A másik lengyel Gagarin, a Rail Polska színeiben pompázó gépek zöme viszont kislámpás, mert ezeket, ha jól tudom, az ITL-től bérelte át, vagy vette meg a lengyel leányvállalat. Azokat is megénekelte mind a Tillig, mind a Roco.
H0-ban kihozta ez utóbbi a gülüszeműt, nyilván a piaci fedettség okán. TT-ben erre kár is apellálni.
A temofesztes képen, ha jól tudom egy lengyel kisszériás modell van, de erről azt hiszem ott diskuráltunk is a készítővel. Nem olcsó portéka, az biztos.
Erről van szó. De a képen látható modell egy Tillig, aminek meg az ablakai nem jók és így átépítve kb. 1 Roco és egy Berliner emeletes kijön az árából. Persze az ST44 ritkán húzott emeletes kocsit, de mint modell szebb, mint a Tillig régebbi konstrukciójú, nem is teljesen sikerült mozdonya.
Természetesen mindenki annyi a kompromisszumot vállal, amennyi számára elfogadható. Szerintem a lengyel mozdonyoknak ez a fő jellegzetessége. A Temofeszten láttam:
Szerintem Luganszkban nem fáradoztak a gülüszemmel. Minden bizonnyal záros határidőn belül a lengyelek szerelték fel rájuk.
Modellezési szempontból viszont a lengyel mozdonyokon a gülüszemet nélkülözhetetlennek tartom. Ez olyan mint nekünk a fütyülős barackpálinka, vagy a bőgatya.
Gumidani képére gondoltam, azon elég szépen olvasható az ST44-001, bár kicsit idegen, Arial betűtípussal. Ezért gondolom, hogy 001', azaz valaminek az átszámozása.
Eladó TT L.S. Models szlovák (ZSR) V.korszakbeli hálókocsi. Nagyon keveset használt, szép állapotban. Eredeti dobozában, papírjaival, és bontatlan kiegészítőivel. Cikkszáma 58021.
Már kifutott vagonról van szó.
Ára: 9.000 Ft.
Személyes átvétel Budapesten lehetséges, vagy előre utalás után postázom.
Üdv mindenkinek! Érdeklődnék,hogy idén megrendezik a leunai TT találkozót? Ha igen akkor hogyan lehet oda eljutni autó nélkül? Vonat repülő vagy esetleg busz? Köszönettel:komittya