Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

föttögős Creative Commons License 2016.08.11 0 0 164036

20i helyett 23i, 28i javasolt, hogy legyen bmw fílinged. 28i-k már drágák, 23i-ből néha kapsz normálisat, de azt is jól meg kell nézni. Nekem i 23i van egész jó autó, de nagyok az igényeim, így nemsokára módosítva lesz a motorja.... Németországabn.:DDD

Előzmény: szaati07 (164034)
föttögős Creative Commons License 2016.08.11 0 0 164035
Előzmény: szaati07 (164034)
szaati07 Creative Commons License 2016.08.11 0 0 164034

Mindegy felejtsétek el az ajtók számát és azt, hogy ezt megemlítettem :D igazából nem lényeges.

Fulesman Creative Commons License 2016.08.11 0 0 164033

3 ajtós az a Compact,

5 ajtos a Touring.

Előzmény: evga (164032)
evga Creative Commons License 2016.08.11 0 0 164032

3, v. 5 ajtó az touring, vagy compact a bmwnél.

Előzmény: szaati07 (164031)
szaati07 Creative Commons License 2016.08.11 0 0 164031

Értem, köszönöm a válaszokat. Szóval szerintetek akkor ezzel nem érdemes foglalkozni. Esetleg valami segítséget a továbbiakban kaphatok hol esetleg kik azok akinél érdemes körbenézni és milyen autókba invesztálni bmw téren?

 

- városi használat (de a fogyasztás "nem lényeg")

- min. 6 hengeres, benzines

- inkább 5 ajtós, de a 3 ajtós sem túl nagy kizáró ok

- max. 800.000-1.000.000 amit rá tudok szánni

evga Creative Commons License 2016.08.11 0 0 164030

Ha kicsit érdekel az E36, akkor nézd meg MadMax compactját, akkor lesz etalon, hogy milyen egy rendes állapotban lévő... Annak az előéletéről is tudni, szóval jóval tervezhetőbb.

Előzmény: szaati07 (164026)
Mad Max Creative Commons License 2016.08.11 0 0 164029

Ez parádés :) klíma sincsen kormány botrány, szerintem a lámpa festések is botrányosak... Felni okádék... Kis vesés 97? Valami sánta... 

Kerüld ezt el jó messzire... 

Egy jó 323ti inkább? :)

 

Előzmény: szaati07 (164026)
Ogre84 Creative Commons License 2016.08.11 0 0 164028

A szervizköltség meg állapotfüggő. Ha kifogsz egy hulladékot, akkor sokat lehet rá költeni. Ha jót találsz, akkor lehet, hogy évekig csak olajcserére hordod. Az alkatrészárakat közepesnek mondanám.

Előzmény: szaati07 (164026)
Ogre84 Creative Commons License 2016.08.11 0 0 164027

Egy gyönyörű autónak mióta mállik a kormányáról a bőr? Kb. 15ezer Ft-ért lebőröztette volna, akkor nem nézne ki ilyen okádékul. Ahogy nézem, a sofőrülés külső combtámasza is lyukas lehet, azért fényképezte ilyen lapos szögben. Kívülről nem tűnik rossznak, bár mintja a jobbos ív hátulján lenne hólyag. Nehéz kivenni. A felni nagyon ízléstelen. A km biztos nem igaz. Az enyémet óra szerint 260-nal vettem, és a kormány csak fényes volt, a plüss ülés pedig még alig volt itt-ott megkopva.

Előzmény: szaati07 (164026)
szaati07 Creative Commons License 2016.08.11 0 0 164026

Szevasztok, véleményt és ezzel együtt szívességet is szeretnék kérni tőletek. Nem vagyok egy az autóhoz tökéletesen értő személy, de a következő hirdetés megfogott.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/320/bmw_320i_gyari-m_gyonyoru_allapot-10417724

 

Véleményt szeretnék kérni ha a bmw-vel járó szervizköltséget (persze az ésszerűség határain belül) figyelmen kívül hagyjuk mennyire érdemes egy ilyen autóba beleugrani?
Normál közlekedésre használnám, inkább városi közlekedés, mint autópálya, de ha néha odalépek neki akkor se nyekkenjen meg :D

Stratonicus84 Creative Commons License 2016.08.11 0 0 164025
Attila a HUN vezér Creative Commons License 2016.08.11 0 0 164024

 

 Nálam ez most a muszáj kategória, Jelenleg a max-on vagyunk, fizikálisan nem megy be/nem tud bemenni több levegő(mérjük), ezért "csak" 250 ló. Mivel löketet nem növelhetek a szabályok miatt, fúrni sem lehet és nem is akarom, feltöltőket megint nem lehet használni, púpos dugattyú sem játszik még, full gyári motor, motorbél van, így marad a 6 pillangó és az égéstér további átalakítása + a kipuff hozzá hangolása. Nagyon sok pénz és jó esetben 20-30 plusz lóról beszélünk.

 

föttögős Creative Commons License 2016.08.11 0 0 164023

Régi, majdnem szomszédom Ford szervizes. Ő szerinte is abban a kategóriában a legjobb kisautó, és nemigen problémás, nem is annyira ócska, én biztos inkább fordot vennék, mint corsát, ha már...

Náluk is asszony 2006 óta jár ilyen diestával, nem is cserélték még le.

 

Más: lányomék aladtáka compactot, azaz beszámíttatták egy 5-ös golfba.... engem meg se kérdeztek, mert tudták a véleményem. Nem sokkal ezeleőtt meg egy e46 kupéról álmodoztak.

Hol vannak a védőangyalok ilyenkor? Maaargiiit? Nóóóórmális?

 

 

Előzmény: marcsello1 (164021)
föttögős Creative Commons License 2016.08.11 0 0 164022

Annak idején, mikor reszelgettük az előző 28-as motort, beraktam a Szuromi tengelyeket, M50 szívósor, pár apróság, de nem volt írva program, kicsit érdekesen ment, 5000-től baromállat módon húzott. Volt egy cimbora, neki m50 blokkból csináltak 28-ast, novanos, rárakta az m3 pillangósort, írtak programot, többször is módosítottak. 

Eredmény: az enyém, íratlan, de tengellyel meggyőzőbben ment, mint az övé, hangolva, gyári (novanos) tengelyekkel és m3 pillangóval. 

Valahogy az enyém keményebb, radikálisabb, azaz kicsit racingosabb volt.

De ha az enyémre még felkerült volna a pillangósor, és úgy írták volna még valamai jó programot, biztos nagyon ütős lett volna, csak végtelen pénz volt már úgy is....

 

Pont Evgának is mondtam, hogy most biztos nem rakunk köszörült tengelyt, utcai felhasználásra nem érdemes. Ugyanúgy nem fogok m3 pillangókat sem, arra, amire nekem kell, fölösleges. 

Atillánk mge más célokra kell, ha reszelni kell, reszelni kell.:))))

Előzmény: marcsello1 (164020)
marcsello1 Creative Commons License 2016.08.10 0 0 164021

Amúgy igen, elég jól eltalált széria, a sógoromnak van, mondjuk újonnan vette anno, és most a húgom használja de meglepően jó.

Előzmény: novothauto (164019)
marcsello1 Creative Commons License 2016.08.10 0 0 164020

2 éve gondolkodtam ilyenen és akitől tanácsot kértem(szívó tuning motorokat építenek, csak nem bmw) szóval ők beszéltek le róla. De csak amiatt, hogy önmagában nem sokat hoz, viszont sok vele a munka. De nálad mivel ha jól olvasom már rengeteg minden lett hangolva ez már gyakorlatilag kötelező darab :)

Előzmény: Attila a HUN vezér (164013)
novothauto Creative Commons License 2016.08.10 0 0 164019

A Fiesta autószerübb és ezerszer megbízhatóbb.

Előzmény: gyikhuszar (164017)
BMW-GMBH Creative Commons License 2016.08.10 0 0 164018

Inkább c corsa:)

Előzmény: gyikhuszar (164017)
gyikhuszar Creative Commons License 2016.08.10 0 0 164017

Köszönöm. közben a C Corsa és a Fiesta is szóba került, szóval könnyen lehet, hogy ezeknél kötünk ki. 

Előzmény: novothauto (164010)
novothauto Creative Commons License 2016.08.10 0 0 164016

Két első lengőkart cseréltek a srácok és megjáratták a jobb hátsó féknyerget,

mert szorult. Ezen kívül motordiag volt. Állítva nem volt semmi.

 

 

Előzmény: fetitaco (164015)
fetitaco Creative Commons License 2016.08.10 0 0 164015

Nem Te állítottál rajta?

Előzmény: novothauto (164014)
novothauto Creative Commons License 2016.08.10 0 0 164014

Nem tudom, fogalmam sincs.

Előzmény: fetitaco (164012)
Attila a HUN vezér Creative Commons License 2016.08.10 0 0 164013

 

 Nem, ezt MadMax a Mészáros találta nekem a Duenen(innen is köszi!!), akkor rakták fel és már hívtam is, délután mentem érte. Érdekessége a történetnek, hogy Ő az akitől asszem a Vályi Pistának is lett M50 szívósora, ők a szentendrei E30 325 challenge-es/ek.

Hiányos, most már tudom nem kicsit, sőt egyik csövön és könyökön is olyan mértékű a sérülés, hogy gyári új kell belőle, meg még pár dologból. A közbetétet mi gyártjuk majd le, de most még erősen tervezzük/szerkesztjük.

Ilyenkor derül fény arra is amit Én pl nem tudtam, hogy az M3 szívósornak a kilépő része kisebb mint az M52 hengerfej belépő része, szóval komoly tervezés kell a megfelelő gázáramlások biztosítása miatt, mert szívó motor lévén ez sok lóba is kerülhet...

 

Előzmény: marcsello1 (163998)
fetitaco Creative Commons License 2016.08.10 0 0 164012

Figyu mester hogy lehet a 807 en a kézifék bowden fesszességet állítani? Az istennek nem jövök rá, mindíg befog a bal oldala. Égeti az új tárcsákat. Illetve van még egy hőmérő hiba, de talán csak a tükörben lévő rossz. Köszi

Előzmény: novothauto (164011)
novothauto Creative Commons License 2016.08.10 0 0 164011

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/fiesta/ford_fiesta_1.4_fresh_plus_magyar-1.tul-gar.km-gyari_all-10259824

 

Odamész, kiteszed a kilenc kilát a pultra, nemet mondanak, majd elindulsz a pénzzel kifelé.

Előzmény: novothauto (164010)
novothauto Creative Commons License 2016.08.10 0 0 164010

Nem mondom, hogy ez az az autó, de ezt a típust keresitek.

 

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/fiesta/ford_fiesta_1.3_ambiente_teli-nyari_kerekkel-10461950

 

 

Előzmény: gyikhuszar (164004)
evga Creative Commons License 2016.08.10 0 0 164009

Valóban nem hibátlan, sajnos van amit elrontott a Suzuki. A váltóban olajat kell cserélni, mert fémreszelék lehet benne, a fékfolyadékot is le kell cserélni, mert az abs rozsdásodhat, meg a gyári fékbetét megeszi a tárcsát is, és ugye tankolni kell, nálam 7 liter felett csak autópályázásnál fogyasztott. Amúgy elég igénytelen, de aki ezeket a minimális törődéseket nem adja meg neki, az ne csodálkozzon...

Előzmény: gyikhuszar (164007)
gyikhuszar Creative Commons License 2016.08.10 0 0 164008

Igen, ez kb. belefér :).

Előzmény: borgasz (164005)
gyikhuszar Creative Commons License 2016.08.10 0 0 164007

Abból azért jócskán több kerül egy jó, illetve az 1.3 benzinnek igazi slágertermék a bontóban a váltója, meg a fogyasztása sem túl baráti.

Előzmény: evga (164006)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!