha állítom a plexit, akkor vagy nem jó a szélvédelem vagy belelóg a látómezőbe a plexi felső éle. Ez kellemetlen.
Aztán elég hülyén tudtam csak vele kanyarodni, de az egyértelműen a kockásra kopott és egyébként is szar minőségű guminak köszönhető, meg még nem is szoktam meg a motort. Ma jön meg az új gumi, azzal már biztosan más lesz a kép.
Ma reggel Szekszárdon kezdtem, forgalomba van helyezve az RT. Aztán elhoztuk barátom K1600GT-jét Mosonszolnokról. 23 fok volt, de olyan szél, hogy nem volt túl élvezetes az út neki hazafelé.
Az sokszor eszembe jutott már, hogy miért nem szerelnek holttér figyelőt a motorra, visszajelzőt a tükörbe... szerencsére másnak is eszébe jutott és tovább is gondolták:)
Ahogy ismerlek, nem adok ennek is ket hetet es szetszeded, hogy lefesd ezt, felszereld azt. Onnan kezdve par csak par sor/froccs valaszt el attol a pillanattol, hogy megnezd miben kulonboznek a burkolat alatt egymastol. :-))))