Igen, ez pont téma is volt a MAKOT-on. Kiss Dénes tartott egy elég elszomorító előadást róla. Nyilván nem védem a védett területen jogosítvány nélkül motorozókat, de van jónéhány bejárható erdős, hegyes terület, ahonnan szintén ki akarnak tiltani minden kulturáltan túrázó motorost (is). Az is igaz, hogy az aszfalt út kivételével szinte minden terület valamilyen védelem alatt áll. Erről van egy térkép is: http://web.okir.hu/map/?config=TIR&lang=hu Nehéz dolga van a szabályokat áthágni nem akaró terepmotorosnak.
24esről tök 1xű kitiltani a motort, két végére kitesznek egy motorkerékpárral behajtani tilos táblát. Speedes nem megy fel offroad. A többieknek meg nem tilos mert a tábla hatálya az első kereszteződésig tart :-)
Nógrádban volt pár "jófogás" az első félévben - Védett Területeken vadultak jogsi meg rendszám nélkül - és jópárat meg is fogtak. Ez jó apropó volt arra, hogy a polgiJenők összefogtak, hogy hangosak a motorok meg szétb.szák az erdőt. A nemzetiparkosok vevők voltak és együtt mentek a rendőrséghez tovább, hogy közösen csináljanak vmit...
A rendőség koordinált és az egyik szervezőnek eszébe jutott, hogy mi lenne, ha másik fél is ott lenne... Így keveredtem bele a grémiumba.
--
Ugyanez indult el pepitában a szomszéd Hevesben, de ott az aszfaltról akarják a motorokat kitiltani, nem az erdőből :-))))) (24-es szerpentin Parád és (nagyjából) Mháza között)
Van nálunk is vagy 10 bizigli' - majd a Mamáéból kiveszek egyet - észre se veszi... :-) A Schwinn okos - semmi csapágy, semmi golyó - kúpos felületek és kész. Sohe nem fog kotyogni :-)
szerintem a nyakban lévő csapágyban vannak ekkora golyók a biciklinél, elméletileg az is van de gyakorlatilag sehol sem találok, olyan kicsi hogy biztos elszökött a bicikli alkatrészes dobozból
Nekem 10 éve van meg, nagyjából ez jött be, (mivel fiatal koromben ügyesen megzsíroztam a szívató tengelyét - nem marad mindig kihúzottt állapotban, tartani kell...)
20-30 sec max, utána elindulok. Ésszel, de néha 3000-ig is kiforgatva :-) ALföld, nincs hegy 200 km-nél közelebb. 2-3 km - és az utolsó millimétereket is vissza lehet nyomni a szivatón.
Emlékeim szerint Náfrádi Misi bűvészkedett 660 elektronikával (NAFM néven fut, keress esetleg rá) Másik lehetőség a 660-as klub, ott is laknak sokan, hátha...
Sziasztok, a segítségeteket szeretném kérni a következő témában! Hátha valaki már találkozott ezzel a jelenséggel.
Van egy 2008-as Yamaha Xt660z Tenerém, magyarországi, 54 ezer km, nagyon jó állapotú, semmi gányolás, patika. Az akkumulátor kicsit gyengélkedett, így tegnapelőtt kiszedtem, hogy feltöltsem. Ma reggel a töltést követően visszatettem és itt jön a lényeg: Kulcs elforgat, gyújtás, műszerfal beindul, de az Odo mutató nem állt vissza eredeti állásba, hanem szépen kiírja, hogy 199999 km... Többször levettem az aksit, majd vissza, semmi változás. Persze a napi számláló nem változott, az megmaradt abban az állásban ahogy a motort leraktam.
Próbakörre is elvittem, minden működik, méri a sebességet, napi számláló megy, de a 199999 állás nem mozdul.
Valószínűleg most én vagyok az egyedüli tulaj, akinek ennyit futott Teneréje van, de ezt a pozíciót idő előtt nem szerettem volna betölteni!:(
Kérlek Titeket, ha bármi hasonló történt valakivel, tud e jelenségről, esetleg ismer jó szakit, akkor írjon ide vagy privátban az emailemre!
Komárom-Esztergom megyéből van valaki XTZ 750 Super Ténérével? (Én Dorog mellett lakok)
Megtetszett ez a típus és következő motoromnak ezt gondolnám, utóbbi 2 napomat videók és cikkek-tesztek olvasgatásával töltöttem és hát nagyon megtetszett.
Azonban még egyen se ültem és még csak nem is láttam élőben, vagyis lehetséges, hogy 1 hete Táton láttam egyet, de csak úgy, hogy szembe jött.
Szóval olyan személyt keresek akinek a motorjára felülhetnék, megnézhetném, hogy milyen, esetleg a személyes tapasztalatait megosztaná. Természetesen oda motoroznék.