A topic célja a BMW motorkerékpárok tulajainak és azoknak a szimpatizánsokanak az összefogása, akik szeretik ezt a motormárkát.
Szinte hihetetlen, hogy nincs ilyen Topic még!
Pórul sajna nem járt. Adott egy garnitúra új téli gumit felnivel a barátomnak. Én visszaadtam volna a kocsit, de azt nem akarta a cimborám. Végül használta a kocsit problémamentesen még hosszú évekig.
Volt egy akkulemerülésem (nem totális), mert Kisfiam addig halgatta rajta a zenét, meg kapcsolgatta a lámpákat, míg le nem merült. Ekkor visszaállt angol nyelvről németre és igazából ezt követően vettem észre a "service" feliratot.
Kíváncsi vagyok, mit mond EKO az egész sztorira, ő mit lát a rendszerben, stb...
Laferi!
Eldobom az összes emberismeretemet a francba és önnön kezemmel herélem ki magamat, ha kiderül, hogy hamisak a papírok. Nem az első motort veszem, még sosem nyúltam mellé... nagyon nem hinném, hogy nincs rendben valami. Hétfőn a magxar BMW-nél utánanéz a srác, meg felhívjuk mégegyszer a nürnbergi BMW-t, mert tegnap már nem volt aki segítsen ott.
Régen volt egy km óra tekergetős sztori. Barátom vett egy kocsit 120ekmrel neppertől, aztán megtaláltuk a "vezérléscsere 200ekmnél" bilétát. Kiderítettük a kereskedést, akitől vette és felhívtuk. Azonnal küldött minden papírt, ami igazolta, hogy ő valós kmrel adta el.
Ezt megerősítem, tavaly februárban mi egy Renault Espace-t vettünk Hollandiából, a Baumgartnernél rákérdeztem, és igaz holland nyelven volt minden, de lekérték és meg is mutatták nekem a szervíztörténetet (amit amugy az eladó is).
Van autokereskedő haverom, a kintről hozott Ford, Renault, Volvo, stb. kocsik szerviztörténetét az itthoni márkakereskedések simán lekérdezik a kintiektől. Akkor pont a BMW-nél nem működne ez?
Ha jól tudom, akkor a service felirat akkor is előjön, ha lemerül az aksi és úgy áll vagy leveszik hosszabb időre a sarut. Elmegy a dátum és már dobja is a service feliratot. De ezt Eko tudja megmondani,hogy így van-e.
OK, én nem ebben dolgozom, csak a saját tapasztalatom osztom itt meg, de miért altatnának azzal egy ügyfelet, hogy fel kell hívni a másik szervizt, hogy meggyőződjenek a garanciális cserékről?
Rálátnak egymás rendszerére csak ezek az adatok adatvédelmi okokból szigorúan bizalmasak és nem adhatók ki. Én ugyanezt csinálom egy másik márkánál, sajnos inkább azt mondom ügyfélnek, hogy nem látom mint bajba kerüljek.
Valami nem stimmel, mert már nagyon régóta nem a bepecsételt szervízkönyv az elsődleges információ a szervizek részére hanem az amit a hálózat rendszerében látunk. Tehát én azt gondolom, hogy ha ezt mondják akkor nem látják a központi rendszerben a javítási történetet vagy a garancia hosszabbítást. Ha nem látják akkor az valószínű nem történt meg és ezért kérnek igazolást amit a nürnbergi szerviz soha nem fog neked kiadni, mert nincs miről. Már nagyon régóta lehetetlen úgy elvégeztetni egy márkaszervízben bármilyen javítást, szolgáltatást, hogy nincs róla munkalap vagy számla. Így ezáltal törölhetetlenül rögzítésre kerül a rendszerben amit a világ összes BMW márkaszervizében látnak. Valami ott nálad sajnos nagyon nem stimmel.