Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

ruskyy Creative Commons License 2018.03.21 0 0 34188

Az mit jelent?

Szoftveresen nem lehet rajta állítani semmit?

Csere esetén adaptálni sem kell, mint pl. egy fojtószelepet?

 

 

Előzmény: mica-r (34187)
mica-r Creative Commons License 2018.03.21 0 0 34187

Mindegy, nincs semmiféle illesztés erre!

Előzmény: atuc (34185)
ruskyy Creative Commons License 2018.03.21 0 0 34186

2013-tól napjainkig

CHHA

Golf 7 GTI (+ szokás szerint egy halom másik VAG konszern autóban ugyan ez van + az újabb 1.8 tsi-k thermomenedzsmentje is ugyan ilyen)

Előzmény: atuc (34185)
atuc Creative Commons License 2018.03.21 0 0 34185

A harmadik generációs TFSI egy kicsit tág fogalom. Évjárat, típus, motorkód.

Előzmény: ruskyy (34184)
ruskyy Creative Commons License 2018.03.21 0 0 34184

Márkaszerviz cserélte 3 hónapja (cikkszám: 06L121111H), de azóta nem működik megfelelően.

 

Hamarabb és többet/nagyobbat nyit a hűtőradiátor irányába, mint kellene, emiatt nem melegszik fel kellőképp a hűtővíz mert túlhűti a menetszél.

 

Gyári specifikáció szerint részterhelésen 107 celsius fokon kellene tartsa a hűtőfolyadékot, de ehelyett a 80-95 celsiusfokot éri csak el, emiatt az olaj se melegszik fel teljesen, mert az olajhűtőben is ez az alacsonyabb hőfokú víz kering...

 

A csere előtt minden rendben is volt (addig, amíg szivárgás miatt zárlatos nem lett a termosztátház).

 

Visszavittem 1x már oda, ahol cserélték + 1x másik márkaszervizbe is, de mivel nincs ezzel kapcsolatban hibakód, szerintük rendben van és tojnak rá, olyan mint lóval imádkozni.

A gond csak az, hogy emiatt egyrészt kb. 10%-kal nőtt a fogyasztásom + felmelegedett autónál be-be dobálja a katalizátor hatásfok alacsony hibakódot. A cserét követően 30 perccel hogy elhoztam az autót kivillant a MIL ezzel a hibakóddal. Azelőtt soha...

 

Az autóban 50e km van, gyári állapotú. A lamdaszondákat és a katalizátort is bemérettem független szervizben, tökéletesen funkcionálnak. 100%, hogy amiatt dobálja hosszabb utakon a hibát, mert hiányolja azt a 10-15 celsiusfokot az autó és más minimálisan más feszültséget vár a katalizátor mögötti szondától az ECU.

Előzmény: direx (34182)
76beci Creative Commons License 2018.03.21 0 0 34183

Kedves Fórumtársak! 

 

A kérdésem olyan emberhez szólna aki jártas diagnosztikában vagy már volt tapasztalata a következő jelenséggel. Az autó egy caddy 2.0 TDI 140 LE BMM motorkód gyári állófűtéssel. +5 fok alatt amíg a motor el nem éri az üzemi hőmérsékletet (víz 90 fok) addig érezhetően erőtlen az autó és hiába próbálom nyomni a gázt akkor kidobja hibára és leszabályoz. A hibakód P0299. Reggel indulás előtt 10 perccel elindítom az állófűtést de ez nem segít mert amíg a vízhőfok el nem éri a 90 fokot addig nem megy miután elérte ezt a hőmérsékletet utána gond nélkül működik. Az érdekesség, hogy utána napközben már nem jön újra elő a probléma csak első indításnál vagy akkor ha teljesen vissza hűl a motor és ebben a hidegben most visszahűl reggeltől estig amíg munkában vagyok. Ha valaki találkozott ilyen hibával az ossza meg a tapasztalatát velünk. A válaszokat ötleteket előre is köszönöm. 

direx Creative Commons License 2018.03.20 0 0 34182

Miért kell? Az Ecu vezérli a mindenkori igénynek megfelelőnek!

Előzmény: ruskyy (34179)
M.Jocó Creative Commons License 2018.03.20 0 0 34181
Előzmény: LacEA211 (34180)
LacEA211 Creative Commons License 2018.03.20 0 0 34180

Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. Kézi diagot vennék Allin,vagy itthoni weben Skodához.2014,2017-esekhez.Ami van régebbi kézi VagComom azzal nem komunikálnak.Tudnátok ajánlani valamit?Szerviz 0-ázás,élő adatok,hibakód olvasás törlés....stb.

Köszönöm! 

ruskyy Creative Commons License 2018.03.19 0 0 34179

gen3 2.0tsi elektromosan vezérlet termosztátot tud valaki/lehet vcds-sel alaphelyzetbe állítani/konfigolni?

direx Creative Commons License 2018.03.18 0 0 34178

Sajnálom , de ott a mail cim.

Az op rendszered lehet nem ugy kezeli a dolgokat 

 

Előzmény: Penell1354 (34177)
Penell1354 Creative Commons License 2018.03.18 0 0 34177

Hiába kattintok a Email:küld lehetőségre nem csinál semmit.

Előzmény: direx (34167)
Carguy1 Creative Commons License 2018.03.17 0 0 34176

Szia!

 

Gyári dolgokban gondolkodsz?

Előzmény: kelemenm (34175)
kelemenm Creative Commons License 2018.03.17 0 0 34175

Sziasztok! VW Passat 3c 2008ashoz keresek VCDS-hez ertő szakit. Utólagos bluetooth modul beépítés esetleg utólag PDC beépítés lenne a cél. Ha tudnátok valakit ajánlani azt megköszönném

xmbela Creative Commons License 2018.03.16 0 0 34174

"Van nálam egy 2009-es Audi A3 8P, CBA motorkóddal. Világít a részecskeszűrő lámpa, de hibakód nincs. Koromtartalom 5g. Alapjáraton a részecskeszűrő nyomáskülönbsége 10 mbar. 200 500 km van az autóban.

Tudna valaki mentőövet dobni, hogy mitévő legyek?"

 

Kapott egy eredeti tartalmat a motorvezérlő és eltűnt a részecskeszűrő lámpa. Előttem volt valami szoftveres trükk, így hiába volt rendben minden a lámpa csak világított. 1 napot elcsesztem rá, 0 bevétel, mert valaki nagy tunernek képzelte magát 40k-ért. Grrr.

 

Kösz mindenkinek az ötletelést.

Előzmény: xmbela (34119)
atuc Creative Commons License 2018.03.16 0 0 34173

Köszönöm, letöltöttem.

Előzmény: M.Jocó (34172)
M.Jocó Creative Commons License 2018.03.15 0 1 34172

hgj 18.2.1

 

fourwheels Creative Commons License 2018.03.12 0 0 34171

 

 

Hátsó csapágyban lévő korrodált abs gyűrű szopatott már meg. Sem loggolva sem hibatárba nem látszott, kicseréltük és a szokásos tesztkör alatt meggyógyult 

Előzmény: kari-m (34170)
kari-m Creative Commons License 2018.03.12 0 0 34170

Így is próbáltam.:D

Előzmény: Carguy1 (34169)
Carguy1 Creative Commons License 2018.03.11 0 0 34169

Hát ezt így nehéz megoldani!Nekem mindig sikerült volt egy két macerásabb de azt is megoldottam!Volt golf 5-be tempomatot raktam és ott cserélni kellet a kormány elektronkát is!Sehogy se akart elaludni a kormány és végül úgy sikerült hogy álló helyzetben kitekertem jobbra a kormányt véghelyzetben tartottam 5 másodpercig majd  balra is ugyanígy!Gyorsultam egyet rövidtávon és elaludt!

Előzmény: kari-m (34168)
kari-m Creative Commons License 2018.03.11 0 0 34168

Csak a szervóba meg az abs-be.

Előzmény: Carguy1 (34165)
direx Creative Commons License 2018.03.11 0 0 34167

MModositottam az adatlapomat , mivel régi volt az elérhetőségem .

 

Előzmény: Penell1354 (34162)
direx Creative Commons License 2018.03.11 0 0 34166

Nem, mivel az a céges

Előzmény: Penell1354 (34162)
Carguy1 Creative Commons License 2018.03.11 0 0 34165

Volt olyan is de az nagyon ritka ha beszarik a kormányelektronika!Máshol nincs ehhez köthető hiba?

Előzmény: kari-m (34163)
atuc Creative Commons License 2018.03.11 0 1 34164

Nem szart be.

Rosszul csinálod az alapbeállítást az ABS-ben.

Előzmény: kari-m (34163)
kari-m Creative Commons License 2018.03.11 0 0 34163

Bent is van, de ott sem tudom beállítani. Elég sok VW-t javítunk, de eddig egyikkel sem volt ilyen gond. Lehet, hogy beszart a kormányoszlop elektronika?

Előzmény: Carguy1 (34161)
Penell1354 Creative Commons License 2018.03.11 0 0 34162

Ha itt helyben nem tudom megoldani akkor ezen a E-mail címen kereshetlek  info@benyo-auto.hu?

Előzmény: direx (34159)
Carguy1 Creative Commons License 2018.03.11 0 0 34161

Teljesen igazad van!Lehet hogy a kormányrásegítésnél kell a G85-öt kalibrálni!Elvileg ott is benne kell lennie a hibatárban hogy nincs alapbeállítás!

Előzmény: direx (34160)
direx Creative Commons License 2018.03.11 0 0 34160

Szia.

Nem belepofázás a részemről. Mi van ha az ABS hiányolja a G85 alapbeállitását , de nem ott kell elvégezni az alapbeállitást.?

Előzmény: kari-m (34151)
direx Creative Commons License 2018.03.11 0 0 34159

Igen 

 

Előzmény: Penell1354 (34153)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!