A topic célja a BMW motorkerékpárok tulajainak és azoknak a szimpatizánsokanak az összefogása, akik szeretik ezt a motormárkát.
Szinte hihetetlen, hogy nincs ilyen Topic még!
Tedd fel inkább az FB-ra, a BMW-s csoportba. Én kb. 2 óra alatt adtam el ott az 1800 km-t futott ugyanilyen gumijaimat 1 hónappal ezelőtt (február elején), az új ár kb. feléért (38e-ért).
Mondhatjuk így is :-) Meg úgy is, hogy a GS nem is volt porondon, hogy elmegy, csak ki akartam próbálni egy RT-t. Legszívesebben mindkettőt megtartanám :-) Meg még akarom is próbálgatni, nem hinném, hogy egy ilyen értékű motort könnyű lesz hamar eladni. :-)
Aztán lehet kipróbálok egy XR-t is :-)))))
Tudom, lehet, hogy követhetetlen vagyok, de tök egyszerűen működök: szeretek motorokkal foglalkozni. Cidolozni is, menni is vele. Meg gyerekkorom szabadságát idézi a hobbinepperkedés, mikor a 90-es évek végén, 2000es elején járogattunk ki autókért. Imádtam. Valahogy néha jól esik megtörni a rutint és egy szendviccsel teli hátizsákkal nekiindulni a nagyvilágnak motort nézni/venni. Az se baj, ha nincs rajta haszon, mert nem az a fő cél :-)
A hasznaltauto.hu-n ez az én RT-m. Ha ismerősi vagy facebook körökben (nem vagyok fent) valaki ilyet keres, akkor ezt nyugodtan ajánlhatjátok, garantáltan csalódásmentes, újszerű gép. Garantálom. De akár Ekoval esetleg bevizsgáltathatom igény esetén.
Ha garis probléma van akkor emeld a tekinteted az ég felé, áhitatos nézéssel :))) Bemehetsz a Wallis-hoz is, csak nem tudom, hogy számla nélkül foglalkoznak-e vele.
Sziasztok! Keresnék R1150GS-ről (2002) digitálisan,vagy akár papír formában szervizelési/karbantartási/szerelési leírást leginkább magyar nyelven! (szervizintervallumok,megelőző karbantartás,stb. ...) Köszönöm! :)
- üzemanyag gyorscsatlakozó és foglalat (műanyag megeszi a benzin)
- váltó
- kuplungkosár
- hátsó szöghajtás
- ABS jeladó
- ha nincs megcsinálva rendesen a 30e km-es nagyszerviz
Egyébként nagyon jó motor újra vennék ilyet. Próbakörön a váltót tudod megnézni, hogy rossz e, ha nem jó akkor az adott fokozatba "ugrál" a motor mintha nem kapna rendesen üzemanyagot. A kuplungkosár az állóhelyzetben kiengedett kuplungnál zörög (behúzottnál nem), a láncfeszítő szintén zörög, hátsó szöghajtás ellenőrzéséhez meg kell emelni a motor hátulját és a hátsó kereket kell megmozgatni ha lötyög az is csere. Üzemanyag gyorscsati mélyen az idomok alatt ~20e Ft amcsiból kell rendelni fémházasat. ABS jeladót kiírja a műszerfalra, ha nem jó, viszont itt a hátsó féknél lévő érintkező is megtudja szivatni az embert oda tapad a fékpedálhoz és bejelez, mintha nem működne. kb ennyi.
Hogy mennyiért lehet használt Navigator V-öt eladni? Hát, "megpaffosodott" aksival a Navigator V nem lehet olyan drága. :) Van egy fent a Jófogáson 150-ért. Szerintem az sok érte, mert én zsír VI-ost vettem 200-ért és ég és föld láthatóságban, fényerőben.
A kérdésre; tavaly még Navi V-öst nézegettem a face csoportban, 120 körül elég gyorsan eladták általában, mire felhívtam, egyik sem volt meg....
Szia! Tudok egy tényleg nagyon jó K1200R-t, egy barátomé. Gyárilag nagyon jól felszerelt (ESA, ABS, szélesebb kerék, Akrapovic rendszer, stb.), és minden meg van csinálva rajta, amik problémát szoktak okozni. A legköltségesebb dolog a váltó, ami szét szokott menni, ez neki fel lett újítva. Nemrég kapott új hátsó kerékcsapágyat, valamint a törésre hajlamos műanyag benzincső csonk is ki lett cserélve fémre. Más hibája nem nagyon szokott lenni ezeknek, még a vezérműlánc feszítőt szokták cserélni az 1300-as feszítőjére, de az is be van állítva, nincs gond vele. Az már csak mellékes, hogy amúgy új gumi van rajta, meg olajcsere is most volt.
Motor vásárlás előtt állok és szeretnék segítséget kérni. A kiszemelt egy K1200R. Sajnos nem ismerem ezt a típust. Mire kell figyelni? Vannak típus hibái? Előre is köszi a segítséget.
Megpaffosodott a BMW Navigator 5-öm akkuja. Már tavaly is gyengélkedett. Gondolom nem csak gyári BMW gps akku jöhet szóba, lévén, hogy garmin a bele. Tudtok javasolni hozzá beszerzési forrást?
A párommal krúzoltunk ma egy jót a Mecsekben az RT-vel. Ez volt az első túránk vele. Mit mondjak...ez egy nagyon nagyon király gép :-)
Mivel is kezdjem...
Kényelem: csillagos ötös. A nagy Wunderlich plexivel a szélvédelem is nagyon jó. A párom is nagyon méltatta a hátsó rész komfortját. Mint egy fotel. Ez egy igazi krúzolós gép. Én, a renitens gyorshajtó kényelmesen elpöfögtem vele gyakran csak 80-90-el. Semmi késztetés a gázcibálásra, csak szépen gurul vele az ember.
Két személlyel, kanyarban valahogy nehezen akar bedőlni egy pont után, onnan úgy kell beleerőltetni. De lehet vele kanyarodni. Kíváncsi leszek egyszeméllyel milyen lesz.
Egy dolog nem tetszik. A bal lábamat zavarja a váltó feletti műanyag idom, meg sz oldalsztendert is nehézkes tőle kezelni.
A központizár is faxa dolog, nem kell egyenként kulccsal nyitni zárni a koffereket. A GS-en is elviselném :-)
A futómű is pazar, komfortos, jól elnyeli az útegyenetlenségeket. Nagyon klafa motor az RT, egy nyugalomhajó :-)
Félő, hogy a feleségem durcázni fog miatta, de a jövő héten meghírdetem, mert a végén mindkét motor megmarad :-)