Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

morvaiz Creative Commons License 2004.06.07 0 0 56
pug16:
Igy van az a szelepszám.

A 406 Coupe egy maradando örökifju csoda.

OFF TOPIC.
Gyuszko:
a swf-et (Macromedia flash) nem lehet direktbe lementen. Nézz bele a böngészöd cache-ébe ott talán megtalálod, de ha nagyon-nagyob kell el tudom küldeni mailbe.

Csak hogy gonosz legyek:
még van vagy 8-10 ilyen video ezeken kivül is
:-)

Előzmény: pugt16 (55)
pugt16 Creative Commons License 2004.06.07 0 0 55
Hát ezek a franciákok ezt is elszúrták? :) Akkor a 16 a szelepszám akar lenni? :o Akkor ezt jól benyeltem. :D

Coupe. Szerintem nem néz ki rosszul. Nekem az elixir annyira nem tetszett, mert túl "modern". :)
Viszont a silhouette (nem biztos, hogy így írják) nagyon bejött. Ezt kéne gyártani. (Vérbeli sportkocsi, mint mondjuk a clio V6) Szerintem javítana a pug "imidzsén" és emiatt azt is sajnáltam, hogy nem lesz RC. (Az a piros és a fekete "TT killer". :))

U.i.: Azért a 406 coupe-t nehéz (vagy tán nem is lehet) fölülmúlni...

Gyuszkó Creative Commons License 2004.06.07 0 0 54
Hali!

Ezeket az .swf-ket hogy a fr*ncba lehet letmeneteni?
Szeretném Nettől távol is hirdetni az Igét :-)

Gyuszkó

Előzmény: morvaiz (50)
morvaiz Creative Commons License 2004.06.07 0 0 53
407 Coupe (talán ilyen is lesz), bár a korábbi tanulmány elixir néven szerintem jobb volt :

morvaiz Creative Commons License 2004.06.07 0 0 52
Kiigazitalak, minden a 2.0 HDI van (egy autóról van mind)
;-)
Ne tévesszen meg a motorburkolaton lévö 16 felirat.
Előzmény: pugt16 (51)
pugt16 Creative Commons License 2004.06.07 0 0 51
Akkor jól átvertek, mert a többi videón 1,6-os HDI szerepel! :) Egyébként nagyon meglepődtem volna, ha egy 1,6-os dízel egy 1,5 tonnás monstrumot ilyen fürgén mozgat...
De azért a 2 literestől sem rossz...
A hétvégén majd kipróbálom magam. ;))
Előzmény: morvaiz (48)
morvaiz Creative Commons License 2004.06.07 0 0 50
Mivel autószerelő nem vagyok a precíz technológiát nem tudom ecsetelni. Ha jól tudom az újítás lényege, hogy szétválasztották a kormány és a futómű kapcsolatot (remélem nem írtam nagy hülyeséget). Az egész elv a WRC-böl származik. Elöl valami dupla hármoszöglengökaros rudazat van csatlakozásmentes tengelycsonkkal.

Mint lüke felhasználó ebből annyi jön le hogy "nyugodtabb" a kormányzás. Tök úgy érzed magad bent mint egy nagy luxusautoban, ahol a tehetetlen tömeg miatt az egész autó olyan "tankos", amit nem lehet kibillenteni a nyomvonalábol. Mondjuk a súlya megvan hozzá. Macskakövön, meg gondolom a Pesti utakon lehet ebböl sokat profitálni. Extrémen még nem volt alkalmam megszaggatni a futóművet, de gondolom amire az átlag felhasználónak kell azt bőven überelni tudja.
Nem tudom mennyire franciásan ringó a 406, de az nem az a himbálózó Kejfeljancsi.

Talán ezek többet mondanak helyettem :

Első futómű
Hátsó futómű
Teljes felfüggesztés
Fék

Kicsiben jobban élvezhetők a videók.
Üdv.

Előzmény: Peugeot 405 GLD (47)
morvaiz Creative Commons License 2004.06.07 0 0 49
mivel agyonra terheltétek a servert a videokat átrakták ide :

http://membres.lycos.fr/forum407/Videos.htm

morvaiz Creative Commons License 2004.06.06 0 0 48
Na ott azért még nem tart a HDI-technologia.
;-)
Ez a 2.0 136 LE 320/340 Nm-es HDI volt.
Előzmény: pugt16 (46)
Peugeot 405 GLD Creative Commons License 2004.06.06 0 0 47
morvaiz!

Grat. a leirásokhoz! Mióta olvastam rosszul alszom! :))
Az első futóműről tudsz bővebben írni?

pugt16!
Pir405 a Picassot ilyen motorral próbálta, de ott lassabban ment fel a km. mutató.

Előzmény: morvaiz (45)
pugt16 Creative Commons License 2004.06.04 0 0 46
Ezek a videók is szuperek! Az a gyorsulás az 1,6-os HDI-vel történt? Nem rossz...
Előzmény: morvaiz (45)
morvaiz Creative Commons License 2004.06.04 0 0 45
morvaiz Creative Commons License 2004.06.04 0 0 44
Az SW-hez némi infó:
a hátsó üléssor nem kivehető, csak simára dönthetö.Az okosság még annyi az SW-be, hogy az anyósülés is előre dönthető sima helyzetig ,így akár 2.6 m körüli dolgok is be férnek.

Üdv.
MZ.

pugt16 Creative Commons License 2004.06.04 0 0 43
Én is. Remélem ki lehet majd próbálni. :)
Előzmény: Gyuszkó (42)
Gyuszkó Creative Commons License 2004.06.03 0 0 42
Júni 12-13!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Én már nagyon várom :-)

Előzmény: pugt16 (41)
pugt16 Creative Commons License 2004.06.03 0 0 41
Nagyon jók ezek a videók! Ha van még, akkor kíváncsian várom! :)
Azt nem tudjátok, hogy mikor lesz 407-es nyílt nap?
Előzmény: morvaiz (40)
morvaiz Creative Commons License 2004.06.03 0 0 40
Néhány házi video :


407 kivülröl

Behajló tükrök

Beszállás

Csomagtartó

Hátsó fények

Elsö fényel

Üdv.
MZ.

A belsöröl holnap.

morvaiz Creative Commons License 2004.06.03 0 0 39

morvaiz Creative Commons License 2004.06.03 0 0 38
Hátha valakit érdekel a nem grafikus kijeltö is :

Üdv.

morvaiz Creative Commons License 2004.06.02 0 0 37
De lassan el kéne indulni az autóval hisz arra találták ki.Lássuk mit is tud elemi közegében az úton.

Ha ráadja valaki a gyújtást az autó feléled, nem úgy ahogy azt mondani szokták, mint egy karácsonyfa minden kigyullad rajta (holott ez így is van) hanem szerintem inkább úgy mint egy csengőszóra megjelenő komornyik akinek 3 diplomája van. hogy miért az lentebb kiderül.

Elsőre semmi meglepő, megy ahogy kell.
A motor szemszögéből nézve, csendes, húzós, de az Overbooster nem nagyon érezhető.
A váltó nekem kicsit sok volt a 6 sebesség, mindig egyből fel akartam váltani, lehet ettől nem is éreztem az a nagy lendületet benne.
A futómű tényleg király, még macskakövön is meglepő, nekem inkább a sportos irányba tendál mint a kényelmes franciás, de jól van ez így.

Most egy kis kitérő, 407 randevúm előtt 1 héttel próbáltam egy másik dízelt, először csak brahiból, de aztán meg kellett reformálnom hozzáállásomat egy "állati jó" motrot sikerült faragniuk a konstruktőröknek. Full alumínium, semmi hengerfej az egész motor egy egység amit fél folyékon (fél szilárd) állapotban öntenek.A vezetési élmény is kiábrándítóan jó. Majdnem el is csábultam. Ja ez a szerintem összemérhetően jó motor a Hondától származik a 2.2 i-cdti, és egy Accordba volt beépítve. Szóval ezzel a géppel volt némi tapasztalatom előtte, és miután be szálltam a 417-be kicsit lehangolódtam, hogy ez nem lehet, a japánok már megint át ugrották Európát. Aztán hogy egyenlő esélyt adjak neki pontosan ugyanarra a szakaszra hajtottam ahol a Hondát is próbáltam. És hogy lezárjam horroriszikusba nyúló gondolatmenetemet, megnyugtatok mindenkit a 2.0 HDI a 407-ben helyrerakta az értékrendet. Szinte ugyanúgy ment mint a kicsivel erősebb (140 LE), 5 sebességfokozastos Accord, a különbség ami tényleg kicsi betudható a váltó és a motor eltérésének.

140 felett eléggé hálható volt a szél zaj ami 2 dolognak tudható be, eleve nagyon szeles időjárás volt, az ablakok nem a duplán szigetelt üvegből (ami nagyon ajánlott) voltak.
Ha viszont agyonra hangszigeteljük akkor is marad egy picike zavaró momentum, ami igen idegesítő is tud lenni. mivel a Navi CD-s ugye aki sokat úton van annak néha cserélni kell a lemezt, ez ment közben korábban nem volt megoldható mert a CD-ROM a csomagtartóban volt.Na most már elöl van a középkönzólban, úgy mint a 307-nél, úgyhogy ha elindulunk, vagy akár menet közben is frankón lehet hallani a CD-ROM működését (fej pozícionál, felpörög stb.) ami ha nem szól sem az autóban akkor zavaró.
Bár azt nehezen tudom elképzelni ,hogy ne szóljon benne valami. Vagy én beszélek és irányítom a multimédiát vagy az olvassa éppen fel nekem ékes európai kiejtéssel a beérkezett SMS-eket(!) vagy a TMC infókat, vagy éppen navigál élö szóval. Szinte minden megvan a kényelmes kiszolgálásához, van bőven mit felfedezni az autóban még az öreg Peugeotosoknak is.
A navigáció pontos, és gyors a számolás és a térkép építés, zoomulás stb. Végre ergonómikusan beállíthatom miket akarok látni a térképen (benzinkút, bank, reptér, busz stb...),vagy akár az egész 7" kijelzőn élvezhetem Európa domborzatát.Telejesen jól kihasználja a 16:9 és méret előnyeit, ball oldalon piktogrammszerüen (értsd. Móricka ábra) mutatja a következő kritikus útszakaszt, mellette pedig a térképet, ami külön jó hogy piktogramon is on-line látod hol vagy most éppen.Aki használt már navigációt az tudja ez értékelni, aki meg nem tudja (mert mondjuk Magyarország még mindig nincs feltérképezve) annak is ajánlott a nagy kijelző. Egy kedves fórumtárs szavaival élve "mennyivel jobban néz ki az átlag fogyasztás színesben"
A zenét az autóban csak a kisebb gyári rádión keresztül élvezhettük, de az is elsőre nagyon elégnek tűnt. A divatos membrán gyilkoló ritmusokhoz bőven elég, aki klasszikus zenét szeretne élvezni annak mindenképpen ajánlott a JBL (annak meg is fogja érni és meg is fogja tudni fizetni)
Más különösebb mesélnivalóm nincs hiszen szerencsére unalmasan telt az a közel 100 km.
Pont ezen eseménytelenség miatt ajánlott még a tempomat, hogy ugyan mán a gázt se kelljen nyomni.
Sötétbe nem próbáltam az autót, de nekem nincs is szükségem több próbára.

Üdv.

morvaiz Creative Commons License 2004.06.02 0 0 36
Egy kép a panorámatetös SW-röl:

yaminyamin Creative Commons License 2004.05.31 0 0 35
Sziasztok,

MHírlap szerint:

1.8i: 5,25
2.0i: 5,75
1.6HDI: 6,15
2.0HDI: 6,65

Üdv: K.

Előzmény: Fandor (34)
Fandor Creative Commons License 2004.05.30 0 0 34
Árakról van információ részletesebben?
dreco3 Creative Commons License 2004.05.29 0 0 33
PPS...PPS ez biztosan jó lehet. Ezen a néven az oroszok nagyon megbízható és nagy tűzgyorsaságú dobtáras, súlyzáras -40 foktól +100 -ig működő dobtáras géppisztolyt csináltak a II. világháborúban. A név ott már bevállt.

Elnézést de nem tudtam kihagyni.

sansalvador Creative Commons License 2004.05.29 0 0 32
Gábor!
Köszönöm az infót, utánna fogunk járni.

Morvaiz!
Márkaszervízben láttam, már használják. Műszaki tanácsadónk (MyPeugeot.hu) vont vele kérdőre egy problémás Boxert, amikor néztem.
A Nissannal kapcsolatban: ha én Nissannal járnék, akkor elvárnám a Nissantól, hogy oldják meg a problémáimat. Bárhol is legyek a világban. Egyébként a tengerentúli technológiához csak annyit, hogy ez az autó is megegyezik az eu Terrano (asszem) 1-es technikájával, csupán annyi a gáz -mint írtam is- hogy a hazai imporőrnek csak 96 után gyártott autókhoz van szoftvere, ez pedig az előtti modell. Ezt a műszaki igazgatójuk mondta. Ez a szomorú, különben tőlünk nyugatra meg ez nem probléma.

Előzmény: morvaiz (28)
dreco3 Creative Commons License 2004.05.29 0 0 31
Még néhány adat
Fogyasztás

1.8. 5 seb 11,3/6,0/7,9 /v/o/vegyes
2.0 5.seb 11,4/6,4/8,2
2.0 tiptronik 4.fok 12,7/6,4/8,7
2,2 6 fok 12,9/6,8/9,0
2.2 tiptronik 4 fok 13,9/6,9/9,4
3,0 tiptronik 6 fok 14,5/7,0/9,8
1.6 HDI 5 fok 7,0/4,6/5,5
2,0 HDI 6 fok 7,7/4,9/5,9
2,2 HDI tiptr 6.fok 9,2/5,3/6,7

Megjegyzés:
a 2.0 benzines fed.komp.-e nekem 13.6 literes fogyasztást mutatott.

dreco3 Creative Commons License 2004.05.29 0 0 30
407 felszereltség+ opciók

1. SPHERE -ABS
-Aktív üléstámlák
-Egyzónás aut.klíma,
aktívszenes szűrővel
-elektromos, fűtött vissz.tükör
-ESP
-fedélzeti számítógép
-fekete kilincsek és
oldalvédő elemek,
-fém jellegű belső dekor.
-kormányoszloplágzsák
-ködfényszórók
-központi zár távirányítóval
-oldal- és függönylégzsák
-rádió-CD (korm-ról vez)
-szekvenciális első ablakemelő
-szövetkárpit
-vezető és utasoldali légzsák
-16” dísztárcsa

2.
SPHERE FELSZERELTSÉG + SYMBOLE
-automata fényszóró,
-állítható első könyöktámasz,
-állítható magasságú utasülés,
-bőr kormánykerék és seb.váltó
-csomagtérháló
-deréktámaszok elől,
-elektromosan behajtható vissz. Tükör
-esőérzékelős ablaktörlő,
-hátsó könyöktámasz,
-hátsó szekvenciális ablakemelők
-keréknyomás ell.
-kétzónás aut.klíma
-krómcsíkkal díszített oldalvédő
elemek
-küszöbvilágítás
-megvilágított pipere tükrök,
-színre fényezett kilincsek,
-velúrkárpit,
-5 órából álló műszerblokk
pontmártrixos kijelzővel

3.
SYMBOLE FELSZERELTSÉG + SUPREME
-CD- tár
-elektrokróm belső tükör
-elektromosan áll. Ülések
-famintázatú belső dekor.
-fűthető első ülések,
-tempomat,
-tolatóradar,
-xenon fényszórók, nagynyomású
fényszórómosóval,
-17” könnyűfém keréktárcsa

4.
SYMBOLE FELSZERELTSÉG + SPORTLINE
-Bőr/szövet kárpit,
világos műszerszámlapok
-elektrokróm belső tükör
-elektromosan áll. Ülések,
-háromküllős sportkormány
-króm jellegű belső dekor.
-tempomat,
-tolatóradar
-xenon fényszórók
nagynyomású fénysz. Mosóval
17” könnyűfém keréktárcsa

fŐBB OPCIONÁLIS FELSZERELTSÉG

HÁTSÓ EXTRA CSOMAG:
hátsó övfeszítők,napellenző rolók hátul

riasztóberendezés
színes navigációs rendszer rádiótelefonnal
és CD tárral
bőrkárpit
szekvenciális, elektromos tolótető,

Prémium csomag**: bőrkárpit,vezetőhelyzet memorizálása, tolatáskor lebillenő visszapillantó tükrök

többrétegű oldalüvegek

JBL erősítőrendszer

megj:
A prospektusom 407 lieres csomagtartót ír.

Az jármű legolcsóbb változata 5,200,000 Ft. lesz előreláthatóan.

Az autó fordulóköre:
falak között 11,75 méter
járdák között 11,2 méter

Motorok jelenleg
1.8 benzin 5 fok. man. 85/117 kw/le 160nm
2.0 benzin 5 fok. man. 100/138 190
2.0 tiptronic 4 fok. aut.
2.2 benzoin 6 fok. man 116/160 217
2.2 tiptronik 4 fok. aut.
3.0 tiptronik 6 fok. aut. 155/211 290
1.6 HDI 5. fok man. 80/110 240/260*
2.0 HDI 6. fok man. 100/136 320/340*
2.0 HDI Tiptronik 4. fok aut

A változó geometriájú turbófeltöltővel és nagynyomású közvetlen befecskendezővel ellátott motor Overboost funklcuióval rendelkezik.
Overboost: átmenetileg megnövelhető nyomaték

Részecskeszűrővel ellátott(FAP) és EURO 4 szabaványú motor.

A részecskeszűrő felfogja, majd elégeti a kormot egy újszerű folyamatot követve, mely kizárólag az Eolys folyadákkal társított közös nyomócsövű rendszer sajátja.

dreco3 Creative Commons License 2004.05.29 0 0 29
Szevasztok. Láttam élőben a 407 SW-t. Mi több vezettem is. Sőt képet is készítettem. Sokáig nem vezethettem, tehát teszetelni nem tudtam.
Tulajdonképpen annyira örültem a lehetőségnek, hogy nem is néztem meg a hátsó üléseket. Élőben még szebb mint képeken. Jelenleg 1 db. van az országban. Se rendszám, se forgalmi, csak PR célokra. Fényképezni csak titokban. A hangjából itélve dízel volt. A panorámatető gyönyörű kilátást ad. Nekem jobban bejön a formája mint a limuzine változat.

Képeket egyelőre nem tehetek fel, mert a Peugeot azonnal beperelne. Majd a hivatalos bemutató után.

És ha ez nem volt elég, vezettem 2.0 hdi-t, 2.2 benzines, és egy 2.0 benzinest. Azt hiszem az élvezetről nem tudok beszámólót. hacsak annyit nem, hogy állandóan le akartak túrni az útról, mert a kocsit nézték, nem az forgalmat.
Baggio is igen örült, amikor két 407 megjelent nála.

Gyuszkó, Baggionál vannak képek, ha érdekel.

morvaiz Creative Commons License 2004.05.28 0 0 28
sansalvador:
voltál tán PUG továbképzésen,különben hol láthattad a technológiát ?
A Nissan példa azért nem a legjobb, mert talán azért egy europai inportörtöl nem kell minden joggel elvárni, hogy tengerentúli technikákhoz is tartson felszerelést (mellesleg a nissan azért elég megbizható).
Előzmény: sansalvador (26)
gáBOR Creative Commons License 2004.05.28 0 0 27
OFF
A TECHNOSPORT-nál már próbáltátok ? Kiss-Ceglédi páros Nissanjaban is ilyen motor van, talán tudnak vele kezdeni vmit. Legfeljebb kicsit erősebb lesz :-)
Előzmény: sansalvador (26)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!