Márkaszerviz cserélte 3 hónapja (cikkszám: 06L121111H), de azóta nem működik megfelelően.
Hamarabb és többet/nagyobbat nyit a hűtőradiátor irányába, mint kellene, emiatt nem melegszik fel kellőképp a hűtővíz mert túlhűti a menetszél.
Gyári specifikáció szerint részterhelésen 107 celsius fokon kellene tartsa a hűtőfolyadékot, de ehelyett a 80-95 celsiusfokot éri csak el, emiatt az olaj se melegszik fel teljesen, mert az olajhűtőben is ez az alacsonyabb hőfokú víz kering...
A csere előtt minden rendben is volt (addig, amíg szivárgás miatt zárlatos nem lett a termosztátház).
Visszavittem 1x már oda, ahol cserélték + 1x másik márkaszervizbe is, de mivel nincs ezzel kapcsolatban hibakód, szerintük rendben van és tojnak rá, olyan mint lóval imádkozni.
A gond csak az, hogy emiatt egyrészt kb. 10%-kal nőtt a fogyasztásom + felmelegedett autónál be-be dobálja a katalizátor hatásfok alacsony hibakódot. A cserét követően 30 perccel hogy elhoztam az autót kivillant a MIL ezzel a hibakóddal. Azelőtt soha...
Az autóban 50e km van, gyári állapotú. A lamdaszondákat és a katalizátort is bemérettem független szervizben, tökéletesen funkcionálnak. 100%, hogy amiatt dobálja hosszabb utakon a hibát, mert hiányolja azt a 10-15 celsiusfokot az autó és más minimálisan más feszültséget vár a katalizátor mögötti szondától az ECU.