OK, az alját meg a belsejét nem láttam, szmájli. A km-t sem írtad a múltkor, ekkora futásnál már tényleg véleményes, mennyi energiát érdemes még belerakni. Bár ilyen motorból már sok 400+ ezer km-est is láttam, gondolom az még értékes lehet.
Nem sajnálom, annyira nem szép. Kezdődik a problémás rozsdásodás is rajta. Hidd el nem éri meg, több haszna lesz darabonként. ~240 ekm és 15 év megviseli a belsőt is, nem öregednek szépen a Lybrák, igazán szép és kellemes belterű már elég ritka belőlük. Ez egy JTD150, SS. Elegance, hétköznapi nevén Emblema. Új korában egy álom lehetett az autó.
A várt képek. A gyárinak a belseje, és a vett dísztárcsának. A gyárinak van távtartó az acélkarika megvezetésére, míg a vettnek csak a fülekbe bepattintva vannak. Ráadásul az egyik fülből ki is kellett venni a karikát, mert egyébként nem lehetett feltenni a kerékre. Azért van a kábelkötegelő, mert ott nem tart annyira.
Vágom én, de ha esetleg olyan jó is, mint amilyen szép, nem sajnálod? A látókörödben nincs olyan, aki tudna örülni neki? (kognitív dissszonanciától szenvedek, a dízelt utálom, de ez itt egy ritka kivitelü szériavégi Lybra öthengeres motorral, magas sportértékkel)
Köszönöm szépen az Érdi tippet, sajnos ott sincs alapjárati motor, viszont találtam egy bontót, ahol felcsillant a reménysugár. Jövő héten beszámolók. 1Zoliee1 kolléga segítségét ismét igénybe venném, hogy feltanítsa, amennyiben kapok alkatrészt.
Bravo-Brava-Marea-nél a bizti tábla felett van! Egyszerűbb ha követed az antenna zsinorját! Egy hatos csavart kell kicsavarni ahhoz hogy az immo doboz kivehető legyen!
Tegnap megérkezett a futár a dísztárcsákkal. Kibontottam, és megállapítottam, hogy nyomokban hasonlít a gyári tárcsához. Első ránézésre elég jó minőségű utángyártott termék. Azért kábelkötegelőt kell majd alkalmazni a leesés ellen. :)
Persze hogy megegyzik a kiosztása, hiszen az ECU semmiben nem más fizikailag. Amit elküldtem neked is fejtetőre állítva volt beszerelve eredetileg, nem oldalára.
Nem várható el szerintem, hogy úgy tudják a különbségeket mint mi...
Amit küldtem hogy elfekvőből meg lehet venni, az a fejre fordított ECU-hoz való.
A tiéd meg ilyen:
Akkor nyilván a motor kábelköteg ECU csatlakozós ága hosszabb rajta, illetve a tiédnél rövidebb a másik becsatakozó ág a karosszéria felől. De szerintem akkoris megoldható, vagy fejre fordítod hozzá az ECU-t és másik ágán a köteget átigazítod, vagy az új motor köteg a régi elhelyezésnél is simán elhelyezhető, hiszen nem rövidebb, hanem hosszabb.