Ma végre a jó időjárás megengedte, hogy kipróbáljam a Mustangomat generálozás után. Nagyon-nagyon jól megy, 2-esbe is húz rendesen, 3-ba nem váltottam fel, nem mertem nagyon nyomni neki, mert a hátsó kerékben elég rendes 8-as van, nem merek vele nagyon menni, amíg meg nincs csinálva. Most eléggé örülök :-))))))))))))))))))
A 210-esen egyenesen áll, én oylat vennék rá... meg az be is kattan pontosan a helyére minden állásnál, tök zsíír :) cask a gyárijával az a gond, hoyg kézzel szar érzés átkapcsolni :)
hali!jó mindegyik,a menet megegyezik,csak akkor nem áll az elzárófül vízszintes vagy függőleges helyzetben.Hanem ferdén.És ezt nehéz megszokni,de embere válogatja.
elárulom hogy a babetta meg a mustang benzincsapja között egy különbség van csak.A mustangon egyenesen áll a csap a tank alján,a babettáén meg ferdén.Ezért az elzáró fül eltér.De a tömítőtárcsa és maga a ház szűrő stb ugyanaz. a kuplung parafázásnál nincs semmi trükk vagy ragasztás.Fogod a parafadugót,levágod szeletekre éles késsel(tapétavágóval pl).ezután egy eredeti parafa betétet(mivel kijön a tárcsából,nincs ragasztva)ráhelyezel a parafadugó szeletre.És körbevágod.Utána ha megvan mind akkor szépen a tárcsába nyomkodod őket.Csiszolópapíron kicsit síkba csiszolod,és kész.beszereled a helyére.az olajtól megdagad a parafa,a nyomástól meg összetömörödik.Nem kell ragasztani.
ÉS szerintetek melyik csap lenne jó? http://www.mofaker.hu/pix/41115.jpg ez a 207-s babettáé http://www.mofaker.hu/pix/41114.jpg ez a 210-sé http://www.mofaker.hu/pix/41120.jpg ez is 207
Hát itt Szegeden(ha babetta van rajta ténylegesen bár sztem nem) akkor tudok egy-két boltot ahol lehet h van! Jaja!Én régebben az enyémet úgy szerettem volna megcsinálni h citromsárga a tank meg a box a srárvédők fényesfekete és a kerekek is feketék lettek volna! Ja és kellene ismét egy kis segítség!Hogyan kell parafázni a kuplungtárcsát?mivel ragasztod fel a parafát?vmi titkos fortély?előre is kössz! Üdv JAWA_Mustang
a múlt héten próbálkoztam ismét a megszakító nélküli gyujtással.Felragasztottam egy ritkaföld mágnest a lenkerékre,és az alaplapra a babetta gerjesztőtekercs mellé csavaroztam a babetta jeladót.de szerintem kevés a gerjesztőfeszültség mert nem adott szikrát.A múltkor lebontottam egy mustang gerjesztőtekercset,azt kéne teletekerni hajszálvékony dróttal,de én útálok tekercselni :D
nem lenne rossz a citromsárga szin,de akkor sötét kiegészítőkkel.Pl sárvédők. egy sárga gép fekete sárvédőkkel nagyon jól mutatna. Tegnap láttam itt menni egy mustangot,olyan sötétszürke kalapácslakk fényezéssel. Na mondom,ez már a második mustang amit a sajátomon kívül láttam.Pedig állítólag van a városban még pár,de nem tudom mikor mozognak.
hali! nem árulnak arrafelé benzincsap tömítőgyűrűt? :o Pedig Babetta csap van rajtuk gyárilag,és ahhoz kapni tömítést a boltban.Igaz kemény 200forinba kerül,de zár rendesen utána a csap.
Ja még annyi h nekem metálkék a mustangom!nemsokára kerül rá a lakkréteg is és akkor király lesz!:D Üdv! Am meg sztem király a citromsárga!én is gondoltam rá h sárgára festem mocim de végül maradtam a kéknél! hellosztok
Hello! Na az a helyzet h van 2is amit nem nagyon használok! De jelenleg mindkettő üzemképtelen!Ki kellene takarítani mindkettőt alaposan!Meg lehet h új tömítés is kellene bele!Azt meg ugye tudjuk h tömítést abba a csapba nem nagyon lehet találni! Am szegedi vagyok!Képet nem tudok róla mutatni!:D Üdv! JAWA_Mustang
Határtalan az örömöm!!! Kijavítottam a tegnapi hibát, meghúztam rendesen a fogaskerék anyáját, vettem új olajat (mert a régit tegnap véletlenül kiborítottam), feltöltöttem, majd beindítottam a motort, és fasza!!!!!!!! Nagyon könnyen indul, szép egyenletes az alapjárata. Sajnos az utcán nem tudtam kipróbálni, mert szakadt az eső, de a műhelyben próbálgattam, gondolkodás nélkül veszi az 1-est, kis gázra csúsztatott kuplunggal is ugrik a gép. Nem akarom elkiabálni, de eddig nagyon fasza, kíváncsi vagyok tényleg lesz-e ereje rendesen, 3.-ba is fogja-e bírni, remélem igen. Viszont még a hátsó abroncsot meg kell csináltatni, mert akkora 8-as van benne, hogy azzal lehetetlen közlekedni. Most örülök :-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Igne, általában az iylen ráhajtható alátéteket úgy szokták felhajtani, hogy ahol már eddig fel volt, azt hagyják, és egyel arrébb hajtják fel, mert ahol már egyszer felhajtották és vissza, az már elfáradt, és esélyesebb, hoyg letörik. a legjobb,ha midnen oldalról felhajtogatod :)